X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש שופטים בירושלים. השופטים קבעו כי אולמרט זכאי במרבית סעיפי האישום השופטים שופטים על-פי החוק, ומכאן שהחוק דפוק אולמרט זכאי פלילית, השב"ס לא יטפל בו, לפחות לא כעת, והפליאה היא איך בחר הציבור הישראלי באולמרט המנותק מתפקידיו הרמים, והאם ישוב הבוחר על טעותו הפטאלית?
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט. החוק דפוק ואינו שוויוני [צילום: AP]

ארגונים ועמותות ביקשו את הנואם המבריק אולמרט באירועים שיזמו בחו"ל, הם שילמו כסף עבור השרות. בפועל נגבה סכום עודף של כ-100 אלף דולר, אשר סיים בכיסו של אולמרט ושימש לטיסות שונות של בני משפחתו ומזכירתו.
בית המשפט החליט שנגנב כסף, בית המשפט החליט גם מיהי הגנבת, המזכירה, בית המשפט גם קבע מה היה יעדו של הכסף. המזכירה שמרה על זכות השתיקה, ובפועל לקחה על עצמה בכך את האשמה, כי כל האחרים הצליחו לעורר ספק בקרב השופטים בנוגע לאשמתם, והיא לא.
בית המשפט המביע בהחלטותיו את החוק, החליט שהגורם שנהנה מגנבה של 100 אלף דולר והשתמש בכספי הגנבה לא נושא באחריות פלילית, כי לא היה מודע לגנבה.
החוק דפוק
אם כן חבריה, החוק דפוק. אם שימוש 100 אלף דולר גנובים אין בהם די על-מנת להוכיח לפחות עצימת עניים מכוונת וברורה מהאפשרות שהכסף איננו כשר, חייבים לשנות את החוק, כי עם חוקים שכאלה אנו נתפרק לרסיסים.
ולא רק שהחוק דפוק אלא הוא גם לא שוויוני כי אני משוכנע שפקיד עירייה בנק, שהיו מתגלים בחשבונו 10 אלפים דולר שנגנבו מהעירייה או מספקיה, והוא היה משתמש בהם, לא היה מזוכה פלילית.
כי מכאן ולהבא, כל ארטיסט מצוי, יעשה הצגה בפני בית המשפט הוא לא ידע, הוא לא שמע, זה הפקידות עשו את העבודה, וגם אם ישתמש במיליון דולר גנובים או אפילו בעשרה – הוא לא יורשע.
גם את ראשי המאפיה (להבדיל אלף אלפי הבדלות) לא הצליחו אף פעם להרשיע (אלא על עבירות מס), תמיד היו אחרים שעשו בשבילם את העבודה השחורה, וכאשר הגיעו לבתי המשפט שתקו אותם אחרים ולקחו על עצמם את העונש.
הבוחר הישראלי התגלה בטיפשותו
ואת גביע העולם בטיפשות וחלמאות קיבל הבוחר הישראלי בפסק הדין. עם ישראל בוחר בראש עירייה שר בכיר וראש ממשלה שאינם יודע מה קורה סביבם, האירועים קורים מימינם ומשמאלם והם לא מבינים ולא קוראים את התמונה, כספים גנובים נכנסים לחשבונם והם לא יודעים, הם לוקחים חלק בניגודי עניינים שהם לא מודעים להם, הפקידות עובדות שעות נוספות ומאד שחורות בשבילם והם לא יודעים כלום.
ראינו את זה במלחמת לבנון המטומטמת, המלחמה היחידה ככל הנראה בעולם בה התוקף והיוזם הפתיע את עצמו בחוסר מוכנותו המינימאלית למלחמה. שמענו את העדויות על דממת המוות בלשכה, ראינו את האוטיזם הקיצוני בהחלטות ובניהול הממשלה והפיקוד העליון של הצבא במהלך המלחמה.
בדיוק אותה תמונה מבהילה העולה מקריאת פסק הדין.
ועתה בא פסק הדין אשר חומרתו הציבורית שקולה לדוח וינוגרד, ומסביר לנו שמנהיג שאמור להיות בשיא הערנות ושיא ההבנה של מה שקורה סביבו מתגלה כעיוור וחירש, מנהיג שהאירועים שולטים בו המקום שישלוט בהם, האם זה מי שראוי להנהיג אותנו? האם זה המנהיג הנבחר אותו נרצה בראשנו?
שני אבלים וחפויי ראש יצאו מהיכל המשפט, האחד הוא החוק, אשר נתגלה במלוא חולשתו ומגבלותיו, והשני הוא הבוחר הישראלי שנתגלה ברוב טיפשותו וחלמאותו.
את החוק חובה לשנות, ובקשר לבוחר הישראלי, ימים יגידו.

תאריך:  12/07/2012   |   עודכן:  15/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית המשפט: אולמרט IN – החוק והבוחר OUT
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
בושה!!!!
מייקל  |  12/07/12 10:44
2
יואב כתב:אולמרט ראש ארגון פשע!
דון קורלאונה  |  12/07/12 11:35
3
העם מטומטם כי מטמטמים אותו.
אהוד פרלסמן  |  12/07/12 12:09
4
הניקיון צריך להתחיל בבתי המשפט
ירון זכאי 1  |  12/07/12 19:31
 
- מה אתה רוצה מהשופטים, זכאי ?
שלמה המגיב  |  13/07/12 09:30
 
- שלושת השופטים
מני הזועם  |  13/07/12 12:37
5
נער הייתי וגם זקנתי..
ינון ר  |  12/07/12 19:51
 
- "אף אחד לא בחר בו" ,ינון ?
שלמה המגיב  |  13/07/12 09:13
6
איזה כיף לשמוע אותך מילל
ערא מועלם  |  15/07/12 06:01
 
- עזרא מורי
ה.א.  |  15/07/12 22:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופט העליון אורי שהם חתם החלטה בבקשת רשות ערעור של נהגת במילים "טענותיו של המבקש"    ההסבר האפשרי היחיד הוא, ששהם העתיק את הפיסקה המסיימת מהחלטה בעניינו של נהג שנתן במקביל    היעילות היא חשובה, אך כדאי להימנע מתוצאות מגוחכות
ד"ר צ'לו רוזנברג
מה עשו חלק מכלי התקשורת כאשר המציאות טפחה על פני משמיצי-השווא של אהוד אולמרט? פשוט מאוד: שינו את המוזיקה, תיבלו במשפטים מפוצצים את ההסברים, ולבסוף נתלו על אותו משפט קסם: זיכוי מחמת הספק    פרשת אולמרט תיזכר כאחת הפרשות הבלתי מחמיאות לחלוטין לחלק מן התקשורת
בצלאל לביא
אהוד אולמרט זוכה בשני סעיפים, ראשונטורס וטלנסקי, ואשם בסעיף מרכז ההשקעות. שני הסעיפים קשורים בכספים שאולמרט נהנה מהם באופן אישי בעוד הסעיף השלישי נוגע בתפקידו המיניסטריאלי הישיר כשר התמ"ת! כלומר, במשרה בו הייתה לו אחריות כחבר ממשלה הוא יצא אשם. אבל מי שם לב לזוטות כאלה ברגעי השמחה והאושר
גורי גרוסמן
שיפר ניסה לדמיין בידיעות אחרונות "איך הייתה נראית המציאות כאן אילו אולמרט היה משלים את כהונתו" והגיע למסקנה ש"אולי היינו מגיעים להסדר עם הרשות הפלשתינית". האומנם?    פקיחת עיניים לשמעון שיפר
אריה רייזל
הניסיון להציג את אולמרט כדרייפוס שטפלו עליו האשמות שווא, ללא בסיס כלל, הוא שקרי ומעוות. אין בדברים כדי לנקות את הפרקליטות והמשטרה מדרך התנהלותן בעניינים מסוימים ובמיוחד הבקשה לעדות מוקדמת של מר טלנסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il