X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הקיץ הגיע, בחוץ חם מאוד, אתם מנסים לברוח מהחום הנורא והמזגן מתחיל לעבוד שעות נוספות, אך פתאום הוא מפסיק ודווקא ביום הכי חם בשנה קבלו מספר טיפים כדי לעזור לכם להכין את המזגן לקיץ
▪  ▪  ▪
הכן מזגנך לקיץ [צילום: יח"צ]

1. התאימו את המזגן לחלל אותו אתם מעוניינים למזג. הן שטח הדירה והן מספר החדרים בה, חשובים להחלטה על עוצמת המזגן וסוג המזגן שיותקן. צריך להתאים את תפוקת המיזוג (הגודל של המזגן) בדיוק לשטח הדורש מיזוג.
2. האם המיזוג יהיה פעיל בעיקר בשעות הבוקר, בשעות הערב והלילה ואולי 24 שעות ביממה? יש לזה השלכות בהתאמת מערכת המיזוג. במקרה של מזגן שפועל מספר רב של שעות ביום בחודשי הקיץ מומלץ על רכישת מזגן אינוורטר שעשוי לחסוך עד 50% בצריכת החשמל.
3. מומלץ להקפיד לנקות את מסנני האוויר ביחידת המזגן הפנימית אחת לשלושה חודשים בממוצע.
4. במקרה של ריחות לא נעימים שנפלטים מהמזגן, יש לבצע חיטוי לסוללת המאייד ביחידת המזגן הפנימית על-ידי תכשיר אנטי בקטריאלי ייחודי למזגנים.
5. הקפידו לנקות את הפילטרים. פילטרים לא נקיים עלולים לגרום לתופעות הבאות: ירידה בתפוקת המזגן (מזגן לא מקרר), ירידה בלחצי העבודה של המדחס (קרח בסוללה, נזק למדחס), סתימה בסוללת המאייד (ירידה בתפוקה ונזק לסוללה), ספיקות אוויר נמוכות (לא יוצא אוויר מהמזגן), הצטברות של אבק שתגרום לסתימה במערכת הניקוז ולנזילת מים.
6. במידה ויש נזילת מים ביחידה הפנימית נקו את מסנני האוויר ובדקו שצינור המים שנמצא מחוץ לבית אינו סתום (ייתכן שנמצא בתוך דלי/בקבוק והמים עלו על גדותיהם וסתמו את הצינור).
7. חשוב להפעיל את המזגן גם בתקופה שלא נדרש פעולת מזגן, אחת לשבוע למשך כ-10 דקות. פעולה זאת נדרשת כדי שהקרר (הגז) שנמצא במערכת המזגן יעבור בכל חלקי המערכת ובכך תמנע התייבשות החלקים הרגישים.
8. יש צורך להשאיר מרווח סביב המזגן בטווח של 30 ס"מ, זאת כדי לשמור על פעולה מקסימאלית שלו. חשוב לא להצמיד ארון למזגן עילי או כיסא למזגן רצפתי, חפצים אלו גורמים לפגיעה בסירקולציה של האוויר בחדר וכך יעילות המזגן יורדת באופן משמעותי.
9. במקרה של הפסקת חשמל עקב קצר, יש לוודא כיבוי של המזגן לפני הרמת השלטר בארון החשמל, זאת כדי להבטיח את בטיחותו למקרה שהטיימר לא יזכור שאכן המזגן היה פעיל לא מזמן.
10. יש צורך בהשארת מרווח יניקת אוויר ופליטת אוויר באזור היחידה החיצונית. היחידה החיצונית עובדת לעיתים בתנאים קשים וחסימת אוויר תגרום לצריכת זרם גבוהה יותר ולעבודה לא תקינה של היחידה. במקרים קיצוניים תגרום לכך שהמדחס יתקלקל.
11. בימים חמים, כאשר המזגן יתחיל לקרר, ישמעו רעשי פלסטיקה מהמאייד, מדובר בתופעה תקינה הנגרמת מהפרשי טמפרטורה בין האוויר החם בחדר לבין האוויר הקר שיוצא מהמזגן.
12. טיפ ירוק: מזגן ממוצע מעבה כ-2 ליטר מים לשעה – במידת האפשר רצוי להשתמש במים אלו לגיהוץ או השקיית עציצים.
ולסיום, זכרו כי כ-80% מהתקלות יכולות להיפתר באמצעות הדרכה טלפונית של נציגי שירות, דבר שיכול לחסוך לצרכן זמן יקר בהמתנה לטכנאי (וגם עצבים מיותרים).
ושיהיה לכולנו קיץ קריר...

הכותב הוא מנהל שיווק חברת 'טורנדו'
תאריך:  19/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל מה שצריך לדעת על מזגנים לקראת הקיץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מזגני טורנדו
yoyo12  |  9/07/12 04:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
למרות המשברים האישיים והמקצועיים המשיך מקרתני ליצור ולהופיע, בין השאר גם בישראל. בעבר הוא הצהיר שבגיל 70 הוא יפרוש מהעסקים, אבל לנוכח העובדה שהוא הוציא לאחרונה אלבום קאברים שבו הוא שר שירים בסגנון הסווינג, ושבחודש שעבר הוא הופיע לכבוד חגיגות ה-60 של המלכה אליזבת, סביר להניח שהוא ידחה את תוכניות הפרישה
ד"ר מיכל גילאון
על נשים בגיל המעבר לאכול מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, לאכול פחות שומן רווי ושומן טרנס, לבשל יותר בבית ולעשות פעילות גופנית
ד"ר רונית עיר שי
במאה השנים האחרונות השתלטה על השיח ההלכתי אידיאולוגיה הרואה בערך הפריון וההולדה ערך מרכזי ודוחה מפניו ערכים רבים אחרים. ד"ר רונית עיר שי מראה כיצד "אידיאולוגיית הפריון" משפיעה על פסקי ההלכה בנושאים כמו תכנון המשפחה, ביצוע הפלות, הפריה מלאכותית ופונדקאות, ועומדת על ההשלכות החמורות של אידיאולוגיה זו על נשים דתיות
עינת בודנשטיין
נשים מניקות צריכות להקפיד ולהצטייד בתזונה טובה ואיכותית, בשתייה מספקת ובמנוחה אמיתית, כדי שגופן יעמוד במשימת ייצור החלב    כך אוכלים ומאכילים בתקופה ההנקה
ד"ר שרית כהן
ניתוחי הצערת פנים התפתחו משמעותית בעשורים האחרונים    כיום מתבצעת לא רק מתיחה אלא גם הרמה של רקמות הפנים והצוואר    כאשר קיימת צניחת רקמות הפנים והצוואר וקיימים עודפי עור, הפתרון האידיאלי הינו הרמת פנים וצוואר במטופלים המעוניינים ליהנות ממראה פנים צעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il