X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
▪  ▪  ▪
זה לא חיים
אני מיואש מן העובדה שבזמן האחרון לא שואלים אדם שחזר הביתה מהעיר "איך היה?" אלא "איפה חנית?"

הסלולר היום

אדם אחד שנקרא לו סביר נקרע לשמונה או יותר מסלולים, כי עשרות חברות סלולריות מציעות לו הצעות במחירים שאפילו ביבי לא מפסיק לציין כהישג של ישראל, ובקרוב יצא למסע נאומים בפרלמנטים של בירות העולם כדי להציג לשונאינו את לוח המחירים החדש.
סביר רוצה לקבל החלטה, ואלה האפשרויות העומדות בפניו: האם להישאר בחברת הסלולר הקיימת ולא לעשות כלום? האם להתקשר לחברת הסלולר שלו ולומר: "אני מנתק, שלום לכם ולא להתראות. הרבה זמן חיכיתי לרגע שאוכל לומר לכם זאת", ואז לצפות שהם יתחילו ליבב: "מה עשינו לך?" ויפתחו בשורת הצעות לפייס אותו, הצעות שהוא יודיע מראש שהוא לא יסכים להם וחבל לנסות, וככה הוא יצליח להגיע למחיר הנמוך ביותר, שאף אחד עוד לא הוציא מהם לפניו.
אפשרות נוספת היא להתקשר לאחת מן החברות החדשות ולעבור אליהן, פשוט בלי להודיע לחברה הקודמת שלו אפילו באס-אם-אס. אבל ההחלטה הזאת מולידה רק עוד שבע מאות שאלות והמרכזית בהן: באיזה אופן החברות החדשות יסדרו אותו? מה לא כתוב בפרסום שלהן? ואיך לברר? ואת איזה מן החברות החדשות לתקוף ראשונה? ואז מה לעשות? לרשום מה שאמרו לו ולומר אחזור אליכם, או להחליט וזהו?
מר סביר יודע שאם נסכם את כל האפשרויות שלמעלה המחשבון יראה מספר שיפרוץ את הצג באורכו, ובקיצור רושמים אותו בצורת שמונה שוכב על צידו.
מר סביר מביט במבט עגום בטלפון הנייד שלו, ודוחה את ההחלטה למחר, יותר טוב לעוד שבוע כשבכלל יהיה אפשר לדבר עם איזה נציג שירות וכשאתר שלהם לא יקרוס לו באמצע ההתחברות. יותר טוב לעוד שנה כשנדע איזה מן החברות התמוטטה. או לימים הבאים שכחלון יביא עלינו בהם נחייג לחלוטין חינם, בעצם למה שלא ישלמו לנו על השימוש בטלפון? תמורת פרסומות, כמובן, זה הסידור המקובל, העיקר שישלמו, ואז גם נאכל עגבניות בזול, ומחירי הדירות בתל אביב ירדו לרמה שהן שוות. ואז הוא נזכר שהוא בכלל עובד בנקיון במשרדי חברת סלולר ותיקה וכנראה יפטרו אותו בקרוב.

פרטים חדשים על הנסיכה דיאנה

לא מזמן קראתי באחד מעיתוני העולם הקטן שלנו שהתגלו עובדות על הריון מחוץ לנישואין שהיה לנסיכה דיאנה. זה מופיע בספר חדש על הנסיכה דיאנה באחד הערוצים הבריטיים שמעתי, כמדומני, שנחשפו גם קלטות בהן הנסיכה דיאנה הוקלטה על-ידי מדריך ספורט, ובהן היא מדברת על חייה, ילדותה ונישואיה.
צפו לגילויים נוספים חדשים. כולנו מרותקים, מתרגשים, מדברים על זה, וחלק אפילו נכנסים להריון מחוץ לנישואין כתוצאה מכל הפרשה.
כדאי שנסתגל לעובדה הבאה: אחת לחודשיים, במשך חמישים השנה הבאות, יתגלו פרטים חדשים על הנסיכה דייאנה. היא תהרה ותפיל עוד שבעה בנים ובנות, ועם קצת מזל גם תאומים. היא תעשה ניתוח שינוי מין ובחזרה, תאבד את שפיות דעתה ותתרפא, תבכה במסתרים בלילות חורף, תיסחף להרפתקאה עם אישה, תעבור לבודהיזם, תלמד קבלה, תקנה אי, תוריד שומה, תצבע שיער שיבה בבית השחי, תוריד עוד שומה שהתגלתה זה עתה בעקבות צביעת השיער בבית השחי, ייחשפו מכתבי אהבה שלה לנהג שלה, לאבא של המעצב פנים שלה, למלך ספרד, לנשיא קצב, לשלושה שחקני קריקט מליגת העל, ולפחות לחד-מיני אחד, שאם המכירות של העיתונים לא יזנקו כתוצאה מגילויים על יחסיהם, היא תיכנס ממנו גם להריון מחוץ לנישואין.
כל זה יתגלה בבוא הזמן, אל נא תהיו מודאגים, ואל תדחקו לגלות לכם את הכל בבת אחת. אם תתנהגו יפה, הרי כל חודשיים, הבטחה שלי, תראו כותרת בעיתון: פרטים חדשים התגלו על הנסיכה דיאנה.

מהנעשה בעירייה

- שלום, איפה מקבלים פה בעירייה הנחות על ארנונה?
- חכי גברת, חדר המיטות תפוס כרגע. לא באים ככה בלי לקבוע פגישה.
- אוף, כל דבר ביורוקטיה.

פינת השלולית

זוהי שלולית צחיחה, והצפרדעים בה עלולות להכיל ארס. הנסיכה הזו, שאני מספר עליה כאן, היא בת 19 והיא חיה באחת מארצות המזרח התיכון המוסלמי. גם היא מוסלמית, אבל היא לא רוצה להיות מוסלמית. אני לא יודע איך ולמה, אבל היא הגיעה אלי דרך נבכי האינטרנט וכתבה, בלי לדעת למי, ואני עניתי. בבת אחת הבנתי שנסיכות ארצנו אשר סובלות מגלי השלולית הסוערים, לא יודעות מערבולת אמיתית.
לא אספר בפרהסיה הפייסבוקית יותר מדי פרטים עליה. אתם מבינים. בכל אופן, בתחילת ההתכתבות היא שאלה אותי מניין אני. עניתי: מישראל. היא כתבה: "ארצו של האל, ארץ יפה". רציתי להיות מנומס ועניתי לה ששמעתי שגם הארץ שלה יפה.
היא ענתה לי במשפט אחד, מנסח-כל, שלא אשכח: "הארץ שלי היא סכנה".

לעמוד הפייסבוק של מאיר עוזיאל
תאריך:  18/05/2012   |   עודכן:  18/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il