X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בצרפת כבר יש חילופי נשיאים, בישראל ובמדינות שונות במערב בהן החינוך הוא "חסל באופן סימפטי את האחר", כדי שיהיה רק לך, צפויות בחירות. אבל שוב יש חיזוק בצורך לסלק הקפיטליזם החזירי ומיד
▪  ▪  ▪
בחירות בצרפת. תחילת תהליך סילוק הקפיטליזם החזירי [צילום: AP]

שיהיה ברור, מברך אני על כי איני חי בחברה בה איני יכול להביע דעתי מבלי שעדיין אמצא עצמי מחוסל פיסית, ירוי וגופתי זרוקה באיזה חור נידח אי שם בעולם, אלא יש לי סיכוי רק להיות מחוסל כלכלית, כי כל מי שאיננו מקושר מחובר לנבחר זה או אחר ורצוי עשיר שכאילו עשה הונו ב"עשר אצבעות", יודע כי עשיר גדול הוא כבר לא יהייה בעולם הזה. כיפשוט כולנו כלל שיאני הצריכה צריכים אוכל, חינוך, בריאות ביטחון כלכלי ופיסי, וזקנה בכבוד או קבלת טיפול רפואי ראוי במידה וחס וחלילה נהייה חולים או סיעודיים.
אבל מה לעשות, יש מכנה משותף בכל העולם המערבי הנאור, בו מעלים טיעון כי מי שאיננו עובד איננו יכול להגיע להישגים של קבלת כל הנדרש כפי שציינתי בפסקה הקודמת ואני מבקש לקרוא לה תנאי קיום סבירים. איני מבקש לכל אחד מטוס, או בית קיט בעשרות מיליוני ואתם תבחרו המטבע. גם אני קורא תיגר על החינוך בחברה במערבית הקלוקלת בדיוק כמו המצב העולמי כלכלי חברתי כאשר יש העוצמים עיניים אבל יש לזה קשר הדוק לביטחון הפיסי של כולנו. מה גם שיש מיליאדרים שמתחננים לתעסוקה אבל כל הג'ובים הטובים תפוסים המיוחד על-ידי כל מיני נבחרים מקושרים ומחוברים, אשר תמיד להם יהיה שכר בן 6-8 ספרות ויותר כי תמיד מגיע להם כי הם היזמים המעסיקים הממציאים והגאונים.... ומשום מה רק הם שהם מהווים כ 20 אחוז מהאולוסיה העולמית, אבל הם לוקחים 90 אחוז מהכסף העולמי.
שמיטת חובות לעשיר, פשיטת רגל לעני
מידי כמה עשרות שנים עת פורץ המשבר הכלכלי התורני העולמי החדש, הם ורק הם תמיד זוכים לשמיטת חובות ומי ישלם אותו? לפי השיטה הקפיטליזטית החזירית מבית היותר האמריקני, שאין ספק שיש להם זכות גדולה על הרבה דברים חיובים, אבל פה הם המקור לכל המצב הנוראי בו מצוי העולם, כי מיליארדים של בעלי הכנסות קטנות משלמים שוב את הכשלונות גם אם אין להם הכנסות בכלל!!!
שמיטת חובות לעשיר, פשיטת רגל לעני, זו שיטה בלתי נסבלת, אשר מפאת חוסר מקום לא אוכל להרחיב אלא רק לומר, אם לא יובן על-ידי הנבחרים, המקושרים, המחוברים העשירים והמושחתים, ימצאו עצמם בבעיה אמיתית, כי ההמון המבלה ושותה כוס קפה ב10 ושוב בחרו אתם המטבע, לא הוא הבעיה!!! גם לא כולם מטיילים, ולא כולם קונים רכבי ודירות יוקרה וניתן בבדיקה קטנה להיווכח כי לא הם הבעיה!!!
הבעיה היא אך ורק אותם אלו שבמשך עשרות שנים קיבלו סכומי כסף כבונוסים, ועל מה?? זה רק הם יחד עם נבחרים מקושרים ומושחתים יודעים.
ברור שהאינטרנט יוצר ויצר "ניפוח" שכר נוסף ואין איש הרוצה לטפל בבעיה ולייצר מצב בו עשירים יהיו עשירים, הם ורק הם יקיימו האימרה חייה ואפשר לאחר לחיות, כי בכל מקרה כולנו תיירים לזמן קצר בעולם נפלא אשר יכול היה בימינו לקבל צבע חיובי תודות להשיגי המדע, דבר אשר לא יכול לבוא לידי ביטוי בחברה בה החינוך הוא דרוס את האחר כי רק אתה שווה, וקשה שלא להתפלא על המצב בו כל יום יש אין סוף של מעשי רצח אם בכבישים, או במקומות נסתרים או גלויים, וכל זה בנוסף למלחמות המטומטמות חדשות וישנות הפורצות מידי יום במקומות שונים בעולם, ויש עולם קפיטליזטי חזירי ויש את האחרים.
המהפך בצרפת - תחילת סילוק הקפיטליזם
המהפך השלטוני בצרפת אולי הוא תחילת תהליך סילוקו של הקפיטליזם החזירי, למרות שיש להודות שאם השלמת חילופי השלטון שמדינות המערב, דבר אשר יקרה והשאלה היא רק מתי, אך אם אותם מנהיגים חדשים לא ילמדו מהעבר הקפיטליסטי החזירי נכנס למצב של תוהו ווהו כלכלי חברתי מדיני שיביא העולם כולו למצב בלתי אפשרי!
כן לעושר, כן ליוזמה, אבל תנו כם לאחר לחיות!!! תנו לאחר לחיות כי לעולם לא הייתם רוצים אתם להיות במצב בו לכם יש כלום ולאחר הכל! עצרו התשלומים האין סופיים בתעשיות השונות, ובין השאר בתעשיית הסרטים, במדיה והעיתונות, בפרסום ודוגמנות, ובטח שיהיו כאלו ירימו גבהה, ויגידו הנה הספרדים והאנגלים לדוגמה מחזיקים בעולם כדור הרגל בו משלמים סכומים דימיונים ומופרכים, במדינות שהן פושטת רגל, ובהן מי שמשלם זה הרוב המובטל, אשר "זכה" לחינוך אמריקני מערבי, והם מאמינים שיבוא יום וגם הם יהנו מהשפע האין סופי.... אבל הנה עברו חלפו חייהם מהר ועתה הם כבר לא בצעירותם, ובזקנתם זה עלול להיות לרבים מאד מאוחר!!!
רק סילוק הקפיטליזם החזירי יביא ביטחון כלכלי חברתי ומדיני לישראל וגם בעולם, בו עולם הפשע על סוגיו גואה, ולמרות שמה יהיה הוא שהיה, חשוב לזכור שיש עושר חיובי ויש כלים טובים לשיפור המצב בישראל ובעולם, ובין השאר אם יעשה שימוש חיובי בכלים שעשו בהם שימוש אשר נוצל בידי מעטים לרעה, בסיוע של האיטנרט שכבר מזן היה חייב העולם כולו להכריז עליו כעל כלי חיובי אבל שיהיה מבוקר, לפני שנאבד לא רק הזהות האישית והפיננסית על-ידי גורמים שליליים העושים באינטרנט שימוש שליליי במקום שימוש שיכול היה לעשות לכולנו את ישראל לגן עדן וגם את כל העולם!!!

תאריך:  07/05/2012   |   עודכן:  08/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סילוק הקפיטליזם החזירי עכשיו ומיד!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הלאה החזירים, יחי הקפיטליזם הש
איש עצוב  |  7/05/12 21:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור סימן טוב
הבורגני הישראלי ימשיך למלמל בכעס מול מקלט הטלוויזיה: "מישהו צריך לעשות משהו" הוא ירטון, "היכן המדינה? בשביל זה אני משלם מיסים?"    על הבורגנות הישראלית והכמיהה הבלתי נשלטת למנהיגים
אבנר אביב
המשטרה מופקדת על אכיפת החוק, שמירת הסדר הציבורי, מניעת עבריינות ואיתורם של עבריינים החשודים בביצוען. אבל מה היא עושה בפועל?
אפרים הלפרין
הקטל ברחובות גואה. אזרח יורד להשקיט נערים ומסיים בארון-מתים. ילדים רבים ואחד מהם מסיים בשקית שחורה. הכבישים גובים עוד ועוד מחירים. עציר במעצר נורה בסלון. והמשטרה? משטרע!
נרי אבנרי
גנבי המנדטים מקדימה מספרים לנו שאין תהליך מדיני בגלל נתניהו. יובל דיסקין נתן חיזוק, ועו"ד ויסגלס שמע, ואץ אל המקלדת. ועל אלה בדיוק נאמר: זכו רשעים פלשתינים שנעשתה מלאכתם בידי שמאלנים שקרנים. הלכתי לארכיון...
שמואל אבן
ברור שביטול ההסכם הוא החלטה שהתקבלה, או לפחות אושרה, בידי הדרג המדיני הבכיר ביותר במצרים, ואולם שתי המדינות מנסות להקטין את חומרת המשמעות הפוליטית של המהלך וטוענות, כי מדובר במחלוקת עסקית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il