ההתחזות של מדינת ישראל למדינת היהודים מטריפה את דעתו של העולם ומלבה את האנטישמיות. נתניהו יכול לגדף את גינטר גראס הטוען שישראל מסוכנת מאירן אבל ישאל עצמו כמה הוא תורם לליבוי השנאה יחד עם עמיתו
אהוד ברק ובית המשפט העליון המגרשים יהודים בערב פסח מביתם.
במה שונה הסיפור של חיים נחמן ביאליק "החצוצרה שנתביישה" בו מסופר על משפחה שממש בערב פסח גורשה מן הכפר בו ישבה ברוסיה מפני שלא קיבלה רישיון לשבת ב"תחום המושב" או מחוצה לו.
הישראלי הפך לפרעה
שלילת זכות הקניין מיהודים ועוד בחברון היא ביטוי מובהק לאוטו אנטישמיות טיפוסית שהשתרגה על הציונות מראשיתה על-פי תפיסת שלילת הגולה שלה. יהודי הוא בעיניה אדם גלותי שמקומו בגטו ובגלות ואילו ישראלי וקודם לכן עברי מקומו במדינה חופשית המוכרת על-פי משפט העמים גם ובעיקר אם היא מדינה דמוקרטית שבה עיקרון השוויוניות קודם לכל חוק פרט ליהודים שאינם אזרחים שווי זכויות בארצם. כלפיהם יש נהלים מיוחדים.
משפט העמים עצמו והעמים עצמם, הגויים ודתותיהם הנצרות והאיסלאם, מבוססות היהדות מצפות שהיהודי יבטא את יציאת מצרים. ימשיך בשליחותו הנצחית לזרוע השראת שכינה מציון, מהר המוריה, ויקים את סוכת דוד הנופלת.
אך משהתחפש היהודי לעברי וישראלי והחל לרדוף יהודים המסרבים ללבוש את התחפושת הוא הישראלי הפך לפרעה. ובכן אנו מודיעים לו בנערינו ובזקנינו נלך בצאנינו ובבקרנו נעלה להר הבית וכל הגויים אוהבי ישראל הנילווים עמנו יבואו לעבוד שכם אחד את ה' אלוקי ישראל במקום קודשו.
השבוע בקלות עצומה בחסדי השם ובניסי ניסן אלפי יהודים חרדים ודתיים בירושלים הביעו את כמיהתם לגאולה באמצעות החזרה הכללית והתרגול של הקרבת קרבן פסח (ראו אתר "נאמני ארץ") ובכך הביעו את כמיהתם לגאולה, למקדש, למשפט התורה ולניר לדוד, להגלותו של משיח ישראל בן דוד שיגאל אותנו כל היהודים מן המכשלה הזאת שנקראת ממשלת ישראל המתיימרת להגן על עם ישראל שהפכה למינות גמורה, שיגאל אותנו ה' כנבואת יחזקאל מן הרועים הרעים המשברים את הצאן.
יהי רצון מפני אדון כל שבימי ניסן אלה ובפסח הזה ממש נזכה ונזכה עצמנו בגאולה שלמה מכף כל העריצים מבית מחוץ ויקרב אליהו הנביא את המרוחקים בזרוע וירחק את המקורבים וייצרף משפחות ישראל מכל סיגי הערב רב וירועם בשבט ברזל למען שמו יתברך.וימליך מלכותו יתברך על כל העולם כולו.