X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא...לשאר המזלות אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
▪  ▪  ▪
ילידי אריה חוגגים יום הולדת [צילום: AP]

מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!
מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.
מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רבה, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!
מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ לחברות ולא לזוגיות!
מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!
מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה, כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד, גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!
מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין האחד את השני. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה!
מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!
מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.
מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב!
מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יווצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן!
מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע מזל אריה: ילידי יום ההולדת מוזמנים לבדוק את המשמעות של התקשורת בחייכם ולוודא האם אתם מעבירים את המסרים שלכם בצורה בהירה ולוודא שדבריכם מתקבלים בהערכה.
טלה - הצורך שלכם בחופש בתקופה הזו רב מתמיד, כך שקיימת אפשרות שאתם דוחקים אנשים מחייכם ואחר כך אתם עשויים להצטער על כך. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל צריכים להיזהר במיוחד כיוון שאתם נוחים לכעוס ולרגוז ובמקום לקחת את האחריות על עצמכם, אתם מפנים אצבע מאשימה כלפי האחרים בחייכם. מומלץ לכם לעשות שינוי גם בהיבט המקצועי כדי להרגיש שאתם מממשים את עצמכם.
שור - זה הזמן להשקיע בבריאות של עצמכם ולשמור על תזונה נכונה וערכים נכונים של בריאות. נראה שעבדתם לאחרונה קשה במיוחד ועכשיו אתם מרגישים עייפים. אל תתנו לאחרים לסחוט אתכם רגשית ופיזית ומומלץ לכם להישאר איתנים בדעתכם. ייתכן שאתם נמצאים בשלב כלשהו שבו מומלץ לכם גם לחשוב על שינוי משמעותי בצורת עבודתכם כדי להרגיש יותר מסופקים בחייכם.
תאומים - הכוכב מרקורי האחראי על המזל שלכם נמצא בנסיגה ולכן טבעי הדבר שאתם חשים חוסר נוחות וודאות עד אשר ייצא הכוכב השבוע מהשפעת הנסיגה. זה הזמן עבורכם לבדוק מחדש את ענייני הכספים שלכם ולוודא שאתם מאורגנים מבחינה כלכלית בכל הדרכים הנוחות והמתאימות לכם למימוש תוכניותיכם העתידיות והמקצועיות. שפצו ככל האפשר את סביבת המגורים שלכם שתהיה נעימה ונוחה.
סרטן - הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נכנס למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב, כך שמצפים לכם ימים בהם תרגישו נוח ונעים במיוחד ודברים משמחים יקרו לכם לאחר תקופה ארוכה שבה הרגשתם שאתם נמצאים יותר עבור האחרים, אך הם אינם מתייחסים אליכם בדרך שהייתם מצפים מהם. בדקו מחדש את ההתנהלות הכלכלית שלכם כיוון שנראה שאתם נמצאים בפני התחלות חדשות.
אריה - הכוכב מרקורי התיישר במזל שלכם, אך ייקח עוד כשבוע עד אשר תפסיקו לחוש את השפעתו והדברים יסתדרו עבורכם בדיוק בדרך ובקצב שרציתם. הקשיבו לתת ההכרה שלכם בבואכם לתכנן תוכניות חדשות, ונסו לשפר ולשדרג את סביבת המגורים הטבעית שלכם על-מנת שיהיה לכם נעים בתוך הבית הפרטי שלכם ובכך תכניסו אנרגיות טובות שיעזרו גם ליחסים שלכם עם הסביבה.
בתולה - אתם נמצאים חודש לפני יום ההולדת שלכם ומתחילים לחוש בירידה האנרגטית העתידית. אל תתנו לעצמכם לשקוע בדכדוך והוציאו מחייכם אנשים שלא מעלים לכם את האנרגיות אלא גורמים לכם לירידה אנרגטית. מבחינה כספית המשיכו לתכנן תוכניות ואל תרשו לאף אחד להתיש אתכם ולנסות להניע אתכם מדרככם. לאחר יום ההולדת תתחילו להרגיש הקלה בתחום הכספי.
מאזניים - אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת ואינטנסיבית עבורכם. זה הזמן שלכם ליצור לעצמכם דרך חדשה בתחומים אותם אתם מעוניינים לפתח. אל תתנו לקשיי היום יום לדכא אתכם ולהפסיק את תוכניותיכם ופעולותיכם. ייתכן שתרגישו בתקופה הזו יותר חלשים מבחינה פיזית, וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן עדיין נמצא במזל שלכם ועדיין דורש מכם התנהלות חדשה בכל סגנון חייכם.
עקרב - הכוכב מרקורי התיישר במזל שלכם ויעזור לכם בשבוע הקרוב לבטא את עצמכם בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה. יש לכם יכולת לשקם ולטפח את התדמית האישית שלכם ולתקן במקומות בהם אתם צריכים לבטא את צרכיכם על-מנת שהאחרים יבינו שיש לכם את היכולות האישיות שלכם, ולא תוותרו על עצמכם בכל הקשור לתכנון צעדיכם העתידיים. הקשיבו לאני הפנימי שלכם במקרה ותצטרכו להחליט באופן ספונטני.
קשת - מבחינה אישית זה הזמן שלכם לתקשר עם האחרים בדרך שתגרום לכם למצב את עצמכם במקום המתאים לכם מבחינה אישית. אתם נמצאים בתקופה של שפע אישי והאנשים הקרובים לכם יעזרו לכם על-מנת להגשים ולממש את תוכניותיכם. עברתם תקופות ארוכות של חוסר וודאות עד כי לעיתים אתם לא מאמינים לדברים שמסתדרים היטב מאליהם. זה הזמן שלכם לשתף אחרים במחשבותיכם.
גדי - מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה מצוינת על-מנת שאנשים יידעו שאכן אתם בטוחים בעמדותיכם המקצועיות ויש לכם מה להציע לאחרים. אין ספק שעשיתם כברת דרך ואתם מאוד מוערכים בתחום בו אתם עוסקים. למרות הקשיים שעברתם - שרדתם ועכשיו אתם מוכיחים לאחרים, אך קודם כל לעצמכם, שאתם ראויים להערכה שאתם מקבלים ויש לכם יכולת למנף את עצמכם והסובבים לכם מבחינה מקצועית.
דלי - הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא אצלכם במקום המביא איתו עשייה והתרגשות בכל הנוגע לארצות שמעבר לים. זה הזמן עבורכם להביא למימוש תוכניות נסיעה שרציתם מזמן לעשות והנה הגיע הזמן לבצע. אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת כך שזה הזמן המתאים לכם לחשבונות נפש ולהמשך התכנון אותו אתם מנסים ליישם בהמשך. כשתחזרו מהחופשה, יהיה לכם צורך להשקיע יותר יחסי צבור בעבודה.
דגים - בחודש הקרוב יתאפשר לכם להיות בקשר טוב יותר עם צעירים במשפחה כך שתוכלו להעניק מהידע שלכם לאחרים. אתם מאוד מוערכים בתחומכם בקרב הקרובים לכם ונראה שמטרותיכם באות מהמקום הנקי של הנשמה. תקבלו את כל העזרה וההכוונה מהבית ותוכלו לקיים גם את ההבטחות שהבטחתם לעצמכם וגם את ההבטחות שהבטחתם לסביבה והאנשים עדיין מצפים מכם לעשייה ותשובות.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות
* כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית
* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  06/08/2012   |   עודכן:  06/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזל אריה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגית כהן
ביסודו של כל תא משפחתי מונחת זרוּת. אף במאי לא יודע את זה טוב יותר מהבמאי הרוסי אנדרי זוויאגניצב, המאזמל את מושג המשפחה
סער גמזו
למרות ההבטחות החוזרות ונשנות לחשוף את הסודות של משפחת ארגוב, טליה פלד-קינן מוכיחה שוב כי כשנישאים על גלי המיתוס ומטאטאים את העובדות הכואבות מתחת לשטיח, אי-אפשר להתקרב אל האמת
ראובן לייב
מסעדת הצמרת "רפאל" יורדת אל העם ומציעה בסופי-שבוע לסועדיה ארוחה עסקית מפתה במחיר שאינו מטפס לשמיים    לחובבי הגורמה מומלץ שלא להחמיץ את תבשיליו המעולים של השף הוותיק שלה, רפי כהן
אורן פרסיקו
בצהרי היום נחתם הסכם הרפורמה של רשות השידור בהיכל התרבות של העיר לוד. את המינגלינג ודברי הברכה ליוותה הפגנה צנועה, אך עיקשת, מפנים ומחוץ
רחל אלג'ים
מחפשים פעילויות לילדים לחופש הגדול? מדי יום נציע לכם הצעה לפעילות חינמית או במחיר סמלי לכל המשפחה. והפעם: פארק עמק התכלת - צפת    אין בו מדשאות, אבל יש בו המון עצים, פרחים ומעיינות - טיול חינמי בפארק צפוני ומיוחד ליד צפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il