X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לי חלום שיהיה כאן ראש ממשלה ימני אמיתי שיפסיק עם ההצגות בתשקורת ויהיה לו האומץ לומר "לא!" לשקר השלום עם העם המדומה המכונה "פלשתינים", ועוד כמה חלומות...
▪  ▪  ▪
דגל ישראל - לעם ישראל [צילום: AP]

יש לי חלום שנקרא מדינה יהודית נקייה מערבים ומשאר טינופת אנושית. יש לי חלום שיהיה כאן סוף-סוף ראש ממשלה שיגשים את חזון המדינה היהודית בארץ ישראל השלמה ללא כחל ושרק, בלי תכתיבים פוליטיים ולחצים מצד שמאל או מבעלי אינטרסים כלכליים, אמריקניים או אירופיים.
יש לי חלום שיהיה כאן ראש ממשלה ימני אמיתי שיפסיק עם ההצגות בתשקורת ויהיה לו האומץ לומר "לא!" לשקר השלום עם העם המדומה המכונה "פלשתינים" או "פלשטינאים" שאפילו הם בעצמם לא יכולים להגות את אותיות השקר הזה, כי אין בשפה הערבית P. אז בעצם הם בלסטינאים ונותנים לכם לבלוס את השקר הזה שוב ושוב, רק שלא תיחנקו לי.
יש לי חלום על ראש ממשלה שיגיד "ירדן אשר הוקמה על שטח מופקר והוקמה על-ידי הבריטים, היא המדינה הפלשתינית האמיתית". איפה הוא האיש הזה שיחזיר את חלום שתי גדות לירדן אל מרכז התודעה הישראלית ויקרא לשלוח את מתיישבי איו"ש, אלה המכונים ערבים "בלסטינים", בהסכמה או מרצון אל ירדן, או לכל מדינה ערבית אחרת, מקסימום יוכלו לחזור למקום שממנו הגיעו חצי האי ערב, ותוך כדי כך עיבוי היישובים היהודיים באיו"ש (כן, איו"ש ולא הגדה המערבית) המכונים על-ידי ילדי השטן מהתקשורת "התנחלויות" במקום יישובים.
יש לי חלום לראות את היום שבו יבטלו את מוסד הנשיאות, המיותר לחלוטין, בולע תקציבים אדירים ובעצם לא עושה כלום. אפשר לקנות בתקציב הזה כמה דירות למחוסרי דיור כל שנה או להוזיל את מחיר הבנזין. המוסד המיותר הזה הפך מקום מפלט נוח לפני יציאה לפנסיה ולעושק הקופה הציבורית על-ידי עסקנים פוליטיים כושלים, וזה עולה לנו הון, כי כל מה שעושה הנשיא יכול יו"ר הכנסת לעשות ללא תקציבים ובאותה איכות בלי לעשוק לנו את הכיס.
יש לי חלום שיבטלו את המוטציה הנקראת "שר בלי תיק" וניתן יהיה להקים קואליציה בלעדיו, כי אומנם הוא בלי תיק, אבל לנו הציבור זהו תיק כבד מאוד. שייתנו את הכסף לנזקקים/ניצולי שואה/הומלסים, חסר למי?
יש לי חלום לראות הגינות בבתי המשפט, בפרקליטות ובמשטרה כלפי יהודים כמו שנוהגים כלפי האויב הערבי, כי ישנה אפליה, אבל היא מכוונת תמיד נגד יהודים באופן מגמתי, כיוון שמי שמושך בחוטים מותח אותם חזק שמאלה, וזה ניכר על פני השטח.
יש לי חלום בו לא נשלם יותר ביטוח בריאות והמדינה תדאג לחוליה ובעיקר לאוכלוסיות חלשות ומבוגרות כמו שנעשה בצרפת למשל.
יש לי חלום שבו יבוטל "המוסד לביטוח לאומי", מקום שאנחנו משלמים לו כל חיינו וכשזה מגיע ליום שבו אנחנו זקוקים לו, פקידיו ועובדיו עושים הכל למנוע מאיתנו את זכויותינו; ואני מצפה ליום בו המדינה תתקצב את החולים הנכים ושאר נזקקים באופן הוגן ומכובד יותר, ללא התלות הזאת של המוסד המקולל הזה עם הפקידים הזדוניים היושב על תקציבי ענק, אולי התקציב הגדול ביותר של המדינה.
יש לי חלום בו לא נהיה תלויים יותר בתקציבים מבחוץ - לא אמריקני, לא אירופי וגם לא של יהדות התפוצות, ונוכל לקחת שליטה על חיינו וגורלנו.
יש לי חלום שבו נראה יום אחד אנשים בעלי אג'נדה כמו הרב מאיר כהנא או רחבעם זאבי השם ייקום דמם יושבים בממשלת ישראל ומקיימים את שלטון הרוב, מה שלא קורה עכשיו בפועל, למרות שלכאורה יש לנו ממשלה "ימנית".
יש לי חלום בו יהדות וכבוד הן לא מילים גסות. יש לי עוד הרבה חלומות והדף צר מלהכיל אותם, אולי אמשיך אותם בפעם אחרת. אומרים שרק מי שחולם מצליח לבסוף להגשים, ולא איכפת לי שיקראו לי הזוי או מנותק כמו שעושים לכל מי שחלם. ואם מישהו התעורר מתרדמתו בעקבות החלומות האלה, עשיתי את שלי.

תאריך:  15/04/2012   |   עודכן:  15/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רחבעם זאבי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש לי חלום, ולא קוראים לי מרטין
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מצטרפת לחלום!לפעמים חלומות מתג
קורןנאוה טבריה  |  16/04/12 10:55
2
רק על הדבר הכי חשוב לא דיברת..
שיוש  |  16/04/12 22:16
3
יש לי חלום שתמשיך לישון ולחלום
זהר  |  17/04/12 10:00
4
די לאפלייה בין ערבי לערבי
בתיה אבן  |  17/04/12 10:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם הללי
היום שבגינו הפרשה נקראת שמיני הוא היום הבא אחרי שבעת הימים שאהרן ובניו לא יצאו מפתח אוהל מועד שם שהו. בשבעת ימי המלואים, מילא הקב"ה את ידי אהרן ובניו, בתהליך של שמירה משמרת ה' ולא להטות ימין ושמאל מן התהליך פן ימותו כפי שנגזר
רון בריימן
אינני יודע מי הוא אותו גורם עירוני עלום, אבל לא ייתכן שהטענה ש"העירייה לא מאמינה בדרכו הפוליטית" תשמש עילה לפסילתו הפוליטית של אדם הראוי להנצחה. הן ברור לכל שמי שאינו מזדהה עם דברי גנדי בעניין "טרנספר מרצון" יזדרז להנציח את מי שדוגל בטרנספר בכוח של יהודים למען שלום, או אפילו למען "שלום"
איתן קלינסקי
כאתיאסט אני נושא תפילה בלבי, שנהיה אנחנו הראשונים, בבחינת כי מציון יצאו הלכות חיים מכוננים, הראשונה שבהן - פירוז המזרח התיכון מנשק גרעיני. ראשונים לשחרור המזרח התיכון מאימת לחיצה על ההדק
איתמר לוין
רבנים לא מעטים נהנים מרמת חיים מנקרת עיניים, שלא ניתן להסביר אותה בהכנסותיהם הרשמיות    ההסברים בדבר מתנות, צדקה או גמילות חסדים אינם תופסים מבחינת דיני המס    יש לקוות שרשות המיסים לא תיסוג מפני הלחצים שמן הסתם יופעלו עליה ככל שתעמיק לחקור את עסקיהם של רבנים ומקובלים
עמוס שנער
לאחר פטירתו של ניצול השואה האחרון ימליצו מומחים להפסיק את מנהגי העמידה בצפירה כדי לא להפחיד את הילדים וכשמישהו ידבר על השואה הוא יישמע מיושן, משעמם ומאוד לא זורם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il