X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי זיכויו של אולמרט עוד נתונה בפנינו הפרשה המכונה בפי רודפי האל "פרשת הולילנד" המשמש במבנהו מוסד מחסה לקשישים דמנסים מהמוצא הנכון
▪  ▪  ▪
הולילנד. מבנה המרחף מעל אזור עם קרקע מזוהמת [צילום: פלאש 90]

לאחר ששמעתי את גזר הדין והבנתי שבעצם ירושלים שבה לסורה ושוב נטפלה ל"שה האלוהים" התורן מתוך כוונה לשפדו ולצלבו על אחת מהגבעות הסובבות את העיר ובכך לאפשר לשועי העיר להכריז על המקום כאתר שימור עולמי, הריני להכריז שהייתה לי הארה שמיימית, השראה אוניברסאלית והרגשה כללית כזו שעפאס, אצבע אלוהים ממש נגעה בפי ולהלן מה שהורני האל למסור לנאמניו.
אולמרט הוא ישר כסרגל, הגון כדלי, ומוסרי כטמפון. אנא צרפו את שמו, שם רעייתו וילדיו לכל תפילה שאתם שולחים אלי. היה ולא תעשו כן תוחזר התפילה לשולחה ללא טיפול. ראו הוזהרתם וזה דבר ראשון.
בהיותו של האולמרט כל האמור לעיל, יש לסיים מיידית כל טיפול משפטי ואחר בפרשה המכונה בפי רודפי האל "פרשת הולילנד" כיון שלמעשה ברור וידוע לכולם, כפי שיתגלה בעוד 7 שנים, 17.5 מיליון שקלים, 1400 ישיבות, 13,294 דפי חקירה המכונסים ב-2,367 קלסרים, כי מבנה הולילנד הינו מוסד מחסה לקשישים דמנסיים ממוצא נכון, ולחיות המחמד הנכות שלהם העונות לשם "פוצי", "מוצי" ו"רקסי".
אתם שואלים "מה אני קופץ פתאום עם הולילנד?" שאלה יפה, אבל כפי שזכור לכם אתם מקשיבים לאל בוחן כליות ולב, היודע דבר אחד או שניים, ובמיוחד איך העסק עובד אצלכם - "מעטפות", "לא זוכרת" "לא ראיתי", "לא שמעתי" וככה. זוכרים????
אז בקשר ל"ארץ הקודש" הזה קריצה, קריצה, יעני "הולילנד".
מוסד זה בנוי רובו ככולו מקיסמי שיניים שחוברו להם יחדיו באמצעות תרומת אריגים ישנים, חולצות עתיקות ומכנסיים שפג תוקפם. בהקמת המבנה הצנוע השתמשו בדבק קמח, מחבילות שנלקחו מאונר"א ואשר תאריך תפוגתן כבר שונה שש פעמים מאז 1970.
המבנה אינו נטוע על קרקע כלשהיא (ראה להלן) והוא מרחף מעדנות מעל אזור שהיה מאז ומעולם קרקע מזוהמת בשרידי חומרים מסוכנים שהותירה התעשיה הצבאית של "הכבוש המשחית", ושרידיהם מהווים סכנה ממשית למתגוררים מעליה.
לא זו בלבד אלא שהפרויקט מוקף מכל עבריו באנטנטות סלולריות, צלחות לווין ומיקרוגלים, המפיצים קרינה רדיואקטיבית פעילה שכל מטרתה להרחיק את הכיבוש הפרסי הצפוי במקום.
ובאשר ל"ראה להלן" שהוזכר לעיל ואין בכוונתנו לשכחו - הרי אם הפרויקט אינו מרחף, הריהו טמון רובו ככולו בלב ההר, תוך שאינו פוגע בחולדה המצויה, העכברוש הירושלמי הגזעי והזיקית הטלולה, שאתר זה הוא מקום מושבם האחרון עלי אדמות, והוא בנוי כך שיוכל לשמש מקלט אטומי לכל תושבי שכונות המצוקה הדרומיות בירושלים, אם וכאשר תותקף העיר על-ידי כוחותיו של אסד/אחמניג'אד - המוקדם מבין השניים.
הגרים במקום הם מתנדבי הציונות מודל שנת 2345 שהקדימו את זמנם, ראו את הנולד ושמו את טובת הלאום, המדינה, החברה, הציונות והדת לפני טובתם האישית ובודאי שלפני חשבון הבנק של גליה מאור ושרי אריסון זצוק"לות.
וכיוון שכך, וכיוון שכאמור "יש שופטים כאלה בירושלים", אני ,האל הגדול והנורא, מורה לכם בני עמי היקר - חדל שטויות, תעזבו לי את האולמרט שלי, שכל חטאו הוא איסוף עטי קדושה כדי להיות סופר סת"ם לכבודי, ארזו מזוודות ויאללה לברוקלין, שטוטגרט, פלטבוש וגולדסגרין, וטובה שעה אחת קודם.
למקדימים יימכר "גרין קארד" בשחור ובמזומן ללא מע"מ ואף אחד לא שמע ולא ראה דבר.
אגב, לעורכי הדין מבינכם - אנא, עשו לי טובה ותעלמו לי מהעיניים. למה שאני אפתח שוב את האדמה תחתיכם וככה ? חם, חמסין ובחיי שאין לי כבר כוח לכל הגימיקים האלה וכל הפירוטכניקה הזאת. מה קרה קורח ועדתו לא הספיקו לאדמה? היא בקשה במפורש לא לקבל חומרים בלתי עכילים בעליל.
נאום השם צבאות וכו' וגו' וכך הלאה, אתם יודעים. סלה.

תאריך:  11/07/2012   |   עודכן:  11/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"שוב יש שופטים בירושלים"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איזו כתיבה מעצבנת, מעייפת
ומשונה! חבל על   |  11/07/12 20:35
 
- רצה להחות מקורי ל"ת
מקור  |  13/07/12 12:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שיין
כל מי שקרא את ספרו של מרדכי גילת, "קללת דרעי", יודע עד כמה עמוקה המורסה ומהי מידת הסכנה הטמונה בה למדינה ולמוסדותיה    אולמרט אינו הנבחר האחרון העומד לדין, והדרך לנקיון אורוות השחיתות בישראל עוד ארוכה. נדרשים לה הרבה סבלנות, אומץ לב ונחישות
פסח רויטמן
תמיד היו מי שחמקו משירות מילואים וידעו לנצל את ה"פטורים" בצורה נכונה; ותמיד ניתקל בכאלו שמשרתים במילואים ש"הפקידה והסמל מנהלים להם את הכל". לזה קוראים שוויון בנשיאה בנטל? לא ולא
ד"ר אביעד הכהן
הקורא בעיון את נימוקי הכרעת הדין במשפט אולמרט לא יתקשה לגלות כי בשתי הפרשות המרכזיות הזיכוי לא נבע מהיעדר אשמה, אלא רק "מן הספק"
נורית גרינגר
ישראל היא מדינה צעירה ובזמן הקצר שהיא קיימת היא השיגה הרבה יותר מאשר מדינות שנמצאות על פני כדור הארץ זמן רב יותר. אבל ישראל נמצאת עכשיו על פרשת דרכים כמדינה יהודית ודמוקרטית. שינויים נדרשים כעת, כך שהיא תוכל להמשיך בדרך הצלחתה ואף לשפרה
אלעזר לוין
רוכשי ביטוחי מנהלים יכירו בעתיד את הבעיה של הפנסיונרים האחרים: לחיות יותר זה אומר, לעתים קרובות, להתקיים עם פחות כסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il