X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פתחתי חשבון חדש בבנק גדול קיבלה את פני פקידה חייכנית וחביבה, מילאתי טפסים, וטפסים, וטפסים - הריטואל הרגיל ואמרתי לה: "תני לי את הדוא"ל שלך כדי שאוכל להתקשר" פתאום, החיוך התחלף במבוכה "התקשורת במייל לא כל כך טובה, לא בטוח"... הייתה התשובה המהוססת, אבל בכל זאת קיבלתי את הכתובת
▪  ▪  ▪
חיוך = טיפ [צילום: פלאש 90]

אחר כך, ראיתי שהתקשורת דווקא הייתה טובה מאד. כשפניתי, קיבלתי תשובה מיד. זאת יש לומר, אינני אוהב טלפונים. צריך לחפש את המספר וכשאני מתקשר, הטלפון תפוס ואז יש לחייג שנית. לפעמים, במקרה הגרוע, עונה בן משפחה נודניק ואני נכנס לשיחה שלא רציתי בה. ואם משיב המענה האלקטרוני, אז מה יתרונו של הטלפון? בדוא"ל אני פשוט כותב את שמו של הנמען וחלאס. כך גם אל הבנקאית שלי.
לפני ימים אחדים נפגשנו לשיחה כספית, שהתגלגלה הלאה. היא סיפרה, שבעקבותיי הציעה שיפור בבנק. המחלקה שלה קיבלה משימת שיווק והפקידים נדרשו להתקשר בטלפון אל הלקוחות ולספר לכל אחד מהם על נפלאות ההצעה הבנקאית. אחרי חצי שעה עבר המנהל באולם וראה את הפקידים טורחים על הטלפון והרשימות שלהם עוד ארוכות. רק הפקידה שלי ישבה ועסקה בעניינים אחרים. בחיוך, כרגיל. "מה קורה?" התעניין. "גמרתי", השיבה והראתה לו את רשימת הדוא"לים של לקוחותיה. אל כולם שלחה את ההצעה וכמה כבר השיבו.
לי היא סיפרה, שמקור מבוכתה בשיחתנו דאז היה כי יש הוראה בבנק לא להתקשר בדוא"לים. "היו בעיות עם לקוחות... אבל אתה לחצת, נתתי לך את הדוא"ל שלי וראיתי שזה עובד מצויין. אז התחלתי לקחת כתובות של לקוחות, וכשאפשר - אני כותבת להם. עכשיו, סיפרתי על ההצעה שלך למנהל שלי והוא אמר שיעביר את זה למעלה". "הבנק שלכם מפגר בעידן המודרני", אמרתי. "כן", גמגמה הפקידה שלי.
מלצר טיפש
אני ישבן בתי קפה, כבר כתבתי על כך. היום ישבתי עם עמיתה באחד מבתי הקפה של העיר, כזה שרוח קלילה נושבת במרפסתו. הזמנו את המנה הקבועה "קפה ומאפה" וביקשתי כוס מים, כמנהגי.
נדמה לי שיש איזה חוק, שצריך להגיש כוס מים במסעדה ובית קפה, אף אם הלקוח לא ביקש. אבל, ניחא. המלצרית הביאה את ההזמנה ושכחה את המים. קראנו לה, הזכרנו והכוס המבוקשת הגיעה.
מאוחר יותר, ביקשה גם עמיתתי כוס מים. ביקשה ולא נענתה. עד שביקשנו את החשבון, כעבור זמן, המים לא הגיעו.
לימדה אותי בעבר חברה לקורס מקצועי: אני עובדת כמלצרית ומקבלת יותר טיפים מאחרים. "איך?", "אני מחייכת".
מלצרים טיפשים. את התשלום בעד ההזמנה מקבל הבוס. את הטיפ בעד המים - מקבל המלצר. זאת שלנו, לא קיבלה היום את שלה. אין שירות - אין טיפ.

תאריך:  13/07/2012   |   עודכן:  15/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוש מיימון
איך זוכה אהוד אולמרט מהאישומים נגדו בפרשות ראשונטורס ומעטפות הכסף שקיבל מידידו המיליונר הניו-יורקי, עוד יהיה נושא לוויכוחים משפטיים ואתיים תקופה ארוכה    הייתכן שבמדינת ישראל 2012 עדיין מתקיים 'שלטון אשכנזים' המנציח איפה ואיפה בין אשכנזים לספרדים?
נסים גבאי
למה לעזאזל יוצאים החברים מהשכונות עם "צעדת המיליון" לאורך טיילת חוף הים בתל אביב, ואילו כנופיית הכלומניקים בראשות דפני ליף המלוקקת תקשורתית – מנקודה אחרת בתל אביב?! לא נמאס ליהודים המוחים מלהתפלג?
יורם אטינגר
ביקורו בישראל של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, מיט רומני, ידגיש את שדרוג חיוניותה האסטרטגית של ישראל על-רקע "הרחוב הערבי" הגועש    לאור החרפת איומי האיסלאם הרדיקלי ואירן גרעינית, על אינטרסים חיוניים אמריקנים    לאור צמצום נוכחות ארה"ב בעירק ובאפגניסטן, בעוד רוסיה וסין מעמיקות את מעורבותן באזור ועל-רקע הקיצוצים בתקציב הביטחון האמריקני
גורי גרוסמן
אהוד אולמרט, החוגג בימים אלה עם חסידיו השוטים את זכאותו המפוקפקת, ימשיך ליהנות מכל ההטבות המזומנות לראש ממשלה לשעבר, בעוד שפחתו החרופה שולה זקן צפויה לשבת במקומו בכלא
תרצה הכטר
מה תהיה תגובת המגזר החרדי ביום שאחרי? מקבץ התבטאויות של רבנים ודעתו של מומחה - פרופ' ידידיה שטרן, שניסח את כתב המינוי להקמת ועדת פלסנר והיה חבר בה    תמונת מצב גיוס החרדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il