X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחר עסקת שליט חשבנו שממשלת נתניהו תפסיק להיכנע לגורמי הטרור. אבל שוב קרבנות הטרור רואים איך מערכת הצדק קורסת בעניינם אל מול הסחטנות הפלשתינית. מתברר שדווקא ממשלת נתניהו משלמת לגורמי הטרור יותר מכל ממשלה אחרת - ובנדיבות. כך לומדים ארגוני הטרור במרחב האסלמי שגם ממשלה ישראלית מורחבת נכנעת לאיומיהם
▪  ▪  ▪
אסירים פלשתינים. נכנעים לסחטנות הפלשתינית [צילום: AP]

על-פי העסקה שנחתמה ביום ב' עם האסירים הפלשתינים, רוצחי משפחת פוגל יוכלו להצטרף אל אחת מקבוצות המחבלים ולשהות אתם במשך היום בלא לשבת בבידוד. כמו-כן יוכלו לקבל מעתה לימודים וביקורים ולצפות במגוון שידורי ערוצי טלוויזיה ערביים.
כך שאר הרוצחים הפלשתינים מפיגועי התופת שיקבלו מעתה אוטונומיה מוגברת על חייהם בעקבות שביתת הרעב וההסכם להפסקתה שנחתם אתם, לקול צהלות הניצחון מצד ארגוני הטרור.
לאחר עסקת שליט חשבנו שממשלת נתניהו תפסיק להיכנע לגורמי הטרור. אבל שוב קרבנות הטרור רואים איך מערכת הצדק קורסת בעניינם אל מול הסחטנות הפלשתינית. מתברר שדווקא ממשלת נתניהו משלמת לגורמי הטרור יותר מכל ממשלה אחרת - ובנדיבות. כך לומדים ארגוני הטרור במרחב האסלמי שגם ממשלה ישראלית מורחבת נכנעת לאיומיהם.
מכבסת מילים ליפות את ההסכם
על הדרך ממשלת ישראל גם מפתחת את תרבות הקומבינות ואי-דווחי האמת כלפי הציבור הישראלי פנימה. מכבסת המילים של המשלה עבדה אמש שעות נוספות כדי לייפות את ההסכם עם האסירים.
בהודעת לשכת רה"מ, למשל, נאמר: "לגבי ההחלטה להעביר גופות מחבלים מדובר בהחלטה שהיא מחווה הומניטרית בלבד... ישראל אינה סוחרת בגופות ולכן אין לנו בעיה להעביר אותן לרשות הפלשתינית".
"ישראל אינה סוחרת בגופות"? נו, באמת! הממשלה היא שסוחרת בגופות, בניסיון לקנות קצת שקט אל מול האיומים של יום הנכבה ואיומי "מה יקרה אם אחד מהאסירים שובתי הרעב ימות".
אין "בעיה" בשחרור הגופות? והכל "מחווה הומניטרי" כלשון לשכת רה"מ?
אז הנה הבעיות:
במשך שנים ישראל לא העבירה גופות של מחבלים לרש"פ או לבני משפחותיהם. זאת, על-מנת לייצר הרתעה וגם כדי לא ליצור השוואה בין חיילים שנפלו בקרב, שגופותיהם מוחזרות למדינתם, לבין רוצחים שפלים.
בנוסף, החזרת גופות המחבלים, כוללת מחבלים שהתאבדו בפיגועי תופת המוניים, תביא להלוויות המוניות והאדרת זכרם על-ידי הפלשתינים בבתי הקברות לגיבורי האומה הפלשתינית ו"שהידיה", המוקמות על-ידי הרש"פ.
והנה דוגמאות נוספות לעובדות המוסתרות מעיני הציבור בניסיון לגמד את נצחון המחבלים ותומכיהם:
- עד יום ב' הצטייר כאילו מדובר במאבק של אסירים מנהלתיים בלבד, אך בהסכם כלולים מחבלים רוצחים רבים שנגזר דינם.
- לראשונה בישראל: נחתם הסכם כתוב עם קבוצת אסירים בכלא. ממתי שלטון ריבוני חותם הסכם עם קבוצת רוצחים בבתי הכלא שלו?!
- לראשונה בישראל: מדינה חיצונית (מצרים) יוצרת מטריית הגנה לאסירים המחבלים ומעורבת מעתה באופן רשמי בנעשה בבתי הכלא בישראל.
- לראשונה בישראל: שביתת רעב של מחבלים-אסירים מסתיימת בניצחון של השובתים. בעבר כבר היו שביתות. אך שלטונות הכלא לא נשברו ולא סיימו אותן בהסכם כתוב עם השובתים. כך למשל בתקופת כהונתו של רב-הגונדר יעקב גנות הייתה שביתת רעב דומה, בהובלת ברגותי, והיא חוסלה על-ידי השב"ס בגיבוי הממשלה של אותו זמן. הפעם, שילוב של ממשלה חלשה (אם רחבה) ומפקד שב"ס חלש גרם לקריסה נוספת של ישראל, לאחר הקריסה בעסקת שליט, אל מול האיומים מבתי הכלא וארגוני הטרור.
בבתי הכלא בישראל שוררת בעקבות ההסכם העדפה מתקנת של המחבלים על פני אסירים רגילים, כוללת אוטונומיה בבתי הכלא ומשטר פנימי המייצג אותם אל מול השלטונות.
קייטנת המחבלים הוחזרה - ובגדול. אלו המחבלים היו "בני אדם", הם היו צריכים להכיר תודה וקרוא לה על שם מייסדי הקייטנה "קייטנת ממשלת ישראל" או "קייטנת ביבי".
נ.ב: בימים אלו של ממשלה שבראשה שלושה אנשי סיירת, טוב להתגעגע לר"מ אחר: האישה ששלחה את שלושתם לפעול בסבנה, גולדה מאיר. היא כמו מקבילתה באנגליה מרגרט ת'אצ'ר הייתה גברת ברזל מול הטרוריסטים - לא כמו אנשי סיירת מטכ"ל, שמתנהגים כחיילי קומנדו קומבינטורים במקום להיות מנהיגי אומה.

הכותב הוא מנכ"ל ארגון נפגעי הטרור "אלמגור", סא"ל בדימוס ופצוע טרור
תאריך:  17/05/2012   |   עודכן:  17/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קייטנת ביבי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שלטון ושיטות הפחד שלו
ראיס-פוטין-בוטוקס  |  17/05/12 20:35
2
נתניהו מדרדר את ישראל שאולה
מסעודה משדרות  |  20/05/12 17:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב ישראל רוזן
לבחון את הכוחות הפנימיים בציונות הדתית בסיבוב מוקדם: מפקד ופריימריז
איתמר לוין
פרשת חלקי גופתו של התינוק רון אייזן, שהוחזקו למעלה מעשור במכון לרפואה משפטית בעוד ראשיו טוענים בתוקף שאינם בידיו, היא רק האחרונה בשרשרת שערוריות בהן מעורב פרופ' יהודה היס. מה סוד כוחו והישרדותו? מה עוד צריך לקרות כדי ששר הבריאות - אחד, בנימין נתניהו - יראה לו את הדלת?
אפרים הלפרין
כולם אומרים שאי-אפשר כאן לחיות, ומסתבר שגם למות בשקט לא נותנים כאן, אלא אם אנו מתים בייסורים
רועי אורן
ההחלטה של יעל שרר לעשות סרט על סיפורה האישי והנוגע ללב, צריכה לשמש דוגמה לנשים רבות אשר הותקפו מינית
אלעזר לוין
נאות בית וגן של פניג'ל התנהגה כאילו היא הבעלים של המגרש, למרות שמעולם לא הייתה לו בעלות או חכירה עליו    החכירה את המגרש שאינו שלה לבית"ר ירושלים בכ-19 מיליון שקל, ותובעת ממנה עוד 4.6 מיליון שקל    מדוע שתקו כולם, ומדוע נזכר המינהל רק היום לתבוע להחזיר לו 23.6 מיליון שקל וגם את המגרש?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il