X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם תיקלעו במקרה לאתר הבית של עיריית ראש העין תגלו עיר קסמים אוטופית אבל לא תצליחו לשמוע את האוטופיה מרוב רעשי רקע מסביב ראש העין - חלום או סיוט? רעש הוא טרור, כתבה רביעית בסדרה
▪  ▪  ▪
[צילום: הדמיה]

כל הנקרה לאתר הבית של עיריית ראש העין, עלול לחשוב, בטעות, שהוא נקלע לאוטופיה, אם לא לאתר בית של מדינה קומוניסטית לתפארת, אשר בה המנהיגות דואגת לפיתוח ולטיפוח התושבים. המתקרה לאתר הבית של ראש העין יכול אפילו לשכוח מהאיום האירני, מרוב ריח חריף של אוטופיה ו"קיימות עירונית" (מה זה???) שנודפת מן האתר. כמו במדינות הקומוניסטיות, שבהן שר התענוגות והרווחה של התושבים (שבכלל עובדים בגולאגים) עסוק באובססיביות בהצגת ה"חידושים" ה"טכנולוגיים" של ארצו למען "ציבור העמלים והפועלים" כך גם בראש העין - מצגי שווא אורווליסטים זה הגילוי הנאות החדש.
אנו יכולים לקרוא באתר הבית של עיריית ראש העין על כך ש:
"על-פי מחקר שפורסם בתקשורת הארצית השבוע נקבע, כי מגורים לצד מוסדות ציבור, מוזיקה ומכללה- מחזקים ומשפרים את מעמד השכונות בעיר ומעלים את ערך הנכסים בשיעור גבוה.
כך גם צפוי לערך הדירות בראש העין, המצויה בתנופת פיתוח משמעותית, על-רקע בנית היכל המוזיקה החדש, והקמת המכללה החדשה בעיר "מכללת ראש העין" של האוניברסיטה הפתוחה, שזוכה לביקוש רב והתעניינות מצד אלפי תושבים וסטודנטים
.
הפרט הקטן ש"נשכח" הוא שמטרדי רעש שיטתיים - שמאד מאפיינים את ראש העין (בכל זאת, "עיר המוזיקה", מה אתם רוצים) מורידים את ערך הנדל"ן. אבל זאת הבעיה, שפראיירים רק מתחלפים. תגלו שאם חשופים למטרדי רעש שיטתיים רק לאחר שתרכשו דירה בראש העין, ואז הסטטוס שלכם יסתכם בשלושת המילים "חייך, אכלת אותה".
מי רוצה לשמוע כל לילה מפצי ירי שכל אחד מהם כשלעצמו יש בו כדי לחורר את עור התוף? מי רוצה להישאר ער עד לשעות הקטנות של הלילה כי בדיוק לבני הנוער מתחשק לצרוח ולצעוק ולקלל בפארקים וברחובות (תופעה המאפיינת את כל האזורים שבהם יש גינות ציבוריות בראש העין). מי רוצה להאזין לזיופי קריוקי. תושבי ראש העין לא ממש רוצים, הם שבויים בתוך מדיניות מוניציפלית שמנבלת את הפה בהמון סיסמאות "איכות סביבה" קליטות כגון "קיימות" ו"איכות סביבה" אך בפועל, רומסת ברגל גסה את כל חוקי איכות הסביבה.
כשנבנו השכונות ה"חדשות" בראש העין, גבעת טל, גבעת הסלעים ונווה אפק, היו אלו תושבי ראש העין הוותיקה אשר נאלצו לספוג "הקרבות" קטנות בדמות קרעים בעור התוף, כשמכבשי נפץ עזים פוצצי את הגבעות הטרשיות, למען יוכלו האשכנזים להתנחל פה בשלום עם לצד התימנים. כעת, תושבי גבעת טל, גבעת הסלעים, מצפה אפק ונווה אפק הם הפראיירים הבאים בתור, אשר אנוסים לשמוע מידי לילה, לפחות כבר מספר חודשים, קולות נפץ מחרידים, בדיוק בתזמון שבו נבנות שכונות חדשות, והרי כידוע, סלעים צריך לטרש ולפוצץ וזה עושה המון רעש, וקולות נורא חזקים.
רעש בחסות הרשויות
אנשי מוקד הסיור העירוני של 106, ביחד עם המשטרה המקומית, נוהגים כמו רשות מפקחת של עולם שלישי כאשר חוקי איכות הסביבה זה לא בדיוק משהו שהם באמת רוצים לשמוע עליו. דווקא על-רקע השקט הסביבתי של ישוב המרוחק מכבישים ראשיים, כל זייפן שמחליט לשיר בכל נקודה כל שהיא בעיר, עם מיקרופון ומגברים, כמובן, אונס שכונות שלמות להאזין לו, מאונס. כמובן שלמשטרה ולרשות המוניציפלית - מוקד הסיור של 106, יש הכלים לפעול. הרי על-פי סעיף 2 לחוק למניעת מפגעים, התשכ"א - 1961, רעש בלתי סביר אסור בכל שעות היממה. התקנות אוסרות רעש בלתי סביר עד השעה 22:00 בלילה (ולא 23:00) ורעש בכלל, אחרי השעה 22:00 בלילה.
רעש בלתי סביר הוא כזה העלול להפריע לאדם הנמצא בסביבה. ובכל זאת, כשמוישלה זוכמיר מרחוב החרצית, הכלנית, או הסתוונית באחד מהרחובות הבלוף-פסטורלים בראש העין מחליט לזייף למיקרופון ולחבר מכשירי הגברה (אם היה לנו ספק שהוא מזייף, אז שלא יהיה לנו) - כל תושבי השכונה אנוסים להאזין לכך, בחלק מהבתים לא ניתן לקיים אפילו שיחה עקב דומיננטיות הרעש, אך העירייה אינה עושה דבר - שלא לדבר על חוסר הכרות מינימלית עם חוקי איכות הסביבה (ועל כך אני ארחיב בפוסט אחר, על המחדלים של העירייה שכבר פגעו באיכות חייהם של מספר אנשים).
שלא לדבר על כך שמטווח צה"לי החליט להתמקם דווקא לייד השכונות. למה? כי עור תוף שלם זה ממש לא טוב, נאה לו, לעור התוף של תושבי ראש העין שיהיו לו פה ושם כמה חורים, קצת, וגם שם, וקצת יותר גבוה מתאים עוד איזה חור. אה, ושלא לדבר על אירועים ביוזמת עיריית ראש העין, כל סוף שנה וכל יום שמתחשק להכריז עליו כאירוע, הוא אירוע, וסיבה לרמוס ברגל גסה את חוקי איכות הסביבה.
רק ביום ב' הקרוב צפוי לנו פסטיבל ה"תימנה", שלושה ימים של דציבלים מרקיעי שחקים ברמה שמסכנת את עור התוף. איך אני יודעת? כשאין סיבה למסיבה הקירות בבתים בראש העין רועדים ממסיבות קריוקי שמתקיימות כל פעם בחצר אחרת. וזה עוד ב"סתם" יום בלי סיבה למסיבה. בסוף שנת הלימודים האחרונה, לא היה פה יום ולא היה פה לילה, והקירות רעדו עקב אירועי "סוף שנה" שונים. אין לי כל ספק שעם מוסר איכות הסביבה של עיריית ראש העין, עם רמת (חוסר) המודעות שלה לחוקי איכות הסביבה, ה"תימנה" הולך לעשות לנו סדקים בקירות, עקב עוצמת הדציבלים.
אז כן, מטרדי רעש פוגעים באיכות הסביבה ומורידים את ערך הדירות. אבל הקורבן מגלה שנפל קורבן למתיחה או לעוקץ לאחר ששילם ממיטב כספו, ולא ממש מתחשק לו למכור דירה אחר כך (למרות ששמעתי על אנשים שכן אולצו למכור את דירתם כי האוזן שלהם כבר לא הייתה מסוגלת לעמוד במשא הכבד של הדציבלים מתוצרת משה סיני והמחדל הפאסיבי שלו בפיקוח על מטרדי רעש) - ולכן עיריית ראש העין אינה חשה צורך, באתר הבית שלה, לספר לנו כי מטרדי רעש מורידים את ערך הנדל"ן בראש העין, לרבות בשכונה החדשה - פסגות טל. את זה הפראיירים יגלו רק לאחר שהם ישלמו. אבל לחוצפה ולאורווליזם ולעזות המצח אין גבול:
העירייה פותחת מכללה אך הסטודנטים לא יוכלו ללמוד
הנה עוד חלק מהממבו ג'מבו באתר העירייה:
200 סטודנטים יפתחו את שנת הלימודים האקדמית בעיר כבר בחודש אוקטובר הקרוב, כאשר רבים מהנרשמים הם תושבי ראש העין, כ-90 סטודנטים. בנוסף, נרשמו סטודנטים מהערים: תל אביב, באר שבע, כפר סבא, הוד השרון, שוהם, ירושלים, פ"ת, רמת גן ועוד.
הסטודנטים ילמדו במגוון מסלולי לימוד, לתואר ראשון: כלכלה, ניהול, סוציולוגיה, חינוך, תקשורת, מדעי המדינה, מדעי המחשב, פסיכולוגיה, ולתואר שני: מנהל עסקים, מינהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך.
ראש העיר, משה סיני: "אני מברך על כך שהצלחנו תוך מספר חודשים להתאים את מבנה בי"ס ענבלים לשעבר ולפתוח במקום מכללה לטובת תושבי העיר ואורחיה. אין ספק כי המכללה תפתח דלתות חדשות לסטודנטים מראש העין, בין אם מדובר בתלמידי תיכון השואפים להתחיל את הלימודים האקדמיים שלהם לפני הצבא, ובין אם אלו צעירים ומבוגרים מהעיר הרוצים לרכוש השכלה גבוהה. ראש העין תמשיך בתנופת פיתוח, נמשיך להשקיע משאבים בלימודים אקדמיים, במוסדות ציבור ובמוסדות חינוך, ונשפר עוד את איכות החיים בעיר והשירותים הניתנים לתושבים".
רעש עיריית רעש העין, משה סיני, שוכח לגלות ל"סטודנטים" לעתיד לכלכלה/ניהול/סוציולוגיה/חינוך/תקשורת/מדעי המדינה/ מדעי המחשב/פסיכולוגיה, ואפילו "לתואר שני" כי הם יכולים לשכוח מהבחינות של סמסטר א' בשנה א'- כי בדיוק ערב לפני הבחינה שלהם מוישלה זוכמיר מרחוב הסתוונית יקים רעש מחריש אוזניים במסיבת קריוקי שבה הוא יכריז בפני כל השכונה כי הוא יודע לזייף וכולנו חייבים לשמוע.
אז כמובן שהסטודנט המסכן שבדיוק לומד "כלכלה" "סוציולוגיה" או "ניהול" ובדיוק למחרת יש לו בחינה יתקשר למוקד 106. במוקד 106 יסבירו לו שהעתיד האקדמי שלו יכול לחפש מי ינענע אותו, וממש לא מעניין אותם שיש לו מחר בחינה, כי הזכות הקדושה של מוישלה זוכמיר מרחוב הסתוונית או הכלנית או החרצית בשכונת פסגות טל או גבעת טל או גבעת הסלעים בראש העין, לזייף בקריוקי ולהרעיד את קירות בתי השכונה, חשובה יותר.
הסטודנט האומלל ינסה להתקשר למשטרה שתאמר לו "אדוני הסטודנט, עד 23:00 זו לא הפרעת מנוחה". כשהסטודנט יסביר שבני אדם - הוויתם לא מתמצית אך ורק בלישון בין 23:00 ל 7:00 בבוקר, אלא גם בלחיות בין לבין, לדוגמה ללמוד במכללת ראש העין שרעש העיר, משה סיני, כה מתפאר בה, לתפארת רעש העין, במשטרה יאמרו לו שהם מצפצפים על הזכות שלו ללמוד לבחינה שלו, כי הזכות של מוישלה זוכמיר לשיר בקריוקי ולחורר לו את עור התוף, חשובה יותר, לשיטת המשטרה (גם אם זה לא מה שהם אומרים, כך בדיוק הם מתנהלים).
הסטודנט שיבין שאין טעם ללמוד לבחינה יכשל בבחינה, אך למזלו יש מועד ב'. עם זאת, ערב לפני הבחינה במועד ב' בדיוק יהיה אירוע מטעם העירייה - אולי זו מסיבת סוף שנה או אמצע שנה, וכולנו נאנס לשמוע איזה סגן של סגן של רעש העיר מדבר במיקרופון, ואם ירע מזלנו, אולי גם שר, ואולי גם מזייף. אולי בדיוק שלב ז' בבניית השכונות "פסגות טל" יגיע, ובדיוק קבלן עבודות העפר יחליט שערב לפני הבחינה של הסטודנט האומלל שלנו, הגיע הזמן לטרש ולשטח עוד גבעה (כי היא הרי אינה עונה). אולי בדיוק באותו ערב חיילי צה"ל במטווח הסמוך יקבלו מוטיבציה נוספת לקיים עוד מטווח ירי. למה? סתם, בשביל הכושר, אתם יודעים, בשביל האימונים, אולי בכדי לשרוף קלוריות מארוחת ערב צה"לית בירי קצר טווח ומחורר אוזן;
כך שחרף הבטחת רעש העיר ראש העין, משה סיני, לכך שראש העין תהיה בקרוב עיר משכילה עם המון סטודנטים שנוהרים ללמוד ב"מכללה" שלה, בפועל, אני מתקשה לדמיין איך אותם אלפי סטודנטים ישרדו את התואר או הסמסטר. הרי תמיד תעמוד בתווך איזו מסיבת קריוקי ושוטר אחוז אמוק של אנטי איכות הסביבה ואנטי איכות החיים שיאמר בלחש מתוק "אדוני, זו לא הפרעת מנוחה, עוד לא 23:00", שלא לדבר על הסיור העירוני, 106, שבדיוק עכשיו קוצץ תקציבו ויש רק רכש סיור אחד, כי הרי אין שום בעיות איכות סביבה בוערות בראש העין שדורשות טיפול. באמת שאין...
קיש קיש, על הקשיש
מסתבר שלעיריית ראש העין יש גם תוכניות סדום גם לקשישיה, והיא לא מסתפקת בלענות את הסטודנטים שלה במטרדי רעש. מסתבר שאחת, ד"ר לאה נס השיקה תוכנית לשיפור איכות חיי האוכלוסיה המבוגרת בכל רחבי הארץ, וגם ראש העין הצטרפה לחגיגה. שמעו את רעש העיר משה סיני בעצמו:
ראש העיר מר משה סיני: "אני שמח שהרפורמה לאזרחים ותיקים יוצאת לדרך, וכראש העיר אני גאה שהעיר שלנו, ראש העין, שמכבדת ומוקירה את דור הזהב, נבחרה להשיק את הרפורמה. בראש העין חיים למעלה מ-3000 תושבים מייסדי העיר והמדינה, שחינכו דורות שלמים, וחובה עלינו לדאוג להם אם בפעילות פנאי והעשרה במועדונים, קהילה תומכת, שיעורי תורה, שירותי ייעוץ והכוונה, פעילות התנדבותית ועוד. ראש העין תמשיך לפתח עבורם פעילויות, בשיתוף המשרד לאזרחים ותיקים, במטרה לשפר את איכות חייהם הן ברמת הפרט והן מבחינה חברתית, תרבותית וקהילתית".
בשם האזרחים הוותיקים (כלומר ההורים שלי, הסבתא שלי, וכאלו מן, וגם מי שאני אהיה בעוד אי אלו עשורים), הרשו לי להיעלב: אזרחים ותיקים נתפסים על-פי התפיסה הקומוניסטית הזו, כסוג של ילדים קטנים חסרי אונים ומפגרים הזקוקים ל"הפעלה" לדוגמה "פעילות פנאי והעשרה במועדונים" (בינגו?), "שיעורי תורה", "שירותי יעוץ והכוונה", וגם "פעילות התנדבותית". כלומר הזקן נתפס בעיני עיריית ראש העין כאיזה קשיש מטומטם חסר מעש וחסר כל תחומי עניין ועיסוקים. נניח לרגע בצד את העובדה שאמא שלי שלא מזמן יצאה לפנסיה לא ממש מצליחה לנשום מרוב עיסוקים, ולא ממש זקוקה שאיזה ראש עיר שחושב שהיא מפגרת יעשה לה "שיעורי תורה" או "שירותי יעוץ והכוונה" או "פעילות פנאי והעשרה במועדונים". נניח לרגע בצד את העובדה שלי באופן אישי יש בספריה האישית לפחות 700 ספרים שטרם הספיקותי לקרוא, ואני מחכה בקוצר רוח לימי הפנסיה העליזים בכדי לקרוא אותם, והמחשבה שיום אחד אצמיח שיער שיבה רק כדי שאיזה ראש עיר פטרנליסט יחליט שהגיע הזמן "להפעיל אותי" ב"פעילויות פנאי והעשרה" מחלחלת אותי עד עמקי נשמתי. משה סיני, אנשים מבוגרים הם לא ילדים קטנים, לא אימבצילים, לא מפגרים ולא מטומטמים. הם אנשים שיש להם פנאי, אבל זכותם לנצלו לפי ראות עיניהם, והם לא זקוקים למניפולציות מנופחות, מופעי ראווה ותקציבים מיותרים כדי לייצר להם "תעסוקה לפנאי".
מה כן צריכים אנשים קשישים או מבוגרים? שיניחו להם לנפשם, וכן, ניחשתם... שקט. חישבו על אדם שעבד כל ימיו וכעת רוצה ליהנות מהפנסיה שלו. ללכת לקאונטרי קלאב הסמוך לשחות כל בוקר. לקרוא את העיתון היומי עד לשעה 12:00 בצהריים. לבשל, לקרוא, לצפות בסרטים ב DVD, ללמוד איזה משהו בשביל הכיף, לפגוש חברים ובני משפחה. אותו קשיש אומלל לא ממש יוכל לממש את תוכניות הפנסיה שלו. כאן תבוא עיריית ראש העין, ושחלילה איזה פנסיונר ייהנה מהפנסיה שלו. למה? כי "הפרעת מנוחה" מותרת עד השעה 23:00 בלילה. עיריית ראש העין כבר תכתיב לאזרחים ה"ותיקים" שלה (שהיא כה "מוקירה", אלא מה...) עד שהיא רוצה לעשות להם "שיעורי תורה" ו"פעילויות" מה לעשות! כמובן, ניחשתם, אזרחי ראש העין הותיקים יאזינו למסכת יומית, חודשית ושבועית של מטרדי רעש וכך הם יבלו את הפנסיה שלהם.
מספר ערבים בשבוע יבלו תושבי ראש העין בהאזנה כפויה למסיבת קריוקי בחסות עירית ראש העין. כל לילה מבית אחר, יחליט איזה מוישלה זוכמיר מרחוב הכלנית או הסתוונית לזייף בקולי קולות, וכל הפנסיונרים יהיו אנוסים לשמוע, כאשר עיריית ראש העין תהא נותנת החסות העיקרית. כיצד? במחדל. באי אכיפת החוקים למטרדי רעש, באי ידוע הציבור כי זכותו לעמוד על זכותו שלא להיות אנוס להאזין בעל כורחו ובאונס לזיופי קריוקי, בצמצום מספר הסיורים השיטוריים העירוניים מ 2 ל-1. אז בחסות ראש העין, הפנסיונרים יהיו אנוסים להאזין לערבי קריוקי מאונס.
בשאר הערבים יאזינו הפנסיונרים למטח יריות מן המטווח הצה"לי או מכפר קאסם, וכמובן, תהא לתושבים הוותיקים של ראש העין זכות גדולה מכל זכות לקחת חלק בבניין השכונות החדשות "פסגות טל", וזאת איך? לא בהנחת אבן פינה, זה אולדפשן, זה מתאים לדור של הוותיקים והרי עיריית רעש העין שרוצה לתפוס מעין פטרונות על הוותיקים, תכתיב להם כיצד להשתתף בבניה. הנחת אבן פינה זה פסה, הפעם הוותיקים ייטלו חלק בבניית השכונות החדשות הבאות של ראש העין, פסגות טל בשבילכם, על-ידי השתתפות פעילה של עור התוף והאוזן התיכונה שלהם בהליך הבניה. כשקבלן עבודות העפר מטעם עיריית ראש העין מפוצץ סלעים, עור התוף של תושבי ראש העין נקרע קמעה, וזאת מדוע? הם משלמים ארנונה, הם שילמו ארנונה במשך כל חייהם והם חייבים ליטול חלק בבניית העיר (אולי זו בכלל ה"הפעלה" לקשישים שמשה סיני מתכנן, טלו חלק בבניית העיר באמצעות עור התוף שלכם, ואולי זה "שיעור תורה" בתלת מימד שבו מעמד הר סיני מומחש לתושבים מידי ערב בקולות ירי ופיצוצים).
לסיכום עיריית ראש העין מציגה עצמה באופן אורווליסטי כמי שדואגת לאיכות החיים של הסטודנטים שלה (שלא יוכלו להתכונן לבחינות עקב תדירות מסיבות הקריוקי מידי ערב פה) ושל הקשישים שלה (בגיל הזה ממילא אובדת השמיעה, אז מה נפקא מינה אם יקרע עוד קצת עור התוף מכמה מטווחי ירי ועבודות בניה), וכמובן, עם כל זה גם משתלבת "עליית ערך הנדל"ן" ובזה העירייה צודקת, כי מי שירכוש דירות ב"פסגות טל" יבין את עומק הבור שאליו נפל אך ורק לאחר הרכישה, ולא טרם הרכישה, ופראיירים רק... וגו'..
שמור אותי מעיריית ראש העין וממטרדי רעש אשמח בעצמי
כל הצגת הבבל"ת הזו של איכות החיים לא מפריעה לעירייה להציג באותו עמוד גם את פסטיבל התימנה. לטענת תושבים המתגוררים בקרבת מרכז העיר, הפסטיבל חורג לשעות הלילה הקטנות, ועוצמות הדציבלים שלו חולשות על לפחות 3 שכונות שלמות בעיר. שלא לדבר על בני הנוער שמגיעים מכל רחבי הארץ, רעש, לכלוך וכו'.
לא משנה שפסטיבל התימנה, שהדציבלים שלו ירעידו שחקים, ישמע בכל בית בראש העין, גם כאלו שלא ממש מתחשק להם באותו רגע לשמוע את הפסטיבל, וגם בבתים של כל ה"סטודנטים" היקרים של רעש העיר משה סיני שהולכים ללמוד "סוציולוגיה" ו"חינוך" ו"כלכלה", שלא לדבר על הבתים של הפנסיונרים שאולי דווקא כעת לומדים שיעור תורה, מטעם, כמובן. לא משנה שהפסטיבל יאנוס אלפי תושבים שלא ממש רוצים להאזין לו, להאזין, לא משנה שכך. הגיון מעולם לא היה הצד החזק של עיריית ראש העין, ואפשר לפרסם באותו עמוד הודעה על מטרד סביבתי צפוי (לא בעצם התימנה אלא בעצם הדציבלים העוצמתיים שיחדירו את המוזיקה לכל בית ש(לא) מעוניין לשמוע עליה) וגיבוש מילים שטותי על "איכות חיים לתושבים".

אתר הבית של עיריית ראש העין
תאריך:  28/09/2012   |   עודכן:  30/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה שעיריית ראש העין אינה מספרת לתושביה
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
התושבים מוזמנים לראות את ההרס
אזרי מודאג  |  28/09/12 21:47
 
- לאזרח - צור עימי קשר במייל
ענבל בר-און  |  29/09/12 20:27
 
- רעש = אסון
ג.ע.  |  17/10/12 22:33
2
מואזין
ariela  |  29/09/12 21:21
3
כמה תסכול - ועל מה?
איילת27  |  17/12/12 11:05
4
ניהול חובבני
עצמאי  |  4/05/13 19:42
5
שטחים מבוזבזים?
עצמאי  |  4/05/13 19:56
6
לגור בראש העין
אילן מזאה  |  23/06/13 19:21
7
ראש העין ל"ת
מוטי צובארה-צור  |  3/07/13 13:22
8
ריח תעמולת בחירות
אזרח גבעת הסלעים  |  16/09/13 16:43
9
אני לא גרה בראש העין ו-
תל אביבית  |  13/01/14 16:01
10
פסגות שפיר בראש העין החדשה
דן 25   |  22/02/15 13:51
11
כמה שקרים והקצנה בכתבה
לירן123456  |  12/11/16 00:25
12
כמה שקרים והקצנה בכתבה
לירן123456  |  12/11/16 00:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
על-פי פסק הדין, ועל-פי סוללת עורכי הדין של אולמרט, ניתן להגיע למסקנה שאולי בעצם כל מה שקרה, זו עלילה זדונית להדחת ראש ממשלה, צדיק וישר דרך, ללא רבב של אשמה פלילית
אברהם פכטר
הרמז העבה ששלחו שופטי העליון בפס"ד בו זוכה אדם מאישומי מין, כי במקרים בהם מזוכה אדם פה אחד אין מקום לערער לערכאה גבוהה יותר, הוא התערבות בוטה וגסה בשיקול הדעת של הפרקליטות המייצגת את אינטרס הציבור (האם יש רמז למשפט אולמרט?). אין לביהמ"ש העליון מנדט לקבוע על מה ומי יערער בזכות לערכאה גבוהה יותר. על לשכת עוה"ד, היועמ"ש ועמותות לתקינות שלטונית להתנגד נמרצות ומיד. מדובר בזכות קונסטיטוציונית שאסור לוותר עליה
עפר דרורי
אומנם עברו כמעט ארבעים שנה, אך האם לא ראוי היום לעשות מעשה אשר יקבע כי עדותו של משה דיין שנשענה על הדלפות הוועדה אינה קבילה?
נסים ישעיהו
זה לא ש"עושים טובה" לערבה שמצרפים אותה, מסתבר שהיא מבטאת וחווה את הערבות ההדדית יותר מהאחרים. לשיטת הבעש"ט, הקשר של אנשי הערבה לקב"ה הוא קשר עצמי, מעבר לביטויים חיצוניים, וזה אומר שבזכות הערבות, גם האחרים זוכים להעמיק את הקשר עם הקב"ה
הרב איתן זן-בר
האם לחג הסוכות יש מסר לאנשים מודרניים החיים בלאו הכי במציאות ארעית שבה הכל משתנה כל העת? התשובה טמונה בגוף השאלה, והיא קשורה גם למשמעותו של חג הפסח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il