X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קוראים יקרים, אם אתם רוצים לראות מחסן שהוא בעצם חדר שירותים לנכים, ושירותים שהם בעצם מחסן, שירותים מטונפים ואסלה מלאה בשרידי צואה יבשה, גשו לסופר-פארם ברחוב רמז בנתניה
▪  ▪  ▪
שירותים שהפכו למחסן בסופר-פארם בנתניה [צילום: יח"צ]

בתאריך 03.07.2012 נקלעתי במקרה לסופר- פארם אשר ברחוב רמז פינת סמילנסקי שבנתניה.
כל רצוני היה לרכוש מספר פריטים מבית המרקחת. תוך כדי המתנה ארוכה שאלתי את הרוקח היכן השירותים. הוא אמר לי כי אין שירותים. אמרתי כי חייב להיות חדר שירותים לנכים, אכן הוא אמר לי כי יש כזה אבל עלי לגשת לקופה ושם יפתחו לי את חדר השירותים. ניגשתי בעצתו לקופאית וביקשתי ממנה לפתוח לי את חדר השירותים. היא אמרה לי כי עלי לגשת לרוקח ,לו יש את המפתח.
חזרתי לרוקח ,הוא זעם ואמר : "לי אין את המפתח תיגש לקופאית, לה יש את המפתח". חזרתי לקופה הראשית הקופאית זאת ששלחה אותי לפני רגע לרוקח אמרה לי לגשת לקופאית השנייה וציינה את שמה במפורש, וטענה שלה יש את המפתח. מעניין למה לפני כן שלחה אותי לרוקח??
אכן ראה איזה פלא נמצאה הקופאית אשר בבעלותה המפתח. היא אמרה לי שהשירותים משמשים כמחסן אבל היא בכול זאת תיתן לי להיכנס לשם.לא בקלות הסכימה לפתוח לי את חדר השירותים ,אני התעקשתי וגם הראיתי לה תעודת נכה של אדם שיש לו 100% נכות, זה הוביל אותנו לשירותים, הלכתי אחריה לשירותים. היא פתחה את הדלת של השירותים, בכניסה היה חדר לא גדול ששימש מחסן, יש לציין כי היה מלא בציוד, לא נוראה אבל חבל שהיה מאוד מלוכלך ולא מסודר. היא התחילה לפנות לי את הדרך, הזיזה חפצים שונים ולאחר שהתגברה על מספר פריטים פתחה עוד דלת ושם התגלה לי חדר השירותים. משם היא שלפה עוד מספר פריטים ,אני נכנסתי למה שהיה אמור להיות חדר השירותים של הנכים, חדר השירותים היה עמוס לעייפה בסוללות ארוזות בקרטוניות ועוד ציוד רב. בין כל הערמות של הציוד בצבצה לה אסלה, מטונפת מצואה יבשה שלא ניקו אותה זמן רב.
חוק לחוד ומציאות לחוד
תבינו זה סופר -פארם, לא קיוסק בעולם השלישי, הכול היה מלא לכלוך וזוהמה. לאחר שסיימתי את אשר סיימתי רציתי לרחוץ את ידי, היה אומנם ברז אבל מה שנראה כמתקן לסבון היה יבש יותר ממדבר סהרה.
החוק מחייב כל בית מרקחת, כל מתקן כמו של סופר - פארם להחזיק שרותי נכים, השירותים צריכים להיות זמינים, נקיים, נגישים, שיהיה בהם כיור עם סבון לרחיצת ידיים, אבל מה שנראה בסופר - פארם נגד את כל הכללים. שירותים שנוקו מי יודע מתי, המקום נראה כמו מחסן מזוהם. לא נגיש וללא כל סבון לרחיצת ידיים, בושה לרשת סופר - פארם על היחס, על הזוהמה.
בקשה לי למשרד הבריאות: כאשר אתם עושים ביקורת תעשו אותה גם בחדרי השירותים. סופר-פארם כגון זה חייב לקבל קנס משמעותי וכן סגירה מוחלטת כעונש לחודש עד חודשים. אם יעשה דבר כגון זה למקום אחד או שניים והכול יבוא על מקומו בשלום.
קוראים יקרים אם אתם רוצים לראות מחסן שהוא בעצם חדר שירותים, ושירותים שהם בעצם מחסן, שירותים מטונפים ואסלה מלאה בשרידי צואה יבשה תיגשו לסופר פארם ברחוב רמז בנתניה.

תאריך:  05/07/2012   |   עודכן:  05/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחסן נכים בסופר-פארם
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
צריך לקבל פרס על אזרחות טובה
אנה מירושלים  |  5/07/12 10:56
 
- תודה לאנה וסוף שבוע נעים ל"ת
לוין אלכס  |  5/07/12 14:15
 
- על לא דבר
אנה מירושלים  |  6/07/12 18:28
 
- לעובדים יש חדרי שרותים אחרים,
לוין אלכס  |  6/07/12 20:35
 
- אז טוב שאתה מתריע על כך
אנה מירושלים  |  7/07/12 08:11
 
- אין צורך הם כבר פנו אלי
לוין אלכס  |  7/07/12 08:30
2
בראשון לציון המצב יותר גרוע
אלונה מראשון   |  5/07/12 15:00
3
מחזק את ידך במלחמה הזאת
אזרח חרד  |  5/07/12 20:31
 
- אני אבקר בסופר פארם ברמז
יונה מנתניה  |  9/07/12 16:36
 
- חשוב ביותר לבקר ולבדוק
חיים כהנא   |  9/07/12 17:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים גבאי
החרדים לעולם לא יתרמו למדינה, ימשיכו לקשקש תורה מבוקר עד ליל, ואת המטלות האמיתיות ישאירו לנו. זה אומר שנתניהו ייבחר גם בבחירות הבאות...
אפרים הלפרין
מפלגת קדימה מראה לכולנו מה כוחה ומה עוצמתה    מוועדת פלסנר לא נותר אפילו ועד קהילה, ואפילו לא ועד כיתה. פלסנר - ח"כ לבדד ישכון - הציג את תוכניתו הקלוקלת לדחיית הבעיות ולטמינת הראש בחול, ובמפלגת קדימה אומרים: "הכי קל לפרוש"
יורם אטינגר
שמיר נמוך-הקומה היה ראש ממשלה ענק בתחומי עלייה, כלכלה, שיתוף פעולה אסטרטגי עם ארה"ב ועמידה בלחץ. כהונת שמיר מאופיינת ע"י העמקה חסרת-תקדים של שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ארה"ב למרות אי-הסכמות נוקבות בנושא הפלשתיני. אתגרי 2012 מבית ומחוץ מחייבים לאמץ את מורשת רה"מ שמיר
יאיר דקל
נזדמנתי לירושלים למספר ימים ועברתי ברחביה, ליד המוסדות הלאומיים. בניינה הכבד של הגמנסיה העברית הסתכל עלי ואני כתבתי מכתב לבת דודי. בילדותה התגוררה בירושלים ומדי קיץ, היו הוריי שולחים אותי לדודה
שלמה אבינר
הוא לא דיבר אף פעם כמה ארץ ישראל היא דבר חשוב, אבל לא נסוג ממילימטר אחד מארץ ישראל, על-אף הלחצים מארה"ב והלעג של התקשורת מחוץ לארץ ומן הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il