|
1 |
|
|
תורה רבה על הפגת השעמום,ועל הבימה שאתה מעמיד לרשותנו!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
איריס יקירתי מהשבוע הבא אנחנו נגבה כסף עבור כרטיסי כניסה.....אני שמח שאת נהנית.המטרה שלי לפחות היא לשעשע קצת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
לספק שעשועים בימי קיץ לחים אלו !! רק שאת פועה קצת קשה להבין אם תוכל לגרום לה להיות קצת יותר מובנת ועממית! ומה אתה אומר על "החסידה הגדולה של האמת" ??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
2 |
|
ג |
|
איריס כהן | 21/08/12 13:50 |
|
|
לא ענית נרי אם ביבי גם בכה ואם היה בעד או נגד?!! כ"חסידה גדולה של האמת" הייתי רוצה שתענה לשאלתי ואני בטוחה שגם פועה רוצה תשובה!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
זה לא יקח עוד הרבה זמן בסך הכל עד מחר!! מחכה בקוצר רוח!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
ארכיזבל הבטיח מאמר על היחס של נתניהו להתנתקות, וקיבלנו סקירה מקיפה, המתארת יפה איך נתניהו מזגזג לפי הרוח הנושבת (והסקרים, והרייטינג). ארכיזבל, כדרכו, עטף את הזיגזוג המביך הזה של אדונו במלל מביך עוד יותר. כידוע, המשרת תמיד יותר פאתטי מהאדון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס יקרה. |
|
|
3 |
|
|
אשת חיל מי ימצא. הבנות של המתנחלים הן הכי איכותיות. אז מה עושים? עוצרים אותן עד תום ההליכים. ועל זה נכתב השיר: מי כולא אותך יותר ממני (מזוז)? מי חוקר אותך כשעת עצורה? עד מתי תשבי בפנים? ולמה את חוסמת?
מצורף גם התחלה של שיר חדש: הפרוקצ'ה הפרוקצ'ה, היא שופטת עליונה...
|
הפרוקצ'ה היא שופטת עליונה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מזכיר_המדינה |
|
|
4 |
|
תגובה |
|
צנחן | 21/08/12 16:56 |
|
|
אם רק הייתם יודעים כמה אנשים נפגעו נפשית באופן קשה מפשע העם הזה שנעשה במחשבה ובתכנון קר.הן מהמפונים והן מהעוקרים. זהו פשע שהוכתמו בו רבים ואפילו ראש הממשלה המעולה שלנו שגה שגיאה חמורה בכך שהתפטר מאוחר מידיי. אכן הכאב עצום ובלתי נתפס. בבניין ירושלים ננוחם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
5 |
|
|
נפלאות דרכי השם להביא את השוטים אל נתיב הצדק.
האליל הנערץ ששלח אותם בתופים ומחולות להתיישב שם הוא זה שהכה בהם עקר אותם וחרב את בתיהם.
והוא טרם אמר את מילתו האחרונה! למשימה התיקון האחרונה הזאת הוא מיעד את האליל הנערץ החדש ישן את נתניהו.
אתם עוד תערמו עפר על ראשכם, תבכו ותצטמררו על מעשי נתניהו, תשתטחו על קבר רבין ותתחננו למחילתו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
מה עם האליל רבין? מי שלח אותו בכדי להקים את חזון אוסלו ?? ואנו אמורים לבקש את מחילתו של רבין על מה? על כך שאוסלו לא הצליח?! או על כך שלא הזהרנו אותו- כי משהו מתנכל לרוצחו -בכדי שהחזון ימשיך למרות הכשלון??? -פועה אני מקווה שאני כן הייתי מובנת ואנא תעני כבר על השאלות והתמיהות בקשר לרצח - לפחות לשאלה : מנין היגיע חור של כניסת כדור לגופית הנרצח מקדימה?!- הרי יגאל עמיר ירה בגבו של רבין ??! פועה יבוא יום שתבכי ותתחרטי מדוע התעלמת מעדויות אלה , ותבקשי סליחה מרבין ומעצמך-כי הרי את:"חסידה גדולה של האמת"!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
חבל שגם אתה לא נוקט מידי פעם גם באפשרות השניה, ותמיד עונה רק תשובות טפשיות!!! גם אם הן ארוכות!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
פירטתי, עניתי, השתדלתי. גם פה וגם בכתבות אחרות. אם חסר משהו, רק תגידי ותקבלי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידתי איריס, |
|
|
|
|
|
מה שמך ובאיזה תאריך כל חודש פועה משלמת לך??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
וזו לאר פועה, אלא האל הטוב והמיטיב בכבודו ובעצמו שהטיל עלי את השליחות לעזור לתינוקות שנשבו כמוך. איך אפשר לבקש כסף על מצווה כזו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס יקרה ואהובה |
|
|
|
|
|
למה את חייה בסבל הזה פועה? ? למה שלא תטפלי בעצמך נפשית או תתאבדי ? באמת שאני מרחם עלייך. להיות כלואה בגוף שכולו רוע טפשות ושנאה זה עונש נוראי .בחורה המייחלת להיות שנואה בכל ליבה היא בחורה לא שגרתית , מסכנה, עלובה משהו.אין לך שום דבר טוב לומר וראשך מפיק שנאה כשל מכשפה זקנה. מה קרה בחייך מיום לידתך שהפכת כזאת? ספרי לנו תפרקי את זה פעם אחת ולתמיד כי באמת קשה לשאת את כל הרוע שאת מנפקת יום יום. זה לא נורמאלי. מי רצח את רבין נרי ? אני ? כל מתיישבי גוש קטיף ? מכאן אני יכול לראות את הקצף הלבן שבצידי פיך , קצף של טרוף ושנאה .את אדם חולה מאוד פועה ,נרקיסיסטית מסוכנת .את אני ושאר הקוראים יודעים זאת .
לאדם יש מנגנונים מיוחדים המאתרים צער וכאב אצל אחרים וצובטים אותו בתוכו ואילו אצלך המנגנון הזה מפיק שמחה גדולה למראה צערם של אנשים . תודי שמשהו נוראי עובר עלייך .אני לא מביט אפילו בזוועות שסורים מבצעים בסורים כי קשה עליי הדבר למרות שלחמתי בהם ממרחק שבו צג המחשב שלך קרוב לפרצופך . אינני יכול ליהנות מזה ולעולם לא אתרגל למראות והריחות .ואילו את ?
כמו כלב צייד מובלת על ידי האף והדחפים שלך .הלוואי ויהיה בך האומץ האישי לפנות אל מי מחברייך לעזרה וסעד כי אין לי שום ספק שאת אדם מסוכן מאוד לעצמך ולסביבה העלובה בה את חייה .את ממש לא הוגת דעות או פילוסופית מתוסכלת אלא יצור קשה יום החי בעליבותו ופורח אל מול הצל שמטיל עליו חסיון האינטרנט .את חייה את האגדה שיצרת לעצמך . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
ולצערך פועה לא נקבה, פועה היא קוקסינל המכנה עצמה פרעוש,
לדעתי הפרעוש הוא סתם מנדבושקה עלוב, צנחן יקר אל תפתח
ציפיות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מני הזועם |
|
|
|
|
|
שמורח את ניוז1 בקללות וגועל נפש,
זה אוצר המילים כנראה של המוגבל הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
|
|
פ קיצור של פלצנית, את וטפועה ינקתם את הרעל הבולשביקי
שזורם בעורכיכן עוד בהיותכם קטנות, אתן חושבות שהדעה
השמאל קיצונית שלכן היא הקובעת ואין בילתה,
גילה פלצנית יקרה לך אין דעה כלל, הדעה העצמאית שלך
פשוט מוגבלת, את כל הזמן מחזקת ומדקלמת את דבריה של
טפועה, אתן מבכות כל הזמן את רבין ומזילות דמעות תנין,
אבל 1700 קורבנות השלום של רבין לא מזיזות לכן כהוא זה,
כנראה שלשתיכן יש מוגבלות נפשית ורגשית,
אבל הרעל הבולשביקי הטמא ימשיך לזרום בעורכיכן
עד יום מותכן,
נ.ב. איני מקלל אף פעם רק מכנה בזויות כמותכן בכינויים
המגיעים לכן, חכמות עלאק!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מני הזועם |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מה שנכון גם לגבי כל חבורת הזבל של הימין המזוהם שמזדנבת אחרי הארכיזבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מני, הגזמת. |
|
|
|
|
|
לא אניח לזה! נרי כותב "הצטמררתי עכשיו תורכם" כן גם אני הצטמררתי אחרי רצח רבין הי"ד ועכשיו תורכם!
נרי הוא שופרם הצורם של של כל השוטים האלה שיצרו את ההסתה ליבו את השנאה ותומכים בסתר ליבם במעשה הנפשע!
והם משלמים וישלמו על איולתם בריביתדריבית קצוצה!
שוטים גמורים שבשטיונם הביאו על עצמם את הטרגדיה כאשר אבדו את תמיכת רוב העם.
את מה שלא העיז לעשות רבין החי כדי לשבור בעוד מועד את המסיתים השוטים נגדו, עשה ויעשה זכרו של רבין המת.
אני יודעת שהאמת הזאת קשה וכואבת, אבל חייבים להטיל אותה הישר לפרצופכם! כי מה שבוכה עליו נרי הוא תוצר בלתי נמנע של רצח רבין וקטיעת תהליך אוסלו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
לא מצטמרר ממותו של ממציא המונופול קורבנות השלום.1500 יהודים נרצחו בתקופת פשעי אוסלו.רבין לא הצמרר מרציחתם של יהודים חפים מפשע. ובשיח שגרתי מצהיר אלו קורבנות השלום. האם על האיש הזה אני אצטמרר?...ובאשר לגוש קטיף . שרון לא הקים את גוש קטיף . גוש קטיף הוקם בהסכמה כללית של אנשי העבודה והליכוד.ורק הצלת גרונו של שרון משסוף . אותרג על ידי השמאל ובא הקץ לחלום הציוני לגוש קטיף . ובמקום ייצוא של ירקות ופירות לכל רחבי העולם . אנו מקבלים רצח טרור של אלפי רקטות ללא הפוגה. ועל פשע כזה אני מצטמרר..עם כל "המחמאות" שאת מרעיפה על בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל . את יכולה לחפש עוד במילון "המחמאות " שלך הרבה תוספים והגדרות כמובן רק שליליות. טבעי הדבר את מזרם פוליטי שונה ואחר. כל עוד הצעקות . הגידופים . ההשמצות . והעלבונות . נגד ראש הממשלה יבוא מהצד השני של המפה הפוליטית דהיינו שמאל . ושמאל קיצוני . ושמאל מסתערב . ראש הממשלה יכול להמשיך במנהיגות ללא כל קשיים .וזאת מכיון שהצד השני של המפה הפוליטית הוא זעיר אנפין . אך שופרו כשופרי יריחו שואפים רק להרס ..במדינת ישראל אנו חיים בדמוקראטיה . והרוב שזוכה בבחירות מנהל את המדינה . לעת הזו זה הליכוד. ואני מאמין גם לקדנציה הבאה . לידיעה קטנה מתוך הסקרים השבועיים .. אילו הבחירות בישראל היו בחודש זה . אזי בנימין נתניהו היה זוכה בנתח של 38 מנדטים . מה לנו כי נלין . אנו במשטר דמוקראטי . והזוכה מנהיג.. סבלנות אולי גם תורו של הצד האחר יגיע.. הבחירות יקבעו את המנהיג . לא הרחוב . ולא המחאה של קייטני רוטשילד הדשנים והמחוששים .גם לא מאמרי השמצה והמרדה .גם לא ידיעות . וגם לא הארץ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
krief.bebjamin |
|
|
|
|
|
"הבחירות יקבעו את המנהיג . לא הרחוב . ולא המחאה של קייטני רוטשילד הדשנים והמחוששים .גם לא מאמרי השמצה והמרדה .גם לא ידיעות . וגם לא הארץ"
המחאה של רוטשילד לא טובה פחות מאזר זעקות השבר של הימין המזוהם והגזעני על כל הצגה של פינוי קרוואן נטוש ע"י ממשלה נבחרת. גם לאלה וגם לאלה מקום בדמוקרטיה.
ואתה צודק כשאתה מונה מי לא אמור לקבוע את המנהיג. זה כולל גם את הפרקליטות והמשטרה, שגרמו לסיום כהונתו של ראש ממשלה נבחר ומכהן, ללא שום הצדקה, ובכך פגעו קשות בהליך הדמוקרטי ושיבשו את רצון הבוחרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידי הדמוקרט, |
|
|
|
|
|
דמוקראט יקר שלום ! אני מסכים אתך כי החוק חייב להיות מכובד .הן על ידי השמאל והן על ידי הימין. כיבוד החוק הוא אמות הסיפים של כל מדינה נאורה ודמוקראטית . בלי בצוע החוק כלשונו וכתבו . נגיע לאנרכיית הרחוב והשלטון.... באשר לגינוייך ושמושך בלשון בוטה כלפי המתנחלים .אין אני מסכים עמך . יש לנו מולדת קטנה ואויבים רבים מסביב לה . הרוצים לכלותינו יומם וליל. זה די והותר . אל נוסיף בגינויים נגד יריבים מעמך ומארצך. אפשר לומר הכל בדרך אחרת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
benjamin.krief |
|
|
|
|
|
הם לצערי חלק מארצי ומעמי, כמו המוגלה והמחלה שהיא חלק מהגוף, ובכל זאת רצוי לעשות מעשים להיפטר מהם.
החוק צריך להיות מכובד ע"י כולם, מראק הממשלה והנשיא ועד אחרון האזרחים. עם זאת, גם את תוצאות הבחירות יש לכבד.
ממילא מדובר בענינים שארעו לפני שנים, וממילא חיכו לאחר עדות טלנסקי שנה וחצי עד שהתחילו את המשפט עצמו. גם מי שחושב שחיוני היה לנהל את המשפט המביש והמיותר הזה (לדעתי), יכול היה לחכות עם המשפט עד לסוף הכהונה של אולמרט וכך גם לכבד את שלטון החוק וגם את תוצאות הבחירות.
אני אישית חושב שאולמרט היה ראש ממשלה גרוע מאד, אבל הדחת ראש ממשלה מכהן ע"י הפרקליטות איננה מכבדת לא את שלטון החוק ולא את בחירת העם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה ודאי מתכוון, |
|
|
|
|
|
בתגובה לצו הרחקה שהוצא היום כנגד שני תושבי מגרון, יצא שופר הימין המזוהם והגזעני (ח"כ בן ארי) בקריאה נרגשת להצלת הדמוקרטיה. לטענתו, שימוש באמצעים מנהליים הוא פסול, ובדמוקרטיה ראוי לפעול רק בבתי המשפט, במסגרת כללי הדיון והראיות הרגילים.
הדברים נכונים ויפים. גם לגבי שני תושבי מגרון, וגם לגבי עשרות אלפים רבים מאד של פלשתינים, (יותר מעשרת אלפים בכל זמן נתון), שהמדינה פועלת נגדם באמצעות פעילות מנהלית ו/או צבאית, שאינה ראויה בדמוקרטיה.
בורכנו בכך, שהימין המזוהם לומד דמוקרטיה. זה טוב לכולנו. אני רק מקווה שהימין המזוהם ישכיל להיפטר מהגזענות ומהצביעות שלו ואז יבין, שאין דבר כזה דמוקרטיה רק ליהודים. הצדק והמוסר אינם מבדילים בין אנשים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם הימין לומד. |
|
|
|
|
|
רצח ,ואבוד תמיכת רוב העם-הם קרטריונים להצדקת הרס ישובים- שערו בנפשכם כמה ישובים של השמאל צריך להרוס :על כל נרצחי וחללי אוסלו , וכן את תמיכת רוב העם הם לא צריכים לאבד- אף פעם לא היה להם רוב בעם!!! - הם פשוט תמיד מצליחים תמיד להשליט את השקר שלהם,כי אין כאן שלטון ישראל אמיתי,שלטון הימין הוא סתם בלוף ובכלל לא נלחם על האמת, ואם גם היו שם אי פעם מנהיגים ראויים,הרשעים הצליחו להשחית אותם!!! אז פועה באיזה ישוב או קיבוץ שנתחיל??!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
גב' פועה, האם יקרה נס שנשמע גם ממך איזה שהוא צער על המראות בתמונות שמציג למטה הוידיאו? אני מבקשת להזכירך שהמגורשים הכואבים האלה הם אחייך. הם לא אוייב. חשבי רגע על אמך ואביך ז"ל- לו היו באים אליהם באחד הימים ומבקשים מהם לאסוף את מטלטליהם, את ילדיהם הקטנים ולעזוב את ביתם הנאה שבנו בכוחות עצמם - כיצד היית מגיבה? ההיית מקשה את לבך כמבקרה הזה? חומר למחשבה לאשה יבשה וחסרת רגש. אולי גם חסרת לב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ינקה |
|
|
|
|
|
מה בדיוק פועה אמרה שמצדיק את התגובה
הזאת שלך? היא לא התלהמה..היא כתבה דברים
הגיוניים אולי תקרא אותם שוב? אתה התלהמת
כמו טמבל. אני קוראת כאן נאצות, איחולים
למוות של לא מעט מגיבים וזה מה שהרתיח אותך?
תגיד כשביבי נאם את נאומיו לגבי שתי מדינות
לשני עמים הוא לא נתן גושפנקא לעוד עקירת
ישובים? זה מה שפועה כתבה והיא צודקת.
אגב, הוא לעולם לא יעשה את זה..לא כי הוא לא
חושב שנכון לעשות את זה. הוא ועוד איך
חושב שזה נכון....הוא לא יהיה מסוגל.
(גם האינטואציה שלי אומרת לי שהוא לא סובל מזה
שיצאנו מגוש קטיף...גם לא מזה שצה"ל לא בדרום
לבנון..לדעתי הוא גם לא היה רוצה לחזור לימים
של טרום הסכם אוסלו...אבל הוא אף פעם לא יגיד
את זה).
אגב, פועה היא המגיבה הכי חכמה כאן.תתפלא הרבה
יותר ממך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
פועה הכי חכמה כמו שהיא " חסידה גדולה של האמת" ,סתם דמגוגית ומסלפת את המצאות-הכל מתוך שנאה מושרשת למחנה השני! פועהמבקשת מה' שינקום את דמו של רבין-כמו כל שאר נבלי השמאל ,דמם של כל הנרצחים בעקבות חזון רבין לא מעניין אותה- אלא רבין נהפך להיות החשוב שבבני האדם ! פועה הלא חכמה וגם הלא ישרה מתעלמת משאלותי אליה בקשר לרצח רבין-למשל חור כניסת כדור מקדימה,למרות שלפי הטענה עמיר ירה בגבו, וכמובן שיש עוד המון תמיהות-אבל רודפי הצדק הללו מתעלמים מכך בתוקף-העיקר להשמיץ את המחנה היריב ולשתק אותו-ועל שלל זה לא תוותר פועה ולא כל רודפי הצדק ממחנה השמאל! הפועה החכמה והסלפנית טוענת גם שהגרוש וההרס נעשו בגלל שמתישבי הגוש והמתנחלים אבדו את תמיכת העם בגלל הרצח - ומכך היא מתעלמת מהעובדות האמתיות שהן-שרון הסנילי וחבורת הנחשים שאמרו לו מה להגיד ולעשות וביחוד הרשע הגדול פרס- הם אלו שהתעלמו מרצון העם ומרצון רוב חברי מרכז הליכוד והרסו בשיטות אנטי דמוקרטיות כל נסיון דמוקרטי - לעצור את ההרס !! ואם פועה באמת חכמה וישרה ואשה של אמת- אז אנא עני לי - האם באמת את חושבת ששרון פתאום שינה דעותיו והפך לחשוב שצריך להרוס את גוש קטיף??? מדוע שכל הפוליטיקאים הללו שחרב המשפט היה על צווארם , שינו פתאום את כל האדיולוגיה אם לא כדי להמלט מאימת הדין??? כל "טיפש" מבין זאת רק פועה שהיא " הכי חכמה" לא מבינה מוזר!! אבל האמת שפועה מבינה ועוד איך אלא שהיא פשוט לא ישרה ומעדיפה להמשיך ולהיות חסידה שוטה של רשעים ורוצחים ולא לפקוח את עיניה! אם יש סיבה שהמתנחלים צריכים להענש בגינה, זה לא הרצח שבזה הם לא אשמים, אלא בגלל אמונתם ושיתוף הפעולה עם שלטון נבל ושקרי המורד בה' ,שלטון שהסית את העם מדרך האמת -ושפועה החסידה הגדולה של האמת סוגדת לו בכל מאודה!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
- תקצרי. |
|
בקשה לידידה יקרה. | 22/08/12 11:03 |
|
|
גם דברי טעם רצוי לכתוב בקיצור. דברי הבל רצוי לא לכתוב כלל, ולהאריך בהם ללא סוף, כמו שאת עושה, זו כבר ממש התעללות בקוראים. אינני קורא הבלים משעממים וארוכים, ואודה לך אם תקצרי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בקשה לידידה יקרה. |
|
|
|
|
|
תפסיק לחזור על דברי ותהיה מקורי בבקשה קופיקו,במחשבה שניה - אתה תלמיד לא רע ואני שמחה שקיבלת עצתי ,ללמוד ממני !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
כמו הארכיזבל. אם תמשיכי לא לכתוב שום תגובה עניינית, ורק להתפלש בזבל, בסוף גם את תצחיני כמו הארכיזבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס יקרה, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תגידי, גם בגין שינה את דעתו כי חרב המשפט הייתה
מונחת על כתפו? הרי הוא אמר אף צעד ואף שעל
ובפועל עשה את כל הצעדים ומסר את כל השעלים.
לא, הוא הבין כמו שרון, ואגב, גם כמו ביבי שאין ברירה. הם מבינים את זה עוד לפני שהם נבחרים, אבל הצרחות
הימניות שלהם עוזרות להם להבחר. כל השוטים
שהריעו לליברמן שהלך לעשות פרובקוציות בכפר
הבדוואי לא מזמן, הם אותם שוטים שהריעו לשרון
כשעלה להר הבית לעשות "דוואינים" על הימניים
ואותם שוטים שאחר כך צעקו שהוא בוגד או עוכר ישראל.
ככה זה אצלכם בונים "גיבור" ואחר כך מסכלים אותו.
לגבי יגאל עמיר הזבלון לכי תשאלי אותו למה הוא
עדיין מתפאר במה שעשה , תשאלי גם את אחיו שממשיך להתפאר
בתכנונים שלהם וכשתקבלי תשובה מהם תבואי לשאול
אותנו שאלות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
|
|
אם הוא היה מכיר את חבורת הארכיזבל של הימין המזוהם, הוא היה נזהר בכבודם של החמורים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דיין אמר בשעתו, |
|
|
|
|
|
שמת לב חמודה שכמו שבקרב הציבור הכללי אתם רק שלשה אחוז- כך גם מקרב המגיבים אתם רק שלשה פועה,סנצ'ו פנצ'ו , ואת! נא לא להגדיר אותי כימין אני לא משייכת עצמי לשום זרם פוליטי ולא חסידה של אף פוליטיקאי -ודווקא מסכימה איתך בהחלט שמנהיגי הימין הם כולם אפסים שנבחרים בזכות יהודים טובים ומאמינים ואחר כך הללו גומלים להם ביריקה בפרצופם- ובאמוץ חזון השמאל, חלקם עושים זאת מטפשות ורצון למצוא חן כמו-בגין , ורובם עשו זאת מתוך רצון להמלט מאימת הדין-מישהו שידר להם שאם הם רוצים לצאת זכאים-או לא לשבת בכלא עליהים להתאשמל - כמו שרון כמו פואד בן אליעזר כמו מאיר שטרית וכמו צחי הנגבי וכמו אולמרט!! את באמת כזאת טפשה או מרושעת כדי להאמין שהם כולם פתאום גילו את האור -והבינו- שחייבים לתת למחבלים עוד נשק ועוד שטחים כדי שהם ימשיכו להרוג עוד יהודים ?? מה הם פתאום הבינו? - כפי שאת טוענת??? הרי כל העובדות בשטח הראו שהשמאל היה צריך להתפקח ולבקש סליחה מעם ישראל ולא להיפך!! אז איך קרה ההיפך???!אז גם מהסיבה של המשפטים נגדם, אבל מה שנתן להם את הלגיטמציה לשנות כך עורם היא -רצח רבין" - הרצח הזה נתן כח רב למחבלי השמאל+ הערבים , ושיתק את ההתנגדות לאוסלו, גם הרשע פרס שכולם אהבו לשנוא נהפך פתאום לאהוב העם!! כל זה יחד עם המון שאלות מוזרות,סתירות ותמיהות - גרם ליהודים טובים להבין שמשהו תכנן כאן פרובוקציה-בכדי לשתק את ההתנגדות לאוסלו ואת הימין בכלל!!! עד שלא תהיה חקירה יסודית ומענה לכל השאלות -לא ע"י האחים עמיר - כי גם הם חלק מהקנוניה- אלא על ידי אנשי צדק שלא קשורים למערכת- אין לכם שום זכות להאשים משהו ברצח - להיפך אתם האשמים בעינינו- בגלל אי רצונכם לבדוק את העובדות !!! לסיום גילה דווקא יפה שאת תומכת ומעודדת את פועה, מסכנה, מה שהצנחן עושה לה ממש רחמים, וחוץ מהנודניק עלום השם - אין מי שיעזור לה!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אם תפילה כזו לא מדברת אלייך את לא אנושית את לא מוסרית, אם לא הורדת אפילו דמעה אחת לשמא התפילה השירה והכאב אנשים כמוך מזכירים את את הקפואיים הישנים.
ולכן יקרא שמך מהיום
הקפואית של האלף השלישי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מסעודה לייבוביץ |
|
|
|
|
|
גלי לנו את האמת: האם היזלת ולוא דמעה קטנה על רצח רבין?
האם ירדה מעיניך לחלוחית קלה בעת שאלפי נערים בכו והדליקו נרות בככר?...
אז אל תשחקי לנו כאן את הדומעת! הדמעות של מבכי הפינוי לא יותר מלוחות מדמעות מבכי רצח רבין הי"ד! אבל השנאה שלהם לפני הרצח והשנאה שלאחר הפינוי נותרה אותה שנאה מרה!
הם שנאו ושונאים כי רגש השנאה מאחד אותם! זה התוכן המעניק להם תחושת קיום.
לכל השונאים העורים האלה נותר לומר: השנאה מעבירה אדם על דעתו וגורמת לאסונות אבל בסוף מנצחת התבונה! כי מה שמקלקלת השנאה בסוף מתקן הכאב שנגרם לשונאים.
מתסכל כואב עצוב צורב ומדכא, לראות ישובים נחרבים ומשפחות נעקרות, אבל העקורים האלה לא נזרקו לכלבים! המדינה טעתה כאשר שלחה אותם להתישב באזורים האלה, זה עלה לנו הון עתק! זה עלה בקורבנות שוא מקרב המתישבים התמימים ומקרב חיילי צה"ל (שביניהם היו גם שמאלנים בזויים) זה על הון עתק לקיים אותם ועלה הון עתק נוסף לפנות ולשקם ולפצות אותם!
אף שמאלן בזוי לא קם והתלהם נגד התשלום הזה שבא על חשבון צרכים אחרים וחשובים. כל שמאלן מבין שהוצאה לאנושיות קודמת
לכל הוצאה וצורך אחרים, ואין כאן הבדל הוא הפרדה בין קבוצות בשל דעות או בשל אמונות.
אבל אל תצפו "משמאלנים בזויים" שיתמכו כמותכם בקדושת העיקשות! עיקשות וקשות עורף לשמם, אינם ערך כללי וגם לא ערך יהודי. ומי מכם שמדמה עצמו כעושה זאת במצוות השם, אין לו אלא להלין בפני השם שלא עשה לו נס!
אם "העושה לנו ניסים" לא עשה לנו בפעם הזאת, אולי יש דברים בגו?
תודה על הסבלנות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
כה אמרה פועה החכמה:" אף שמאלן לא התנגד לתת פצויים למפונים" - באמת איזה צדיקים ואנוכי לא ידעתי??!פועה יש לך מושג גם כמה כסף יהיו מוכנים לשלם מדינות ערב למשל סעודיה בכדי לפנות מכאן את כל היהודים ??המון המון!! איך זה שהאינטרס של השמאל ושל הערבים הוא אותו אינטרס!?? אני למשל גם צדיקה- ומוכנה לשלם את האוהל שאת ושכמותך בקרוב יזרקו לשם!! ב"ה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
השם כנראה לא אוהב שונאים, גם כשהם מתימרים לאהוב אותו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
אני לא מתימרת לדבר בשם ה' אבל נראה לי מתוך לימוד של שנים שה' נותן לרשעים להעניש את הטפשים או את החוטאים , אבל בסוף גם הרשעים מקבלים את עונשם כי בסך הכל הם רשעים!! יש לך עדיין הזדמנות לחזור בתשובה פועל'ה!!! ולמה את לא עונה לשאלה בקשר לרצח רבין החור בגופיה מקדימה זוכרת??? זה חשוב לדעת כי כל מחנה הימין- הרוצחים והבזויים ששלחו את יגאל עמיר לרצוח - אמרו לו לירות רק בגבו - אז מנין היגיע החור מקדימה? תעני פועה כי אם לא תעני את מודה שלא יגאל עמיר אחראי לרצח רבין!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
לא מהטעמים הגזעניים של המוגלה הכתומה. חלילה. ירחם השם מהאנשים האלה, הממיטים חרפה על העם והמדינה.
השמאל האמיתי ראה בהתנתקות מהלך שמטרתו להפוך את רצועת עזה לכלא ענק, שבו הסוהרים ממשיכים לשלוט באסירים, אבל מסירים מעצמם אחריות לקיומם.
מצב כזה אינו צודק ואף אדם בעל מצפון לא יכול לתמוך בו. לכן השמאל האמיתי לא תמך בהתנתקות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס יקרה, |
|
|
|
|
|
נכון היה קודם לגבי הסכמי אוסלו בגדה. מהסיבה הזו, השמאל האמיתי וההגון לא תמך גם בהסכמי אוסלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ועוד לידידה איריס |
|
|
|
|
|
השמאל האמיתי שאתה משתייך אליו -כלומר הקיצוני- לא תמך בכלל בהקמת המדינה,למעשה היה נגד ועד הום השמאל האמיתי עושה הכל בכדי שהיא תחרב ויהיה כאן שלטון אחר-אתם למעשה המקבילה של נטורי - קרתא ,או סאטמר-שהם מתוך אמונתם הדתית- נגד המדינה הציונית מכיוון שהיה צריך לחכות למשיח ולא למרוד באומות!! ,השאלה היא מהי אמונת השמאל האמיתי שבדרך כלל הם גם הכופרים האמתיים - לרצות בחיסולה של המדינה ?! על כך אגיב לך במשל נפלא שלדעתי חובר על השמאל האמיתי ובכן: ביקש הנחש לחצות הנהר, מכיוון שאינו יודע לשחות ביקש מהברוז שיעבירהו הנהר,צחק הברוז ואמר וכי שוטה אני הרי באצע הדרך תנשכני ואטבע בנהר,ענה הנחש אך אם אעשה זאת גם אני אטבע כי אני על גבך - חשב הברוז וראה כי אכן צודק הנחש והסכים להעבירו - באמצע הנהר נשך פתאום הנחש את הברוז ,צעק הברוז מדוע ? הרי גם אתה תטבע ותמות!! ענה הנחש מה אני יכול לעשות ? אני נחש !לא יכול להשתנות!! עד כאן איש שמאל אמיתי-מקווה שהבנת את המשל והנמשל -אם לא אני פה להסביר! אם לא פועה אולי יכולה -היא הרי הכי חכמה!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
ובכללן הזכות להמנע מקריאת מגילות הבל. אם את רוצה שאקרא את הבלייך, תכתבי לכל היותר 3 שורות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס יקרה, |
|
|
|
|
|
לכתוב יותר משלש שורות??! השמאל בעד זכויות אדם רק בתנאי שהשמאל קובע מהן הזכויות!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
תכתבי כרצונך, אבל אם את רוצה שאקרא, תכתבי קצר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הזכות שלך, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עורכת הדין איילת נחמיאס גייסה אותי לקמפיין לאחר רצח רבין,, אודה ולא אבוש שהתמסרתי לקמפן הזה בהתנדבות ונפש חפצה, יום יום הופעתי בטלויזיה במערכות התקשורת הרדיופונית וכן הכתובה ללא כחל וסרק דיברתי והסברתי עד כמה רצח רבין הוא אסון לעם היושב בציון.
בעשה השנים הראשונות צמתי ביום רצח רבין כיום אין אני יכולה ואף מסוגלת לעשות זאת.
לדאבוני הרב הוצאתי את בני מהמערכת החינוך הדתית בתור מחאה על הרצח.
פרשת השבוע של עקידת יצחק היא הפרשה הסמוכה ביותר לרצח רבין ואני מקפידה לקרוא אותה מדי שנה בשנה משום שעבורי הפרשה הזו קשורה לרצח רצח רבין ואכן כן אני מוזילה דמעות ובוכה כשאני קוראת את הפרשה הקשה הזו.
רצח רבין אינו צריך לשמש כלי בידי השמאל הקיצוני נגד החברה האזרחית הישראלית ככלי ניגוח , הוא חייב להיות עבורנו אות ודגל שחור כיצד חברה אינה צריכה לנהוג וכיצד חברה דמוקרטית צריכה לקבל תהליכים פוליטית על ידי מנהיגות נבחרת.
אני מתביישת עבורך שאת שונאת מכה ומלקה את חברי הפאנל הדנים בנושא כל כך כואב קרי גירוש גוש קטיף מבלי להזיל דמעה עבור אותם אזרחים שאיבדו את ביתם וקהילתם .
אני מאחלת לך שיפתחו לך שערי הבינה כדי שתביני שצער של אחד לא בא על חשבון של צערו של השני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מסעודה לייבוביץ |
|
|
|
|
|
לפועה התגובה בנוגע למסעודה היקרה והדומעת היתה צריכה להופיעה כאן ומשום מה לא פרסמתם אותה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מסעודה לייבוביץ |
|
|
|
|
|
כמי שהתנגד בתוקף להתנתקות אני יכול להעיד, שזעקות השבר הצבועות של המוגלה הכתומה, ודמעות התנין של "המגורשים", לא העלו בי אלא גיחוך ותעוב.
הססמא שלוותה את קמפיין המוגלה הזה "יהודי לא מגרש יהודי" (קרי, יהודי המגרש ערבים זה בסדר) רק המחישה את עוצמת התיעוב שכל אדם הגון היה חש כלפי הציבור המגעיל והגזעני הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דמעות תנין, |
|
|
|
|
|
" הערב רב-הרשעים- שמתחזים ליהודים- כן מגרשים יהודים " או -" הערב רב+ הערבים - משתפים פעולה נגד היהודים" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
אבנרי קובע (!) שהמניע של אריק שרון לפינוי גוש קטיף היה "..כדי לחלץ רודן מושחת מכתב אישום.." !!. נו באמת, מה השקר המטומטם הזה ? מה הקשר בכלל בין החלטה מדינית זו או אחרת של ראש ממשלה [ נכונה או שגוייה], לבין החלטה של היועץ המשפטי בגין כמות הראיות הדרושה להגשת כתב אישום נגד ראש ממשלה ? על איזה בסיס היה אמור שרון להעריך שיהיה קשר כזה בכלל ? האם מזוז מחליט בתיקים פליליים על פי החלטות מדיניות של החשודים בהם ? לא ראיתי שמזוז עשה חשבון להירשזון , בניזרי , עמרי שרון ואולמרט והתחשב באוריינטציה הפוליטית שלהם ? על איזה בסיס קובע החוצפן השקרן הזה , אבנרי , שהיועמ"ש מכניס שיקול זר להחלטותיו בתיקים פליליים ? . אני , במקום מזוז , הייתי תובע את אבנרי בגין לשון הרע ועושה סוף להסתה השקרית הזו ולהשמצת היועמ"ש ללא כל בסיס. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
ראשית קבל לייק על אומץ.
טיפשים כמוך בדרך כלל חשים רגשי נחיתות-
ומעדיפים להקשיב יותר מאשר להתבטא.
אתה אחר. אין לך בעיה להפליץ עוינות ושטויות.
לגופו של עניין-
אם מני מזוז היה מגיש נגדי תביעת דיבה,
הייתי מביא עדים מומחים,
פרופסורים למשפט פלילי
(המומחיות של מזוז איננה בתחום הפלילי)
כדי שיסבירו את דעתם הנחרצת נגד החלטתו.
בין העדים כמה שמאלנים: קרמניצר הוא אחד מהם.
להזכירך-
עדנה ארבל כתבה טיוטת כתב-אישום באותה פרשה (האי-היווני) שבה מזוז החליט לסגור את התיק.
עוד הערה-
בפרשה זו היה כתב אישום נגד נותן השוחד הסדרתי דודי אפל-
והתנהל נגדו משפט על שוחד.
סגירת תיק שרון- אילצה את הפרקליטות לסגור את תיק דודי אפל.
היום אנחנו יודעים שאצל דודי אפל זאת הייתה שיטה.
לסיכום- אל תיעלב מהתגובה שלי. להיפך.
היה גאה בטיפשותך.
היא אחרת... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נרי ארכיונרי |
|
|
|
|
|
אני מלין נגדך בגין הקשר השקרי שאתה עושה , בין החלטות פוליטיות של ראשי ממשלה , לבין החלטות היועמ"ש בתיקים הפליליים שהם חשודים בהם ואילו אתה מנסה לשכנע אותי ואת הקוראים שמזוז משפטן גרוע " ומומחיותו אינה בתחום הפלילי" וכי טעה בהחלטתו בתיק האי היווני. נו, נניח שאתה צודק ואתה תוכיח זאת בבימ"ש אם הוא יתבע אותך , אך אתה משמיץ אותו בגין השיקולים הפוליטיים הזרים שמשפיעים על החלטתו ולא בהקשר למיקצועיותו. אתה למעשה טוען שמעל באימון הציבור ולא שטעה בשיקול דעתו ועל כך ראוי שיתבע שקרן ומשמיץ כמוך. הגיע הזמן שתפסיק להתייחס לקוראיך "כטיפשים" ותגיב לגופו של עניין ואל תטמטם את הקוראים , כאילו היו אספסוף נבער. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
איש לא מייחס שום חשיבות להתפלשות שלך בפגרים, ואין שום סיבה להשקיע טיפת מאמץ על תביעה נגד כלומניק כמוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אין סיכוי |
|
|
|
|
|
ראשית, אני מעריכה מאד את חריצותך ואת היכולת שלך לחטט ולנבור בחומר בהתמדה ולמצוא הוכחות, מידע, אינפורמציה, עדויות וראיות - לרשעות, לרשעים, לשטניים, לזדוניים שמסביבינו. מדהים כיצד אתה עושה זאת! גם חומר משנים עברו. דבר אחר - שוב גרמת לנו לצער ולכאב לב חד כשצפינו מחדש בשירת הנערות המרשימה ושאר העוולות שנגרמו לאחינו האומללים. ודבר אחרון - תגובתך לאיש זה (שלמה המגיב ויש לו עוד כמה שמות) הינה מיותרת. יש להתעלם ממנו. האדם השלילי הזה מסתער על מרבית כותבי הרשימות כאן, ולעולם - עם סימני שאלה, כדי להרשים ובשל קושי בהבעה. דרך התגובה שלו הינה מאוסה ולעגנית, ללא כבוד. אזי שוב - אין להתייחס אליו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ינקה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
האמת אני אף פעם לא מצליחה להבין אם אנשים כמוך מאמינים במה שהם אומרים או שהם יודעים את האמת ורוצים רק להגן על מתאשמל !! מה הסכוי ששרון היה משתף פעולה עם הגרוש מגוש קטיף ללא קשר לחקירות נגדו - התשובה היא 0 !! אולי אתה יכול להסביר מה קרה לזקן הסנילי הזה שפתאום גילה את האור הגדול והחליט להרוס שמונה ישובים משגשגים,רק כדי לקרב את המחבלים קרוב יותר !! אם אתה סתם נאיבי ולא רשע אז תקשיב אולי תתפכח - ישנם כוחות רשע הפועלים מאחורי הקלעים ומשרתים את האינטרסים של אמריקה וארופה! הם שולטים כאן בתקשורת וגם על שופטים וגם על פרקליטים- הם קנו כאן פוליטיקאים בכסף והשחיתו רבים - ראה מה שהיה עם צחי הנגבי : לאחר ששרון יצא מהלכוד והקים את קדימה - צחי הנגבי הודיע שהוא נשאר בבית כלומר בליכוד - כבר באותי יום החלה לפתע התקשורת לעשות רעש מהחקירות נגדו - לאחר שהיה שקט מוחלט בעניין לפני כן- צחי כמובן הבין את הרמז ועבר מיד לקדימה -והתקשורת נדמה!! אולי באמת נרי יעשה לנו גם את השרות הזה- ויראה לנו את הקטעים המדוברים- ואם אתה אדון שלמה לא תתפכח סימן שגם אתה מכוחות הרשע ולא סתם נאיבי!!!בברכת התפכחות מהירה!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
הדברים המדוייקים וההולמים, ולא דברי השטנה שהנך פורש כאן מדי פעם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלה. אלה הם |
|
|
7 |
|
|
8. "ייזכר הקורא בסיורי אינדוקטרינציה שמאלנית רדיקלית הנערכים מטעם אירגוני "הקרן לישראל חדשה" לקצינים בכירים ביו"ש"
אהרון רול
צבא שיש לו מדינה
"ייזכר הקורא בסיורי אינדוקטרינציה שמאלנית רדיקלית הנערכים מטעם אירגוני "הקרן לישראל חדשה" לקצינים בכירים ביו"ש.
הרי אי-מי חייב לאשרם, הקצין הבכיר המאשר חייב להיות קרוב אידאולוגית לאירגוני "הקרן", וכל זה באישור המטכ"ל... מ.ש.ל., ראוי לציין כי הנאמר לעיל באשר לצמרת פיקוד צה"ל הינו נכון גם לגבי הצמרת הפיקודית של משטרת ישראל והשב"כ.
צמרת פיקוד זו ממונה גם היא לפי מפתח פוליטי מפלגתי שמאלני, אלא שאין יריעת המאמר מאפשרת דיון בכך כאן."
חנן וייס
|
צבא שיש לו מדינה |
|
כתובת IP: |
217.132.216.249 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלופים במ"לים |
|
|
8 |
|
|
6.1. "מפקדי צה"ל הבכירים אינם רואים יותר ... את הערבים כאויב, אלא את המתנחלים דווקא ..."
אהרון רול
פוליטרוקים נוסח צה"ל
"מפקדי צה"ל הבכירים אינם רואים יותר - עקב נטייתם ועיוורונם הפוליטי החד-אג'נדתי - את הערבים כאויב, אלא את המתנחלים דווקא
מי שמעוניין בהרגעת השטח, אינו ממנה את "אלוף" ניצן אלון השמאלני כממונה על המתיישבים"
חנן וייס |
|
כתובת IP: |
217.132.216.249 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על המתנחלים |
|
|
9 |
|
|
6. ""הממזרים (גוש הימין) שינו את כללי המשחק ושכחו לספר להם" [לצמרת צה"ל את עצמה כשרויה ומובילת אידאולוגיית שמאל ]"
אהרון רול
צבא שיש לו מדינה
"מאחר וכך, ראתה תמיד צמרת צה"ל את עצמה כשרויה ומובילת אידאולוגיית שמאל במדינת ישראל.
אלא מאי, "הממזרים (גוש הימין) שינו את כללי המשחק ושכחו לספר להם" (כמאמר סגן נשיא ארה"ב ספירו אגניו).
במדינת ישראל, למצער למראית עין, שולט הימין ולא השמאל, עובדה היוצרת כר נירחב לסיכסוכים ולאי הבנות אשר חלקם כיום ניתן לראות בהתנהלות צמרת צה"ל (ממפקד פיקוד מרכז, מפקד אוגדת יו"ש ועד מפקדי החטיבות שם), הזגזגנית והעלובה,
זו המתעלמת בשמחה ובששון מזכויות היהודים ומעלה על נס את אלו של הפלשתינים בשיטחי יו"ש,
זו ההופכת חצי מליון יהודים לאזרחים סוג ב' ובכוונת מכוון להמאיס עליהם חייהם."
חנן וייס
|
צמרת צה"ל את עצמה כשרויה ומובילת אידאולוגיית שמאל |
|
כתובת IP: |
217.132.216.249 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אידאולוגיית שמאל |
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
יש אנשים אטומים בקרבנו.
כיצד אפשר לא לבכות כאשר רואים נוער ישראלי נהדר מושפל ע"י עריץ/רודן/שרון.
מסתבר שגם השם איננו חפץ בו ולכן שרון מוטל כחפץ ללא בעלים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אראל |
|
|
12 |
|
|
אני מסיימת לקרוא את ספרו המאלף של מרדכי גילת "קללת דרעי"
ואם אפשר לבקש, לאו דוקא קלטות של דרעי עצמו שהוא לא יותר "מהפשפש" הקלאסי שעלה למעלה, אלא דוקא הקלטות שקשורות בהתנהלות ראה"מ רבין, שנלחם להציל את דרעי, וניצב אל מול הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה ופרקליטת המדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
אם דרעי יכריז על חזרתו לפוליטיקה-
אוציא מהארכיון התחיבות שלו-
לא לחזור אם הוא יורשע.
בנוסף, הוא נשבע שלעולם לא יעז להמרות את פי הרב...
רבין זה סיפור אחר...
בקרוב, קטעים מנאום אוסלו של רבין בכנסת.
לא יאמן: רבין היה נגד עקירת ישובים לפני הסדר קבע.
נגד חלוקת ירושלים, ונגד מדינה פלסטינית.
למעריצים שלו אני אומר-
או שתפיצו את משנתו המדינית, או שתפסיקו להתהדר בנוצות של המיתוס. צבועים כבר אמרנו?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נרי ארכיונרי |
|
|
|
|
|
בענין זה, זה המעניין והאקטואלי! זה אמור להוציא הרבה רוח ממפרשי ספינת התקשורת השמאלנית שאתה משיט בגאון.
(אל תמתין לדרעי שיחזור, הספר הזה קבר לשנים רבות את סכוי חזרתו של דרעי לפוליטיקה) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
גם מי שלא הסכים איתו, כמוני, מעריך אדם שיכול מדי פעם לשנות את דעתו ובכך מעיד על עצמו שהוא אדם נבון וחושב, שמשנה את דרכו כאשר הקודמת לא נראית לו ראויה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד התפלשות בזבל. |
|
|
|
|
|
ואל תשכח בעניין ביבי -איפה זה עומד ?מחכה בקוצר רוח ומקווה שתהיה אוביקטיבי !! ולפועה רציתי לומר שאני בדיוק מסיימת ספר על קללת פרס , אם היא מעונינת שאשאיל לה אותו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
עכשיו את מוכיחה שאכן את חסידה של האמת! אמנם לא חסידה גדולה-כמו שציינת- כי יש לך לבקש עוד כמה בקשות -כמו חקירת רצח רבין!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
סיפור רצח רבין וחפותו של יגאל עמיר עולה בכל הודעה שלך. הסיפורים האלה מוכרים מהעולם (למשל, בעניין רצח קנדי), וככל שהם אינם נוגעים ליוצרי אמנות (ששם ממילא הדמיון והבדיה הם חלק אינטגרלי מהיצירה) הם מאפיינים אנשים עם הפרעות קשות בבוחן המציאות. אני פה בשבילך. יש משהו שאני יכול לעזור לך? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאלה לאיריס היקרה |
|
|
|
|
- כן |
|
איריס כהו | 23/08/12 15:58 |
|
|
תוכל להצטרף אלי בבקשה לחקור את כל העובדות הסותרות את הגרסה הרשמית של הרצח -אם יתברר שאנחנו הצודקים -תידום אתה וחבריך לנצח , ואם יתברר שאנו אכן חבורה הזויה ומטורפת - תחליט אתה מה דיננו! אבל בואו נבדק ממה אתה פוחד?? דרך אגב אולי לך יש תשובה בקשר לחור מקדימה בגופיה??? אם תשובותיך יפסיקו להיות עניניות אני מפסיקה להתיחס אליך!! בכבוד רב!!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
אין צורך לחקור. חבורת הארכיזבל היא ימין מזוהם, אבל את נראית כתינוק שנשבה ולא אחת מהחבורה הזו. כל הודעותי אלייך ענייניות אבל פתרון לאובססיה שלך נמצא אצל רופאי הנפש, שזו לא מומחיותי. אני עוזר לך עם עובדות, וגם אם טיעונים, ואני מקווה שעם עזרה רפואית מתאימה לא תסתפחי לחבורת הארכיזבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס יקרה, |
|
|
|
|
|
אתה לא מוצא עצמך מרוב צער! על תאשים אותי -הכל בזכות ההתקפה האחרונה של הצנחן! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אחת נבונה ומחכימה, שאאיריס ארכיזבל והצנחן מקפידים לקנטר אותה בצורה שוביניסטית ומגעילה ולא לענות לשום טענה שלה, והשניה זו שכתבה את ההודעה על דרעי, שנשמעת כאילו היא עוד אחת מחבורת הארכיזבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ובעניין פועה, |
|
|
|
|
|
בכבודה ובעצמה- היא פשוט חייבת להוכיח שגם היא חסידה של האמת! רק חבל שלא הסבירה מדוע רבין רצה לאתרג את דרעי?? הכל מתחיל ונגמר באוסלו!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
ההודעות האידיוטיות על דרעי ורבין מתאימות לחבורת הארכיזבל ולא לפועה ולכן מישהו פה התחזה אליה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה לא סביר. |
|
|
|
|
|
אי אפשר להתחזות-זאת אותה הכתובת כמו מהתגובות שאהבת!- סנצ'ו פנצ'ו תפנים-דונה פועה,סיימה את המאבק בתחנות רוח והחליטה לחזור בתשובה,ידעתי שהיא לא מרושעת כמוך- אנא תניח לה!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
עצירת תהליך אוסלו הוא פספוס היסטורי שלנו ושל הפלסטינים.
זה פספוס בסדר גודל של דחיית תכנית החלוקה של האו"מ מ1947אלא שאז לב.ג. ולראשי הישוב הייתה התבונה להסכים והם
הותירו את הסרוב וההתנגדות לפלסטינים והתוצאות ידועות.
את תהליך אוסלו קטע מבחינתנו רצח רבין. זה נגרם ע"י התגברות המתנגדים של שני הצדדים, "ברית" לא קדושה של הקנאים והקיצונים שלנו ושלהם, כשאצלם ערפאת כנראה עודד את ההתנגדות, למרות שפורמאלית הוא היה שותף להסכם.
במבחן התוצאה ליצחק רבין ישנה אחריות לכשלון שלו עצמו!
ראשית כפוליקאי הוא לא השכיל "למכור" את זה נכון לימין המתנגד. הוא חשב כגנרל ובחר "לכבוש את היעד" בכוח ומהר וזאת טעות טקטית שהפכה לטעות אסטרטגית! (לכן עדיף שראש ממשלה יהיה אזרח ולא גנרל כוחני וחסר סבלנות).
רבין שהיה נעול על צדקת וביצוע המשימה (הנכונה), היה מוכן להסתמך על ש"ס (על דרעי) והתעלם מקופת השרצים שזה סחב על גבו, כי בעיני רבין זה היה משני בהשואה להכרח בהשגת המשימה העיקרית! אבל הוא לא ידע להסביר זאת והתקשורת תקפה אותו קשות על "אתרוגו" הלא מוצדק של דרעי.
רבין הבטוח והגאה שהותקף קשות ע"י הימין בהנהגתם של ביבי ואריק, בחר להתעלם מהם אפילו לזלזל בהם, זה היה בעוכריו!
או שאתה מקרב ומשתף אותם בתהליך כה משמעותי, או שאתה שובר אותם ואת ההתנגדות שלהם! סתם להתעלם ולזלזל זאת אינה דרכו של מנהיג פוליטי. ואין מה לעשות רבין היה ונותר גנרל!
לסכום: כפי שתכנית החלוקה מ1947 בבסיסה מתקבלת ותגשמת היום באיחור, כך גם הסכם אוסלו בבסיסו יתקבל באיחור ויתגשם ע"י הנהגת הימין היהודי.
אני במתכוון מתעלמת מהפלסטינים, כי השפעתם משנית לחלוטין!
המפתח כולו בידיו של עם ישראל. מרגע שהוא יכריע בתוכו
ויהיה ברור לו לאן הוא הולך, לפלסטינים לא תותר ברירה אלא
להסכים או להלחם שוב, וכך תושג ההכרעה הנחוצה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
את מבינה פועה למה צריך לחזור בתשובה?-חסרים לך כמה פרמטרים להבנת הסכוך והנושא בכלל! ארץ ישראל ניתנה לעם ישראל על ידי בורא עולם-,גם כשיצא העם לגלות ,האמין ושאף לחזרתו אליה! והנה בעת השיבה לציון האחרונה-התאחדו הערבים המעטים שחיו כאן ונהפכו ל"עם הפלשתינאי"- שביקש לסלק מכאן את הציונים ואת מדינתם -זאת שאיפתם מאז ועד היום-הם לא ביקשו מדינה!!מי "שהגה" את רעיון החלוקה של הארץ לשתי מדינות:היה בן גוריון-הוא לא הסכים לחלוקה אלא הגה את הרעיון-הכל מתוך חשיבה שקרית ומוטעית שהסיבה להתנגדות היא רצון הערבים במדינה ושלטון-ולא היא-לכן מאז ועד היום אנחנו בסכסוך מתמשך עקוב מדם-שכל הנסיונות לפתור אותו לא יועילו מכיוון שמנהיגי השקר שקמו מתוכנו-בני פריצי עמנו -מתעתעים בעם ומבטיחים פתרונות החל מהסכמים שקריים כמו אוסלו וכלה בהרס עצמי-כמו ההתנתקות!! לבן גוריון לא היתה שום זכות להציע את חלוקת הארץ-כי רק בגלל הסכמה זו נוצר המתוס של -"שטחים כבושים" לולא הפשע שבהסכמה מצד הנהגת השקר שלנו -העולם לא היה מעז לבקש מהיהודים את יהודה! הפתרון לכל המצב פועה יבוא רק ממנהיג שטובת העם והאמונה באמת חשובים , ולא כמו המפאיניקים-בן גוריון ופרס- שקופות של שרצים מאחוריהים!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
את חופרת ועושה חור בראש. זה מיותר. כתבתי לפועה על התנגדותי להסכם אוסלו בהרחבה. תקראי, ואם משהו לא ברור, תשאלי שאלה (קצרה) ואני אבהיר. כאמור, אין צורך בתגובותייך הארוכות והמיותרות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס יקרה. |
|
|
|
|
|
סינית!
אולי כשתדברי אלי עברית אוכל להבין משהו... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
רבין ופרס היו ראויים לשבח על כך שלראשונה שברו את הקרח והסכימו לדבר עם הפלשתינים. לא עוד "אין מו"מ עם ערפאת/אש"פ, לא למדינה פלשתינית" וכל הבוקי סרוקי הזה. יושבים, מדברים, וזה טוב ויפה מאד. שהארכיזבלים מהימין המזוהם יצרחו עד לב השמים. לבריאות.
בן גוריון הסכים לחלוקה כיוון שראה בה מהלך אסטרטגי בדרך להשתלטות על הארץ כולה. הוא אמר זאת במפורש מס' פעמים והדברים מופיעים בכתובים.
גם הסכם אוסלו לא היה הסכם שלום צודק, אלא המשך הכיבוש "בלי בג"צ ובלי בצל"מ" כפי שהבהיר רבין, באופן שמה שנקרא אז "המנגנון המסכל" אינו אלא קבלן משנה פלשתיני של ישראל להמשך השליטה בפלשתינים. טניה ריינהרט ז"ל כתבה על כך מאמר קצר וממצה כבר בשנת 1994, זמן קצר לאחר אוסלו.
http:/
את כותבת: "אני במתכוון מתעלמת מהפלסטינים, כי השפעתם משנית לחלוטין! המפתח כולו בידיו של עם ישראל. מרגע שהוא יכריע בתוכו ויהיה ברור לו לאן הוא הולך, לפלסטינים לא תותר ברירה אלא להסכים או להלחם שוב, וכך תושג ההכרעה הנחוצה" - זו לדעתי תמצית הטעות של הציונים (משמאל ומימין). המחשבה כאילו ניתן לכפות על הפלשתינים הסדר, מבלי לנהל איתם מו"מ ולהגיע להסדר מוסכם וטוב עבור שני הצדדים.
המחשבה כאילו ישראל אמורה "להציע" לפלשתינים "הצעות נדיבות", שיעברו את אישור האמריקאים, היא נואלת. רק מו"מ בגובה העיניים עם הפלשתינים, כשווים מול שווים, על הסדר ששומר על האינטרסים של שני הצדדים, יכול להביא לפתרון צודק ונכון. עד היום זה לא נעשה, וכל ה"מתוים" מאוסלו דרך טאבא, קלינטון וכו' הוצגו תמיד (ובצדק) ככאלה ששומרים על "האינטרסים הביטחוניים של ישראל", תוך שהם מתעלמים מהדרישות הפלשתיניות ומזכויותיהם. המאמר היפה של ריינהרט מדגים זאת לגבי אוסלו, וזה נכון גם לגבי כל מה שבא לאחר מכן.
לא במקרה הביא אוסלו לגידול פראי בכמות המחסומים בגדה, לכבישי האפרטהייד, להעמקת גזילת השטחים מהפלשתינים, לגדר הרשע ולהעמקת הדיכוי. זו היתה מטרת אוסלו וזה אופיו. הסיפור כאילו מצבם הכלכלי של הפלשתינים בגדה השתפר מאז אוסלו (וזה נכון) נידון כבר ע"י אבותינו שלנו סביב השאלה האם עדיף סיר הבשר בשל העבדים במצרים או חיי נדודים קשים ועניים (אבל עצמאיים) בסיני.
מילה על דרעי. אינני מחסידיו של הפוליטיקאי הזה, אבל "קופת שרצים" מהסוג שיש לו נחשבת למינורית מאד אצל פוליטיקאים בימינו. כמי שמעולם לא הצביע לש"ס, אין לי אלא להעריך את אומץ ליבו של האיש הזה, שהיה מוכן להפנות עורף לפטרונו הגדול הרב ש"ך, להמרות את פיו, ללכת כנגד כל מה שציפו ממנו, ולעשות מעשה שהוא מאמין בו.
כאמור, אני עצמי לא הייתי בעד רבין ואוסלו, אבל אני בהחלט מעריך ומכבד אומץ לב של פוליטיקאים. דרעי, אז, היה אמיץ לב וראוי להערכה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לידידתי פועה. |
|
|
|
|
|
כשאתה קודם לכל ממקם את עצמך במשבצת הזהות "שמאלן" אתה מגביל מראש את אוביקטיביות יכולת הניתוח שלך! וכך תגיע למסקנות מוטעות.
לגבי הפלסטינים: אני חייבת להתחשב בהם ובשאיפותיהם ובאיומם
מתוך הדאגה לעצמי לתרבותי ולעתידי, ולא מתוך איזו עשית צדק אוניברסאלית.
לכן אני לא חייבת לקחת עליהם אחריות בפרט כשהם כלל לא מעונינים שאקח עליהם אחריות כששאיפותיהם הפוכה לשלי.
אינך חש בזה אבל החשיבה שלך היא היא החשיבה הפטרונית.
באשר לדרעי: היום בדיעבד ניתן לומר שהוא לא היה מספק את הסחורה המצופה! פשוט משום שמרבית תומכי ומנהיגי ש"ס הם ימניים בהשקפתם, וסקטוריאלים בגישתם. "לא בונים בנין חדש על נדבך רקוב", ודרעי היה לךא יותר ממשענת קנה רצוץ! מה שהנחה אותו זאת הדאגה לעצמו באמצעות הדאגה לסקטור שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
"שאתה קודם לכל ממקם את עצמך במשבצת הזהות "שמאלן" אתה מגביל מראש את אוביקטיביות יכולת הניתוח שלך! וכך תגיע למסקנות מוטעות"- אין דבר כזה אובייקטיביות. כל אחד רואה את הדברים מנקודת מבטו, ונבחן ביכולת שלו להקשיב ולהבין גם נקודות מבט אחרות, ולשנות את דעתו כאשר הוא מבין שטעה.
"לגבי הפלסטינים: אני חייבת להתחשב בהם ובשאיפותיהם ובאיומם מתוך הדאגה לעצמי לתרבותי ולעתידי, ולא מתוך איזו עשית צדק אוניברסאלית"- לא דיברתי על עשיית צדק אוניברסלית, אלא על ההבנה, שרק הסכם שממלא אחר רצונם והאינטרסים של שני הצדדים הוא הסדר צודק, שיחזיק לאורך זמן. הסדר כפוי, שטוב רק לצד אחד, לא יחזיק מעמד.
"לכן אני לא חייבת לקחת עליהם אחריות בפרט כשהם כלל לא מעונינים שאקח עליהם אחריות כששאיפותיהם הפוכה לשלי.
אינך חש בזה אבל החשיבה שלך היא היא החשיבה הפטרונית"- אם תביני שאני לא לוקח אחריות עליהם (הם לא זקוקים לזה), ולא מייצג אותם (מי אני בכלל שאייצג אותם?), אלא מנסה לתקן את דרך המחשבה שלי, ואת הגישה שלי כאילו אני יכול לכפות עליהם הסכם, תביני גם שאין בגישה שלי שום פטרונות.
לגבי דרעי, אני מסכים לראשית דברייך. הוא אכן פעל בניגוד לדעתם של תומכיו ושל מנהיגי המפלגה. ולכן בעיני הוא לא פעל מתוך "הדאגה לעצמו באמצעות הדאגה לסקטור שלו", אלא הלך באומץ נגד הזרם וזה רק מדגיש את אומץ ליבו ומגביר את ההערכה שלי אליו (על אף, שלגופו של עניין, כאמור, לא הסכמתי איתו). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לידידתי פועה. |
|
|
|
|
|
"רק הסכם שממלא אחר רצונם והאינטרסים של שני הצדדים הוא הסדר צודק, שיחזיק לאורך זמן"? אין דבר כזה כאשר האינטרסים הפוכים ונוגדים! זאת אוטופיה!
במצב כזה האפשרות היא: רק פשרה שהיא תוצאה של ויתורים הדדיים והיא לחלוטין לא "ממלאת את רצונם של שני הצדדים"!
וויתורים הם דבר קשה מאד כי זה נוגד רצונות! לכן "הסדר צודק" יכול להעשות ולהקבע רק ע"י צד שלישי ונטרלי.
תנאי הכרחי לויתורים הדדיים הוא הפנמה דו צדדית שאין יכולת וסיכוי לממש את יתרת הרצונות שטרם מומשו.
כך נראה המצב בעיני האו"מ ב-1947 , ואצל היהודים אז הייתה ההפנמה, אך לא אצל הערבים והפלסטינים.
הסכם אוסלו אמור היה לבטא הפנמה כזאת. היום לאחר "הוצאת הרוח ממפרשי אוסלו" אין הפנמה הדדית אצל ממשלי שני הצדדים.
הישג אפשרי ורע במיעוטו הוא להשיג שוב את אי האיזון של 1947, ולכן ככל שזה תלוי בנו נדרשת ההכרעה הישראלית.
באשר לדרעי, בעיני הוא יוותר התגלמות האטד ממשל יותם התנכ"י, לא סומכים תהליך היסטורי אמיתי על כרעי קוץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
כתבתי : "ממלא אחר רצונם והאינטרסים של שני הצדדים"- פשיטא, לא כל רצונם, אלא רצונם.
לשון אחרת, ברור שמו"מ בין הצדדים להסדר צודק, המשביע את רצונם של שני הצדדים, אין פירושו שכל צד יוצא עם כל תאוותו בידו. טבעה של הפשרה הנכונה היא כזו, שבה כל צד מקבל חלק מדרישותיו, מוותר על חלק אחר, אבל התוצאה בסך הכל משביעת רצון ומספקת את רצון הצדדים. זו לא אוטופיה, אלא טבעו של מו"מ הוגן וראוי.
תהליך כזה לא נעשה עד היום. שהרי את כותבת: "המפתח כולו בידיו של עם ישראל. מרגע שהוא יכריע בתוכו ויהיה ברור לו לאן הוא הולך, לפלסטינים לא תותר ברירה אלא להסכים או להלחם שוב, וכך תושג ההכרעה הנחוצה"- פשיטא, לא מו"מ עם הפלשתינים לפשרה, אלא כפיית הסדר על הפלשתינים ש"לא יותר להם ברירה אלא להסכים לו או לסרב לו".
ויתור אינו "נוגד רצונות", אלא דבר שנעשה ברצון ובהבנה. רק כפייה היא נוגדת את הרצון, וזה מה שעד היום ניסו לעשות לפלשתינים.
זו לא רק דעתך. כך נהגה ישראל עד היום עם הפלשתינים, לרבות באוסלו, ולכן ההסדר נכשל. בפועל, כאמור, אוסלו הביא למצב גרוע יותר לפלשתינים. ולא באשמתם. זה אופיו של הסדר שטוב רק לצד אחד.
בעניין "הצד השלישי", לעיתים הוא אכן נחוץ, אבל לא תמיד. וגם אם כן, הצד השלישי יכול לבוא רק כהשלמה לדיון בין שני הצדדים, ולא במקומם. כמי שבא לעזור לפשר ולמצוא את נקודת המפגש בין הצדדים, עם יכולת לראות את הדברים מבחוץ (שלעיתים היא חיונית בהשגת הפשרה) ולא כמי שבא לכפות את רצונו.
וגם, הצד השלישי, אם הוא שם, צריך להיות באמת נייטרלי, ולא לשאת חן לשום צד. עד כה, הצד השלישי היה ארה"ב, ששמרה רק על האינטרסים של ישראל, וחיפשה הסדר טוב לישראל. היא אף הצהירה על כך בגלוי, וכך גם הדברים הוצגו לאזרחי ישראל. פעילות מסוג כזה של צד שלישי אינה אפקטיבית ואינה מביאה להסדר פשרה צודק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לפועה היקרה, |
|
|
|
|
|
אין לה סיכוי לשכנע בעלי היגיון ימני. ואפילו הפלסטינים עצמם, שלרובם חשיבה ימנית לא יאמינו בכנותך.
בבסיס של קונפליקט ישנן שתי אפשרויות לשנוי: פשרה הדדית, או הכרעה חד צדדית!
משום "השמאלנות" שלך אינך מוכן להאמין בהכרעה, למרות שההיסטוריה רצופה דוגמאות של הכרעות חד צדדיות "מוצלחות".
אמר לי פעם במרירות מכר ערבי, "אתם היהודים כובש מחורבן, גם כשאתם מנצחים אתם לא מסוגלים להכריע!" ורק מאריכים את הסבל והחיכוך. הכרעה פותרת הרבה דילמות גם לצד המוכרע!
לכן בשונה ממך, לגבי, ההכרעה היא עוד אופציה אפשרית.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
"אין לה סיכוי לשכנע בעלי היגיון ימני. ואפילו הפלסטינים עצמם, שלרובם חשיבה ימנית לא יאמינו בכנותך"- אני לא מנסה לשכנע, אלא להסביר. ובאשר לפלשתינים, את מדברת בשמם? מייצגת אותם? נדמה לי, שמישהי דיברה פה על פטרונות...
"ההיסטוריה רצופה דוגמאות של הכרעות חד צדדיות "מוצלחות""- אודה לך אם תציגי דוגמא להסדר כפוי שהצליח לאורך זמן. אני, כדוגמא, אציע לך לבחון את ההסדר שנכפה על גרמניה בסיום מלחמת העולם הראשונה, שהביא למלחמה נוספת, נוראה בהרבה. אגב, הנשיא האמריקאי וילסון הזהיר אז מפני כפיית הסדר על גרמניה המובסת, אבל הוא היה חלש וחולה ודעתו לא התקבלה. חבל שכך.
אני לא מדבר על הצורך בהכרעה, אלא על כפיית הסדר. זה לא אותו דבר.
לגבי המכר הערבי, כל אחד זכאי לדעתו, אבל כמה שדיברו איתי סבורים אחרת. מסתבר שלא לכל הערבים דיעה אחת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה ידידתי. |
|
|
|
|
|
"הסדר כפוי"!
תחליט קודם האם אתה רוצה לדון איתי או עם עצמך?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
כתבת: "אני במתכוון מתעלמת מהפלסטינים, כי השפעתם משנית לחלוטין! המפתח כולו בידיו של עם ישראל. מרגע שהוא יכריע בתוכו ויהיה ברור לו לאן הוא הולך, לפלסטינים לא תותר ברירה אלא להסכים או להלחם שוב, וכך תושג ההכרעה הנחוצה"
מה שאת מתארת זה מצב שבו הפלשתינים לא שותפים ביצירת תנאי ההסדר שנוגע (גם) להם, אלא שישראל קובעת את תנאי ההסדר וכופה אותו על הפלשתינים, בבחינת או שיקבלו אותו או שתהיה מלחמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את כותבת עברית. |
|
|
|
|
|
ראשית: הסדר כפוי אינו הכרעה. ומלחמת העולם הראשונה היא דוגמא לנצחון ללא הכרעה! בשונה, ממלחמת העולם השניה שם הייתה הכרעה, שפתרה את הדילמות הגרמניות והעלת אותה על מסלול חדש. ופתרה את הדילמות של יפן והעלת גם אותה על מסלול חדש.
בחזרה אלינו: הכרעה בתוכנו תבהיר את רצונותיה העתידיים של ישראל, ותאפשר לישראל סוף סוף את בנית האסטרטגיה שלה לטווח ארוך. זה מה שחשוב לי, ואמור להיות חשוב גם לך.
אם ההכרעה בתוכנו תהיה הכרעה ימנית במשמעות שאין עוד סכוי למדינה שלישית (פלסטינית) המשמעות המעשית, תהליך של הווצרות מדינה אחת דו לאומית, או גרוש והגירה. לדו-לאומית זה מחייב מבחינתם בעיקר סבלנות, והם לא יתנגדו לזה. לגרוש
זה אכן יביא למלחמה נוספת ומכריעה שיהיו בה גם שחקנים נוספים.
אם ההכרעה בתוכנו תהיה שמאלנית, במשמעות שיש מבחינת ישראל סכוי למדינה שלישית פלסטינית. במקרה זה ישראל תוכל להגדיר ולהכריז חד צדדית על גבולותיה ולקבוע עובדות.
לכן הסיכוי שהפלסטינים יחזרו ויקימו מו"מ הוא סיכוי גבוה.
הממריץ: כדי למנוע מישראל קביעה חד צדדית בענין הגבולות.
המו"מ הזה חייב יהיה להיות מקיף במטרה להגיע לתהליך להסדר סופי מוסכם. הסכם אוסלו הוא שלד מעשי והוא יחודש/יומשך, יותר בגישת השמאל בעקבות אותה ההכרעה שהייתה בתוכנו.
גם כאן הפלסטינים יכולים לקבל או להלחם. יקבלו תושג ההכרעה במו"מ ובהסכמה הדדית. יחזרו למלחמה או טרור תצטרך ישראל להכריע אותם שוב חד צדדית (או להפסיד להם חד-צדדית).
מצטערת שהארכתי אני מקווה שהתבהרתי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
אני לא רואה בגישת "שתי מדינות לשני עמים" גישת שמאל בהכרח. לטעמי, השמאל משמעותו מדינה אחת לכל אזרחיה (מהים עד הירדן).
אבל זה אכן דיון פנימי, שיש לקיים אותו בתוך ישראל (יהודים וערבים). עד לרגע זה, ישראל טרם החליטה מה היא רוצה, ולמעשה טרם החליטה שהיא רוצה שלום צודק ואמיתי. לכן, אין, נכון להיום, נכונות ישראלית להכנס למו"מ עם הפלשתינים.
לשון אחרת, כשאומרים "אין עם מי לדבר" זה נכון. לפלשתינים אכן אין עם מי לדבר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני כמעט מסכים. |
|
|
|
|
|
או שתחזרו בתשובה ותעברו גיור לחומרה, או שנקים לכם מדינה יחד עם העם הפלשתינא -בכל מקום שרק תבחרו!!אתה ופועה כנראה מרוצים כל כך מהדו שיח האיטלקטואלי ללא שגיאות כתיב ולהג-אבל הכל דברי שקר ותעתועים -כמו דו שיח בן נחש לייט לנחש עקלתון! צריך להקיא אתכם מתוכנו!-אין סכוי שביבי יעשה זאת!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אתכם לא צריך לעקל אלא לקפד ראשכם כיאה לנחשים!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
רצוי לדייק, אין עם מי לדבר אצל שני הצדדים, למרות שהפיצול
אצל הפלסטינים מוכרז ומיושם בפועל. אצל היהודים קיימת (לפחות בינתיים) ממשלה שמייצגת את כולם. זה הבדל משמעותי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
אמרתי שאין בישראל עם מי לדבר מאחר וישראל הציונית (ממר"צ ועד מרזל) טרם החליטה (לשיטתך, טרם הכריעה) שהיא רוצה מו"מ הוגן לשלום אמיתי וצודק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השמאל הציוני, |
|
|
|
|
|
כל מי שיהיה בקרבת אנדים כמוכם ידבק מהטומאה והשקר! לכן תורתנו מצווה להשמיד את מי שמנסה להסית את עם ישראל מהאמת! בנתיים תהנו משלטון הביבי והליכוד שלא מיצגים שום אמת- לדעתי אין לכם עוד הרבה זמן!אז הוציאו את כל הרעל ועכשיו!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
לכן את דברי אלה אני אסווג כהערכה בלבד. להערכתי, באם ישראל תכריע בתוכה שהיא נכונה למו"מ להסדר צודק (עד כה טרם נעשתה הכרעה כזו), הפלשתינים יבחרו בדרך המו"מ ולא בדרך העימות.
כאמור, זו הערכה שלי והיא לא טובה יותר או פחות מההערכה של כל אדם אחר. עם זאת, עד היום ישראל לא ניסתה את דרך המו"מ לשלום, אלא את דרך כפיית הסדר שנוח רק לה. זה לא הצליח ולא יכול להצליח ולכן לדעתי צריך לנסות דרך אחרת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ועוד משהו. |
|
|
|
|
|
לעולם לא יהיה שלום בין עם ישראל ליצורים כמוך-איך אתה פותר את זה?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
רק חיוך על שפתי. רצוי שקודם תגדיר לעצמך פעם מה זה "הסדר צודק"? וצודק בעיני מי?... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
הסדר צודק הוא כזה שנעשה במו"מ כן ואמיתי, ושתוצאתו משביעה את רצון כל הצדדים (כאמור, גם כאשר אף אחד מהם לא יצא עם מלוא תאוותו).
מה צודק בעיני? אני יכול לפרט, אבל זה נראה בעיני מיותר. ממילא כל אחד רואה את הצדק אחרת ולא ניתן להסכים על פתרון צודק אחד. אין כזה.
בעקרון, אם יתקיים מו"מ רציני לפשרה, כל הסדר שיתגבש בין נציגי שני הצדדים, יהיה מקובל גם עלי, על אף שיש להניח שדעתי לא תהיה נוחה מכל התנאים שלו. בחיים צריך לקבל לפעמים גם דברים שלא מסכימים להם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידתי פועה, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
איזה עומק של דו שיח בין שני מטורפים !! פשוט לא להאמין שיצורים כמוכם-שיש ספק גדול מבחינתי אם מותר לכם בכלל לחיות בארץ הזו-שהובטחה לעם ישראל איך הם מנהלים משא ומתן למען העם - לא עם הפלשתינאי, כאילו שארץ ישראל רכושם הפרטי!-אלו האנשים כך חשיבתם -והם השתלטו על הארץ ועל השלטון , פועה והנבל עלום השם מוכיחים לנו איזה אוייב פנימי מסוכן מתהלך בתוכנו-ואיש לא נלחם נגדם יען יש כאן דמוקרטיה וחופש בטוי!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יש שפה עמלקית? נראה לי שאותה את והמשועמם חברך מבינים טוב יותר! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
אבל את תינוקת שנשבתה במלתעות הימין המזוהם, ולכן אני לא כועס עלייך. אני לא מאמין באלוהים, אבל אם יש כזה (לשיטתך) הוא יעזור לך, ירחם עלייך ויושיע אותך. אמן כן יהי רצון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס, ידידה יקרה |
|
|
|
|
|
מה שמאפיין בדרך כלל את הטובי לב ! והרשעים עליהים אמר הנביא-:"חכמים להרע" - זה בדיוק מתאים לך ולפועה!! דרך אגב אתה בטוח שאתה ופועה זה לא אותו היצור?כי אתם נשמעים כמו תאומים סיאמים -או בגלל שזאת אותה המחלה?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
אני גם מצפה לו. בשבילך. בואו יחיש את רפואתך, יכניס לך בינה לראש, יחלץ אותך ממלתעות הימין המזוהם, ויחזיר אותך לדרך הישר ההולמת את ליבך הטוב והטהור. לשאלתך- התשובה שלילית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לידידתי היקרה מאד |
|
|
|
|
|
השיר 'איך קרה שהפשפש עלה למעלה' נכתב ע"י חיים חפר,וכדאי לדייק בעובדות! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
13 |
|
|
קראתי את הטוקבקיסטים. הצעה. כדי להביןן יותר את הבעייה:
עשו מאמץ קל, חפשו את הספר "תכלית ראויה" של רותי איזיקוביץ תושבת הוד השרון או הסביבה המחיר 35 ש"ח כולל משלוח [לא תמצאו בשום חנות ספרים].
אולי תוכלו לעכל ולהבין מהי שטיפת מוח כשלוקחים שישים אלף חיילים ומכשירים אותם לגרש יהודים.
המאמץ שווה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהוידע |
|
|
|
|
|
|