X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העיתונות הכתובה הפכה בגלוי את העיתונים לכרזות תעמולת בחירות. ידיעות אחרונות, מעריב והארץ תוקפים את החינמון של ביבי בעודם עושים את אותה מלאכה עבור פוליטיקאים אחרים ועוד דורשים תשלום
▪  ▪  ▪
ידיעות אחרונות ומעריב. מייצגים עיתונות אובייקטיבית? [צילום: פלאש 90]

העיתונים ידיעות אחרונות, מעריב והארץ, באצטלה של עיתונות אובייקטיבית, מוכרים לנו בכסף פלקטים פוליטיים ומספרים לנו חצאי אמיתות, מנבאים נבואות, ומטיפים לנו דבר והיפוכו (אפילו באותו עמוד) על אמות-מוסר מול מגבלות-חוקיות. אם היו אלה חינמונים, הרי שהכל בסדר ולאיש לא תהיינה טענות. אבל עיתונים אלה מתכסים באצטלה של עיתונות אובייקטיבית וזה לא ראוי.
למען הסר ספק, כותב שורות אלה אינו מתומכי נתניהו ואינו חבר במפלגה כלשהי. אומנם אני כותב נגד התעמולה הנגטיבית הכוללת נגד נתניהו, אבל זה כי העיתונות כולה התגייסה נגדו אישית ותוך כדי כך הסירה את הרעלה מעל פניה, והיה מוטב שלא תעשה כן.
הנה מבחר מייצג של מאמרים פוליטיים מעיתוני סוף השבוע:
מעריב על אולמרט - ציטוט: "למרות שרה"מ לשעבר אינו מושלם" וגו', סוף ציטוט. אינו מושלם? הרי הוא פושע פלילי שהורשע בהפרת אמונים לעמו שבחר בו שינהיגם והוא הפר את האמון שניתן לו! האם גם על הירשזון ובניזרי אפשר לומר רק שאינם מושלמים? מי "מושלם" בעיני מעריב? אולי עדיף לכתוב "הגון, בעל יושרה, אמין, נאמן לציבור..."? האם מעריב מחפש שלמות? אפילו משה רבינו (שלא נדבר על הקב"ה – לפי מעשיו) לא היה מושלם. והעיתון הגוסס ממשיך ב"עדות של שכיב מרע" וכותב (על אולמרט) - ציטוט: "הוא קרוע. הדילמה שבפניה ניצב אהוד אולמרט קשה ומייסרת". איזו התחשבות! איזו הבנה לנפשו המעונה של המורשע בהפרת אמונים! לא ייאמן.
וידיעות אחרונות, הו, ידיעות אחרונות של יום ו' הוא כרזת בחירות פר אקסלנס נגד נתניהו. נחום ברנע למשל תחת הכותרת "לגמרי לבד" (שלמען ההגינות, אינו מסתיר את דעותיו), כבר מפחיד אותנו ש"רשימת הליכוד תהיה קיצונית יותר מבחינה מדינית". הוא יודע גם ש"הח"כים החדשים [אותם הוא לא מכיר - פ.כ-ה.] יהיו קיצוניים יותר מקודמיהם, והישנים ייאלצו להתחייב על עמדות קיצוניות..." וגו'. נבואה! יש נביא בישראל!
הוא ממשיך ומספר לנו שאהוד אולמרט צריך להחליט לאן פניו! האם אולמרט צריך, יכול, רשאי, זכאי להחליט? ומה לגבי עם ישראל בעל ההיגיון והערכים? טוב, על זה לא חושבים בעיתון הזה. ומה אתם יודעים? ציפי לבני כבר מוכנה להיות מספר שתיים ברשימתו החדשה של אולמרט, וגם על רמון הוא מספר שמחזיק בסקרים (איפה הם? מי סקר?) המנבאים אחוזי תמיכה גבוהים ללבני יותר מאשר לאולמרט. נו, נחום ברנע המנוסה והבקיא באמירות של פוליטיקאים כבר יודע להבחין בין תעמולה, בלונים עם אוויר חם או סתם אוויר חם הנפלט מפוליטיקאים כושלים. נביא כבר אמרנו?
לשיא חוסר ההגינות הגיע ידיעות אחרונות בכתבה מסולפת, מלאה בחצאי אמיתות, כאילו נתניהו הסכים לנסיגה מרמת הגולן עד לכינרת, תמורת שלום מלא. נכון שרבין הסכים לנסיגה לקווי ה-4 ביוני 1967, נכון גם שאהוד ברק הסכים לסגת עד ל-10 מטרים מקו המים של הכינרת, נכון גם שאולמרט הסכים לסגת מרמת הגולן. הכל נכון. אלא שהעיתונאי שמעון שיפר כהרגלו שוכח לספר לנו שנתניהו נכנע ללחץ ארה"ב להיכנס לשיחות אלה.
טוב, לזכות הארץ ייאמר שסוף שבוע זה נהגו בעיתון באיפוק בנושא הבחירות והוא עוסק (רק) במלחמת יעלון-ברק. גם זה משהו בימי פומפייה האחרונים של העיתונות הכתובה.
מה שניתן לומר לעיתונות זו הוא: מנא, מנא, תקל ופרסין.

תאריך:  13/10/2012   |   עודכן:  14/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העיתונות הכתובה - כרזות תעמולה לבחירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון אביב
בימים אלו של טרום-בחירות מן הראוי שכבוד ראש הממשלה ידע ויבין שקולות מצביעים רבים מתושבי הדרום לא ייזקפו לזכותו. התגובות המגוחכות של צה"ל בעקבות ירי הטילים הפלשתיני המתמשך מעלות גיחוך, בטח ובטח ברצועת עזה ובבונקר של נסראללה    פנייה אישית למר בנימין נתניהו
מיכאל הרשקוביץ
כינון הכנסת הבאה והממשלה הבאה מהווה הזדמנות חד-פעמית לנכי צה"ל להשפיע בכנסת. שני לוחמים נכי צה"ל מועמדים – כל אחד ברשימה אחרת – לרשימות שתי רשימות מפלגתיות לכנסת
אברהם הללי
בצלם אלוהים נברא האדם    את דמותו אל נא תשחית
ציפי לידר
שאלה של זהות: מאדם הראשון עד אברהם אבינו    על זהות אישית, משפחתית ולאומית בתורה    להתחיל מבראשית
הלל ויס
נקווה שפייגלין יבדיל בסיעתא דשמיא בין כל המפלצות המוכשרות, נתניהו ואולמרט, לבין עדת ה' אשר אין לה רועה, שיזכה לחדש את הפולחן בהר הבית ואת משפט האמת בעיר ירושלים
רשימות נוספות
דליה איציק הקימה חמ"ל לבחירת אולמרט  /  איציק וולף
העבודה מסכימה לבחירות ב-22 בינואר  /  איציק וולף
הבחירות לכנסת - ב-22 בינואר  /  לילך ויסמן
כמה שילמנו על שרים בלי תיק?  /  שוקי שדה, צבי זרחיה
יש אלטרנטיבה לביבי  /  יהודה דרורי
הבטחות מפה ועד להודעה חדשה  /  עמוס עמירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il