X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עברו בקושי שבועיים ימים מאז עמדנו כולנו דום, מחינו דמעות כמבקשים להסתיר את הרגישות הפנימית, וזכרנו את ששת המיליונים שמחתה מעל פני האדמה השנאה הגזענית של הגרמנאצים. בקושי שבועיים. זרעי השנאה כלפי זרים, שלטון הפחד והאימה שמעבדת ממשלת האש הזרה הזו, נגד ערבים, מוסלמים, שמאלנים, דורשי זכויות אדם, עובדי אלילי הצדק והחופש - הזרעים הללו נובטים עכשיו
▪  ▪  ▪
מהגרים, עובדים זרים בישראל [צילום: פלאש 90]

הם

הם. כן, הם. השחורים. וכמו שלכל איש יש שם, כך גם לכל אדם יש את השחור שלו. לאשכנזים את הספרדים, ולהפך. לחילוניים את הדתיים, ולהפך. ליהודים את הערבים, ולהפך. לעניים את העשירים, ולהפך. להמון את הפוליטיקאים, ולהפך. למכבדי זכויות אדם את המתנחלים, ולהפך. לבנות טיפש-עשרה את השחורים באף, ולהפך. כל אחד וההיפך שלו. השחורים.

ארץ כחול לבן

עברו בסך-הכל כמה ימים מאז חגגנו יחד את יום העצמאות למדינת הכחול-לבן שלנו. כל הארץ לבשה דגלים עם פסים ומגיני-דוד, נורות צבעוניות קישטו את הרחובות שלנו, כולנו שיחקנו בספורט הלאומי ונתנו אחד לשני עם פטישים בראש (לפחות יום אחד בשנה מותר ואף רצוי), וכולנו התקרנפנו על בשרים צלויים כמיטב המסורת. הכל היה כחול לבן למהדרין. לפחות כך זה היה נראה כלפי חוץ.

גוון צהוב-אדום

במוצ"ש כבר עפו בקבוקי תבערה על בתי מהגרי העבודה בדרום תל אביב, וצבעו את הכחול-לבן שלנו בגוונים של בנזין צהוב (של שנאה) ולהבות אדמדמות (של איבה). הבורות והבערות, עלו כחברבורות של זוהמה חינוכית-תרבותית וקישטו את דרום תל אביב.
ממעבה לוע הלאומנות שמלבה מזה כמה חודשים ח"כ ד"ר מיכאל בן-ארי, הגיחו בשיטפון עז מיצי הקיבה המרים של הגיזענות הכהניסטית ושטפו את המציאות הטריה של כחול-לבן חגיגי. ככה זה בעידן הזה, הכל קורה מהר. כחול-לבן חגיגי נשטף באותו היום בשטף אדום של זבל אידיאולוגי: אדם-דם-אדמה.

דגל שחור

עברו בקושי שבועיים ימים מאז עמדנו כולנו דום, מחינו דמעות כמבקשים להסתיר את הרגישות הפנימית, וזכרנו את ששת המיליונים שמחתה מעל פני האדמה השנאה הגזענית של הגרמנאצים. בקושי שבועיים.
זרעי השנאה כלפי זרים, שלטון הפחד והאימה שמעבדת ממשלת האש הזרה הזו, נגד ערבים, מוסלמים, שמאלנים, דורשי זכויות אדם, עובדי אלילי הצדק והחופש – הזרעים הללו נובטים עכשיו. אפילו דובר צה"ל מכנה קבוצת מפגיני שלום "אנרכיסטים". משהו השתבש כאן והפך את הנאורות הציונית-חילונית לבת ערובה בידי הלאומנות הדתית-משיחית. כששמאלנים מוכרזים בוגדים, כושים חוטפים בקבוקי תבערה.

השחור השחור הזה

כשזה התחיל בגרמניה של המיתון והקשיים הכלכליים, עמד איזה אדולף בכיכר וצרח במלוא הגרון צירופי מילים של "גרמניה חזקה", "גירוש זרים", "עבודה לגרמנים", "גאווה לאומית", "עד הניצחון". אדולף כידוע לא סיים את המלאכה, ובזכות כשלונו בהטמעת "הפתרון הסופי" אנחנו כאן היום חוגגים עם כחול-לבן. בכל אופן עד שמגיעה ממעבה לוע הלאומנות הזוהמה של שנאת זרים ומטנפת את הציבוריות של כחול-לבן, עם מיצי קיבה מרים בצבעי ארגמן.

מילה אחרונה על "שחור"
מיכאל בן-ארי - שמאל מטורף

שחור, לפחות מבחינה מדעית, אינו צבע. הוא אינו צבע משום שאינו מקרין החזר אור, הוא פשוט "בולע" את קרני האור, ממש כמו "חור שחור". למרות שנהוג לחשוב עליהם ביחד ולהזכיר אותם באותה נשימה, הצבע הלבן הוא ההיפך הגמור מן השחור. הוא מחזיר את כל האור ועל כן אין האור הולך לאיבוד דרכו.
לנאמני השחור, אני מציע לזכור, שהשחור אינו צבע אלא היעדר צבע, הוא ריק מוחלט, הוא חור שחור שלתוכו נבלע האור. ועל כן, שחור אינו צבע עור, אלא היעדר אור. נשמה שחורה היא כזו שאין בה אור, ולא כזו שעטופה בעור שחור. השחור הוא בתוך האדם, בהיעדר אורו ולא בגוון עורו.
ארורים תהיו אנשי השחור הפנימי, נעדרי אור הנכם, וגם אם אתם עטופים בעור בהיר וצח כשלג, השחור שלכם נראה דרכו כתהום של גיא צלמוות, המקום ממנו באה נשמתכם השחורה משחור, והמקום אליו היא תחזור. ארורים תהיו, עד שתגלו את נפלאות האור. ארורים וצרורים בתהומות השחור הפנימי.

תאריך:  01/05/2012   |   עודכן:  01/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השחורים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
אם הטמטום היה מחלה כל האנטיביו
קוביkobi  |  1/05/12 16:26
2
הצליח לכתוב שטויות-בלי אף ביבי
ע_הראל  |  1/05/12 17:10
3
דן אלון, אמץ שחור ושיגור בביתך ל"ת
צבוע שמאלני  |  2/05/12 00:54
4
למה קרתה השואה ל"ת
רפאלה  |  2/05/12 00:54
5
למה קרתה השואה
רפאלה  |  2/05/12 01:42
6
הלפיד השחור החדש מהעתיד ל"ת
שונא מסית וגזען  |  3/05/12 11:59
7
טועהמטעה ומסית
גדעון אמיר  |  3/05/12 14:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: די לפטפטת!    ומי צריך בחירות עכשיו?    ועל ד"ר נתן בירנבוים שמעתם?    וגם: האם ציפי לבני מתכננת קמבק פוליטי?    מיהו הצלם הצורר    והאם אלדד יניב חוזר בתשובה?    על כל אלה ועוד ברשימה שלפניכם
אריה יצחקי
דוד רגב, נציב פניות הציבור של הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה, מודה בחצי פה בכשל המקצועי של העצמת התקרית מעבר לכל פרופורציה
הרב אליהו קאופמן
הקרב "על צביונה של מדינת ישראל" כאי מערבי וקולוניאליסטי במזרח התיכון מביא לאיחוד מעשי בין הימין הציוני וה"כיפות הסרוגות" למרכז ולשמאל הציוני בנושא ה"גרות". רבנים לאומנים - ובראשם "חתן פרס ישראל החדש", הרב חיים דרוקמן - הופכים ליקירי השמאל הציוני כאשר הם "מגיירים" כל הולך על שניים מדרום אמריקה ועד לפיליפינים
צבי גיל
הכנסת הזאת היא דוגמה ל"רודנות הרוב"    יש להחליפה בבחירות הקרובות בחברים אחרים בעיקר מקרב הליכוד
אסף גולן
ההיבריס השאפתני של מרקס ואנגלס קרא להחרבת הסדר החברתי של 'העולם הישן'. השאיפה הזו עלתה לאנושות בסדרה ארוכה ומדממת של דיקטטורות רצחניות, אך מה שעדיין לא דובר בו הם הנזקים הרבים שנגרמו למעמד הפועלים עצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il