X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תערוכת בית האופנה "בודיקה" מלונדון היא תערוכה מעניינת לאוהבי האמנות, האופנה והצילום הבגדים המוצגים בבית העיר יעצרו את נשימתו של כל מי שבעצמו עוסק באופנה, מהיותם גזורים ותפורים ומשחקים בבדים בחיתוכים ובשילובים מפתיעים ובלתי רגילים
▪  ▪  ▪
ייחודיות מהממת. תערוכת "בודיקה" [צילום: יח"צ]

לבית העיר בתל אביב לא מגיעים במקרה. הבית, שהיה בניין עיריית תל אביב, החל בשנות השלושים ועד שנות השישים של המאה הקודמת - לא שוכן ברחוב ראשי ולא תעברו על פניו במקרה. זהו בית חבוי בקצה רחוב ביאליק, הבית "סוגר" את הרחוב בן 27 הבתים ונמצא בקצה כיכר מרוצפת, במרכזה בריכת מים עטורת ורדים.
בית העיר הוא בן ארבע קומות ועולים לפתחו בשני גרמי מעלות מעוגלים מימין ומשמאל. הבית לא דומה לשום בית אחר. דוגמה לארכיטקטורה האקלקטית, הרומנטית, של שנות העשרים והשלושים בתל אביב בהשראת ציורים אגדיים של ספרי ילדים על ארמונות בארץ הדמיונות.
טיול קצר ברחוב הקטן מגלה עוד כמה בתים ייחודיים בסגנון מזרח-תיכוני, עם גינות מקסימות מטופחות ורחבות-ידיים עם עצים עבותים וגבוהים מכל סוג ומין (בית ביאליק ובית ראובן ובתים נוספים).

בגדים עוצרי-נשימה
שילובים מיוחדים ומפתיעים [צילום: יח"צ]

הלכתי לראות את תערוכת בית האופנה "בודיקה" מלונדון, תערוכה מעניינת למי שאוהב אמנות, אופנה וצילום. התערוכה מתחברת לבניין העירייה הישן המשופץ להפליא, כולו טוב-טעם ועידון, שהוא מוזיאון נוסטלגי לתל אביב הישנה.
בית האופנה הלונדוני, "בודיקה" (השם בודיקה הוא שמה של מלכה מיתולוגית מבריטניה של תקופת הרומאים), הקיים משנת 1997, שייך לזוג מעצבים - זואי ברואוץ ובריאן קירבי - שיוצרים אופנה כיצירה משולבת בין בגד לצילום, כאשר הצילום משמש השלמה לכל בגד ווריאציה חדשה לבגד אחר.
"בודיקה" הוא בית האופנה היחידי באנגליה הנחשב לבית אופנה עילית על-פי הקריטריונים המדויקים של בתי האופנה העילית בפריס, ומשתתף בתצוגות של 13 בתי האופנה העילית הוותיקים בפריס (כמו "דיור" ו"שאנל").
הבגדים המוצגים בתצוגה בבית העיר יעצרו את נשימתו של כל מי שבעצמו עוסק באופנה, מהיותם גזורים ותפורים ומשחקים בבדים בחיתוכים ובשילובים מפתיעים ובלתי רגילים. בדים קלאסיים או בדים שגזורים מצילומים על בדים, שילובי קפלים וקפלונים (פליסה) בכל אזורי הבגד מפוסלים זה לתוך זה, משתלבים באיפוק ובעידון בלי אקסטרווגנטיות אבל עם מקצוענות שמעטים יכולים להגיע אליה. משחקי כתפיים, מותניים ואימרות, צווארונים וחגורות, בדים ומתכות, איפוק ושלמות. המעיל המושלם נמצא בקומה מספר 1. תמצאו אותו כשתגיעו.

הפקות סרטים לקולקציות

בית האופנה "בודיקה" מציג תערוכות מדי שנה ובמקומות שונים בעולם. זוג המעצבים לא מסתפקים בבגדים, אלא מפיקים סרטים מהקולקציות שלהם, סרטים מופשטים בהם לא תראו בגדים אלא אפקטים של אור וצורות שמפיק הבגד עבור המצלמה וזווית הראייה שלה.
התערוכה הנקראת "רגע בודד במעגל" כוללת גם נעליים ואבזרים של יוצרים נוספים. המבקרים בתערוכה (פתוחה עד אוקטובר) ייהנו מכל פריט ומכל מדיה, אבל בכל מקרה ייצאו בתחושה של רעב לעוד בגדים ולעוד צילומים של "בודיקה" והאמנים הנלווים.
האוצרת בתערוכה זו היא איילת ביתן שלונסקי והמנהלת האמנותית קלודט זורע.
ביאליק 27, תל אביב, פתוח כל יום, כולל שבת, חוץ מיום ראשון.

תאריך:  30/08/2012   |   עודכן:  30/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איזה יופי: תערוכת "בודיקה" בבית העיר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ובודיקה עצמה הייתה מלכה קלטית
בן טיבוגה  |  30/08/12 21:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדינה בן-אהרון
יש להקפיד שהילדים יאכלו ארוחת-בוקר לפני היציאה לבית-הספר    מומלץ לצייד את הילדים בארוחת עשר שהוכנה בבית    מומלץ שארוחה מוכנה תחכה לילדים עם חזרתם מבית-הספר
עכבר העיר
מנכ"ל ומייסד חברת המיתוג הבינלאומית UG Strategies נותן את עשרת הטיפים שלו למוזיקאים מתחילים, לרגל השתתפותו בוועידת המוזיקה הבינלאומית בירושלים
ד"ר מיכאל שוחט
אילו שימושים נוספים יש לבוטוקס? מה הקשר בין הזרקות לטיפולי שיניים? מתי זה מוקדם או מאוחר מדי להזרקות? מה ההבדל בין בוטוקס, דיספורט וחומצה היאלורונית? כל החידושים ודברים שחשוב לדעת אודות בוטוקס וחומרי מילוי לקמטים בכתבה שלפניכם
אורן פרסיקו
"אנחנו עובדים כאילו אין משבר ונשברים כאילו אין עבודה", אומר דורי רונן, שממשיך לערוך את "לונדון את קירשנבאום" גם בימים האלה, כשערוץ 10 על סף סגירה
אריאל כהנא
העיצומים הבינלאומיים היו אמורים לפגוע באופן אנוש בכלכלה האירנית ובמקורות ההכנסה של המשטר ברמה שהוא יחשוש להמשך שרידותו. בפועל, מחירי העוף אולי גבוהים אבל הסנקציות רחוקות מהשגת מטרתן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il