X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין היום למר נתניהו, יהודי יקר שאני אגב מאוד אוהב, שבא מבית ציוני חם והוא אדם רב כישרונות ואוהב ישראל, אלטרנטיבה
▪  ▪  ▪
נתניהו. יהודי יקר [צילום: פלאש 90]

משחר ילדותי גדלתי והייתי פעיל בתנועת הליכוד למען עם ישראל וארץ ישראל, והכל עשיתי בהתנדבות מלאה. הליכוד הוא הבית הפוליטי שלי מאז ומעולם גם אם עלו בראשי כמובן תהיות על המשך דרכי שם לאור התנהלותו לעיתים, זאת באשר התחנכתי בבית ליכודניקי של אבא ז"ל שהוא וחבריו לוחמי האצ"ל היו כאמור ממייסדי הליכוד ומקימיו. אבא ז"ל היה אסיר ציון ולוחם אמיץ לב תחת פיקודו של מפקד האצ"ל ורוה"מ מנחם בגין ז"ל, שהיה ונשאר המנהיג שהערצתי כבן אדם וכיהודי ציוני אמיץ לב.
אכן, לא סוד ולא נסתר הוא כי הייתה ויש לי ביקורת על החלטות ולחלופין על העדר החלטות של רוה"מ נתניהו בנושאים שונים, אבל תמיד הקפדתי לא לפגוע בו אישית חלילה, והביקורת שלי הייתה תמיד עניינית, זאת מתוך רצון לחזק אותו ולהחזירו להיות נתניהו שאני הכרתי מספריו ונאומיו. לנתניהו אגב סייעתי להיבחר עוד מהימים ששב מארה"ב כשגריר באו"ם והתמודד על ראשות הליכוד.
אני גם סבור שאין היום למר נתניהו, יהודי יקר שאני אגב מאוד אוהב, שבא מבית ציוני חם והוא אדם רב כישרונות ואוהב ישראל, אלטרנטיבה. ובהיותו גם בעל הניסיון הפוליטי מדיני הוא גם המועמד המתאים ביותר לתפקיד ראש ממשלת ישראל והוא אכן חייב עמו מפלגת ליכוד חזקה.
בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בליכוד בחרתי וגם קראתי לבחור במועמדים שגילו נאמנות לארץ ישראל ולירושלים ולדלת העם והשכבות החלשות, שהן גם הסובלות העיקריות נכון לעכשיו מבעיית המסתננים שכבשו כבר שכונות שלמות בארץ ישראל, ומעמיקים את אחיזתם כאשר ניצני הפשיעה והסכנות כבר נראים בארץ.
ירושלים בירת ישראל
לשמחתי נבחרה בסוף נבחרת טובה מאוד שרוב רובה ראויה וערכית בעיני, שאני מתכוון לתמוך בה, וזאת על-מנת שהליכוד ורוה"מ נתניהו ירכיבו את הממשלה הבאה ולא חלילה מי ממפלגות השמאל.
יחד עם זאת, אני סבור כי ההתקפה שבוצעה וממשיכה להיות מבוצעת על המנהיג הציוני והערכי ולוחם סיירת מטכ"ל מר בנט מהבית היהודי, שהחלה במארב תקשורתי מכוער בתוכנית של משעל, אינה במקומה, אינה הוגנת, חוטאת לאמת ואינה צודקת. מה שלטעמי הינה גם שגיאה קשה שעלולה לפגוע דווקא בליכוד ולהחלישו ובכלל זה לפגוע במחנה הימין ולסכן את בחירתו.
ניתן וחובה כמובן להעביר ביקורת פוליטית אחד על האחר, אבל זו חייבת להיות ביקורת עניינית וצמודה לאמת ולצדק! באשר האמת והצדק הם גם העקרונות והערכים שהנחו ומנחים אותי תמיד!
לכן, אני שב וקורא גם כעת להפסיק את המריבות וההכפשות במחנה הימין ולחזק ולהצביע לרוה"מ נתניהו ולליכוד! אולם, מי שכאמור היה חבר ליכוד ו/או הצביע לליכוד אך גמר אומר בליבו לא להצביע בבחירות האלה לליכוד אז אנא ממנו שיצביע למפלגה האחות לה בימין שהיא הבית היהודי, שהיא והליכוד גם חתומות על הסכם עודפים בינהם, וזאת על-מנת לא לאבד חלילה את הקולות של הימין לחינם ועל-מנת שישראל תהיה חזקה ושנשמור יחד על ארץ ישראל, תורת ישראל וירושלים בירתנו הקדושה מאוחדת לנצח נצחים בריבונות ישראל. בהצלחה.
מזמור, לדויד: יהוה, מי-יגור באוהלך; מי-ישכון, בהר קודשך. הולך תמים, ופועל צדק; ודובר אמת בלבבו. תהילים ט"ו.
השם עוז לעמו ייתן השם יברך את עמו בשלום.

תאריך:  25/12/2012   |   עודכן:  26/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גילוי דעת לקראת הבחירות לכנסת ה-19
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
איציק וולף
גורמים בכירים בליכוד מתנגדים להכללת עיקרון שתי מדינות הלאום שהביע נתניהו בנאום בר-אילן במצע המפלגה לקראת הבחירות    לבני: היום יודע כל העולם שנאום בר-אילן היה רק מס שפתיים
איציק וולף
בעתירה שהוגשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית נדרשים העיתונים ישראל היום, הארץ ומעריב נדרשים העיתונים להעביר לידי הבית היהודי את הפרטים הקבועים בחוק הנוגעים למודעות אנונימיות שפורסמו נגד נפתלי בנט
עופר וולפסון
יו"ר תנועת "עם שלם" בביקור במרכז ללימודים אקדמיים: "המשרד משמש מקום לחלוקת ג'ובים למקורבים שמקבלים שכר עצום ולא תורמים מאומה לשירותי הדת"    על מפלגתו לשעבר, תנועת שס: "הופכים ציבור שלם לחסר תרבות וגורמים לו לחיות בעוני ושפל"
ד"ר רון בריימן
לא סביר שרצונם של ניסים משעל, איילה חסון או נחמיה שטרסלר, הוא לחזק את גוש המרכז-ימין, אבל אולי דווקא הליכוד יתחזק כתוצאה מפעילותם האחרונה של שלושה עיתונאים בכירים אלה
יניב אקרמן
נראה כי ניסים משעל אוהב לשאול שאלות ולתפוס את מרואייניו על חצאי משפטים ולא בדיוק נהנה להקשיב לכל התשובה    שתיקת הכבשים של נתניהו בנוגע לחוטובלי ולפייגלין    וגם: במה מודה בעקיפין ראש הממשלה?
רשימות נוספות
סוף למתח: נקבעו אותיות המפלגות  /  עידן יוסף
נתניהו: לפרופסור מותר, למועמד לשר אסור  /  איציק וולף
בנט: הליכוד תוקף אנונימית, שיהיו גברים  /  איציק וולף, עידן יוסף
נפתלי בנט, זה בשבילך  /  נרי אבנרי
"רק מילאתי פקודות"?  /  אריה גל
למי להצביע?  /  צבי מרום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il