X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחת לשלושה חודשים מבצע כוכב מרקורי מהלך של נסיגה לאחור שאורכת כשלושה שבועות. בזמן זה יכולים להתרחש דברים בלתי צפויים בחיינו. כעת מרקורי נמצא לקראת סופה של נסיגה, המסתיימת בתאריך ה-28.11.12. מה הן ההשלכות של זה וכיצד להתמודד איתן?
▪  ▪  ▪
מרקורי. שליח האלים [צילום: NASA]

אחת לשלושה חודשים מבצע כוכב מרקורי מהלך של נסיגה לאחור שאורכת כשלושה שבועות. בזמן רגיל נע הכוכב כנגד כיוון השעון במסעו המקיף את כדור הארץ. בתקופת הנסיגה, לעומת זאת, נראה כאילו הוא נע לכיוון ההפוך – עם כיוון השעון. בעת מרקורי בנסיגה – יכולים להתרחש דברים בלתי צפויים בחיינו. כעת מרקורי נמצא לקראת סופה של נסיגה. בתאריך ה-28.11.12 היא מסתיימת, אך השלכותיה של הנסיגה יורגשו עד כחמישה ימים לאחר מכן.
מרקורי – שליחם של האלים
בסיפורי המיתולוגיה היוונית מהווה מרקורי השליח - הרץ המעביר מידע בין האלים. מרקורי הוא קטן וזריז, תקשורתי וסקרן מאין כמוהו. כוכב מרקורי שוהה תמיד בקרבת השמש ולכן שמו העברי: "כוכב חמה". זהו הכוכב האנליטי, העוסק בקידוד המידע בתוכנו ובהעברתו אל הזולת. מילות הקוד שלו הן: תקשורת, תנועה, ידע, אינטליגנציה, סקרנות.
מרקורי בנסיגה
כשמרקורי בנסיגה – התקשורת שלנו בנסיגה. זו עלולה להיות עת של אי-הבנות, קצרים, מסקנות לא נכונות, נתונים שגויים, קשיים בקשב ובהבנה, תאונות וצורך לחזור מספר פעמים על תהליכי לימוד ושינון של מידע.
הנסיגה יוצרת כעין ערפל על החשיבה הבהירה ההגיונית הרגילה ודורשת גישה שונה לדברים. זוהי גם עת המועדת לאובדנים, גניבות, קלקול של מכשירים, ולמצבי חוסר שקט ומנוח. מן הצד השני, דווקא בעת זו יכולים לצוץ דברים שאבדו בעבר או שמידע חדש ומפתיע יכול לצוץ.
איך מתמודדים עם המהלך הזה?
כשנסיגת מרקורי מגיעה - אנשים חשים בה בדרך כלל בעצמם. מדד אי-ההבנות, הקלקולים, הוויכוחים וחוסר המנוח עולה. לכן מומלץ להיות מודעים מראש למועדי הנסיגה.
בעת זו צצים נושאים בלתי פתורים שנדחקו לפינה ודורשים את תשומת ליבנו. זוהי הזדמנות טובה להתמודד איתם ולהתבונן עליהם מזווית חדשה. הנסיגה מאפשרת לנו להסתגר פנימה ולחפש תשובות בתוך עצמנו, היא פחות מתאימה לפעילות חיצונית כתקשורת, התחלת דברים חדשים, חתימות וסגירת חוזים.
על-פי רוב, זוהי עת טובה לחופש, מדיטציה, יצירתיות ושאר הפעולות שלא דורשות תקשורת עם הסביבה ועיסוק בידע ובנתונים מדויקים. זוהי גם עת טובה לסגור עניינים בלתי פתורים מהעבר, לארגן מחדש דברים ו"לנקות שולחן" לקראת ההתחדשות שמתרחשת כשמרקורי חוזר לנתיבו הרגיל.
גם אירועים משמחים ומפתיעים יכולים להתרחש דווקא בתקופה זו, שכן הבלתי צפוי הוא חלק מקסמה של הנסיגה.
נסיגת מרקורי הנוכחית – מבצע "עמוד ענן"
הנסיגה הנוכחית מתרחשת במזלות קשת ועקרב, ולכן בתחילתה היא עסקה במעבר הגבולות של מזל קשת ובהמשכה בצד הקרבי והחודרני של העקרב. עניינים שהתחילו בעת מרקורי בנסיגה, צריך בדרך כלל לבצעם פעם נוספת, לכן ייתכן שגם המבצע הצבאי לא הגיע לכלל סיום ונצטרך לחוות סבב נוסף. אך לא צריך לדעת אסטרולוגיה כדי להעריך זאת, כמובן...
נקודה חשובה לציון: טוב שלא התרחשה כניסה קרקעית של הצבא בעת הנסיגה, המצב עלול היה להסתבך מאוד. זוהי פעולה שמומלץ לבצע כשמרקורי אינו בנסיגה.
הנסיגה הבאה של מרקורי היא בין התאריכים 23 בפברואר עד ה-17 במרס 2013.

הכותב הוא יועץ אסטרולוגי, מאמן רוחני אישי, מלווה חברות ועסקים, מנהל מרכזי לימוד רוחניים - "איזיס"/"המשכן הפנימי" וכעת - מרכז "אומגה" יחד עם רעייתו אוריאלה פז-מורין.
תאריך:  25/11/2012   |   עודכן:  27/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקשר בין עמוד ענן למרקורי ברטרו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צ'לו רוזנברג
כל "ענן", גם אם הוא "עמוד ענן", יתווסף אל עוד עננים שזורעים אותם פוליטיקאים המבקשים את טובתם בלבד, ואז מתחילה הסופה...
עמנואל שחף
ממשלת נתניהו-ליברמן אינה ערוכה אידאולוגית לקיום משא-ומתן עם הצד השני, ולא מוכנה לשקול את המחירים שיש לשלם במסלול זה. רק ממשלה חלופית תוכל לנהל משא-ומתן מורכב לפתרון הבעיה. שימוש חוזר במהלכים שנוסו בעבר וכשלו - אינו ערובה לכך שהפעם מהלכים אלו יצליחו
ראובן לייב
גם אם תמשיך להיות המפלגה השלטת - יינגס, קרוב לוודאי, כוחה בבחירות הקרובות. סביר להניח שינטשו אותה לא רק מאוכזבי מבצע "עמוד ענן", אלא גם מאוכזבי הצירוף של איווט לביבי
בן בורנשטיין
האם הפוליטיקאים שלנו צריכים לשבת בעצמם כקבוצות נפרדות, או שמא הכנסת הבאה צריכה להיות מורכבת מאסופה של נבחרים שלא מעוניינים יותר להיות חלק מהמשחק הסקטוריאלי, ורוצים להנהיג יחד את הספינה הציונית אל עבר התכלית הסופית שלה?
מתי דוד
הומניזם של פאטליזם הרסני; כשלון התקשורת "האידיאולוגית"; בנק המטרות של השמאל הקיצוני; האידיאולוגיה של העכשיוולוגיה; הפקה ישראלית של סרט תעמולה זוועתי אנטי ישראלי; ציפי לבני וה"עומק האסטרטגי" ; היכן החוק הבינ"ל והפתרון המדיני לסיום הרצח ההמוני בסוריה?; היכן החוק הבינ"ל והפתרון המדיני לזכויות העם הכורדי?; לאן נעלמו ארגוני השלום וזכויות האדם בישראל ?; חוזרים למרוץ הנאיבי ל"יוזמה מדינית" חדשה; יום אחרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il