X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל עוד לא נבין את שפתן של כנופיות הטרור, ולא נגרום להן במונחים המקובלים עליהן, לרצות מתוך פחד או מאינטרסים אחרים שלא לחשוב על טרור ולשנות מקצוע - הטרור יתמשך ויתעצם ללא כל תלות במבצעי ענני עופרת למיניהם; נראה כי בלית ברירה מבחינת תפישת העולם של מנהיגי ישראל, וכאילוץ הכרחי, בסיבוב הזה או בסיבוב הבא, ניישב שוב את גוש קטיף ונחזיר עטרה ליושנה, לבטחון מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
חובה להבין את השפה בה הם מדברים [צילום: AP]

הדברים נכתבים בעיצומו של המבצע "עמוד ענן" אשר עלול להתפתח לממדי מלחמה. מבצע זה, למרבה הצער, הוא המצב השכיח מבחינתם של אויבי מדינת ישראל מהצפון ומהדרום, ואילו הרגיעה היא מצב ביניים, מצב מאולץ, מצב טרום-מלחמה, מצב של חוסר שיווי-משקל, שכן כנופיות הטרור עוסקות בטרור דרך שגרה, ומדינות תומכות טרור מאפשרות ומעודדות בדרך ישירה או עקיפה את הטרור משטחיהן.
זו שגרת יומם, זה מה שהם מלמדים בבתי הספר ובגני הילדים, וזהו המקצוע העיקרי ושאיפת האימהות לגבי עתיד ילדיהן שם. האחרים, ה"מלומדים" וה"נאורים", לכל הפחות עומדים דקת דומייה כאשר טרוריסט משלהם נהרג עקב סיכול ממוקד.
ללמוד את שפת האויב
כל עוד לא נבין את שפתם, כל המסקנות שלנו וכל התגובות שלנו יתפרשו אצלם אחרת מאשר אצלנו, והאיפוק שלנו יתפרש כחולשה.
להבהיר - שיא התחכום של כנופיות הטרור הוא לשגר את הטילים מתוך בית חולים או גן ילדים תוך הסתמכות שבמבחן התוצאה מוכחת כמוצדקת - על הרחמנות וההתחשבות של "האויב הציוני" בילדים ובחולים המהווים להם חומת מגן אנושית, חומה הרבה יותר יעילה בנסיבות העניין מכיפת הברזל שלנו.
כל עוד לא נבין את שפתן של כנופיות הטרור, ולא נגרום להן במונחים המקובלים עליהן, לרצות מתוך פחד או מאינטרסים אחרים שלא לחשוב על טרור ולשנות מקצוע - הטרור יתמשך ויתעצם ללא כל תלות במבצעי ענני עופרת למיניהם.
ואנו, שהשכם והערב מוצאים את עצמנו מופתעים ונדהמים, כשמעון פרס שכלל לא הבין כיצד הטרור מעזה נמשך אחרי ההתנתקות מגוש קטיף, וכאריאל שרון שהבטיח והאמין בכך כי לא תהיה עוד פעילות טרור לאחר ההתנתקות - אנו כלל לא מדברים איתן (עם כנופיות הטרור) בשפה ובמונחים המובנים להן.
להסיק מסקנות מכשלונות קודמים
מוזר שהמערכת המנהיגותית במדינת ישראל טרם הפנימה את כשלון ההבנות לאחר כה הרבה מבצעים ומלחמות שלא גרמו להסקת מסקנות אופרטיביות אצל כנופיות הטרור, שהמשיכו לפגוע בריבונות מדינת ישראל באמצעות שיגור טילים לגבולה וניסיונות לפגוע בנפש חפים-מפשע מקרב אזרחיה.
המצת שהיה צריך להדליק את הפעולה היה שיגור טיל למרכז הנגב ללא נפגעים, ולא שיגור טיל אל תל אביב עם נפגעים, ורווח הזמן בין שני אירועים אלו פועל במפורש לטובת מנהיגי כנופיות הטרור.
נראה כי בלית ברירה מבחינת תפישת העולם של מנהיגי ישראל, וכאילוץ הכרחי, בסיבוב הזה או בסיבוב הבא ניישב שוב את גוש קטיף ונחזיר עטרה ליושנה, לבטחון מדינת ישראל.

תאריך:  18/11/2012   |   עודכן:  18/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שפה אחת ודברים אחדים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אברהם המשימה שאתה מדבר עליה
זקן  |  19/11/12 11:45
 
- הכול אפשרי
אב"ע  |  19/11/12 12:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יניב כהנוביץ
האם קיימת עליה להגשת תביעה לפיצויים בגין נזקים שנגרמו עקב הפקעת חלק מהמקרקעין, פיצוי בגין הנזק שנגרם ליתרת המקרקעין ופיצוי בגין חובת הגילוי שחל על הנתבעת במהלך מכירת זכויות החכירה?
אריה אבנרי
באחד הרגעים הבודדים של חוסר צניעות אמר על כך בראיון עיתונאי: "השידורים שלי היו בשפת הפלאח הערבי והם חלחלו לכולם. הייתי מעין מספר סיפורים עממי, מבוגר ועתיר ניסיון שמדבר בצחות לשון דברים רצופי פתגמים ותמיד עם מוסר השכל"
עמית ברק
מסתבר שלהגירה לנצרת עילית יש אכן פנים אידיאולגיות ואלימות. כמו הכנס על הגיוס לצה"ל יש לקוות שעוד ועוד מקרב ערביי ישראל יתפסו יוזמה ויפנו לעבר השתלבות מלאה בחברה הישראלית מתוך הכרה מלאה במדינה ובזהותה, דבר שיוקיע את אותם עסקנים ופוליטיקאי קיצוניים מהמגזר הערבי
איתן קלינסקי
מצערת העובדה, שמערכת יותר מדי גדולה של משרדי עורכי דין בישראל עשו קופון יותר מדי גדול מכל תביעה של ניצולי שואה, שזכתה לעבור את כל ייסורי הביורוקרטיה הישראלית ולזכות בקבלת האישורים המבוקשים
ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי
יש לחפש בנרות ערוצים וקשרים גלויים וסמויים, פורמליים ושאינם פורמליים, ולהגיע לאנשים הנכונים מן העבר השני על-מנת למצוא פתרונות יצירתיים לסכסוך ולהתחיל ולשנות מציאות
רשימות נוספות
מסייעים לתושבי הדרום  /  יפעת גדות
התחדש ירי הרקטות לעבר ישראל  /  איציק וולף
תומאס: "הפיצוץ זיעזע אותי, לא אעזוב"  /  רועי גלדסטון
עכשיו מעונן  /  עמיר רפפורט
להיות אבא בזמן מלחמה   /  סתיו אדם
טיפים להתמודדות עם מצבי לחץ  /  טלי צינמון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il