X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צלמו את עצמכם צופים בתוכנית הרדודה הזאת, שכל-כך הרבה אנשים מכורים אליה, ואל תשכחו לעשות פוזה. מבטיח לכם להשתעמם עד כדי הירדמות, כיוון שבסך-הכל מדובר בפוזה נפוחה באוויר חלול וריקני
▪  ▪  ▪
ריאליטי "האח הגדול". זבל טלוויזיוני במיטבו [צילום מסך]

כולכם שבויים. לא מאמינים לי? תסתכלו על עצמכם. אתם נראים מגוחכים עד כדי דמעות כשאתם משתתפים פסיביים בניסוי בבני אדם. לניסוי הזה קוראים "הפח הגדול". יושבים על כורסת הבטטה שלכם ובוהים באנשים ריקניים שמכרו את נשמתם למיליון שקלים, כדורים פסיכיאטריים ופרסום. כולם רוצים להיות ידוענים ושיכתבו עליהם במדור הרכילות ויכניסו להם אייטם ב"צינור לילה" כמה שיותר עמוק.
אתם נראים כל-כך פטתיים, אפשר לעשות אייטם על חשבונכם לסרט אימה. שקלתם להכניס מצלמה הביתה ולצלם את עצמכם צופים בפח האשפה הטלוויזיוני הזה? אם לא, כדאי שתשקלו את הצעתי. צלמו את עצמכם צופים בתוכנית הרדודה הזאת, שכל-כך הרבה אנשים מכורים אליה, ואל תשכחו לעשות פוזה. מבטיח לכם להשתעמם עד כדי הירדמות, כיוון שבסך-הכל מדובר בפוזה נפוחה באוויר חלול וריקני.
כל התכלית של התוכנית הזאת היא למכור לכם כמה שיותר מוצרים. איך ייתכן שרבים מכורים לתוכנית שהיא זבל טלוויזיוני פרופר? מה, יש לכם כסף מיותר? ככה אתם נותנים שישלטו לכם על החיים? מה, אתם מפגרים? אפשר להגיד שאתם ממש מסוממים טלוויזיוניים והחומר שאתם צורכים הוא זבל שאפילו חתולי הרחוב לא היו מקבלים כמזון.
המזימה להשתלט על הארנק שלכם
תסלחו לי שאני לא מוצא מילה יותר פוליטיקלי-קורקט, אבל איזה ערך מוסף או תובנה נתנה לכם הבהייה המשעממת שמנוונת לכם את הראש עד כדי זעזוע מוח? מה זה נותן לכם? מה למדתם מהתוכנית? איזו רוממות נפש היא גרמה לכם? אני יודע שלכל השאלות כאן עניתם בשלילה. רק דבר אחד יצא לכם מלצפות בתוכניות הריאליטי שרמתה אינה גבוהה מהרצפה שאתם דורכים עליה, כשהמטרה המשותפת היא אחת: השתלטות על הארנק וכרטיס האשראי שלכם כדי שתצרכו כמה שיותר מהחברות ומהמוצרים המפורסמים בתוכנית זו.
כולכם שבויים במודע וברצון למסך פלזמה 50" שמוכר לכם את החלום והאשליה שלעולם לא יהיו שלכם. רוצים ליהנות באמת? לכו להצגה, לסרט טוב או לטיול בטבע. לא חסר מה לעשות, רק אל תשכחו בדרך לכבות את המכשיר שהפך אתכם לעבדים שלו. תתעוררו, אנשים, וצאו לחירות. אני קורא לכם להחרים את תוכניות הריאליטי שמנסות לדמות מציאות שלא קיימת באמת מלבד במוחן הקודח של זכייניות הערוצים שדופקים על חשבונכם קופה שמנה. אתם עדיין צופים? כנראה שהגמילה שלכם הולכת להיות קשה וארוכה. בינתיים יצאתי לטיול בגן הציבורי להליכה היומית. חג חירות שמח.

תאריך:  02/04/2012   |   עודכן:  03/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עקיבה לם
האוטו-אנטישמיות נמשכת. פעם במסווה של חוקתיות ופעם במסווה של סדר. העיקר שמחר יאטמו עוד בית בחברון
מתי דוד
החשיפה החדשה החשובה ביותר בפרשת דרעי - המובאת בספרו החדש של מוטי גילת, "קללת דרעי" - ממוקדת בתיאור נסיונו הבוטה של ראש הממשלה דאז, יצחק רבין, למנוע את העמדתו לדין של דרעי, שהיה הכוח הפוליטי ולשון המאזניים להבטחת המשך קיומה של הממשלה
אפרת רוזן
מלחמת האוצר בהסתדרות ובוועדי העובדים מזכירה לנו לא פעם זוג דינוזאורים הרבים על עקרונות, כאשר העקרונות בעצם לטובתם, ואנו הציבור נדרסים ברגל גסה על-ידי שני הצדדים
בלפור חקק
כשבאו לכאן העליות הראשונות, לאחר פרוץ המהפכה הציונית, שרנו בתמימות רבה: "פה בארץ חמדת אבות/ תתגשמנה כל התקוות/ פה נחיה ופה ניצור/ חיי חופש חיי דור/ פה תהא השכינה שורה/ פה תחיה גם שפת התורה"    והיום, בערבו של פסח חג הגאולה, עלינו לשאול: האמנם?
ד"ר צ'לו רוזנברג
יש אצלנו מועד ב' לאלה המתקראים מנהיגים, אלא שהבעיה היא שהם עורכים את ניסוייהם עלינו, הציבור הרחב. אין המדובר בפוטש שלטוני, אלא בהליך דמוקרטי שבו הציבור הישראלי איננו מסוגל להשליך אל פח הזבל של ההיסטוריה את אותם מנהיגים שכשלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il