X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לינדנשטראוס. ביקורת נוקבת [צילום: פלאש 90]
וינשטיין. בעיה קשה בלשכה? [צילום: פלאש 90]
המבקר פוגש סטודנטים ומספר להם שיושרו ההדורים עם היועץ המשפטי לממשלה. אבל אדוני המבקר, מה אתנו? מה שאנו רואים זה הדורים עקומים לגמרי!
▪  ▪  ▪
"אם הייתה בעיה עם היועמ"ש - היא הסתיימה"
איציק וולף
מבקר המדינה הצהיר כי מערכת היחסים בינו לבין היועץ המשפטי לממשלה תקינה היום לחלוטין * "אני לא מרוצה מרמת הענישה בעבירות של טוהר המידות" * עו"ד מיכה פטמן: מי שם את המבקר לדרוש החמרה בענישה?
לרשימה המלאה

היציאה של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס נגד היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, הייתה למיטב ידיעתי ללא כל תקדים; ביקורת כל-כך נוקבת מצד מבקר המדינה, ביקורת המטילה ספק ביושר וביושרה של מוסד היועץ המשפטי לממשלה, מעידה על בעיה קשה בלשכת היועץ, או על בעיה קשה בלשכת המבקר, או על בעיה קשה אצל שניהם גם יחד.
ואם קורה מה שאכן קרה, ופתאום הם מתהפכים, ושתי הצ'ילבות הופכות כהרף עין לסחבקיות ללא כל הסבר וללא כל ביאור מעמיק, אין לציבור אלא להיאחז באופציה השלישית, החמורה ביותר - שאין לסמוך על שני המוסדות האלה גם יחד.
מה הביא את שלום-הבית בין הניצים? האם היועץ הורה למשטרה לחקור על-פי הממצאים של הביקורת? לא סיפרו לנו על כך דבר! האם היועץ סבור כי טעה בדרישתו לחקור? גם על כך לא סיפרו לנו דבר! אז מה קרה? חייזר הגיע מגלקסיה אחרת, והפך לשניהם את הראש?
כנראה שלא נותרה ברירה אלא להסיק ששלטון החוק של מדינת ישראל חי בפלנטה אחרת; שלטון החוק חושב שיש לו בעלות על האמת, ועם ישראל, האספסוף, כאילו לא קיים, כאילו איש לא "סופר" אותו. כאשר צריכים אותו, מפריחים משהו מופרך, מסובבים איזה ספין, הציבור מספק את שירותי הקהל הזועק והזועם, ואז משתמשים וזורקים. בדיוק כך עבד הספין שבגינו עף יואב גלנט מתפקיד הרמטכ"ל; בדיוק כך עובד הספין של השתקת החקירה הנדרשת מקיר לקיר בפרשת אשכנזי-הרפז.
לא נותר אם כן לקוות, שעם פרסום דוח המבקר, יראה בית המשפט לשניהם שהם אומנם משרתיו של בעל-הבית, אך תפקידם עדיין לא מתיר להם לעשות בבית כבתוך שלהם.

תאריך:  14/06/2012   |   עודכן:  15/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מה הולך לאיבוד בפרשת הרפז    כיצד מצליח שוב הימין לירות לעצמו ברגל    היכן באמת נחוצה רפורמה בתחום הספרים    האם אליעזר גולדברג גילה אומץ בפרשת אלשיך    איזה שיעור נתן ישראל היום    מה המשמעות האמיתית של הגרפיטי שצויר ביד ושם    וגם: איך הגיעו מסמכים לאומיים לידי אובמה
יאיר דקל
בזמן שהטלפון הנייד שלי התקלקל נאלצתי להתרגל לאין טלפון. כמו פעם, בימי קדם. אז לא ראיתי צורך בטלפון סלולרי. אז לא ידעתי שאצטרך למכשיר הקשר הזה כדי להתקשר מטור שלוש בסופרמרקט לטור חמש כדי לברר אם צריך לקנות פלפלים צהובים או דווקא אדומים. החיים הסתדרו, איכשהו, בלי תקשורת כל כך צפופה
יואל גוז'נסקי, אלתרמן אוואן
על-פי הדיווחים, כמה ממדינות המפרץ סייעו בחימושם ובמימונם של מיליציות וארגונים איסלאמיים בלוב    בעוד המערב העניק את תמיכתו למועצת המעבר הלאומית ולכוחות המייצבים במדינה, נקטו מדינות המפרץ בעמדה הפוכה
צ'לו רוזנברג
דוח מבקר המדינה האחרון לא ישנה דבר ממנהגי הקברניטים שלנו. הם מצפצפים על המבקר, ורק למען הכבוד המינימלי, הם מוציאים הודעות דוברות חיוורות לחלוטין. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. מה שהיה הוא שיהיה. לטובת אזרחי ישראל, נקווה כולנו שאירועי קיצון לא יהיו מנת חלקנו
יצחק מאיר
חטא המרגלים היה חטא של מוגי לב מתוחכמים להפליא שפחדו להתייצב מאחורי עמדתם ולשו, במילה שמשמעותה גלשה מתוכה כאימה, את העם כולו לעיסה דביקה של "לא נעלה". הדמגוגיה הטעונה ב"אֶפֶס", הייתה חזקה להוותנו הרבה יותר מאשר הנבואה בפי משה כבד-הפה והלשון. איש לא שרד את העוון הזה. לבד מיהושע ומכלב, כי רק הם ידעו להתייצב חסרי סיכוי אבל עשירי מצפון בפני ה"אֶפֶס"
רשימות נוספות
בשבוע הבא: דוח המבקר על אסון הכרמל  /  איתמר לוין
דוח ההסברה: עוד כמה פרטים  /  איתמר לוין
התגובה ההסברתית למשט: בלי תיאום, לקויה ובאיחור  /  איתמר לוין
פרידה ממבקר ללא חטא וללא חת  /  אברהם פכטר
שאלה של מזג  /  איתמר לוין
שש הערות  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il