X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השמאל אומנם לא ממש נבחר, אבל השמאל יגיד לממשלה הימנית שנבחרה בצורה דמוקרטית להפליא מה נכון ומה לא נכון, מה מוסרי ומה לא מוסרי. שמאלנים מיוסרים, תפנימו כבר, העם לא רוצה שמאל, העם רוצה ימין!
▪  ▪  ▪
העם רוצה את הימין בשלטון. נקודה. [צילום: פלאש 90]
חבריי השמאלנים,
אף אחד לא אוהב את נתניהו. לא ממש. וזה מה שעוד לא הצלחתם להפנים. איש לא בחר בנתניהו, לא בבחירות הללו ולא בבחירות הקודמות. אנשים בחרו בדרך. העם רוצה ימין.

אני יודע שאני אעורר כאן את זעמם של מספר אנשים. חברים שלי שיקראו את זה, יש חשש שיפסיקו להיות חברים שלי לאלתר או במיידי. ייתכן גם שאזכה ל"מחמאות" רבות ומשונות. בדיוק כמו שזכיתי כשסיפרתי את האמת על "העם דורש צדק חברתי"... אין דבר, אני נכנס לכוננות ספיגה. אבל אני מוכרח להגיד את זה. אין לי ברירה אלא להגיד לכם את זה. כי כנראה אין מי שיעשה את העבודה המלוכלכת במקומי, ודי כואב הלב לראות אתכם מהלכים ככה ללא הבנה בסיסית של המציאות.
טוב, אי-אפשר לומר שהלב לא נחמץ גם לראות אתכם בסבלכם. לראות את נחמת העניים של השמאל כאן כשהוא יודע שנתניהו ירד במספר המנדטים שלו ושהעם עדיין שונא אותו. ומי זה העם אם לא העיתונאים והחבר'ה מהשמאל?
רק כדאי שתשימו לב, למרות הסיכול הממוקד הזה שניסו לעשות לנתניהו כבר שנים רבות, למרות המחאה ה"חברתית" התקשורתית המאורגנת למופת, למרות הפעילות התקשורתית המגויסת היטב והבנויה לתלפיות, למרות כל אלה, עושה רושם שהעם מסרב להכיר בעובדות. העם לא מסוגל לקרוא את המציאות כראוי ופעם אחר פעם הוא בוחר בימין.
זה לא שהממשלה הימנית הנבחרת מתנהגת כמו שהעם דורש שהיא תתנהג. זה לא שהיא עומדת בקריטריונים של ממשלה ימנית. זה לא שהיא מאפשרת בנייה (חוקית בעליל. כל השטויות האלה על "התנחלויות בלתי חוקיות" זה קשקוש חסר בסיס, גם אתם יודעים זאת... ובינינו, אפילו לא יותר מדי יצירתי) ברחבי ארץ ישראל באין מפריע. זה לא שהיא מתנהלת כפי שהעם היה רוצה שהיא תתנהל בהתאם להצבעתו הימנית. העם שבוי תחת שלטון אחר. השלטון של התקשורת והשמאל.
השמאל לא ממש נבחר. אבל השמאל יגיד לממשלה הימנית שנבחרה בצורה דמוקרטית להפליא - מה נכון ומה לא נכון. מה מוסרי ומה לא מוסרי. מה חוקי ומה לא חוקי. אפילו איזה חוק חוקי ואיזה חוק לא חוקי. השמאל - ממציא החוקים ואבי המוסר.
העם אמר את דברו הימני
בקיצור, רבותיי הסובלים והמיוסרים משמאל, רציתי לספר לכם בסוד, כי את זה אף אחד אחר לא יספר לכם חוץ ממני - העם לא רוצה שמאל. פשוט לא רוצה שמאל. כמה שתנסו לשכנע אותו, העם ימני.
הוא לא קונה את ההשמצות שלכם, הוא לא קונה את שנאת החרדים, המתנחלים, הכיפות הסרוגות והפטריוטיזם. העם עוד לא קנה את זה שהוא בדיוק כמו כולם ושהמדינה צריכה להיות "מדינת כל אזרחיה". מה לעשות? יש רוב והוא רוב מכריע. וזה כולל את הצבעות הערבים שהצביעו בבחירות הללו. אפילו ככה יש רוב מכריע בעד הציונות וההתנחלויות וארץ ישראל ששייכת לעם ישראל וכל הסיסמאות המופרכות בעליל והמיושנות הללו.
גרוע מזה - אפילו את שנאת ביבי האיום לא הצלחתם להחדיר בעם כמו שצריך. וכולם יודעים כמה שהתאמצתם. איש לא טרח להסתיר את זה. אפילו לא בערוצי התקשורת הממלכתיים ביותר. אבל בסופו של יום מעל שמונה מאות אלף איש הצביעו לאותו אדם שנוא עליכם. והם הצביעו את זה בצורה חופשית להפליא. כן, אני יודע עד כמה אתם רוצים להגיד שהיו שטיקים וקניית קולות וכולי. את הסיפורים המסריחים הללו אנחנו מכירים מכל המפלגות. רק שכל אחד רואה את השטיקים של הצד השני. ככה זה כשמסתכלים רק החוצה. בשורה התחתונה, העם אמר את דברו. הוא ימני, הוא בעד ארץ ישראל לעם ישראל והוא לא שונא את ביבי.
נחמה קטנה לחברי השמאלני
אבל, חבריי השמאלנים, לפחות בדבר אחד אני יכול לנחם אתכם. אני מקווה שזה יעודד את רוחכם העכורה גם ככה ולו במעט: אף אחד גם לא אוהב את נתניהו. לא ממש. וזה מה שעוד לא הצלחתם להפנים. אתם עדיין בעידן ההצבעה של שני פתקים. איש לא בחר בנתניהו, לא בבחירות הללו ולא בבחירות הקודמות. אנשים בחרו בדרך. העם רוצה ימין. נכון שיש בעיות, גם כלכליות. ועוד יותר נכון שהטיפול בבעיות הכלכליות הללו לא תמיד לרוחנו. לגלות לכם את האמת? מי שייכנס לבלוגים שלי או לדף שלי ב"פיכסבוק" יגלה שבכלל לא הצבעתי. הוא אפילו יגלה מדוע לא הצבעתי.
אמנם לא גיליתי שם שלא הצבעתי גם בגלל שלא משנה אם ינצח השמאל או ינצח הימין - מדיניות השמאל היא זו שתשלוט. אני יודע שאתם תטענו ההפך, אבל כבר סיכמנו שאני מכיר את עובדות האמת ואתם לא כל כך.
בכל מקרה, היו כמה סיבות ואכן אני לא ממש מרוצה מההתנהלות הכלכלית של הממשלה. אבל זה לא בגלל שזה ביבי או ימין. ואני גם יודע (העובדות חברים, נו...) שכל הקשקוש כאילו התקציב קורס או בכלל מדוגדג בגלל ההתנחלויות/חרדים/ערבים, ושזה מה שמונע את "אותם כספים" מעיירות הפיתוח או מהתעשיה, זו תעמולה כל כך אידיוטית וכל כך חסרת בסיס, שאפילו אין טעם לחזור על הדיון הנצחי בה. כנראה שבאמת נגמרו התקציבים לתעמולה קצת יותר אינטליגנטית.
אבל אתם רואים, העם לא קנה את זה. אפילו לא כשגויס לטובת השמאל ושלי יחימוביץ' לא פחות מאשר ירון זליכה. החשב הכללי לשעבר בכבודו ובעצמו. זה שביבי מינה. וכבודו של פרופ' זליכה במקומו מונח, במלוא הרצינות. אבל אפילו הוא לא הצליח לשכנע את העם להצביע שמאל!
כן, רבותיי, אחרי כל כך הרבה שנים של מאבק עיקש וראוי לציון, כדאי לכם להפנים זאת - העם לא רוצה שמאל. לא סוציאליזם ולא קפיטליזם ולא שום דבר אחר. העם ציוני. והוא בוחר בארץ ישראל. אף על-פי כן ולמרות הכל.

תאריך:  28/01/2013   |   עודכן:  28/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לעזאזל העם
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גלעד אל תצחיק את האנושות
זקן  |  28/01/13 15:11
2
אחוות היאוש וההתנשאות.
אהוד פרלסמן  |  28/01/13 23:35
 
- יקירי, כבר אמרתי זאת בעבר
גלעד קדומים  |  29/01/13 03:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
אלכס לוין
מספר סטיקרים שיתנו לכם את המושג המועט אבל הקשה ביותר מי אלו אשר מפיצים אותם ומה דעתם עליכם, אבל לא על כספכם חלילה, לא על קבלת דמי ביטוח לאומי עבור ילדיהם, לא בעבור קבלת שירותים רפואיים בחינם
פסח רויטמן
לא יאיר לפיד אשר בראש מפלגת יש עתיד הוא המנצח הגדול בבחירות האחרונות אלא בנימין נתניהו עם מהלכו החכם של צירוף מפלגת ישראל ביתנו למפלגה שבראשה הוא עומד הליכוד
עופר וולפסון
לדברי שר האוצר, תוצאות הבחירות בישראל הן "סבירות מבחינה כלכלית"    אומר כי לפיד ובנט מעמידים את הצמיחה בראש, ושואפים להימנע ממיסים מיותרים
אפרים הלפרין
עזבו אתכם מהעצלנים של "יש לפיד" אשר מדברים על תוכניות לגייס את החרדים בעוד 77 שנה. בית המשפט קבע שוויון בנטל, ולא התכוון להמתין יובל שנים. יגויסו החרדים לצה"ל - ומיד
ראובן לייב
גיוס לכולם אינו אפשרי וגם צדק חברתי אינו בר-השגה. בקונסטלציה הקיימת הפער רק ילך ויגדל ושום אשף כלכלי לא יצליח לשנות את פני הדברים
רשימות נוספות
"קולות החיילים צבטו את שס"  /  עידן יוסף
הרב אמנון יצחק שובר שתיקה  /  עידן יוסף
תוצאות האמת: 270,000 קולות הלכו לפח  /  איציק וולף
לחזור אל הענווה  /  מאיר אינדור
עבירות שנתניהו מתבוסס בהן  /  איציק וולף
מעמד הביניים ניצח את השכבות החלשות  /  סופיה רון מוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il