X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כולנו רואים את האביב הערבי "במלוא הדרו". האיסלאם הפונדמנטליסטי מצליח למצות את כל הרע שבעולם ולהרעיל בו את הנתינים המוסלמים מאסיה ועד אפריקה, ולאיים על העולם החופשי. מאות מיליונים של אנשים צועדים לאחור, מאות מיליוני ילדים ללא עתיד וללא תקווה, ועולם שלם, "עוילם גוילם", מביט על התמונה המסוכנת הזו כמעט בחוסר מעש
▪  ▪  ▪
המהומות בסוריה. כמות רוע וטמטום שהצטברה במזרח התיכון [צילום: AP]

סוריה רוצחת את דם תושביה במו ידיה, ובשורה התחתונה העולם שותק, לאחר שנים של דיכוי של המשטרה החשאית, לאחר שנים של מניעת השכלה פתוחה, קשר עם העולם החופשי, והעדר חיים דמוקרטיים בסיסיים, יוצאת לאוויר העולם האמת המכוערת שהסתתרה מאחוריי הווית החיים בסוריה. חיי אדם שווים כקליפת השום, עם האוחז בנשק על-מנת למרוד בשלטון, שלטון המשתמש מכל הבא ליד על-מנת לדכא את עמו.
במצרים, הנשיא הראשון אשר ניסה להוציא את העם שלו מאוקיאנוס של חרא שטבע בו, ואשר העילה המרכזית של ההפגנות נגדו הייתה לכאורה שחיתות, מזוכה משחיתות, המנגנון המצרי שאחראי יותר מכל לירי המועט יחסית שהיה שם במפגינים, מעמיד אותו לדין, ומרשיע אותו בהרג כאשר לכולם ידוע, שבעת המהומות הוא לא היה במיטבו, חולה בסרטן מתקדם, עם מצב דיכאוני מתנדנד לסירוגין מאז מות נכדו האהוב, וברור שאת ההחלטות אז לא הוא קיבל אלא קיבלה סביבתו.
ועזה, וטורקיה, ותימן וכמובן אירן, התפשטות מתמדת של איסלאם קיצוני, המעדיף את מוות על החיים, המעדיף את הטרור על העבודה והיצירה, המעדיף עוני והבערות על פני התעסוקה והשגשוג.
המפתח הוא רק בחינוך
זה הדרעק שהכנסנו את הראש שלנו אליו לפני שנים עם שובנו לכור מחצתנו, ציון, זה הדרעק שאנו נמצאים בו, וחובתנו לפעול באחריות. הסביבה היא נפיצה ומסוכנת, יש מעט מאד איכויות אשר יכולות להתגבר על כמות הרוע וכמות הטמטום שהתרכזה לה במזרח התיכון, ומחובתנו לשמר ולפתח בהתמדה אותן איכויות.
מי יציל את האיסלאם הקיצוני מפני עצמו? מי יציל את העולם מפני האיסלאם הקיצוני? והתשובות הן מאד קשות, כי גם כאשר מסתמנת איזו עליה, כמו במצרים של מובארק, או כמו באירן של השאח, או כמו בטורקיה לפני שהג'דננה, והחליטה שוב להיות אימפריה איסלאמיסטית, הרי שבשנייה משתלטים הפסיכים על המערכת ומדרדרים אותה שנות דור לאחור.
המפתח הוא רק בחינוך, המפתח הוא רק ב"קניית" לבבו של הדור הצעיר כך שבאמת ימרוד במוסכמות, ולא יהווה רק פתיל רועם לכאורה פייסבוקי ותמים, לפצצות האיסלאמיות, והיום יותר ויותר החינוך לא מבחין בגבולות, האינטרנט מגיע כמעט לכל חור, וראוי אולי להתחיל לנצלו, ראוי אולי להפוך את "אור לגויים" ממשאת נפש, לפעולות מעשיות וממשיות לצורך הוצאת מיליוני מוסלמים מתוך הידיים של קנאי דת טורפים ומוטרפים.
ובינתיים עד אשר נוכל להפיץ לעולם המוסלמי את תורת האדם, חובתנו לעמוד על המשמר, לא ינום ולא יישן שומר ישראל, חובתנו גם לקצץ כל ראש מסוכן ושלילי שהדרקון הזה מגדל, טרם הוא מהווה איום אמיתי, טרם הוא מפתח פוטנציאל טרור והרס.
כמו שאמרנו, אינעל אביב.

תאריך:  14/06/2012   |   עודכן:  14/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפורה בראבי
נשיאים המעופפים גבוה מדי לא מצליחים לראות טוב    מדליית החירות שניתנה לנשיא המדינה שמעון פרס מביכה    על מנהיגים ש"עפים על עצמם"
יונה סוקולובסקי
מי שמשלם סכומי עתק עבור צריכת מים, אינו רשאי להתלונן על התשלום המופקע של שכר הדירה שלו    המחאה צריכה להתחיל במים!
עו"ד אייל נון
הסדר "תורתו אומנותו" עומד בפני שינוי משמעותי, אשר יש לתכננו ולערכו, ככל הניתן, בהסכמה עם המגזר החרדי, ליצירת תהליך שימשיך את השינוי שיצר חוק טל
נרי אבנרי
יש שני יצחק רבין: יש את יצחק רבין האמיתי, ויש את יצחק רבין המיתוס. אין שום קשר בין השניים. יצחק רבין האמיתי היה מנהיג עם הישגים דלים - בלשון המעטה - ויצחק רבין המיתוס היה מנהיג ענק. הלכתי לארכיון...
שולמית קיסרי
ריח של שלטון כוחני עולה ממסע אינטנסיבי של יחסי ציבור שמנוהל בשיטתיות מסביב לביבי נתניהו. זה כבר לא משהו חובבני, אלא מתוכנן ומקצועי. עם קואליציה של 94 חברים מתוך 120 - הדיקטטורה באוויר. שליט יחיד עם לא מעט מעריצים ולא מעט מתנגדים. המלחמה של ביבי לקדנציה השלישית לא בוחלת באמצעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il