X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מפמפמים לנו שאין לו תחליף [צילום: פלאש 90]
אלשיך. גיבוי של שר המשפטים
הביבי לא למד דבר ולא שכל דבר: אותה התנהלות מדינית של שב ואל תעשה, קיפאון מוחלט במשא-ומתן עם הפלשתינים, הכלכלה שלו שממשיכה להעשיר את העשירים ולרושש את מעמד הביניים והנמוך ובעניין אחר: המעשה שעשתה השופטת אלשיך הביא את לשכת עורכי הדין לתבוע את פרישתה מכס המשפט לאלתר זה לא קרה
▪  ▪  ▪

מלאך חבלה
לפני מספר שנים, כמדומני ב-1996, רואיין יצחק שמיר המנוח בקול ישראל על אחד מפעולותיו של ראש הממשלה דאז והיום, בנימין נתניהו, וכה אמר בין היתר: ״מר נתניהו הוא מלאך חבלה״
מעולם לא חיבבתי את משנתו המדינית של שמיר המנוח, אבל הערצתי את עקביותו. וכאשר אמר את שאמר על נתניהו, ראיתי בדבריו עוד חיזוק ליושרה ולאינטגרטי שלו. לכן דבריו אז מקבלים היום משנה תוקף כשרואים כי הביבי לא למד דבר ולא שכל דבר: אותה התנהלות מדינית של שב ואל תעשה, קיפאון מוחלט במשא-ומתן עם הפלשתינים. מה גם שנאום בר-אילן שלו המפורסם התגלה כנאום בר מינן, לא יותר; הכלכלה שלו, שכמותה הנהיג בתחילת שנת 2,000 כשר אוצר, ממשיכה להעשיר את העשירים ולרושש את מעמד הביניים והנמוך. ובמשפט מתמצת אחד: הוא מציל את המדינה אבל ממוטט את העם, את האזרחים; ועכשיו - עכשיו הוא מצוי באובססיה שבישל לו נושא כליו אהוד ברק, והשניים מתים להיכנס באירנים ולא משנה המחיר. עד כה, כאשר עדיין לא נקפנו אצבע, אנחנו נמצאים בעימות עם הגדולה שבידידתנו.
ואל נתפלא אם יום אחד אחרי הבחירות בארצות הברית אובמה יכריז עליו כפרסונה נון גרטה. יחסו המתנשא של הביבי כלפי הדוד סם מזכיר את הציטוט המיוחס לקלינטון עליו: ״תגידו״, אמר-שאל קלינטון את עוזריו, ״מי כאן נשיא המעצמה הגדולה בעולם, אני או הוא?״ בהתכוונו לביבי.
אין כיום בזירה הפוליטית מישהו המסוגל להחליף את ביבי, מפמפמת לנו התקשורת, בעיקר העיתון שבשליטתו ״ישראל היום״. אז זהו, שלא. כל מי שיחליף אותו יהיה טוב ממנו, אם רק יעז להציב מועמדות ולהתמודד, ואני מקווה שקודמו אהוד אולמרט ייצא מהסיפורים שלו נקי עד כמה שאפשר, כי למרות הכול אולמרט היה ראש ממשלה הרבה יותר טוב מהביבי.
כשיש גב
מבקר השופטים אליעזר גולדברג קבע כי השופטת ורדה אלשיך שיפצה פרוטוקול של אחד מדיוניה ובכך בעצם עברה עבירה חמורה, מה גם שהשיפוץ פגע במהות הדברים.
המעשה שעשתה השופטת אלשיך הביא את לשכת עורכי הדין לתבוע את פרישתה מכס המשפט לאלתר. זה לא קרה. זה לא קרה כי השופטת זכתה לגיבויו המוחלט של שר המשפטים פרופסור נאמן. הגיבוי הביא ל״סולחה״ בין השופטת ללשכת עורכי הדין ובעקבותיה להחלטה להותיר את השופטת אלשיך על מכונה.
אינני יודע בזכות מה זכתה השופטת אלשיך בכזה גיבוי, למרות שהעבירה המיוחסת לה, לפחות לכאורה, איננה פחותה מזו שעשתה הקולגה שלה, השופטת המפוטרת הילה (סימה) כהן. כזכור, השופטת כהן (מרוקאית, רווקה המתגוררת במעלות) הואשמה כי ״שיפצה״ פרוטוקול מאחד הדיונים שקיימה, הכחישה כי מדובר בשיפוץ, הסבירה ואף הביעה סוג של חרטה - אך זה לא עזר לה!
אז מדוע הסליחה והמחילה מוענקות דווקא למי שהקריירה המשפטית שלה ניצבת על קו הסיום, בעוד שזו שרק החלה את הקריירה שלה כשופטת ״זכתה״ לכך שהמאכלת תונף על צווארה ותגדע לה את העתיד באופן כל כך אכזרי, מעציב ומעצבן?
פתרונים לשר הממונה!

תאריך:  12/09/2012   |   עודכן:  13/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שתי הערות על המצב
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
חצי (השני) אמת, וחצי...ויי-נט ל"ת
קורא  |  12/09/12 15:35
2
אני מנחש שהכותב הצביע לקדימה
מניש  |  13/09/12 09:12
3
צודק כתבה נכונה לצערי הרב.. ל"ת
כרמיאלי   |  13/09/12 16:35
4
סתם שנאת נתנהו
גדעון אמיר  |  13/09/12 23:31
5
שאלה לכותב
מיכאל ב  |  14/09/12 00:12
6
למה לבלבל לך את המוח עם עובדות
אהוד פרלסמן  |  15/09/12 02:23
 
- תגובהשריג גובה למר פרסמן
עמוס שריג  |  18/09/12 22:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
השבוע הזדמנתי לירושלים לאירוע משפחתי, שהתקיים ברחוב הנושא את השם יוחנן הורקנוס    אני מבקש את סליחת באי האירוע, שבמשך שעה ארוכה העסיק אותי דבר אחד, מה קורה לנו כחברה, כאשר אנחנו מחליטים להנציח שמו של אדם, שייקרא רחוב על שמו?
מאיר אינדור
הימין למד שלא משנה כמה ישקיע בניסיון לרצות את בג"ץ ואת הפרקליטות, בסוף הם יעדיפו את אנשי 'שלום עכשיו'
ראובן לייב
לא שנת הבחירות הצפויה וגם לא סיסמאות נבובות המופרחות על-ידי החלונות הגבוהים, לא יצליחו לטשטש את תרחיש האימים של העדר צמיחה ושל הידוק החגורה במשק הישראלי    אחרי ככלות הכל הכתובת רשומה כבר מזמן על הקיר וצפויים בו, מגזירות כלכליות כואבות ועד לפיטורים המוניים
מנחם רהט
אם בעבר רצינו להאמין שרק מעידה חד פעמית גרמה לנתניהו להביע בבג"ץ, באמצעות הפרקליטות, הסכמה להחרבת מגרון, בא השבוע המינוי השערורייתי של שי ניצן והוכיח כי הכל מתחיל בלשכת הציניקן הנכלולי נתניהו
שולמית קיסרי
ההישג הגדול ביותר של ביבי בשנה זו מגיע אלינו ימים אחדים לפני ראש השנה: לאחר שכל השנה עסק בעניין אירן וחשב כמו בסיפור הקלאסי על הדייג, אשת הדייג ודג הזהב, כי אובמה יציית לו כמו שנדרש דג הזהב בסיפור, קיבל את התשובה מאובמה: אין לי זמן בשבילך! ביבי בטוח שרומני יהיה הנשיא הבא. ומה יהיה אם רומני לא יהיה הנשיא?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il