X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את ניסיון הלינץ' במעיר הערבי ואמר: "זו לא דרכנו" הכנסת, הממשלה ובתי המשפט המנהלים משא-ומתן קבוע על גורל ישראל, כנגד כל הגיון כולל מסירה והפקרת נִכְסֵי האומה מול אותו טרור שִבְטִי - יעני "עַם פלשתיני" - אל יבואו בטענות מתחסדות, מְיוּפיָפוֹת צְבוּעות כנגד צעירים יהודים הנוקטים ודוברים - בדיוק אותה שפה
▪  ▪  ▪
צמיחת שפת האלימות - באמת מאיפה...? [צילום: פלאש 90]

עבור: ראש הממשלה בנימין נתניהו; יו"ר הכנסת ראובן ריבלין; לשכת מבקר המדינה יוסף שפירא; שר החוץ אביגדור ליברמן; המשנה לראה"מ משה בוגי יעלון; הרמטכ"ל בנימין גנץ; חברי ממשלה; כנסת ישראל - אנשי חֹק, חוקה ומשפט יהודים וכל שאחפוץ ביקרו...
"מהיכן השנאה הזאת... מהיכן צמחה האלימות הזוֹ עד ניסיון רצח נער ערבי בכיכר העיר... מאיפה צמחה לנו התופעה האנטי דמוקרטית... אנטי הומנית הזו... באמת מ...אֵי...פֹ...ה?" אלה הצלילים העולים בשפע, ברמה - בתקשורת לסוגיה מאז ניסיון הרצח בכיכר ציון, ירושלים.
ותשובתִי - לעניין "הדמוקרטיה" - צר לי לאכזב אותך, הקורא, אבל על-רקע המציאות הקיימת ובהיות שְׂפת הטרור והרצח מרכיב קבוע וידוע אצל ה"פרטנר לשלום" ולארץ ישראל - זוהי הדמוקרטיה במֵיטבה; לאו-דווקא כשיטת ממשל אלא בהיותה ביטוי נאמן להלך הרוח ותפישת המציאות לאשורה בחברה הישראלית היום; זה אולי לא נוח לצבוּעים בינינוּ אבל, כידוע, אין מתווכחים עם העובדות!
ולעניין "מאיפה?" - למרות הסתירה לכאורה - מאותו מקום שם צומחים בני-אדם נורמליים, בעלי זהות נפשית לאומית נורמטיבית - מול הטרור הערבי מוסלמי; אשר גדלו וצמחו אל מציאותו כנוכח-קבוע, רצחני ושותף למתן ומתן של חבלֵי מולדת. בני אדם (גם אִם צעירים וחלקם חמומי-מוח) אשר אינם מוכנים לבלוע שוב ושוב את צְפַרְדעֵי מרצ, שלום-עכשיו, חזית-שלום, "אֹופק מדיני" לערבים כמובן וכיוצ"ב (השמות רבים ומגוונים), אינם מוכנים לתת את הלחי השנייה, לאהוֹב את אויבינו, חוֹרשי רעתנו, לזחול על גחון בעפר מרצחים ולממש בישראל את האנטישמיות העצמית/יהודית כמו הנוצרית הכְרונית... אשר חלק ניכר מגופי השלטון בישראל לוקים בהם... שם צומחות השנאה והאלימות הללו ונא לשלוף את הראש מהחוֹל - כל יְפֵהפֵי השלום.
על אלה כתב המשורר יעקב אורלנד את "שִׁיר קָרֵב יוֹם" ב"יוֹם תֵּל-פאַחְר" - בלדה על נושאים קיומיים (קרבות גולני ברמת הגולן, מלחמת יום הכיפורים) הוצאת משרד הביטחון, ישראל 1976. להלן מספר שורות בדילוגים:
הַנְּעָרִים הַלָּלוּ, שֶׁכְּמוֹ אֵין אוֹר זוֹרֵחַ מִתּוֹכָם / שֶׁתִּסְרָקְתָּם פְּרוּעָה וְחִיּוּכָם מָתוֹק כְּסָכָרִין / וְאֵין לָהֶם חוּשׁ לְמִסְתּוֹרִין
יוֹם יוֹם עוֹבֵר עַל פְּנֵיהֶם מַלְאַךְ עֲלוּם-פָּנִים וְסוֹדִי / וְשׁוֹהֶה עִמָּם בְּרֵיקָנוּתָם וְשׁוֹקֵעַ בַּחֲלָלָם הַבִּלְתִּי-מוּדָע, הַיְּהוּדִי
כִּי הִנֵּה קָרֵב יוֹם-נוֹכְחוּתָם / בּוֹ יִתָּבַע מֵהֶם חוֹב הַפַּעַר הַגָּדוֹל בְּצִבּוּרִים וּבִצְרוֹרוֹת / וְיִפָּרַע חֶשְׁבּוֹן-הַדָּמִים שֶׁל רֶצֶף-הַדּוֹרוֹת / בּוֹ יוֹכִיחוּ בְּנָפְלָם וּבְמוֹתָם / שֶׁאֵין הֵם נוֹפְלִים מֵאֲבוֹתָם.

רשימה חלקית של קרבנות אוסלו
בני משפחת פוגל הי"ד

מביאי האלימות הרצחנית
מי מטיף ומחנך מגיל ינקוּת, מכריז ומסית מכל צריח ומיקרופון על החובה במִימושה; על חובת הג'יהאד - רצח יהודים - מצוות שוהאדה? מוּפתי, שר חינוך ערבי; שֵׁייח' זה ואחר וחבר כנסת יעני... היכן לא? ובעיקרו של דבר מי פותח להם את השער? מי עוקר מפניהם מושבות יהודים תוך הרס הקהילה ומִרְקָם החיים?

להלן רשימה המייצגת בצמצום רב ובמשקל ללא נשׂוא את קרבנות אוסלו - עסקת השלום הקטלנית פרי הגותם, יוזמתם ופעילותם הבלתי נלאית של רוצחי הביטחון - פושעי אוסלו אשר למיטב הבנתי הביאו וממשיכים להביא למצב המוליד את הלך הרוח החברתי יהודי האלים כלפי "הפרטנרים לשלום":
רחל וייס ובנותיה הפעוטות ואִיתן דוד דלרוזה חייל צה"ל - שרופי אוטובוס ממולכד בדרך יריחו (דוד דלרוזה אשר ניסה להצילן יכול היה להיות אחד מנערֵי כיכר ציון - למשל); קרבנות ליל הסדר בנתניה - נרצחו בפעולת שוהאדה; משפחת פוגל באיתמר, שני הורים ושלושת ילדיהם; משפחת מוזס - אם ובנה - שרופי בקבוק-תבערה על מכוניתם בדרך קלקיליה-שכם; שני חיילי המילואים - יוסי אברהמי וואדים נורז'יץ נקרעו לגזרים בידי ערבים ברמאללה (זכורות לך, הקורא, תמונות הידיים טובלות הדם מול המון ערבי מריע); שלהבת פַּס, תינוקת בת עשרה חודשים אשר נרצחה בירי צלף בראשה בזרועות אביה, מי צייד את הרוצח הערבי בנשק המשוכלל-קטלני? כידוע - ממשלת רבין/פרס, במסגרת עִסקת אוסלו; משפחת חטואל - אם וארבע בנותיה על ציר כִסופים אשר נרצחו על אֵם הדרך בירי מטווח אפס, כולל וידוא הריגה - כדור בראש; ארבעה נרצחים יהודים באזור בית-חגי, ביניהם בעל ואשתו בהריונה; האב היה אז בשלילת רשיון נשקו האישי על-ידי סר הביטחון א. ברק; אוטובוס התלמידים, גוש קטיף, בדרכם לבית ספרם... "וכל הארץ לי גרדֹם" ["על השחיטה", ח.נ. ביאליק].
את השורות הבאות אני מבקש לקרוא בקול מתון, שקול ומדוד, בהֲגִיָּה ברורה ובלתי מעוֹרֶבֶת: "אני מתנגד לאלימות; מכל כיוון שהוא - וקורא לצדדים המעורבים לנהוג באִפוּק ובריסון עצמי מירבי" - רות-סוף!
אבל מי הביא את האלימות הרצחנית הזו אל ארצנו? מי מטיף ומחנך מגיל ינקוּת, מכריז ומסית מכל צריח ומיקרופון על החובה במִימושה; על חובת הג'יהאד - רצח יהודים - מצוות שוהאדה? מוּפתי, שר חינוך ערבי; שֵׁייח' זה ואחר וחבר כנסת יעני... היכן לא? ובעיקרו של דבר מי פותח להם את השער? מי עוקר מפניהם מושבות יהודים תוך הרס הקהילה ומִרְקָם החיים - האם זו דרכנו - כן או לא?
כנסת ישראל וממשלתה אשר לא העיפו כחוֹק מבין כתליהן אחד ערבי - יעני ח"כ - המטיף לשוהאדה כערך שִבְטִי עליון על דרך חורבן-ישראל והיה יועץ קֶבַע לגנב כספים ורוצח סדרתי - מר א.ע.י. ערפאת; ועוד אחת ערבייה - יעני חברת כנסת כמו-כן - אשר השתתפה בשֵׁיט הטרור הטורקי/ערבי ומטיפה לפעולות עצמאות ערבית (טרור?) נגד ישראל. כנסת, ממשלה ובתי המשפט המנהלים משא-ומתן קבוע על גורל ישראל, כנגד כל הגיון כולל מסירה והפקרת נִכְסֵי האומה מול אותו טרור שִבְטִי - יעני "עַם פלשתיני" - אל יבואו בטענות מתחסדות, מְיוּפיָפוֹת צְבוּעות כנגד צעירים יהודים הנוקטים ודוברים - בדיוק אותה שפה.

פרי הבאושים שהוליד האלימות

אני מלא הערכה ליו"ר וחבר הכנסת ראובן ריבלין אשר הגיע לביקור ניחומים למִיטת הפצוע ולמשפחתו מוכת הטרור וכל הארץ כמובן שומעת את דברי ה"אשמנוּ בגדנוּ", ביקורת על חינוך לקוי, גזענות וכולי וכולי... אל מי בדיוק הוא מכוון ביקורתו?
דא-עקא שחסר לי, ולוּ ברמז, שהתופעות הללוּ - מה לעשות - לא צצוּ בחלל האוויר ככה סתם... אלא - כנראה - שוֹמוּ שמים - על-רקע מציאות נתונה...!
אתה, הקורא הנאמן - רשאי ומוזמן, כמובן, לשבת בריכוז מלא ולחשוב: אכן - מאין זה מופיע? האם ראינו תופעות נלוזות של לקיחת החוק בידיים לפני, נאמר, כארבעים שנה? "ילד טוב ירושלים" מה קרה לך...? וזה לבטח המקום לחזור ולומר מול המראָה: "טול קורָה מבֵּין עֵינֶיךָ"!
כמה שנים נדרשות (צריך חס וחלילה) לילד יהודי לגדול בתוך מציאות יומיומית של בני עמו הנשחטים כִּכְבשים - בגרזן, בתבערה, בירי צלפים, בפעולת רצח המוני תוך התאבדות; בכל אוטובוס ורכב משפחתי נוסע, בארצו ישראל (אליה עלוּ הוריו, סביו הגדולים ממציאות שנאה חסלנית כזו בארצות מוצאם)? כמה שנים אם הוא נורמטיבי, יהודי, עד אשר תצמח בנפשוֹ - למרות ועל-אף החינוך הנוצרי פציפיסטי - קבלת האָחֵר... קבלת שונאו כאחיו... עד אשר תצמח ותבשיל בנפשו מוטיבציה לפעולת נקם וגמול; בהיעדר תגובה מנהיגותית-חינוכית, צבאית, ביטחונית, לאומית - נאותה? וחשוב להדגיש - כל זאת במציאות "נורמטיבית" אנטי לאומית של עקירת יהודים מאדמתם על-ידי גופי ההגנה והביטחון שלו הוא - תוך "שחרור" - הפקרת ארצו לטרור הערבי? כמה שנים אני שואל - והאם תגובה זו היא באמת "פרי באושים"? ואם כן - מי לעזאזל הצמיח אותה?
צר לי מאוד, אבל אני סבור שתופעות כמו: צלופח השלום - מקבל משכורת הנשיא בימינוּ - ועִמוֹ, כשובֶל מאוס, גרוּרוֹת השלום המפורטות בקיצור בפתח מאמרי, נגועות תסמונת אוסלו - הן לאמיתו של דבר פרי הבאושים המוליד את ניסיון הלינץ'!

הדינמיקה הלאומית האקטיבית

בשורה התחתונה ובחדות: חוסר האונים המוחלט של מדינת ישראל לפעול על-פי חוקי הלאום היהודי והאנושות - מול קַרְטֶל "בג"ץ-השלום" וגרורותיו בתקשורת, תחת כל מיקרופון רענן ועל כל במה; כמו גם חוֹסר היכולת הבסיסית לאומית להבטיח, אידיאית ומעשית, ללא פשרות, את ביטחון היהודי ומושבותיו בארץ ישראל על-פי חֹוק האומה היהודית לדורותיה - בעיקרו של דבר - מול אויבי התפישה הלאומית יהודית מבָּית - מִמֵּךְ יֵצֵאוּ - חוסר אונים וחוסר יכולת אלה יוצרים חלל אל תוכו פורצת דינמיקה לאומית אקטיבית.
"וָאֹמַר אֲהָהּ אֲדֹנָי אלוהים הִנֵּה הַנְּבִאִים אֹמְרִים לָהֶם לֹא תִרְאוּ חֶרֶב וְרָעָב לֹא יִהְיֶה לָכֶם כִּי שְׁלוֹם אֱמֶת וַיֹּאמֶר אֲדֹנָי אֵלַי שֶׁקֶר הַנְּבִאִים נִבְּאִים בִּשְׁמִי לֹא שְׁלַחְתִּים וְלֹא צִוִּיתִים וְלֹא דִבַּרְתִּי אֲלֵיהֶם חֲזוֹן שֶׁקֶר וְקֶסֶם וֶאֱלִיל וְתַרְמִית לִבָּם הֵמָּה מִתְנַבְּאִים לָכֶם" [ירמיהו י"ד, י"ג-י"ד].
נ.ב. לכבוד שר החוץ אביגדור ליברמן: יישר כוח ח"י פעמים ועוד, על דברֵיךָ הנכוחים, ישר ולעניין; דברי אמת נשענים ברגליים מוצקות על המציאות ונקיים, תודה לאל, משֶמֶץ תקינות פוליטית.

תאריך:  27/08/2012   |   עודכן:  27/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה אם כן היא דרכנו?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
צודק בהחלט! לקרוא ולהפנים
משה מיכאל  |  27/08/12 18:49
2
לא בלבלת בין ביבי לשמעון?
נחום שחף  |  27/08/12 19:32
 
- הכותב דייק מאוד!
קורא בעיון  |  28/08/12 19:09
3
מילים כדרבנות - האמת הפשוטה  ל"ת
קורא ותיק  |  27/08/12 20:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
לאחרונה ניתן בוועדת הערר בחיפה פסק דינה של ועדת הערר בעניין ברמן שעסק בשאלת ניכוי פחת משווי רכישה לצרכי מס שבח את הפחת שלא נוכה בשוטף לצרכי מס הכנסה וקבע כלכלית כי אין להתחשב בפחת זה
אלישע פורת
זכר המסוקים המתפרצים פתאום אל תוך ראש-החץ הסדור להפליא של השקנאים הנודדים, מעל לראש המגדלור של סטלה מריס, על רכס הכרמל המוריק, זיכרון זה אינו מרפה ממני. ואינו רוצה להישכח. וכמו ידידי הסטודנט מירושלים, גם אני יש לי ימים שאני שוקל בלבי לאן אפשר לברוח כדי להיסתר מהקול הנורא הזה, טרטור המסוקים, המרדף אותי בכל אשר אשב
חיים שיין
בישראל, כמו גם בקרב יהדות ארה"ב, השאיפה למצוינות בחינוך ובהשכלה הולכת ונמוגה. חלומה של אם יהודייה שבנה יהיה רב, רופא, עורך דין או מדען השתנה. היכולת להרוויח כסף ומהר היא החלום החדש של הצעירים הישראלים
אלון קוחלני
כדי להגן על הציבור ולהבטיח שאזרחים יוכלו לעמוד על זכויותיהם, הגביל המחוקק את היכולת לייצג בפני " אנשים בעלי סמכות שיפוטית, או מעין שיפוטית" ואף קבע כי הגבלה זו תחול גם על מתן "ייעוץ וחיווי משפטיים". ניתן היה לצפות כי שירותים אלה יוצעו רק ע"י עורכי דין, אך לא כך היא. חיפוש בגוגל מעלה כי ישנם משרדי יעוץ שונים המספקים שירותים אלה למרות שתחום זה הנו משפטי מובהק
נרי אבנרי
רוני בר-און היה בטוח ששרון, אחרי שקיבל סירוב מוחץ במשאל המתפקדים - יכבד את תוצאות המשאל. אז איך הסביר את עקירת היישובים? "זאת לא אותה תוכנית" הוא אמר, "זוהי תוכנית אחרת". ראיתי ונגעלתי - עכשיו תורכם. הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il