X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על הניסיון הכושל להשיג את הקונסוליה בבלרוס ועל קומדיית הטעויות בניסיון להשיג את שגרירות ישראל בבלרוס. הגיע הזמן לנער את אלו שמזלזלים בקהל ומתעללים בו ומציגים את הפנים המכוערות של המדינה
▪  ▪  ▪
בלרוס. אין מענה בקונסוליה ובשגרירות ישראל[צילום: AP]

כל מה שרציתי זה לדבר עם הקונסוליה בבלרוס, מה עושה אדם מן השורה, נכנס לאתר של משרד החוץ, שם מחפש את השרות הקונסולארי, מקליק אירופה, משם מקליק את שם המדינה ואז מקבל את המדינה, ואת מספר הטלפון של הקונסוליה המבוקשת במקרה זה הקונסוליה בבלורוס.
אני מעתיק את מספר הטלפון 375-17-3302500 . מנסה לחייג, כמובן שהצלצול נענה על-ידי תקליט, מודיעים לי בשמחה כי הגעתי לשגרירות ישראל בבלרוס, ואז האם אני רוצה לקבל את השיחה בעברית אני מקיש שכן, מיד אני מקבל הדרכה ברוסית לא בעברית אבל זאת מחצית הצרה. אני ממתין להעברה לשלוחה כמובן שאין כל מענה בעברית, אך מכיוון שאני שולט בשפה האנגלית המענה של התקליט כמובן עובר לאנגלית , התקליט מספר לי כי אני מועבר לקונסוליה אבל השיחה לא מועברת כמובן.
התקליט אומר לי שוב פעם שהעמדה תפוסה, ומנתק את השיחה. אני מתקשר שוב פעם מנסה את התרגיל לקבל את המרכזייה שכמובן אינה עונה ,לאחר מספר צלצולים התקליט עונה לי העמדה אינה עונה. ואז זה מתנתק שנית את השיחה , אני מנסה בשפה הרוסית וכמובן הקונסוליה והשגרירות אינם עונים, למה שיענו רוצים אותם תסבלו.
אני מחליט להתקשר לחדר מצב במשרד החוץ הישראלי. עונה לי בחור נחמד, בודק שאכן השגרירות והקונסוליה עובדים היום, אכן עובדים, נותן לי את מספר הטלפון הישיר של הקונסולית הגברת אנה בן עזרא. להלן מספר הטלפון: 375293706503 אני מחייג, עונה לי המרכזייה של בלורוס אין מספר טלפון כזה.
אני מתקשר שוב פעם לחדר המצב בודק האם המספר נכון, אכן המספר נכון , אני שואל מה לעשות והוא אומר לי אני אתן לך שני מספרי טלפון בחדר המצב שם יעזרו לך שם הם יודעים את כל הפרטים . להלן שני מספרי הטלפון 02-5303110 או בסיומת 642 אני כמובן מתקשר כמובן שאין מענה למה שיהיה מענה בחדר המצב ששם יודעים הכול , הרי בחדר מצב לא עונים כי עסוקים אולי בשתיית התה של הבוקר. אני מחליט להיכנס לאתר של משרד החוץ ולחפש בדרך אחרת את מספרי הטלפון של שגרירות ישראל בבלורוס, אז אני רואה סוף סוף רשימה יפה של מספרי טלפון תביטו בעצמכם איזו רשימה יפה להלן המספרים 357-17-2984401 או מספר טלפון 357-17-2984401 אני מחייג ולא שם לב שהמספרים המפורסמים באתר של השגרירות בבלורוס הם בכלל לא מחייגים לבלורוס אלה למדינה אחרת הקידומת של 357 זאת הקידומת של מדינת קפריסין ומספר הטלפון בכלל של השגרירות בקפריסין.
יופי של מספר נותנים לך באתר של משרד החוץ בטח את מספר הטלפון של השגרירות בקפריסין נותנים עם מספר הטלפון של פפואה ניו גיני וכך הלאה.
אני מתקשר שוב פעם למספר שיש לי, היחיד שהתקליט עונה ברוכים הבאים לשגרירות והקונסוליה בבלורוס שם כמובן כל העמדות אינן עונות והקו כמובן מתנתק, כך אני מחייג כשעתיים והעולם כמנהגו נוהג ,הזלזול באזרחים הפונים לקבל שירותים מפקידים שמקבלים מאיתנו את שכרם הוא לא מי יודע מה אם בכלל, כמובן אנו רק מטרד עבורם.
לשר אביגדור ליברמן, ידידי שר החוץ אני חושב שהגיע הזמן לנער את אלו שמזלזלים בקהל ומתעללים בו. הפקידים - הם הם פרצופה של המדינה, היחס שלהם הוא הפנים המכוערות ביותר שהמדינה מציגה, לך ידיד השר מיקי איתן, אתה הרי הממונה על הקשר בין הממשלה והציבור מה אתה אומר על כך??

תאריך:  25/06/2012   |   עודכן:  25/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקונסוליה הישראלית בבלרוס אינה עונה
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין איך אתה תמיד נופל עליהם
אילנה .פ   |  25/06/12 12:05
2
פנו אלי אנשים טובים
לוין אלכס  |  25/06/12 15:24
 
- ממש בדיחה. טלפון של קפריסין
נכנסתי ראיתי   |  27/06/12 23:40
3
תכנסו לקישור ותקבלו את פרטי
לוין אלכס  |  25/06/12 15:29
 
- משרד החוץ עדיין לא תיקן
לוין אלכס   |  26/06/12 13:50
4
זה רק קצה קצהו של הקרחון  ל"ת
אליהו מהקריות  |  25/06/12 19:36
5
הקונסוליה בבלורוס אינה מגיבה
לוין אלכס  |  26/06/12 13:41
6
אני לא מבין את הכותב!
גיאוגרף  |  26/06/12 15:15
 
- גאוגרף
גאולוג  |  26/06/12 16:42
 
- אלכס יש לך חלומות
מגדת עתידות  |  26/06/12 20:52
7
הןלכת ומוכנת כתבה שנייה
לוין אלכס   |  28/06/12 20:26
 
- אולי כדאי לבדוק מי מינה אותה?
אילנב .פ  |  3/07/12 15:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נורית גרינגר
תחושה גדולה של אובדן מורגשת כשצופים בסרט על חייו הקצרים של יוני נתניהו. האם אפשר לשער מה הפסדנו עם המוות של יוני נתניהו? לעולם לא!
דניאל גיגי
דוח מבקר המדינה שוב חושף את המחדלים האידיאולוגיים והמנהיגותיים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל באותה נשימה הוא גם מבליט את התקווה למנהיגות חלופית של שלי יחימוביץ' שמתגלה כמנהיגה בעלת חזון אידיאולוגי ויכולת לחשוב לטווח ארוך. חודשים לפני האסון על הכרמל יחימוביץ' עשתה כל שביכולתה כדי לעצור את המדיניות הדורסנית של משרד האוצר נגד מערך הכבאות, והדוח החמור של מבקר המדינה חושף כמה היא צדקה
איתן קלינסקי
לניצב אהרון אקסול מסיבות תמוהות אין בידיו אפילו תמונה אחת של מפגינים מיידים סלעים בשוטרים. אם הייתה לו תמונה, בוודאי היה דואג שהיא תקשט כל עיתון. ניצב אקסול, אני כאזרח מזכיר לך שזה לא יפה לשקר, וגם אסור לשקר, כדי לייחס לנאשם דבר שלא עשה
נרי אבנרי
שני עימותים. שניהם הוגדרו כאלימים. אלה הפגינו נגד כל מיני דברים, ואלה מחו נגד אירוע שולי: הריסת בתים. דפני ליף והחברים שלה נגררו למעצר, מה שהצדיק מבחינתה חבישת יד בריאה - ובעמונה ראינו עימות אכזרי. הלכתי לארכיון...
בעז שפירא
בכל עניין ובכל עת המגמה של החונטה השלטת היא לשם חיסול מאפייניה היהודיים של מדינת ישראל. נוגסים בסמכויות הרבנים, מחזקים את מעמד הרפורמים, מכים בערכי המשפחה היהודית ומאדירים את הסוטים והחולים ה"גאים". הצבא פועל כמי שמצוי בסד - משותק נוכח אויבים אך פעיל ויעיל נגד יהודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il