X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם התופעה של 'מצביעים ימין ומקבלים שמאל' תסתיים עם כניסתו של בנט לכנסת? אני בספק גדול. די לראות את רשימת מועמדי 'הבית היהודי' שמסביבו כדי לנבא שנפתלי בנט לא יוכל ואינו מסוגל לנפץ את שרשראות התודעה השמאלנית הכובלת
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט. ינפץ את התודעה השמאלנית? [צילום: פלאש 90]

בחדרים הסגורים של מצודת זאב דנים בימים אלה איסטרטגים ויועצים בשכר גבוה בהתפתחויות הפוליטיות בתוך הימין ומנסים לפצח את תופעת בנט בציבור הישראלי. שרים בליכוד אומרים בחיוך שזה כנראה חלק מתופעת האביב שעוברת על המזרח התיכון, ושלאף ממשלה אין על כך שליטה. "האביב הימני" הם קוראים לזה.
אני מוכן להציע הסבר מדויק יותר וללא תשלום: לציבור הימני-יהודי-מסורתי פשוט נמאס שמרמים אותו!
'מצביעים ימין ומקבלים שמאל'
שנים ארוכות קיימת כאן תופעה של רמאות פוליטית כלפי הציבור הפטריוטי, אוהב ישראל, שאינו חרד מזהות יהודית ומשיוכו למולדתו ההיסטורית, ערש צמיחת היהדות.
התופעה, שכבר אופיינה בעבר כ: 'מצביעים ימין ומקבלים שמאל' התחילה עוד בימיו של מנחם בגין המנוח. מיד כשבגין עלה לשלטון ב-1977 הוא מינה את משה דיין לשר החוץ שלו. כאילו לא די בכך החל בגין בתהליך נסיגה משטחי מולדת ואף הוסיף חטא על פשע כאשר עקר את ימית מתושביה ומסר חלקים נכבדים מארץ ישראל המקראית לידי האויב.
במגירתי אני שומר עד היום על מכתב אישי חתום ע"י בגין המנוח, בו הוא משבח אותי על מחאתי בגנות הסדרי הביניים בסיני שבוצעו בניצוחו של יגאל אלון, עוד פטריוט "ביטחוניסט" שחצה כברת דרך הגונה לשמאל הקיצוני. הפער בין מכתבו של בגין לבין מעשיו בפועל עורר בי כבר אז תחושה חריפה של הונאה. כאב כך בנו.
הסכמי אוסלו - שיא הרמאות
הרמאות המשיכה בימיו של יצחק רבין, יוצא מפלגת אחדות העבודה ה"ימנית" (למרות ששוייכה לשמאל הפוליטי) ו"ביטחוניסט" מובהק. רבין, שהכריז שלא יתן סנטימטר מרמת הגולן עשה הכל מיד לאחר הבחירות כדי למסור אותה.
הסכמי אוסלו הינם שיא הרמאות והריקבון ובהם ההונאה הקיפה כמעט את כלח הבוחרים. וגם הסכמי אוסלו נחתמו תוך רמאות ובגידה של מפלגת הימין "צומת" וזכורה לכולם מכונית המיצובישי שקיבל החשמאלי גולדפרב תמורת תמיכתו. ההונאה הדרמטית שהונתה מפלגת ש"ס את בוחריה ע"י תמיכת אריה דרעי וחבריו למפלגה בהסכמים האסוניים הללו, חוזרת אל ש"ס ממש בימים אלה כבומרנג.
עם מותו של רבין ומינוי ממלא מקומו שמעון פרס כראש ממשלה הגיעו הדברים כבר לידי שערוריה של ממש. משא-ומתן עם הוותיקן על מסירת חלקים מירושלים לידי הוותיקן והנצרות שנוהל ע"י יוסי ביילין בברכתו של פרס, כבר נוהל בריש גלי. זו הייתה בגידה בכל המצביעים הפטריוטים, אוהבי ארץ-ישראל וירושלים והיא חמקה לנו מתחת לראדאר הפוליטי רק בגלל כהונתו הקצרה של נשיאנו, ממציא ה"שלום", האטום והמזרח התיכון החדש.
ההונאה הפוליטית הגדולה של אריק שרון
הרמאות המשיכה בזמן כהונתו הראשונה של נתניהו כראש ממשלה. מי שנבחר בתמיכת אנשי ימין מובהקים פעילי תנועת "זו ארצנו" בראשות משה פייגלין וקולות אנשי חב"ד תחת הסיסמה "נתניהו, זה טוב ליהודים" החל פתאום בסדרת צעדים אשר אפיינו אותו כמוציא לפועל של שאיפות השמאל הקיצוני בישראל. קיבלנו את שיחות "וואי פלנטיישן", את מסירת חברון לכובשיה המוסלמים ואת ה'פעימות', שכל אחת מהן גרמה להחסרת פעימה בליבותיהם של מיליוני אוהבי ארץ ישראל.
על הרמאות של בעל "המום המולד" במוחו, אריק שרון, כבר נכתב רבות. אריק שרון לא ניסה אפילו להסתיר את ההונאה הפוליטית הגדולה וכך, תוך ניפוץ כל מראית עין של בושה דרס את הן את בוחריו לכנסת והן את מתפקדי הליכוד במשאל המפורסם ותוך תמיכה מלאה של "פורום החווה" אשר כלל את האלוף צביקה גלנט, ביצע את מה שמקובל כפשע המוסרי הגדול ביותר נגד יהודים במאה הזאת.
כאילו לא די בכך, ביצע אריק שרון הונאה פוליטית נוספת ותוך גניבת קולות הבוחר הקים את מפלגת קדימה וגרר אליה גנבי קולות כמוהו, רובם מהליכוד.
ההונאה הפוליטית של קדימה עברה בשקט יחסי בשל משקלו האישי של שרון, אך מרגע שהוא פרש למיטתו, לא יכלו הרמאים הפוליטים שאיכלסו את קדימה להחזיק את הבועה מנופחת וגנבי הקולות שדאגו להיראות בטלוויזיה תמיד מאחורי אולמרט ואח"כ ציפי לבני, מוכנים כיום לזחול בהסתר והיחבא לכל מפלגה אפשרית אחרת. העובדה שהם מרגישים גם כיום לגיטימציה לחזור למפלגות אחרות נובעת רק מתוך התחושה שגם בבחירות 2013, גניבת קולות והונאת הבוחר תהיינה תופעות נסבלות ע"י קהל הבוחרים.
כהונתו השניה של נתניהו שהחלה בשנת 2009 כבר אופיינה ע"י פרשנים כיריקה מובהקת בפרצופו של הבוחר הימני - יריקה שבעצם ימים אלה, כחודש לפני הבחירות הכלליות לכנסת, נתניהו מנסה לנגב בבהילות. ההכרזות (מילים בלבד) על אישור בניית אלפי יחידות דיור בירושלים, ההכרזה הריקה מתוכן על בנייתו של אזור סי-1 וההכרזה בפעם המאה ואחת על אוניברסיטה באריאל הם ניסיון שקוף של הרגע האחרון להקנות אמינות כלשהיא להבטחות נתניהו לבוחריו ומתוך תקוה להצליח גם הפעם בהונאת בזק שתגרוף מנדט אחד או שניים מהסל המתמלא של נפתלי בנט ו'הבית היהודי'.
האם התופעה של 'מצביעים ימין ומקבלים שמאל' תסתיים עם כניסתו של בנט לכנסת? אני בספק גדול. די לראות את רשימת מועמדי 'הבית היהודי' שמסביבו כדי לנבא שנפתלי בנט לא יוכל ואינו מסוגל לנפץ את שרשראות התודעה השמאלנית הכובלת. גם אם אתה נשר, אינך יכול להגביה עוף אם אתה מוקף בפינגווינים. הסיבה העיקרית לתמיכה הגוברת בנפתלי בנט מורכבת כמעט רק מתחושת הבוחרים שהוא אחד מהפוליטיקאים הבודדים שיהיו בכנסת ה-19, למעט פייגלין, בן ארי ואריה אלדד שאיכשהו ינסו לקיים את הבטחותיהם לבוחר.

הכותב הוא מנהל ובעלים של חברה להנדסת מים וסביבה, פעיל חברתי ופוליטי, חבר מרכז הליכוד מקבוצת המייסדים
תאריך:  28/12/2012   |   עודכן:  28/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסבר לתופעת בנט: רמאות פוליטית בימין
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
ההסבר לתופעת בנט: נאום בר אילן
אהוד פרלסמן  |  28/12/12 16:18
2
האשמה: במייסדים !!
חשדנית  |  28/12/12 17:06
 
- הרמאי הפוליטי האופיני בליכוד
היה מנחם בגין  |  28/12/12 17:58
 
- אצל בגין לא היתה זו רמאות
דאגנית  |  29/12/12 09:41
 
- בגין היה פחדן גלותי ודמגוג
ע ו ב ד ה .   |  29/12/12 12:41
 
- את מקשקשת בלי שיהיה לך מושג
עמנואל גרטל  |  23/01/13 03:07
3
חשבתי שבנט ציוני. מסתבר שהוא  ל"ת
מתנחבל דתי  |  28/12/12 17:53
4
רוצים להצביע ימין ולקבל ימין=ה
קורןנאוה טבריה  |  29/12/12 12:53
 
- נכון מאד! ל"ת
דניאל פריידנברג  |  30/12/12 09:24
5
בנט מושתל של ביבי...
חשדנית  |  31/12/12 00:24
 
- האם תתכן טעות מצד חשדנית?
דאגנית  |  1/01/13 11:56
 
- במבחן התוצאה: ביבי ובנט
חשדנית  |  17/04/14 23:07
6
מי נתן את ההוראה ?
חשדנית  |  31/12/12 00:30
7
אם בנט היה ימין אמיתי הוא היה
מצרף את עוצמה ליש  |  2/01/13 10:08
8
הכפשות ביב ליריביו עוררו דחיה!
הסבר טוב אך חלקי  |  22/01/13 20:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
עידן יוסף
חברי כנסת של הליכוד ביתנו ביקרו בבר גייז בתל אביב    לשאלה כיצד יפעלו למען הקהילה כשלצידם בקואליציה חרדים השיבו כי אם יקבלו מנדטים רבים יוכלו לוותר על שס כשותפה
עידן יוסף
בכיר שס מתנצל כי אמר שליברמן מייצג רק "רוסים ולבנים"    "קראתי מדף מסרים מבלי לתקן. לא ארשה שאיש בשס ידבר כך. כמו שיאמרו עלי שאני מייצג רק שחורים וספרדים"
טובה ספרא
מבנה הכוכבים מעיד שמתוך העימות המצפוני ("סרבנות לפקודה") שצץ למפלגת "הבית היהודי" מול חוקי המדינה, יהיה להם קושי לתרגם את ההצלחה שלהם להשפעה בפועל, גם אם תהיה להם הצלחה יחסית בבחירות    תחזית אסטרולוגית: 4.1.13-28.12.12
איתמר לוין
מה הכי כדאי לעשות בתחום הפיננסי? מהי הדרך הטובה ביותר לפעול בתחום הנדל"ן? מי המרוויח הגדול של הספורט הישראלי? מי מקבל הכי הרבה בתקשורת? מי נהנה מהכי הרבה חשיפה עם הכי מעט אחריות? ומהו החוזה האולטימטיבי בתחום המיחשוב?
עידן יוסף
גם מפלגת העבודה בירידה    תנודתיות במפלגות הבינוניות והקטנות והתחזקות לבית היהודי    News1 מרכז לפניכם שישה סקרים שפורסמו בסוף השבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il