X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שביל עכו בתל אביב. רחוב מוזנח [צילום: אלי אלון]
הרחוב הבלתי נודע בתל אביב
רחוב שביל עכו אומנם מופיע ברשימת שמות רחובות העיר תל אביב, אבל בפועל אינו נראה ברחוב עצמו. אין שילוט והרחוב הזה מוזנח ביותר רון חולדאי, קפוץ לביקור קצר ברחוב

הידעתם כי בתל אביב קיים רחוב בשם שביל עכו? אני כמעט בטוח כי רק מעטים ביותר מכירים את שמו ומיקומו של רחוב לא מוכר ולא נודע זה אף לתושבי תל אביב. אולי הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי ברחוב שביל עכו אין ולו שלט אחד המציין את שם הרחוב. נשמע דמיוני ומופרך. אבל סיירתי מספר פעמים ברחוב שביל עכו ולא מצאתי לא בכניסה לרחוב זה ולא ביציאה ממנו ולא על הבתים ובתי העסק, שלט שיציין באיזה רחוב אני נמצא.
ובכן, נא להכיר: רחוב שביל עכו - אחד הרחובות הלא נודעים בתל אביב. הוא משתרע לאורך כ-800 מטר (הערכה) בין רחוב שדרות הר ציון במזרח לבין רחוב צ'לנוב במערב. יש בו מעט בתי מגורים, כמה מוסכים ובתי עסק נוספים. אין ברחוב מדרכות, ומשני צדדיו חונים בצורה חופשית נהגי כלי רכב הבאים לעבוד באזור או לצרכי סידורים. דומה כי גם הנהגים החונים ברחוב שביל עכו אינם מכירים את שם הרחוב בו הם חונים. ובעצם, למה שיידעו? הרי אין ברחוב ולו שלט אחד המציין את שם הרחוב.
מחנה פליטים בעזה או רחוב בתל אביב?
צריך לציין ולהדגיש כי רחוב שביל עכו הוא רחוב רשמי המופיע בספר רשימת שמות רחובות תל אביב, ולא ברור מדוע, משום מה, לא טרחו בעיריית תל אביב להציב שלטים לפחות בכניסה וביציאה מהרחוב המציינים את שם הרחוב, כדי שאנשים יידעו לאתר את הרחוב או היכן הם נמצאים.
בעיית שילוט רחוב שביל עכו היא רק סימפטום לכיעור הבולט וההזנחה ברחוב זה. אני מכיר היטב את תל אביב ורחובותיה. רחוב שביל עכו הוא בין המכוערים והמוזנחים שבהם. לאורכו גדרות פחים ותיל, לכלוך מצדדיו, שנראה כי לא נוקה זמן רב. אין בו "טיפת גינון" ולעיתים נדמה לך שאתה במחנה פליטים בעזה.
מר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, אתה מרבה מתוקף תפקידך "לקפוץ" מאירוע לאירוע ברחבי העיר, ואני יודע שזמנך יקר. אני מאמין שאתה אכפתי. אנא, "קפוץ" ל-30-20 דקות לרחוב המוזנח הזה שנקרא שביל עכו ותראה את החרפה והכיעור במו עיניך. נכון, לא גרים בשניים-שלושה בתי המגורים היחידים הקיימים ברחוב שועי עולם, גם לא אנשי מעמד הביניים, אלא עובדים זרים. והמוסכים ובתי העסק מאוישים רק באנשי "צווארון כחול", אבל גם להם ולעוברים ולשבים ברחוב מגיע רחוב אנושי. שילוט, מיספור הבתים, התקנת רהיטי רחוב, הסרת גדרות התיל וגדרות הפחים, וקצת ירק, עשויים לשפר את חזות הרחוב.
אין לי קשר לרחוב. אני כותב דברים אלה כאזרח אכפתי אמיתי שחשובה לו חזות יפה וירוקה של ערינו וארצנו.

[צילום: אלי אלון]
תאריך:  17/05/2012   |   עודכן:  17/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרחוב הבלתי נודע בתל אביב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לפחות חולדאי לא אנס כמו אנסי ק
ראיס-פוטין-בוטוקס  |  17/05/12 20:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
מרוב טכנולוגיה ותחכום שכחנו את הדברים הבסיסיים שנוסו והוכחו בחו"ל כמו בארה"ב וביפן. נוכחות מסיבית של שוטרים, אנושיים, במקומות ציבוריים מרתיעה וגם יכולה להתמודד עם מצבי אלימות מקומיים
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי מספר בנגיעות חטופות על היכרותו עם ח"כ לובה אליאב לקראת סיור שיוביל בחודש יוני בעקבות קורות חייו של אליאב במסגרת פרויקט "ישראל קוראת"
מאיר אינדור
לאחר עסקת שליט חשבנו שממשלת נתניהו תפסיק להיכנע לגורמי הטרור. אבל שוב קרבנות הטרור רואים איך מערכת הצדק קורסת בעניינם אל מול הסחטנות הפלשתינית. מתברר שדווקא ממשלת נתניהו משלמת לגורמי הטרור יותר מכל ממשלה אחרת - ובנדיבות. כך לומדים ארגוני הטרור במרחב האסלמי שגם ממשלה ישראלית מורחבת נכנעת לאיומיהם
הרב ישראל רוזן
לבחון את הכוחות הפנימיים בציונות הדתית בסיבוב מוקדם: מפקד ופריימריז
איתמר לוין
פרשת חלקי גופתו של התינוק רון אייזן, שהוחזקו למעלה מעשור במכון לרפואה משפטית בעוד ראשיו טוענים בתוקף שאינם בידיו, היא רק האחרונה בשרשרת שערוריות בהן מעורב פרופ' יהודה היס. מה סוד כוחו והישרדותו? מה עוד צריך לקרות כדי ששר הבריאות - אחד, בנימין נתניהו - יראה לו את הדלת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il