X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביבי, אתה הוא הגזעי שיגאל אותנו מעצמנו? או אולי שלי? שאול? יאיר? או שמא כולכם כשלונות? אנחנו מחכים למישהו שיבלוט קצת מעל הממוצע מינוס שאתם מציגים בתחום החברתי/תרבותי. אז יאללה תזוזו, הגזעי מביניכם ינצח
▪  ▪  ▪
מי יעזור לקבוצות המתבדלות? [צילום: פלאש 90]

יש בארץ קבוצות מתבדלות. לקבוצות האלה מנהגים מיוחדים, אורחות-חיים מיוחדים. יש גם קבוצות מתבדלות שלא מרצונן, כדוגמת עולים חדשים, עולים הרוצים להיטמע אך נתקלים בקשיים. אנו מדינה דמוקרטית פלורליסטית. כל מי שרוצה להתבדל, אנא יתבדל, וכל מי שנבדל שלא מרצונו, חובתנו לסייע לו על-מנת לשבור את חומות ההיבדלות.
הפיכת ההבדלים בין הקבוצות הנבדלות לכלי ניגוח ועלבון ביניהן היא גזענות. כן, גזענות לשמה. והיו לנו גזענים כאלה, אשר עשו קצת רוח לכמה שנים, אך הציבור מחק אותם מתודעתו הפוליטית - וטוב שכך.
קצנו ממפלגות עם הנהגה גזענית. אנו רוצים פוליטיקאים גזעיים, ולא גזעניים. ביבי לא גזען. האם הוא גזעי? לא יודע! ושלי יחימוביץ'? ושאול מופז? ויאיר לפיד? האם הם גזעניים? לא ולא, אבל אולי הם גזעיים? את זאת נדע אם ישכילו להנהיג ולא להיגרר, אם ישכילו להוביל ולא להשתרך, אם ידברו פחות ויקשיבו יותר.
אנו רוצים מפלגות עם הנהגה, אשר יתחברו ויוקירו את המנהגים ואורחות החיים של הקבוצות הנבדלות, אך ירביצו מכות נמרצות למנהיגיהן, אותם מנהיגים אשר מביאים את הקבוצות הנבדלות לפת לחם לדורות.
"זה לא אני, זה הוא"
חלק מהמאפיינים השליליים של הנבדלוּת היא נבדלוּת כלכלית, ומסתבר, על-פי מבחנים כלכליים של בנק ישראל והאוצר, שמרבית הנבדלים "מככבים" הן מבחינה כמותית והן מבחינה "איכותית" הרבה מתחת לקו העוני, עד כדי כך שמצבם והפערים מולם מסכנים את יציבות החברה והכלכלה.
ואם הגזעי ידבר, אנו נתגבר. ואם ניתן לפה הגזען לדבר, אנו נתחרפן – ומסתבר שגם אם ננוח על זרי הדפנה, אנחנו נשבור הראש.
יש טיפשות ורשעות ונהנתנות בנקודה אחת מרכזית בקבוצות הנבדלות. הנקודה בה נפגשים המנהיגים הפוליטיים שלהן עם המנהיגים הרוחניים. בפועל, מדובר באותה קבוצה אשר מסיבות יחצניות ומסיבות של הפרד ומשול, עושות כאילו חלוקת תפקידים ביניהן ("זה לא אני, זה הוא", הם אומרים ומגלגלים עיניים לשמיים).
שאלה של מנהיגות
האם מנהיג המונע לימוד מקצוע מצאן מרעיתו הוא מנהיג? האם הוא יהודי? האם מאמין? האם יש בו חוכמה? אז בעיניי, אדם כזה אינו יהודי, לא חשוב מה התואר שלו ומה כתוב לו בתעודת הזהות – והוא או אוויל משריש, או כופר מרושע.
כי מי שמצית אש בשבת יש לו עסק אישי עם המצוות, ועם אלוהיו. אך מי שמונע פרנסה לחיים ממאות אלפי אנשים, כאילו מצית בשבת את כל העולם, כאילו אוכל חזיר עם מצה בכל יום כיפור, מסיים ביין נסך וגם מלקק את השפתיים. מנהיג כזה לא חשוב כיצד הוא מחופש, הוא כופר בעיקר, אפילו את מצוות בני נוח אינו מקיים, כי עובד אלילים הוא.
וכנ"ל מנהיג דתי/פוליטי אחר שמסית את מאמיניו למלחמת דת, במקום לדאוג להם לפרנסה, לחינוך ולבריאות; וכנ"ל מנהיג דתי/פוליטי אשר מקדש את הלימוד ומייתר את העבודה במקום לאזן איזון ראוי ביניהם; וכנ"ל מנהיג דתי/פוליטי שעוזר לצאן מרעיתו להשתחרר מחובות של שירות במשימות שכלל הציבור אמור לקחת בהן חלק.
ההנהגות הפוליטיות/דתיות של מרבית הקבוצות הנבדלות הן הנהגות פושעות, אשר למרבה הצער הנהגת המדינה משתפת איתן פעולה במקום לפעול נמרצות להחלפתן.
זה קשה, אנחנו ממנים את רבני הקהילות ואת הפוליטיקאים שלהם, אנו מזינים אותם בכסף, והם באמצעות הכסף הזה מנציחים את שלטונם הרודני על הקהילות שלהם תוך שהם מבטיחים את עתידם האישי, ותוך שהם מפקירים לדורות את הקהל שלהם.
לשבור את מעגל הקסמים
את מעגל הקסמים הזה חייבים לשבור. עלינו למצוא את השיטות והדרכים לחצוב בחומות האש שהקימו ההנהגות האלה, ולהגיע לציבור הנפגע ישירות - וניתן לעשות זאת. הציבורים הנ"ל משוועים לישועה, רק הם פוחדים פחד מוות מההנהגה הנוכחית אשר תכשיר את כל האמצעים על-מנת להילחם ב"סוטים", תוך שימוש באמצעים של לחץ חברתי וחרמות עד כדי טרור במשמעות הפשוטה של המילה, החל ב"מה יגידו?", "איך זה ישפיע על שידוך הילדים?", "מה יקרה אם שמי יופיע על פשקווילים?", או "האם ישרפו לי את האוטו אם אלך לשירות לאומי בלווינשטיין?".
ביבי, אתה הוא הגזעי שיגאל אותנו מעצמנו? או אולי שלי? שאול? יאיר? או שמא כולכם כשלונות? אנחנו מחכים למישהו שיבלוט קצת מעל הממוצע מינוס שאתם מציגים בתחום החברתי/תרבותי. אז יאללה תזוזו, הגזעי מביניכם ינצח.

תאריך:  19/04/2012   |   עודכן:  20/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עוזי רובין
חזרה כללית לקראת מלחמה כוללת?    "כיפת ברזל" לא שינתה את כללי המשחק, מכיוון שזליגת הרקטות דרך מערכת ההגנה אילצה את האוכלוסיה לתפוש מחסה באזעקות והניעה את השלטונות המקומיים לסגור בתי ספר ולבטל אירועים ציבוריים
זאב בן-יוסף
הניסיון ההיסטורי של השואה ושל שאר הניסיונות להשמיד את העם היהודי חייב ללמד אותנו להיות מוכנים ולעשות הכול כדי לעמוד מול האיומים להשמידנו
רובי בוזגלו
חייבים להקדים ולומר שדנמרק תישאר חקוקה לנצח בתולדות מדינת ישראל, מדינת היהודים, כמדינה חסידת עולם, על התגייסותו של העם הדני כולו להצלת היהודים הדנים במלחמת העולם השנייה באוקטובר 1943. 7,000 יהודים ניצלו. לא נשכח זאת לעולם!
רן שורר
עבורנו אזרחי "תוך הקו הירוק”, סא"ל אייזנר מסמל את כל הרוע שצומח ועוד יצמח בין יהודים שם למעלה - בהרי שומרון ויהודה. לא הייתה ולא תהיה אפשרות להתגורר ביחד עם פלשתינים בגדה המערבית או בעזה או בכל מקום אחר, במיוחד כאשר אחד מהצדדים הוא עם שולט והשני - עם נשלט
יורם דורי
ערב יום השואה, נסעתי ברכבת לקרקוב עם משתתפי מצעד החיים. רחובות הרובע היהודי מלאי אדם. צעירים בכל מקום ובכולם תפילת אל מלא רחמים. עוד עשרות מיליונים של צעירות וצעירים יהודים יכלו להיות אילו לא הייתה השואה. אילו שישה מיליון יהודים היו נשארים בחיים. גם נכדיהם של הנספים היו חיים בקרבנו היום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il