X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאף אחד לא אכפת מתאונות הדרכים ולנו נשאר לשלם בדמים. מחד, מצלמות המהירות קוטלות לנו את הכיס, ללא שום קשר עם ענייני תחבורה ומאידך, משטרת התנועה אינה קיימת בכל יתר נושאי העבירות האמיתיות. נהגים רבים שיודעים שלמעשה לית דין ולית דיין בישראל
▪  ▪  ▪
תאונת פגע וברח בנתניה. לית דין ולית דיין [צילום: פלאש 90]

תאונת הדרכים הקטלנית בנתניה מחזירה אותי לנושא הקטל בדרכים. ראשית אתן לכם תמונת מצב מקומית, נקודתית, ומשם נעיף מבט רחב מעט יותר על נושא הקטל בדרכים בכלל.
בערב שבת דהר נהג אאודי במהירות גבוהה מאוד בשד' בן צבי בנתניה, מטרים ספורים מפתח תחנת המשטרה בעיר, וכשני ק"מ ממקום מגוריי – על אותה שדרה. הנהג פגע בשלוש נשים שחצו על מעבר חצייה בצומת מרומזר – והרג אותן במקום. לכאורה, עוד תאונה, גם אם מחרידה בתוצאותיה.
אז הנה לכם מציאות יומיומית, באותה שדרה, צמוד לגינה והבית בו אני מתגורר. במקום שני צמתים: האחד ברחוב היוצא מהשכונה ולפני שד' בן צבי – שם מוצב תמרור "עצור", והשני מטרים ספורים צפונה – שם הצומת מרומזר.
מה קורה בצמתים אלה? - לא תאמינו
בצומת עם תמרור ה"עצור" עשרות רכבים המגיעים למקום כל היום, כל הזמן. הרכבים לא רק שאינם עוצרים, אלא שרובם נכנסים בכמעט אותה מהירות בה הגיעו לפני הצומת. לא מעט כמעט תאונות קורות במקום, ועל צפירות של נהגים שהפריעו לתנועתם השוטפת... הס מלדבר. מעבר לכך, בצד השמאלי של הבאים להכנס לשדרה קיימת מדרכה רחבה שעליה באופן קבוע חונים רכבים רבים המגיעים לשלוש חנויות במקום, ושדה הראייה לכניסה לצומת שואף לאפס... כמובן שהתרעתי על כך בפני עיריית נתניה... כל המוסיף גורע.
בצומת המרומזר הבעיה "קצת" יותר חמורה. רכבים שעוברים את הצומת באור... אדום... זה עניין שבשיגרה. בתחילה חשבתי שמדובר רק ב"עבריינים", אבל אחרי כניסות רכבים מכל הסוגים והמינים, כולל אופנועים... הבנתי שזה קשור ב... תרבות נהיגה שאבדה בישראל.
מכאן קל מאוד להבין את מה שקורה בדרכים, ולבטח אסור להתפלא שהקטל בדרכים הפך למעשה נורמת חיים... "חיים"?...
ממשלת ישראל כהרגלה לא שמה על הנושא. שר התחבורה השחצן מתעסק בהורדות ידיים עם יו"ר וועד הרכבת. ומתהדר ברכבת מהירה מבאר-שבע לת"א, שלדעתו פתרה את בעיית הפריפרייה בישראל - שלא נדע.
הכנסת מתעסקת בהישרדות ובהכנות להמשך כהונה נוחה גם אחרי הבחירות הבאות. המשטרה?... חחח.
מה שנשאר לנו זה לשלם בדמים תרתי משמע. מחד, מצלמות המהירות קוטלות לנו את הכיס, ללא שום קשר עם ענייני תחבורה ו/או תאונות דרכים, ומאידך, משטרת התנועה אינה קיימת בכל יתר נושאי התחבורה והעבירות האמיתיות שמתבצעות ע"י נהגים רבים שיודעים שלמעשה לית דין ולית דיין בישראל.
מישהו עדיין לא הבין מדוע משתוללות תאונות קטלניות ו"סתם" עם נזק לרכוש?... לימי עבודה?... לימי מחלה?... להפסד למשק בכלל? - מישהו עדיין לא הבין שהכאוס בדרכים כבר אפוקליפטי?... ומכאן אפשר להמשיך לטובת אלה שעניינים אחרים בראש מעייניהם... שגם בתחומים האחרים המצב מאותן סיבות... כבר מזמן כמעט ואינו ניתן לתיקון... מישהו טרם הבין?!

תאריך:  18/08/2012   |   עודכן:  19/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תאונת הדרכים בנתניה כמשל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הכל נכון, ומה התוצאה?
מזכיר_המדינה  |  19/08/12 20:56
2
קישקושים של קוטר ללא שום תכלית ל"ת
תציע משהו  |  20/08/12 20:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
חגי תשרי בפתח ולא מעט קמעונאים במתח    השנה נופלים חגי תשרי, הבאים עלינו לטובה, בעיתוי קשה בכמה מובנים    דבר אשר יצור לחץ גדול על החנויות בשל מיעוט ימי מכירה    הקונים מצידם, יקנו במקומות היותר זולים
חיים בר
לאור גילויי האלימות והגזענות בחברה הישראלית מנסה רשות החוק להתמודד נגדם במספר סעיפי חוק שלא תמיד ניתנים לאכיפה    יש צורך להניח על סדר יומה של הכנסת הצעה לחוק יסוד בדבר איסור גילויי גזענות
אפרים הלפרין
גם הנשיא פרס וגם הנשיא הפרסי רוצים מזרח תיכון חדש, אך הנשיא פרס, על-אף מרום שנותיו הוא תמים לאללה, והנשיא הפרסי הוא מאד מעשי, תקשיבו להם    הנשיא הפרסי מתכנן מזרח תיכון חדש בלי יהודים, בלי ציונים, רק עם הנחשלות, הבטלנות, והרצח המוסלמי
גורי גרוסמן
"ממחטה היא הדבר היחידי שהממשלה מרשה לי לדחוף בה את אפי", אמר הנשיא הראשון חיים ויצמן, שהבין כי כשעוצבה דמותו של המשטר בישראל נקבע, בין השאר, כי הנשיא יהיה אישיות ממלכתית שאינו מייצג עמדת מפלגה, אלא את עמדת הציבור כולו
אלי אלון
גובים שם מחירים הגבוהים משמעותית בהשוואה לנהוג בספריות עירוניות אחרות, כולל בספריות עירוניות ב"ערים חזקות" במרכז כמו תל אביב, גבעתיים, רמת גן, חולון וערים נוספות מסוג זה    מנהלת ספריית עפולה: "מאשרת את העובדות"; אך טוענת: "מי שמעוניין להשתמש במחשבי הספרייה למטרת עיון - אנחנו לא גובים ממנו כסף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il