X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נראה כי ניסים משעל אוהב לשאול שאלות ולתפוס את מרואייניו על חצאי משפטים ולא בדיוק נהנה להקשיב לכל התשובה שתיקת הכבשים של נתניהו בנוגע לחוטובלי ולפייגלין וגם: במה מודה בעקיפין ראש הממשלה?
▪  ▪  ▪
משעל. מראיין חלקית [צילום: יח"צ]

אינני נמנה על אלו שראו את הקרקס של ניסים משעל עם נפתלי בנט. אינני אוהב את ניסים משעל בתור מראיין. זכורה לי אישיות אחרת, אהוד ברק שמו, שהיכה באגרופיו בכוח על השולחן בעודו צועק את שם המראיין בכעס רב. רגע זה, שזכה לחיקויים רבים, העלה בי את ההכרה שניסים משעל אוהב לשאול שאלות ולתפוס את מרואייניו על חצאי משפטים ולא בדיוק נהנה להקשיב לכל התשובה. למעשה, מר משעל לא בדיוק מראיין, הוא יותר מבצע מונולוג עצמי שהמרואיין משמש תפאורה במקרה הטוב, או שק חבטות במקרה הרע.
יש להניח שמר בנט היקר נפל בלשונו בלהט הרגע כיוון שאינו נמנה עם חבורת הספיניונרים יוצאי ירך נתניהו, שאוהב לענות על ג' שנשאל על א'. אז לשאלה האם מר נתניהו יפנה או לא יפנה ישובים כנראה שיש תשובה.
מדהימה אותי שתיקת הכבשים שלו דוגמת חוטובלי ופייגלין. האם הסמנים הימניים שלו היו מפנים ישובים? פייגלין כבר נתן את דעתו בתקשורת, היא לא שונה מזו של בנט בהרבה. לגבי חוטובלי - היא אישה, היא לא עומדת בדילמה הזו וכנראה קל לה מאוד להשקיף מהצד ולראות את הראש שלה חובט בבנט למרות שעד כמה שידוע לי, גם היא לא הייתה מוציאה חצי אדם מהבית. השאלה הקשה יותר היא מה הם עושים שם, אבל זה נושא לדיון אחר ונפרד.
לגבי מר נתניהו - העקיצות שלו לבנט כבר חוזרות אליו כבומרנג ואני מוכן להיות זה שזורק אותו: נתניהו כבר הבהיר שאין מקום במשלה לסרבנים, אז או שהוא הולך להרכיב ממשלה לבד, או שכנראה יש לו חיזיון שלליכוד יהיו 61 מנדטים.
סרבן, על-פי נתניהו, יש לו בכל מפלגה, כולל בזו שלו. נתניהו למעשה מוצא עכשיו פתח מילוט להרכיב ממשלה ללא "הבית היהודי" למרות שהליכוד ו"הבית" חתמו על הסכם עודפים ונתניהו ראה עד לפני יומיים את "הבית היהודי" כשותפים טבעיים.
אז נתניהו הולך להקים ממשלת שמאל (שס, לפיד ויחימוביץ', אולי גם ציפי לבני) - לתשומת ליבם של נסיכי הימין של נתניהו, וכל זאת למרות שנפתלי בנט כלל לא קרא לסרבנות אלא דיבר על מצב שמבחינתו הוא כמעט היפותטי. הוא לא יפנה את הוריו, חבריו וכולי, אלא יבקש ממפקדו להימנע מכך.
וכאן מגיעים לחלק השני של הבומרנג. בעודו עוקץ את בנט, נתניהו לא שם לב שהוא מודה בכל פה כי הוא הולך להפעיל את צה"ל שוב להינתקות נוספת. מי שמפעיל את הצבא, צבא העם, לצרכי הפלשתינים, מי שמשתמש בחיילינו להוציא את חבריהם והוריהם מהבתים, מי שעושה שטיפות מוח לחיילינו על כמה המתנחלים הם הרעים בסיפור ויש לפנותם כמו שמפנים זבל (ניסו שחם, זוכרים?) - הוא הוא אשר גורם לקרע בצה"ל והופך את הצבא למשטרה כשאין זה תפקידו. כולי תקווה שלא נראה זאת שוב.

תאריך:  24/12/2012   |   עודכן:  24/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקרקס של ניסים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כותב המאמר-הבהרה
יניב אקרמן  |  24/12/12 14:07
2
ככה סתם מפה לשם צפיתי במשעל
פלא יועץ  |  24/12/12 19:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
נרי אבנרי
כשלובשים מדים, משאירים את האידיאולוגיות בבית בטרם יציאה. סרבנות מימין - למרות שאינה דומה לסרבנות משמאל - עלולה לדרבן רופסים להפיץ מסר מקביל. הרב הדגול מרדכי אליהו נדרש לסוגייה. לא שביל זהב הוא מצא, אלא נתיב גחלים לוחשות שהוא אנוס לעבור. המסר ברור: "חייל חייב לבצע פקודת פינוי!"
אריה גל
אני אישית הייתי מפנה בשמחה התנחלויות. אבל אני לחלוטין לא מצטרף ל"עליהום" בשל דבריו של מר נפתלי בנט
צבי מרום
יומן קצר ואירוני שיכול אולי להסביר למי כדאי להצביע בבחירות לכנסת ה-19
אברהם פכטר
ועדת הבחירות המרכזית, פסלה את מועמדותה של ח"כ חנין זועבי לבחירות הקרובות לכנסת. הגב' זועבי בחרה בקו אנטי מדינת ישראל והזדהתה מדי עם המנטור שלה - ח"כ עזמי בשארה. לדעתי יש לפסול אותה אבל אני בספק לאור עמדת הבג"ץ בעבר. החשש - בג"צ יחזיר אותה למרמרה 2
יראון פסטינגר
האפשרות שאדם כמוך, איש אשכולות מבריק, רהוט, בעל יושרה, בעל אומץ לב אישי וציבורי ויכולת עמידה על עקרונות אידיאולוגים במשך עשרות שנים יגיע לכנסת, אכן הלהיבה רבים. מצער מאוד כי נרתעת ברגע האחרון, אף אם המסגרת לא הייתה אידיאלית, ובחרת להמשיך בעבודתך העיתונאית
רשימות נוספות
סוף למתח: נקבעו אותיות המפלגות  /  עידן יוסף
נתניהו: לפרופסור מותר, למועמד לשר אסור  /  איציק וולף
בנט: הליכוד תוקף אנונימית, שיהיו גברים  /  איציק וולף, עידן יוסף
פרידה מאויב השמאל  /  דניאל גיגי
סערה בסחי הפוליטי  /  צ'לו רוזנברג
אנחנו המפולחים  /  יצחק מאיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il