X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק לא ביבי ובטח לא נתניהו, כל מחליף יכול להוות תחליף לאדם העומד כיום, ועמד מזה שלוש שנים בערך בראשות ממשלת ישראל שתרמה להידרדרות בלתי מסויגת של כלל המערכות - המשפטיות, הביטחוניות, הכלכליות, ואף הביאה לקריסת מערכות אחרות
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. כל הימור עדיף על התרת המצב על כנו [צילום: פלאש 90]

רק לא ביבי ובטח שלא ביבירמן. הנזקים שספגה המדינה וספגו אזרחיה הן במישור הלאומי והן במישור הבינלאומי אינם ניתנים עוד לתיקון, שכן כולנו יודעים כי טעויות מתקנים רק לאחר מודעות לקיומן ולנסיבות היווצרותן - ולא מקום שהטעויות נולדו ממעשה מכוון, הנובע מאלמנט נפשי של - "נכון עשיתי".
לא סליחה ולא מחילה מגיע למי שטמנו את ראשה של מדינת ישראל בחול האירופי והאמריקני. את החבל הבינלאומי הנמתח - הם קרעו; את מרחב התמרון הרחב - הם צמצמו; את התמיכה הבינלאומית - הם שמטו; את הביטחון מהאזרחים - הם נשלו; את הזקיפות הלאומית - הם כופפו. נותר רק דבר אחד שחדלו "מלעשות" - להתפטר ולמסור את מפתחות הממשלה לאדם אחר, ראוי יותר.
חובתו של כל אזרח במדינת ישראל לעשות, לשנות ולהביא למסירת מפתחות הממשלה לכל יד ימינית או שמאלית - רק לא לידיו של ביבי, כשם שחובתנו גם זכותנו. מוסד הבחירות אינו מוסד מובן מאליו, גם הימנעות מהצבעה יש בה כדי להביא להצבעה בלתי מכוונת ולתוצאות בלתי רצויות, כאשר כל נשמה בת נשמה במדינה זועקת לנמצא כיום ובצדק - לך הביתה. תפקידנו כאזרחים בחברה מתוקנת לרענן את זיכרוננו כל יום ביומו עד יום הבחירות בכל המעשים הבלתי נעשים אשר ננקטו ע"י הממשלה שבראשותו של ביבי כיום, רענון כזה יביא אותנו לתוצאה שאינה משתמעת לשניים - רק לא ביבי.
מי אשר גרם להתקלחות הרוחות ולמלחמה מיותרת בדרום - מלבד ביבי; מי אשר גרם לעוינות בינלאומית אמריקנית - מלבד ביבי; מי אשר הביא לצעדת המיליון אזרחים בכיכר המדינה - מלבד ביבי; מי אשר גרם לדוח עוני מקומם - מלבד ביבי, ועוד ועוד גרימות המלוות בתוצאות קשות, שכולנו מודעים להן. אמון ציבורי בממשלה, איננו עוד, ולא בכדי, כחברה מתוקנת אל לנו לשכוח כי כל רע שחל במדינה וריחף מעליה הינו כתוצאה ישירה, מהחלטות שגויות, מראש הממשלה הנוכחי, ותו לא.
אם סברנו כי "טוב" לנו להמשיך עם אותו אדם שכלכל את המדינה כפי שקלקל אותה, הרי לטעות נפלנו, יום הבחירות הוא יום דינה של המדינה לעוד ארבע שנים קדימה, לעוד ארבע שנים של תנועה, לעוד ארבע שנים של עבודה, ולעוד ארבע שנים של חידוש ולצדק חברתי. תחליפים לא חסר, חייבים לצאת מהפועה הביבי - נתנייתית, בועה שתתפוצץ לנו בפנים עוד בטרם נספיק לשנותה, וזה הזמן לשנותה.
מדינת ישראל עומדת בפני צומת דרכים עיקרית ועיקרונית, את ההגה האזרחים מחזיקים, טול לדוגמה העם המצרי, עם פשוט שנולד בעבדות ממשלתו של חוסני מובארק עד אשר קם לתחייה לאחר שכיכר התחריר חיבק אותו, אותנו הבחירות הדמוקרטיות מחבקת, ואל לנו לפספס חיבוק זה, מתוך מחשבה כי חייבים "להיכנס במישהו" כי בסופו של יום, כך נראה, הממשלה "נכנסה ועוד תיכנס בנו".
תנועת הממשלה צריכה להיות קדימה, ולא אחורה, ביבירמן עשו מהעם ככללותו - צחוק, כל אזרח במדינה זו שילם את מחיר התנהלותם של מי שיושבים עם סיגרי העשן הלבן ועם הדולרים בגרביים. ממשלת טייקונים כזו תביא בסופו של יום להידרדרות טוטאלית של כל מעמד בינוני , או פחות מכך.
הגיעה השעה כבר להחליט אחרת, ולהפוך את ההחלטות שלא נראו לנו בעבר - ומלא שכאלה. אם לא מצאנו את המחליף הנכון, יש מקום אולי להתאמץ לארוז אומץ לב ולהצביע למחליף הקרוב "לנכון" שחיפשנו, ויש כאלה. כל הימור עדיף מהתרת המצב על-כנו.

תאריך:  30/12/2012   |   עודכן:  30/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק לא ביבי
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
זה רק ביבי כי הערבים מתנגדיםלו ל"ת
אזרח נאמן  |  30/12/12 09:00
2
ערבי.. רק אסד.. מורסי. שב בשקט ל"ת
אורי עמר   |  30/12/12 11:03
3
עוד עלוב נפש מוטה למען שונאי
פלא יועץ  |  30/12/12 18:11
4
רק לא ביבי
מודאגת  |  30/12/12 18:54
5
לא ביבי ולא נתניהו
מודאג  |  30/12/12 21:59
6
צודק במאה אחוזים
אמיר 2  |  1/01/13 16:36
7
רק לא ביבי
נורא  |  1/01/13 23:06
8
לשם עתיד זוהר רק לא ביבי
דראושה אמאני  |  2/01/13 14:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
עידן יוסף
מנהיגה הרוחני של שס אומר שככל שלשס יהיו יותר מנדטים כך היא תוכל להכתיב לממשלה מה לעשות    הורה לאברכים לסגור את הספרים ולסייע למפלגה
סופיה רון-מוריה
בליכוד כבר חושבים על הימים שאחר הבחירות. נתניהו יציע לבנט להשתלב בממשלה, אומרים בכירים בסיעה, אבל יזמין אותו אחרי שמרבית העוגה תחולק בין השותפים    ראש הממשלה משלם כעת את המחיר על האיחוד עם ליברמן - הוא אומנם ביסס את שלטונו, אך שחרר בוחרים רבים ממחויבותם לליכוד, ובנט קוטף את הפירות
עידן יוסף
כפי שסוכם עם מפקד חטיבת בנימין עזבו 200 פעילי ימין בראשות הרב דוב ליאור את המאחז בצאת השבת    בנט: "נתניהו ולבני תוקפים אותי בשבת כשאיני יכול להגיב, ושמים בפי דברים שלא אמרתי"
עידן יוסף
מס' 2 במפלגת עוצמה לישראל טוען לקיפוח בסיקור התקשורתי ובסיקור הסקרים    הוא תוקף את יריביו מימין - אביגדור ליברמן ("הכל מסתכם בדיבורים") ונפתלי בנט ("מוכן להיכנס לממשלת נתניהו")
עידן יוסף
כוחו הפרלמנטרי של מיכאל בן-ארי הסתכם בדיבורים ופחות בעשייה. מתוך 38 הצעות חוק שהגיש התקבלה רק אחת - שבכלל לא עסקה בנושא מדיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il