X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מצוקת העיתים, או סתם נוכלות לשמה? מסתבר שיש ויש בקיץ הזה נפלו ישראלים רבים קורבן לנוכלים, רמאים ומתחזים למיניהם
▪  ▪  ▪
האינטרנט הוא כר פורה להונאות [צילום: פלאש 90]

ישראלים רבים נפלו במרוצת הקיץ הזה קורבן לרמאים ולמתחזים למיניהם, שהצליחו לעבוד עליהם בעיניים, בדרכים ערמומיות, על צג המחשב, או בקרן-זווית של רחוב. עם הפופולרים שבנוכלים נמנים מפדופילים-סוטים ועד לסתם סחטני-כסף, המבקשים להתעשר על חשבון קורבנותיהם התמימים.
האינטרנט, כפי שידוע, הוא כר פורה לטריקים ולהונאות. הצרה היא שלא אצל כל אחד נדלקת נורת האזהרה בעיתה. נורה שכזו צריכה, למשל, להידלק כשעל צג המחשב מציעים לכם להיות סוכנים של חברה מסויימת, בלתי-מוכרת, תמורת אחוזים. משנה-זהירות יש לנקוט למקרא הצעות חלומיות בתמורה לשליחת קישורים באינטרנט, או כשמבטיחים לכם רווחים עצומים במאמץ קטן.
דרך-הונאה פופולרית אחרת היא לבקש מכם תשלום עבור הכשרה - כיצד יש לעבוד בחברה לא מוכרת, או באמצעות פיתוי לקניית מערכת מוצרים, האמורה לשמש, כביכול, לעבודה למען אותה חברה שאינה ידועה.
אחת ההונאות הגדולות ביותר על גבי צג המחשב נתגלתה בעצם הימים האלה כאשר אלפי ישראלים פותו להצטרף לחברת "זיק ריוורדס". המצג באינטרנט העיד שחברה זו עובדת עם חברת "זיקלר" המוכרת וזוכה לרווחים מאתר המכירות הפומביות.
השלמת הכנסה
באמצעות סרטונים ומצגות ניסו לשכנע אנשים לשלם דמי רישום, לקנות הצעות מכירה ולהשתמש בהן כדי לקבל חלק מרווחי החברה. אלא שמכירות, מסתבר, לא היו מעולם, והכספים שהושקעו על-ידי קורבנות שהתפתו הונחו, בעצם, על קרן הצבי.
כמה אלפי בני נוער, מכל רחבי הארץ, נפלו בקיץ הזה קורבן לפדופילים למיניהם, שהציעו עצמם באינטרנט בדרכי רמייה משלהם. הם התחזו למי שאינם, סילפו את מינם וגילם, וגם פירסמו הצעות מפתות לבני אותו מין או למין השני. מרבית הפדופילים נתפסו לאחר מעשה, ורק מקצם ממשיכים עדיין, על-פי מידע עדכני, במעשי הסטייה שלהם מבלי שנעצרו.
בירושלים מצא לו נוכל מקומי דרך לפרנסה קלה בעזרתן של קופות צדקה שאותן התקין בחזיתות של בניינים שונים. במרוצת החודשיים האחרונים הורגלו עיניהם של רבים מתושבי העיר להבחין באותו קופות, שעליהן היה חרוט המשפט "וצדקה תציל ממוות", הלקוח מן הגמרא. עוברים ושבים לא מעטים התפתו ומילאו את הקופות בכסף, עד שנתגלה כי בעליהן, שרוקן אותן מדי ערב, הוא בעצם נוכל, שנפשו לא חשקה לעבוד.
בדרך דומה נקטו גם שלושה צעירים, שניצבו ליד התחנה המרכזית החדשה בתל אביב כעיוורים וכפושטי יד. עוברים ושבים שריחמו עליהם תרמו לשלושה בעין יפה, עד שנתגלה כי אלה אינם לא קבצנים ולא עיוורים וכי עשו את מה שעשו רק לצורך השלמת הכנסה.

תאריך:  20/08/2012   |   עודכן:  20/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך עובדים עליכם בעיניים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
המדינה כבי"ס לנוכלות
שמחה זרת  |  20/08/12 12:17
2
ומה יהיה כשאחד באמת צריך צדקה? ל"ת
עמוס שנער  |  21/08/12 00:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עקיבה לם
קריאתו האלמותית של מוטה גור כבר מזמן אינה רלוונטית, עת השיב הרמטכ"ל משה דיין את מפתחות שערי הר הבית לוואקף הירדני, ואם זאת מציאות בה קריאה זו מוגדרת כ'הסתה' היא בלתי נסבלת
ציפי לידר
בשולי הכותרות: לעשן או לא    אל תספידו את ממשלת נתניהו - מוקדם לתפור חליפות    וכן, תתפלאו, יש גם חדשות טובות    העיקר שנהיה בריאים    ולקינוח אליאור חן לא לבד
איתן קלינסקי
מדינת ישראל שילמה מחיר יקר עקב העדר דיון ציבורי והיגררותה של עיתונות חופשית אחר קביעתו של גנרל אחד, בעל סמכות ביטחונית בלתי מעורערת    עשרה ימים לפני מלחמת יום כיפור הגנרל כפה את דעתו, כי עדיפה מציאות של "ישראל עם שארם-א-שייח ובלי שלום, מאשר שלום בלי שארם-א-שייח"
נורית גרינגר
האם התנועה לשחרור האשה החלה עם מאדאם קירי שהייתה לפרופסורית הראשונה בסורבון וסמל עבור נשים משוחררות בראשית המאה ה-20?
יואב לוי
המילה פראייר מייצגת את אותם חסרי תרבות, שרואים רק את עצמם, אין להם אלוהים, והם כנראה גם לא עושים מילואים (מה הם פראיירים)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il