X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
אנחנו מצפים ממך, כבוד השר משה כחלון, שעבורנו אתה שר נקי כפיים וכל כוונתך הייתה טובה למען הציבור, שתסייע לסייע לנו, אזרחים, שנפגעו קשות מדרך פעולה של חברת 'הוט מובייל'
▪  ▪  ▪

בשם דיירי רחוב ברקן 22 בשכונת תל גיבורים בחולון, אני פונה לשר משה כחלון לעיין בכובד ראש בבקשתנו - טרם פרידה מתחומי העשייה המיניסטריאלית בהם פעל רבות - להענות בחיוב לבקשתנו לשחרר את הבניין שלנו מאנטנטות סלולאריות, שהתמקמו אצלנו בדרך של מרמה. התקנה המסעירה 35 משפחות, שקצרה ידם לעמוד מול מפגע שנכפה עליהם.
קשה להשלים, שחדר ההפעלה עמוס מכשירים יהיה צמוד לחדר בו גדלים תאומים, שמהיותם בני שלושה חודשים, הם חיים צמוד לחדר, המהווה מקור סכנה בריאותית.
הורי התאומים, שנחלצו מאימת השלטון בפרס, בונים כאן את חייהם וחיי ילדיהם הרכים בצל חשש של חיים בצמידות לחדר הפעלה, המפעיל שתי אנטנות סלולאריות סמוכות לדירתם.
קשה להשלים עם עוצמת פער בין קביעה נחרצת של ארגון הבריאות העולמי, ובין מה שמרשה לעצמה חברת "הוט מובייל", הפועלת בתחום סמכותו של כבוד השר.
ארגון הבריאות העולמי מזהיר מפני הסכנה מקרני Extermely Low Frequnercy הידועים בראשי התיבות - E.L.F. ארגון הבריאות העולמי סיווג סיכון חשיפה מקרינה זו באותה דרגת סיכון עם חשיפה לחומרי הדברה.
לצערי, באבחת החלטה נסללה דרך ל"מכשירי גישה". למעשה הם אנטנות סלולאריות מוסוות בעצי פלסטיק, המשוות מראה של סביבה ירוקה.
קרני E.L.F. מובלים אחר כבוד בחוטים ובכבלים, שמעברים בארונות המשותפים לכלל הדיירים כדי לחברם למתקני הגישור, שהם אנטנות סלולאריות לכל דבר. הם מועברים 24 שעות ביממה ללא הפסקה.
ההתמרמרות שלנו מתמקדת גם בדרכי המרמה וההונאה. בבניין ברחוב ברקן 22 בחולון ניתנו מפתחות לארונות משותפים לכל הדיירים בטענה שקרית, כי יש להחליף מערכת כבלים פגומה, ולמעשה התעלמו מהחובה לקבל הסכמה של 75% מהדיירים לשימוש ברכוש משותף לכלל הדיירים.
לצערי, באזורים, בהם אין קליטה או קליטה לא טובה שוכרת חברת "הוט מובייל" דירות ומתקינה בהן מתקני גישה לצורך שיפור הקליטה. בכך מספקת חברה - הפועלת בהיתר - מקורות קרינה בלתי מיננת באמצעות כבלים, המועברים בארון המשותף - הנושא קרינה של E.L.F. כאמור, במקרה המדובר - שימוש בארון המשותף נעשה בדרכי הונאה גסה ובוטה של הדיירים.
בבבנין מגורים בשכונת תל גיבורים, ברחוב ברקן 22 בעיר חולון, בקשו מהוועד מפתח לארונות ולגג הבניין, כי יש להוציא מערכת כבלים מקולקלת המקשה על קליטה במקלטי הטלוויזיה ויש צורך בשדרוג קליטה של "הוט". למעשה העבירו כבלים מוליכי קרני E.L.F.
להונות דיירים זו עבירה פלילית, אך "הוט מובייל" היא מעל לחוק, מותר לה לשקר לדיירים, שהיא מתקנת תשתית לקויה, ולמעשה מותירה בבניין מתקן, שהדיירים אינם חפצים בו.
מרפסת ביתי צמודה לאחת האנטנות. לצערי, אין ערך לחוות דעת של אנשי מדע מהשורה הראשונה כמו פרופסור זמיר שליטא ממכון ויצמן על השפעה הרסנית וקטלנית של מכשירי הגישה שהם אנטנות לכל דבר.
לצערי, נתקלתי במציאות, שניתן בכל נקודה ונקודה בישראל להתקין "מכשירי גישה", מבלי ליידע את הציבור, מבלי לשתפו בהליך קבלת ההחלטות, מבלי לתת לתושבים זכויות אלמנטאריות של התנגדות, וגם תוך כבילת שיקול דעת נציגי הציבור - שהם חברי הוועדה המקומית, אשר נוטרלו מיכולת ההשפעה של הנושא.
מד"ר איזבלה אפיק, מנהלת המחלקה להגנת הסביבה בעיריית חולון, הובהר לי בשיחת טלפון שעד לרגע כתיבת שורות אלו, המערכת שהותקנה ברחוב ברקן 22 בחולון אינה פועלת.
לצערי, ברגע שהמערכת תופעל, רעיתי ואני למרות היותנו בשלהי העשור השמיני לחיינו ולמרות מצב בריאותי רעוע נפתח בשביתת רעב.
הרקיע ברחבה של עיריית חולון תהיה לנו יריעת גג. לא נזוז משם עד שיוסר המפגע. אנחנו נוקטים בפעולה זו, כי אין ביכולתנו לנהל מערכה משפטית נגד חברת "הוט מובייל". 35 משפחות בבניין המשותף בו אנו גרים - ברובן משפחות קשות יום - נתנו 200 שקל כל אחת למימון המערכה המשפטית, מסתבר, שבסכום זה לא ניתן לצאת למערכה משפטית.
אנחנו מצפים ממך, כבוד השר משה כחלון, שעבורנו אתה שר נקי כפיים וכל כוונתך הייתה טובה למען הציבור, שתסייע לסייע לנו, אזרחים, שנפגעו קשות מדרך פעולה של חברה, ששיקרה לנו במזיד.
אנחנו מודעים בדבר הצורך לקיומן של אנטנות להפעלת המערכת הסלולארית, אך אין לעשות זאת בדרך בה התנהגה איתנו חברת "הוט מובייל".
נודה לך מאוד, אם תחלץ אותנו מהשרטון עליו עלו חיינו עקב פעולה פוגענית של חברת "הוט מובייל".

תאריך:  17/10/2012   |   עודכן:  18/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה כחלון / Moshe Kahlon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב בקשה אחרונה לשר כחלון טרם לכתו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
זעקה שחייבת להישמע
בן דוגית  |  17/10/12 12:22
2
קול מהג'ונגל
קול מהג'ינגל  |  17/10/12 17:21
3
הוט , סכנה לציבור !!! ל"ת
הוט  |  17/10/12 19:35
4
אין דבר כזה מחלת ELF
דוד רוזנו  |  6/11/12 22:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה גל
אריה גל
מרק בריל
מדוע תושבי הדרום לא זכאים לישון בשקט?
ארווין קליין
הביקורת שהושמעה בגלי צה"ל על תוכנית הטלוויזיה מצב האומה הייתה בלתי ראויה בעליל וממש בושה למבקרים!
מרק בריל
על אולמרט ו"ריצתו" החוזרת לפסגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il