X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נשארתי עוף בודד. מוזר. אבל מאמין שמה שיש פשוט לא מתאים לי, לא לנו, ובטח לא למדינה. אבל את מי זה מעניין? כולם באטרף לכבוש את הכנסת, הממשלה, את הכסא!
▪  ▪  ▪
את כולם מעניין הכסא [צילום: פלאש 90]

הקדמה מתבקשת
מכירים אותי ואת פועלי... המונים. את פעילויותיי אין צורך להכניס לכאן, גם מפאת חוסר המקום, גם מבחינת חוסר הטקט וגם מבחינת הדחייה המתבקשת ל"אני"... "אני"... אני". אם יש כאלה שטרם רוו את נחת זרועי ו/או סתם רוו ממני נחת – שיחפשו אחריי בגוגל.
למה התחלתי בדברים אישיים על ההתחלה? כי למרות כל מלחמותיי הפרטיות והציבוריות שנדמה כי אין להם אח ורע במדינת ישראל, נשארתי בבחירות האלה, נכון לרגע זה, ללא מפלגה שתקבלני ו/או אצטרף לשורותיה. את "הדאגה" לקידומי בחיים ניתן להסיר מכל לב... ונשארת רק השאלה "הקטנה"... האם גם הדאגה הציבורית תתפוגג בגן העדן של אחרי הבחירות?
לעיקר החדשות
תראו מי צועק ממרומי הסקרים בבחירות בישראל? לא כמו בארה"ב שם יש אחד שכנראה שקול, אחראי ולא מתלהם... ולעומתו השני - יהיר, תוקף, ועצבני 6. כאן יש 77 מפלגות שכל אחת מהן רואה עצמה עם שלל מנהיגיה ותומכיה – האלטרנטיבה הנכונה לכאוס האמיתי שמטוטא היטב מתחת לשטיח המעופף לטיולי נופש בעולם, כסת"ח לעוני ולמצוקות הדיור ושות' האמיתיים.
לא הצלחתי להקים מפלגה שתאמר בקול ברור וחד: כל ה-120 הקודמים אינם שווים אפילו לא כקליפת השום, ומעתה נתחיל לדבר בקול ברור וצלול כיצד מנהלים מדינה בצורה נכונה. האמת? טוב שלא הצלחתי. כי אז הייתה עוד מפלגה מתערבבת בשלל אלה הקיימות והצצות כפטריות לאחר הגשם, ומיד היו תוקפים גם אותי: "מה יש? לא מצאת מסגרת להצטרף אליה והקמת עוד רשימה שאולי לא תעבור את אחוז החסימה ובכך תגרע ממפלגה אחרת את הזכות להכנס לכנסת?". הנה לכם כיצד יכולתי להכניס עצמי לקלחת המגעילה השוטפת אותנו כסופה סנדי את ניו-יורק... וכל מה שהייתי אומר היה נחשב טמא ו/או פוליטי רחמנא ליצלן.
לא אספר לכם לאילו מפלגות קיימות ניסיתי להצטרף, מחמת כבודן... אבל דבר אחד אני יכול להבטיח לכם, עם חתימת שמי שמעולם לא ליכלכתי לטובת דבר וחצי דבר לא מהותי: "ביקשתי להצטרף עם עקרונות שיעזרו לאותה מפלגה להתרומם ולשייט בבחירות בצורה אמיתית, מכוונת מטרות נעלות, ודמוקרטית פנימית וחיצונית ללא סייגים". אף אחת לא הסכימה... התחמקה... המשיכה בדרכה... לא עלינו.
נשארתי עוף בודד. מוזר. אבל... מאמין שמה שיש פשוט לא מתאים לי, לא לנו, ובטח לא למדינה. אבל את מי זה מעניין? כולם באטרף לכבוש את הכנסת, הממשלה... את הכסא!!
רציתי להביא את רשימת 77 המפלגות (סתם מספר) המתגאות בעצמן והמתמודדות לכנסת, על שלל מועמדיה... אבל ממש ברגע האחרון הבנתי שזה כבר יותר מידיי. אין צורך. אם יש מפלגה אחת חברתית, אז האחרת חברתית עממית, והאחרת אחרת חברתית צודקת, ואם גם זה לא מספיק – אז כחלון יקים עוד מפלגה חברתית שיהיו בה החברים הכי חברתיים שכל המפלגות יחד לא חברו מעולם.
שמתם לב איך חטאתי והבאתי בכ"ז שם של פוליטיקאי החולם להקים עוד מפלגה? אולי עשיתי זאת כדי להמחיש שלא סתם קישקשתי מהרהורי ליבי...

תאריך:  31/10/2012   |   עודכן:  31/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דקל
מסיבות אישיות הייתי צריך לצאת לבטן גב    האי רודוס נבחר כמקום המתאים    כאשר הוסענו באוטובוס משדה התעופה דרך מועדוני הנופש שעל שפת הים, הסתכלתי על הבתים וגיליתי את הארכיטקטורה הים תיכונית - בתים לא מרובעים, פינות אלכסוניות, קצוות עגולים    א-סימטריה יפה
סתיו אדם
נוכח המקרים של ההתאבדות שאירעו לאחרונה והובאו לידיעת הציבור, אני מוצא את עצמי עוסק בעניין    האם באמת רק אלימות פיזית נחשבת לאלימות? האם אנו עושים מספיק כדי למנוע אלימות מילולית? שלא נאמר התעללות מילולית?
רפי לאופרט
המהלך האחרון של נתניהו וליברמן יוצר תשתית פוליטית-משילותית לשינויים העיקריים הדרושים למדינה לעת הזו, ללא מהפכות מיותרות וכואבות, ללא סאגות בומבסטיות ואוטופיות; אסור לבזבז הזדמנות זו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - העדפות של אמריקנים, שיר ישן, תארים חסרי-תואר, לא-מוסרי, שועלים ושינוי יחס
רוני סדובניק
תדענה הנשים המוכות, כי הזכות להגנה עצמית מפני תקיפה חוזרת - נתונה רק לחוואים כדוגמת שי דרומי. כי לגברים מותר לירות למוות במי שבעבר ניסה לפגוע ברכושם, אך לאישה שעלולה להפגע בגופה - אסור להגן על עצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il