X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ישנם סוגים רבים של מקלחונים במגוון עיצובים ופונקציות כיצד יש לבחור את המקלחון המתאים לכם ולאורח החיים שלכם? במאמר זה אנסה לפרט למי מתאים כל סוג של מקלחון
▪  ▪  ▪
מי אתה בחדר האמבטיה [צילום: פלאש 90]

מקלחונים באים במגוון עצום של עיצובים ויש להם סוגים רבים של פונקציות. לכן בחירה של מקלחון יכולה להיות מאד מבלבלת. הדרך הטובה ביותר לבחור מקלחון מתאים, היא לקחת בחשבון את האופי שלכם, הטעם שלכם ואת אורח החיים שלכם, ולחפש מקלחון שתואם להם. אם יש לכם יותר מחדר אמבטיה אחד בבית, אתם יכולים לגוון ולבחור בשני סוגים שונים וממש להתאים אותם למצב הרוח שלכם. הנה כמה הצעות לבחירת המקלחון המושלם:
מקלחונים לבוס העסוק
כמנהל עסוק, שרץ מפגישה לפגישה שבקושי מספיק לאכול, אין כל כך מה לדבר על להתפנק באמבטיות ארוכות. מהירות היא פקטור חשוב בבחירת המקלחון עבורך, וסביר להניח שגם אין לך בעיה לשלם על מקלחון כמה שצריך. המקלחון המתאים לך ביותר, הוא מקלחון רב עוצמה עם זרם סילון מעסה. מקלחון שכזה יחסוך לך את הפעולה המוכרת של להרטיב כל חלק בגוף בנפרד, הוא יעורר אותך לאחר יום עבודה מתיש ויקל על שרירי הכתפיים והגב שוודאי כואבים לך, כתוצאה מהסטרס והישיבה הממושכת. מקלחונים כאלה ניתן למצוא במגוון עיצובים אופנתיים, מומלץ לבחור עיצוב מינימליסטי, שתואם לאופי שלך.
מקלחונים לאם חד הורית
אימהות חד-הוריות זקוקות למקלחונים פרקטיים במיוחד. הן בדרך כלל לא מעוניינות בעיצובים מיוחדים או פונקציות מיוחדות, משום שזה מצריך זמן וממילא, הילדים הקטנים עשויים לקלקל. לאימהות חד-הוריות מומלץ לבחור במקלחון בסיסי איכותי. גם מקלחון עם זרם חזק מומלץ, לרגעים בהם את עייפה ומשתוקקת למסאז' טוב.
מקלחונים לסלב ולנשותיהם
אתה חי בשביל הפרסטיז' ונהנה להעביר את הזמן בטיפולי יופי והתפנקות במקלחת. במקרה שלך, לא תסתפק בפחות מהטוב ביותר, בטח ובטח עם הסטנדרטים הגבוהים אליהם אתה מורגל במכון הכושר המפואר שלך, או בספא בו אתה נוהג לבלות. המקלחון המתאים לך ביותר יהיה מקלחון מעוצב בסגנון אופן ספייס (חלל פתוח), מקלחון שקוף המשדר יוקרה וניקיון. מבחינת פונקציות, אנו ממליצים על מקלחון משולב עם סאונה וראש מקלחת רחב במיוחד, שמתאים למקלחון מרווח, או למקלחת זוגית.
מקלחונים להייטקיסט הרווק
עשית את המיליון הראשון ועכשיו אתה רוצה פשוט ליהנות ממנו - ורצוי עם אישה יפה ברקע. אתה מודע לכך שכדי לעשות רושם על נשים, אתה צריך להיראות צעיר ובריא, על-מנת להתחרות עם הרווקים המבוקשים האחרים בעיר.
המקלחת המושלמת עבורך היא מקלחת של 'אול אין וואן', כלומר מקלחת 'הכל כלול' - זרם סילון מקסימלי, בתוספת סאונה וחדר אדים פרטי, בסגנון עץ פיני, כך שתוכל לשמור על מראה עור בריא, רענן וצעיר.
מקלחונים לאוהבי הגאדג'טים
האהבה הגדולה ביותר שלכם, היא להתקין בבית שלכם את החידוש האחרון שבחזית הטכנולוגיה. כשזה מגיע למקלחונים, עומדות בפניכם מגוון אפשרויות: מקלחונים עם מערכת דיגיטלית שפועלת באמצעות שלט רחוק, מערכת סטריאו, טלפון עם דיבורית שפועל במים ועוד. ואם אתם ממש אוהבים להגזים, אפשר לסדר לכם גם ראש מקלחת שמשנה את צבע המים לפי הטמפרטורה.

הכותב הוא מנהל "מרכז המקלחונים"
תאריך:  15/08/2012   |   עודכן:  15/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מקלחונים שונים - לטיפוסים שונים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה אין תמונות להמחשה? ל"ת
27154  |  15/08/12 12:38
2
למה אין תמונות להמחשה? ל"ת
27154  |  15/08/12 12:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
גם למדינת ישראל כיכר תחריר משלה, שמתארגנת מדי קיץ ביוזמת אנרכיסטים ושמאלנים, שכל מטרתם לרסק את הדמוקרטיה    רוממות הדמוקרטיה בפיהם והאנטי-דמוקרטיה במעשיהם
חיים בר
שיעורי ההצלחה של השתלות עולים עם חלוף השנים ומנגד עולה מספרם של חולים הזקוקים להשתלות שאין עבורם איברים    המצוקה הרבה בהשגת איברים להשתלה הביאה להתפתחותה של "תיירות השתלות"    הסחר באיברים גורם לפגיעה בזכיותיהם של רבים, בשל האפשרות של גריפת רווח כתוצאה ממכירת איברים וניצול שכבות חלשות של האוכלוסיה ובנוסף מעורר שאלות לגבי זכותו של אדם לקבל החלטה שפירושה פגיעה בגופו
ד"ר כרמית טל
נפגעתם בתאונת דרכים, וחברת הביטוח מציעה לשלם לכם סכום כסף מסוים, אבל מבקשת שתחתמו על טופס קצר? זהירות! ייתכן שמגיע לכם הרבה יותר. איך תדעו?
ד"ר שייקה מרום
למרות ההוצאה הכספית זמן מיתון מתאים לרכוש ידע שיועיל לעובד ולחברה כשהמצב ישתפר
עמוס שנער
לעשירון העליון של ההצלחה יגיעו רק עשירית מכלל האנשים, וזה המקור לתסכול של רובנו    אך האמת היא, שגם בקרב המצטיינים ישנם מאוכזבים רבים על שאינם מצטיינים מספיק לדעתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il