X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לעולם לא עוד כניעה לתמימות העולם הנאור - כן להשוואה היסטורית לא להשתקה נאיבית
▪  ▪  ▪
מלחמת העולם השנייה. הדיפלומטיה אינה תשובה לאיומים

אילו במלחמת העולם השנייה היו פועלים "ארגוני שלום" ו"זכויות אדם", בחופשיות ובעוצמה, מהסוג שפועלים בתוכינו, על-רקע מלחמתנו נגד הטרור האיסלאמי והפלשתיני, היטלר היה מנצח.
אילו במלחמת העולם השנייה היו פועלות ועדות חקירה נגד "פשעי מלחמה", מהסוג של גולדסטון, נגד הצבא האדום שהחריב את ברלין, ונגד האנגלים שהחריבו את דרזדן, ונגד האמריקנים שהשמידו את הירושימה ונגאסקי, היטלר היה מנצח.
אילו במלחמת העולם השנייה היה פועל בית הדין הבינלאומי לפשעי מלחמה, נגד הגנרלים של צבאות בנות הברית, במהלך המלחמה נגד הנאצים, היטלר היה מנצח.
אילו במלחמת העולם השנייה הייתה תקשורת מופקרת ללא מיגבלות וסודות, בסיסמה זכות הציבור לדעת עד לאיבוד הדעת, כפי שהיא פועלת אצלנו, במהלך המאבק הבלתי פוסק נגד הטרור האיסלאמי והפלשתיני, היטלר היה מנצח.
אילו העולם היה בנוי אך ורק על עקרונות הומנים וערכים אידיאלים, מעולם לא היו מלחמות והיינו חיים בגן עדן וירטואלי ולא ריאלי. עם הרוצה לשרוד ולהפיק לקחים מהשואה ומאירועי מלחמת העולם השנייה, חייב לשמור על התקומה - אותה השיג בדם יזע ודמעות - על-פי חוקי הריאליה ולא על-פי חלומות הוירטואליה.
כן להשוואה היסטורית 2012-1942 - לא להשתקה נאיבית
אם יבינו זאת כל אותם אנשי השלום הנאיבים והדוגמטים הפועלים בתוכינו, יש סיכויי שניתגבר על אויבינו ונישרוד באזורינו. אם אנשים אלה יבינו שהדיפלומטיה והסנקציות השיגרתיות אינן תשובה לאיומי אחמדינג'אד בימינו, בדיוק כפי שהם לא היו מענה בעבר לאיומיו של היטלר. כמו בשנות מלחמת העולם השנייה ובימי השואה. גם עתה העולם עומד מנגד בנאיביות מיאשת ללא תגובה מתחיבת. כשם שהיטלר איים ופעל על-פי "מיין קאמפף" והישלה את צ'מברלין והמערב הנאיבי, על-פי נוסחת "הסכם שלום מינכן", כך פועל היום גם אחמדינג'אד ותומכיו, באיומים להשמדת מדינת ישראל.
חלק מהדיפלומטים ואנשי הרוח הנאיבים של מחנה השלום בתוכינו ובעולם "עומדים איתן" בשתי רגליהם על העננים. ישנם אינטלקטואלים ואנשי רוח הנחשבים בעיני עצמם אנשים סופר חכמים עד כדי כך שהם אינם מסוגלים להבין את המובן מאליו.
אנשים אלה שהתאהבו בעצמם ואיבדו את יכולתם להבין את המציאות ולהשתמש בהיגיון. אנשים אלה איבדו את היכולת להתנתק מקיבעון של נוסחאות אידיאולוגיות שחלפו, כדי להתחבר למציאות המנטלית של סביבתנו האיסלאמית.

תאריך:  04/04/2012   |   עודכן:  04/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגיון אקטואלי במבחן היסטורי ריאלי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אז איך אתה מסביר,
אבנר צפוני  |  4/04/12 16:46
 
- גיבוב של שטויות
מיכאל ב  |  4/04/12 22:32
 
- פשיזם ובושלביזם
יחזקאל דרומי  |  5/04/12 07:15
2
בגידת השמאל
אבישי בן חיים  |  5/04/12 13:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד מרדכי שחם
בערבו של יום י"ד בניסן - הראשון בעונת האביב בה נראית הלבנה במילואה - חוגגים יהודים, כמצוות התורה, את "ליל-הסדר", המקדים את חג-הפסח שלמחרת, ואת יתר ימי-החג שבעקבותיו. הפסח, אשר נקבע בתורה גם כאחד משלושת הרגלים, נחוג בימי המקדש בשילוב עלייה-לרגל המונית לירושלים, עם טקס מרכזי-לאומי במקום-הפולחן המקודש
יוסף עברון
לאבסורד הגיון מיוחד משלו, הוא מתקומם כנגד הלוגיקה - תורת ההגיון, ויוצר מציאות גרוטסקית ומעוותת: הדמויות קבועות, בלתי משתנות. תגובותיהן מכאניות ואינן פסיכולוגיות (מה שהופך אותן לדמויות קומיות). כל עוד יימשך מצב הביניים של טרום הבחירות, קדימה, בראשותו של מופז, תמשיך לכרכר בחלל ההזוי של תיאטרון האבסורד
בעז דרומי
ההסתה האיומה במילים מצוחצחות בעברית, האנטישמיות הצרופה בראש חוצותינו, שספק אם כיום רוֹוָחַת ופומבית כמוה באירופה, שעדיין לא נגמלה. ראשי האנטישמים הם מנהיגי השמאל בישראל, שמאל פוליטי, תקשורתי, שמשתמש בלשון ובעט כחרב הכי חדה להסית
איתן קלינסקי
תוצאות הבחירות בדיר אל אסד לראשות קדימה יותר מדי מצחינות. גם המקלדת מתקשה לעמוד מול אימת צחנת קבלני הקולות, הקובעים לנו מי יהיו מנהיגי מפלגות בישראל
אברהם בן-עזרא
כאשר יש קושי להוכיח את שיעור הנזק שקיומו הוכח - לבית המשפט סמכות לקבוע את שיעור הנזק על דרך האומדן, אך כאשר יש ממצאים שבמומחיות לגבי קיום הנזק ולגבי שיעורו -לא די באמירה שיפוטית כדי לסטות ממה שנקבע על-ידי מומחה, ודרוש נימוק, הסבר, טיעון והוכחה גם מבית המשפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il