X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חגי מטר מעדיף להסתיר מהציבור ומחבריו במעריב את פעילותו וחתרנותו נגד מדינת ישראל, במסגרת השתייכותו לשמאל הקיצוני, המשתף פעולה עם גורמים זרים ועוינים את מדינת ישראל. זכות הציבור לדעת, כיצד הסתנן עיתונאי אנטי-פטריוטי זה למעריב
▪  ▪  ▪
חגי מטר (עם המגפון) בהפגנת עובדי מעריב [צילום: פלאש 90]
מעריב - עיתון שאין לו שחר
יעקב איציקוביץ
את מי בחרו עובדי מעריב ליושב-ראש הוועד שלהם? שמאלן הזוי קיצוני שקרא להחרמת מדינת ישראל * מה קרה במעריב? * האם ראוי לתמוך בעובדי מעריב?
לרשימה המלאה

זכות הציבור לדעת באמת מיהו העיתונאי חגי מטר, שניבחר ע"י עיתונאי ועובדי מעריב, להוביל את מאבק ההשרדות שלהם. הוא מופיע בתקשורת ובהפגנות כמי שנילחם למען הבטחת זכויותיהם של העובדים ולמען המשך קיומו של העיתון. ואולם חגי מטר נילחם גם למען אינטרסים אחרים אותם הוא רוצה להסתיר.
חגי מטר מעדיף להסתיר מהציבור ומחבריו במעריב את פעילותו וחתרנותו נגד מדינת ישראל, במסגרת השתייכותו לשמאל הקיצוני, המשתף פעולה עם גורמים זרים ועוינים את מדינת ישראל. זכות הציבור לדעת, כיצד הסתנן עיתונאי אנטי-פטריוטי זה למעריב עיתון שהכריז על עצמו כ"עיתון ישראלי, ציוני פטריוטי".
מה הקשר של חגי מטר למפלגת השמאל הקיצונית בבגרמניה"די לינקה"?
חגי מטר, חתום על מכתב פנייה למפלגת השמאל הגרמני "די לינקה", יחד עם כמה עשרות פעילי שמאל קיצונים ישראלים נוספים. במכתב הוא וחבריו מבקשים שנציגי המפלגה הגרמנית, החברים בפרלמנט הגרמני ומחוצה לו יפעלו להשגת המטרות הבאות!.
עצירת כל משלוחי הנשק הגרמני לישראל. הטלת חרם על סחורות ישראליות. תמיכה בהעמדתם למשפט של מבצעי פשעי מלחמה ישראלים. תמיכה בדוח גולדסטון. חסימת שדרוג ושיפור הסכמי הסחר של ישראל עם האיחוד האירופי. מאבק נגד תמיכה דיפלומטית ומדינות של ממשלת גרמניה בישראל. תמיכה כספית בארגונים הפלסטנים והישראלים הנילחמים נגד גדר הביטחון ונגד ההתנחלויות.
לחגי מטר ולחבריו יש בקשה נוספת שהיא שיא החוצפה הקיצונית. לדעתם, הנהגת מפלגת השמאל הגרמנית לא מספיק קיצונית כלפי ישראל. במכתבם הם רוצים שיתוף פעולה עם החלק הקיצוני ביותר במפלגה גרמנית זו, כדי לשנות את מדיניותה ויחסה "האוהד" מדי כלפי ישראל.
חגי מטר תומך בד"ר ניב גורדון
חגי מטר חתום על עצומה, יחד עם קבוצת אנשי אקדמיה, התומכים בדברים שפירסם ד"ר ניב גורדון מאוניברסיטת ב"ש. במסגרת "החופש האקדמי" ד"ר ניב גורדון, פירסם מאמר בעיתון "לוס אנג'לס טיימס" ובו תבע הטלת חרם, עיצומים ולחץ על ישראל, בגלל מדיניות האפרטהייד והקולוניאליזם שהיא מנהלת בשטחים הכבושים לדעתו.
ד"ר ניב גורדון, הגיע בזמנו למוקטעה ברמאללה, כדי להיות "מגן אנושי" להגנת יאסר ערפאת, מפני הפשעים של ישראל. זה קרה לאחר הטבח בליל סדר הפסח, במלון פארק בנתניה.
כיצד ניתן להגדיר ולאפיין "פעילות עיתונאית" זו של חגי מטר? הסתה? חתרנות? אנטי פטריוטיזים ? גייס חמישי?

תאריך:  17/10/2012   |   עודכן:  18/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה מסתתר מאחורי מנהיג עובדי מעריב?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שלום מעריב
חוסיין אובמה  |  18/10/12 12:30
2
תיקשורת אחרת
שבת שלום  |  18/10/12 23:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נורית גרינגר
"מומחים" אמריקנים לענייני ישראל, היהודים והציונות מקבלים שעות מסך ארוכות בטלוויזיה האירנית ומעלילים על ישראל בכל אירוע חדשות
עמוס דאי
האג'נדה של אריה דרעי מסוכנת עבורכם. אם הוא יוריד את הפאות והזקן, הוא יכול להיבחר בקלות לראשות מרצ. אז תתעוררו ותצביעו בחוכמה
מנחם רהט
הכל מתמרכזין: אם לא די במפלגות מרכז חפות מאידיאולוגיה, שקמות ונופלות כל מערכת בחירות, מעדיפות גם מפלגות אידיאולוגיות מימין ומשמאל, להתמקם במרכז הבלתי מחייב, שיש בו ימין ושמאל, והרבה חול וחול
מרק בריל
ההבדל שבין אמריקה לכאן: במדינה בסיכון ביטחוני גבוה, הציבור מעמיד עניני ביטחון בראש סולם החשיבות. בארה"ב הטרנד הכלכלי הוא שקובע
ציפורה בראבי
העמדת אנשים כדרעי וכאולמרט לבחירה נוספת מעמידה את הציבור בניסיון קשה ומיותר    אומנם כל אדם הוא חד פעמי – אבל לכל אחד בפוליטיקה יש תחליף    ברוך השם!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il