X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התאריך הבינלאומי המוכר של יום השואה מתקיים מדי שנה בתאריך התואם ל-27 בניסן בלוח השנה העברי; השנה זה יהיה ב-19 באפריל 2012. כאשר חברי אומה פונים כנגד עמם זה נקרא בגידה. לא מספיק שהעם היהודי הוא עם מוכה, עכשיו, חלק מההתעללות במדינה היהודית, ישראל, חל מתוכה
▪  ▪  ▪

בעידן הטיפשות אנחנו רואים תופעה מוזרה של ארגונים ותנועות יהודיות, כולם מקדישים את זמנם להשמיד את ישראל על-ידי העמדת פנים שהם רוצים להציל אותה. אפשר בקלות לקרוא לזה בגידה.
היום, ליהודים האלה, הנושאים מטען של רגשות אנטי ציוניות, אזלו רעיונות חדשים איך לשבש את קיומה של מדינת ישראל. לכן, הם עוסקים במיחזור רעיונות ישנים שההיסטוריה כבר דחתה אותם. וכל אותו זמן, למרבה המזל, ישראל ותושביה, בהתמדה נעים קדימה ובקצב יציב:
()
אולי האנטי ציונים האלה צריכים לראות את שני קטעי הוידאו, שעושים את המילים לעולן לא עוד כל כך הרבה יותר חשובות ומשמעותיות:
1. השואה - סי.בי.אס
2. ארכיון הנאצי 60 -דקות חדשות סי.בי.אס
ההיסטוריה היהודית מעידה שהיהודים נמצאים במאבק מתמיד עם עצמם, לגבי מי שהם והיחסים שלהם עם ארץ ישראל, כלומר, בקומיות קלה, כאשר אמרו לבני ישראל-היהודים, "עיזבו את מצרים ולכו אל המדבר ..." הם אמרו, "אתה יצאת מדעתך?", עד שהם השתכנעו ...
כאשר אמרו ליהודים, בעודם בגלות, "עיזבו את בבל", הם אמרו, "אתה יצאת מדעתך? ארץ ישראל, היא הענייה ומסוכנת. אתה תלך ואנו נשלח כסף". והרבים שנשארו בבבל הלכו לאיבוד ונעלמו.
כאשר אמרו ליהודים, בדיוק כשהיטלר התחיל עם ההייפ הנאצי שלו, "עיזבו את גרמניה", הם אמרו, "יצאת מדעתך? אנחנו אזרחים גרמנים בני דת משה. זו המולדת שלנו וזה בית הכנסת שלנו".
כאשר אמרו ליהודים, רגע לפני שכוחות הנאצים של היטלר כבשו את ארצות מגוריהם, "עיזבו את הונגריה, עיזבו את פולין, עיזבו את רומניה," הם אמרו, "ביסט דו מעשוגע (אתם משוגעים)?
כאשר אמרו ליהודים, "עיזבו את ברית המועצות", הם אמרו, "דע סוביעטישע היימלאנד (המולדת הסובייטית שלנו)? לעזוב את את המהפכה, עכשיו שהישגנו שיויון ואחווה?"
כאשר אומרים ליהודים, כאשר המוסלמים-פאשיסטים משתלטים בכל מקום שם, "עיזבו את בריטניה", הם אומרים, "אתה מטומטם?"
כאשר אומרים ליהודים, בדיוק כשהחיים במדינות אלה נעשים יותר מסוכנים ובלתי נעימים ליהודים, "עיזבו את צרפת, נורבגיה, שבדיה, ארגנטינה, ונצואלה, צ'ילה, וכו '", הם אומרים,"איך אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לחיות כמו שאנחנו עושים כאן בישראל?"
כאשר אומרים ליהודים, "עיזבו את אמריקה", הם אומרים, דע גולדענע מעדינע [הארץ העשויה מזהב]? את החופש ואת הכסף? השתגעת?"
כאשר חברים של צעירה יהודייה מבלפסט, אירלנד, שמעו שהיא עומדת לעלות לישראל, הם אמרו לה, "האם את יודעת כמה שזה מסוכן שם? מלחמה עלולה לפרוץ שם כל יום". והיא ענתה להם, "הביטו סביבכם. כאן יש מלחמה כל יום". אבל אנשים שוקלים את נסיבותיהם שהן איכשהו הגיוניות ונורמליות.
ואף על-פי שב-64 השנים האחרונות ישראל עצמה לא ראתה יום של מנוחה, והיא מדינה שכל הזמן נאבקת על קיומה, היא גם המקום היחיד על פני כדור הארץ שכל יהודי יכול לקרוא לו ביתו. אפילו האנטי-ישראל והאנטי-ציונות מוזמנים לשם. וכאשר הם יצטרכו למצוא מקלט, ישראל תהיה שם בשבילם, ובזרועות פתוחות. היא המולדת היהודית שם לא תהיה אינקוויזיציה, לא יהיו פוגרומים ושואה לא תוכל לקרות. זהו המקום שבו יהודים יכולים להגן על עצמם והם יגנו.
כאשר מדובר ביהודים העולם לא למד, או שהוא מסרב ללמוד, מההיסטוריה. נראה כי הוא תמיד מוכן לשקוע, פעם נוספת, בתהום האנטישמית המפלצתית. באופן מטריד, בקטגוריה זאת אנחנו יכולים כעת לכלול מספר יהודים שהלכו שולל.
כיום, המוסלמים הפאשיסטים וקבוצות השמאל שעומדות לצידם, וכמו-כן כמה יהודים מבולבלים, הם השרביטאים של תופעת האנטישמיות ברחבי העולם והתקפות על יהודים.
הפסיביות - אינה תגובה משמעותית
כל היהודים צריכים להבין למה לשמור על ההבטחה, לעולם לא עוד, זה הכרחי; כל היהודים צריכים להיות עירניים, מאומנים וחמושים, מספיק טוב כדי להתמודד עם איומים כאלה. אם אנחנו, היהודים, לא לגמרי מבינים את זה, בעוד אנחנו חיים בסכנה מתמדת, אז...!
צריך לזכור כיצד שישה מיליון יהודים הלכו למותם בידי הנאצים וכמה מיליונים רבים של יהודים הלכו אל מותם, לאורך ההיסטוריה; מיליונים רבים נעדרים!
פסיביות, מול תוקפנות אינה תגובה משמעותית. תגובה משמעות היא לעשות מה שהתורה מרמזת, "הבא להורגך, השכם להורגו".
אם כי אנו מתפללים ואומרים לעולם לא עוד, עשוי שיבוא הזמן, שיהודים אלה, המשתפים פעולה עם אויבי היהודים ומסרבים לראות את מה שמסביבם לא יוכלו למצוא מקלט, בזמן, בארץ מולדתם, ויושארו מאחור. הקשיבו וקחו זאת לתשומת לב ואל תאפשרו לזה לקרות.

תאריך:  15/04/2012   |   עודכן:  15/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי גנני
עבדאללה, תושב מעלות, חולה סרטן, מתגורר עם משפחתו בת 7 נפשות בדירה קטנה במצב גרוע. לאחרונה הורע מצבו והוא מאושפז בבי"ח רמב"ם. הילדים בבית והמשפחה במצב כלכלי חמור. בימים אלה אושרה למשפחה דירת עמידר קטנה אך אם יחזור יזדקק רק הוא לחדר מיוחד עבורו
טליה פישמן
הסיבה לכך שחוק הבריאות האמריקני ('אובמהקייר') עומד כרגע לדיון בבית המשפט העליון היא עקב טענות חוזרות בדבר אי-חוקיות לכאורה של הדרישה הכלולה בו - לחייב כל אזרח אמריקני לקנות ביטוח בריאות. נטען כי לא ניתן לחייב אדם לרכוש מוצר מסחרי. אבל כבר כמה ימים שהשופטים מתעסקים עם החוק הזה מבלי להגיע כלל לנושא שבגללו הוא נמצא אצלהם, והסיבה לכך היא שהם טובעים בים של מִסמכים
אלי אלון
חלק ניכר מפרשני שוק ההון והבורסה בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות הם בעלי חברות לניהול תיקי השקעות ומנהלי השקעות ויעוץ בבנקים. הדבר נוגד כללי אתיקה עיתונאית בסיסית. התופעה נמשכת שנים רבות והגיע הזמן להפסיקה!
עמוס דאי
יש לי חלום שיהיה כאן ראש ממשלה ימני אמיתי שיפסיק עם ההצגות בתשקורת ויהיה לו האומץ לומר "לא!" לשקר השלום עם העם המדומה המכונה "פלשתינים", ועוד כמה חלומות...
אברהם הללי
היום שבגינו הפרשה נקראת שמיני הוא היום הבא אחרי שבעת הימים שאהרן ובניו לא יצאו מפתח אוהל מועד שם שהו. בשבעת ימי המלואים, מילא הקב"ה את ידי אהרן ובניו, בתהליך של שמירה משמרת ה' ולא להטות ימין ושמאל מן התהליך פן ימותו כפי שנגזר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il