X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עתיקות היהודים שייכות להיסטוריה הפלשתינית, משום שהעברים הקדמונים היו פלשתינים, כמו גם הכנענים, היבוסים וכל יתר העממים הקדמונים. לכן, אל תשאלו כיצד ניתן להיות בו-זמנית גם פלשתינים ('פלשתים') שהיו בני הגזע הארי (פולשים מאיי יוון) וגם בני ישמעאל בן אברהם שהיה שמי
▪  ▪  ▪
תערוכת הורדוס במוזיאון ישראל [צילום: פלאש 90]
הפיקציה בהתגלמותה
לא זו בלבד שאיננו מרעישים עולמות נגד מזימת "הפתרון הסופי" הזה לעצם הווייתנו, אפילו את ערוות אויבינו איננו מגלים, ש -'הפוסל, במומו פוסל': הלא דווקא הם הינם הפיקציה בהתגלמותה! שיציגו לנו עתיקה פלשתינית, מטבע פלשתיני, זכר לישות פלשתינית

לרגל תערוכת הורדוס במוזיאון ישראל טוענים הפלשתינים שהצגת חלקי הקבר שנתגלו בהרודיון שב"שטחים הכבושים" היא עבירה על החוק הבינלאומי, כמו כל חפירה "בגדה המערבית" ולקיחת העתיקות ע"י ישראל לעצמה. משום שמחצית השקל שנשלפה מתוך הריסות הר הבית "בירושלים הכבושה", מטבעות בר-כוכבא ונרות החרס עם המנורות הם מורשת העם הפלשתיני על-פי הדין הבינלאומי וההיסטוריה גם יחד. תפיסת יש"ע וירושלים בששת הימים הייתה "כיבוש לוחמתי" של שטח ריבוני זר ולפי אמנות המלחמה אסור לכובש לנכס לעצמו את האוצרות והעתיקות של השטח הכבוש.
עתיקות היהודים שייכות להיסטוריה הפלשתינית, משום שהעברים הקדמונים היו פלשתינים, כמו גם הכנענים, היבוסים וכל יתר העממים הקדמונים. לכן, אל תשאלו כיצד ניתן להיות בו-זמנית גם פלשתינים ('פלשתים') שהיו בני הגזע הארי (פולשים מאיי יוון) וגם בני ישמעאל בן אברהם שהיה שמי. וגם - כיצד ניתן להיות דוד וגוליית גם יחד?
"הפרטנר" שלנו לשלום מביא את האבסורד עד הסוף. לרגל 'יום האישה הבינלאומי' חגג הפת"ח "את הבתולה מרים, אשת האהבה והשלום, בת העם הפלשתיני, ששורשיו נטועים במעמקי ההיסטוריה." בבתי הספר מלמדים, ולתיירים בבית לחם מספרים, שבנה ישו היה "לוחם חרות" פלשתיני.
בהרצאתו של פרופסור בטלוויזיה הפלשתינית משה היה מוסלם שהוציא את "בני ישראל המוסלמים" ממצרים, וכניסתם לארץ הייתה "השחרור הפלשתיני הראשון של פלשתין". חמדאן טהה, השר הפלשתיני לעתיקות, הכריז ששילה עברית ומקדש שילה, כמו מקדשים יהודיים בהר הבית, לא היו ולא נבראו.
לפלשתינים אין כנראה מענה, האם פלשתינים חיברו גם את התלמוד הירושלמי, ולפי הטענה שיהודים אשמים בצליבת ישו, האם גם אלה היו פלשתינים? לעומת זאת, הם יודעים מי הם היהודים של זמננו: שברי עמים שונים, צאצאי הכוזרים, אספסוף חסר לאום שרק הדת שלהם משותפת. וכשם שלפרוטסטנטים או לקתולים בתור שכאלה אין מדינות כך היהודים, שאינם עם ואין להם עבר בארץ הזאת, אינם ראויים למדינה כאן.
אנחנו רואים בכל זה שטויות שאינן שוות התייחסות. אולם ה'נאראטיב' הזה אינו מופרך יותר מהתורה הנאצית בדבר עליונות הגזע הארי הנורדי עפ'י צבע עורו, עיניו, שערותיו ומידת גולגולותיו. העולם השפוי צחק - ושילם ביוקר.
אצלנו לועגים לאיום השמד הגלום בניסיון הראשון הזה בהיסטוריה לגזול מאחד העמים העתיקים בעולם את זהותו ואת זכות קיומו. שבכל המלחמות הצדדים מחריבים זה לזה רכוש ונפש, כאן מבקשים להשמיד את האישיות הלאומית, לעוקרה מעברה כדי לגזול ממנה את עתידה.
לא זו בלבד שאיננו מרעישים עולמות נגד מזימת "הפתרון הסופי" הזה לעצם הווייתנו, אפילו את ערוות אויבינו איננו מגלים, ש -'הפוסל, במומו פוסל': הלא דווקא הם הינם הפיקציה בהתגלמותה! שיציגו לנו עתיקה פלשתינית, מטבע פלשתיני, זכר לישות פלשתינית. הלא "פלשתיין" הוצאה מן המוזיאון והושתלה בפעם ראשונה בפוליטיקה האקטואלית, היכן - אם לא בתוך הצהרת בלפור (1917), שהבטיחה "בית לאומי לעם היהודי" ב-פלשתין, כשערביי א'י טרם חלמו שהם 'פלשתינים'!
אולם איך יסתמכו על העובדות האלה מי שהכירו באוסלו ב"ארגון לשחרור פלשתין" כ-"נציג החוקי הבלעדי של העם הפלשתיני", וב"מפת הדרכים" ובנאום בר-אילן עלו על המסלול להקמת מדינה לגולם הזה שקם על יוצרו?
ואיך ניתן להגן על מגילות קומראן ואגרות בר-כוכבא שנתגלו "בגדה המערבית", אם ממשלת "ימין" סרבה לאשר את דו'ח אדמונד לוי המוכיח עפ'י המשפט הבינלאומי שדיני המלחמה אינם חלים על שליטתנו ביו'ש ובירושלים, כי לא היה כאן לפנינו ריבון פלשתיני ולא שום ריבון אחר, ולנו עומדת תביעת זכות במחלוקת על הארץ הזאת?
נרדמנו בשמירה.

תערוכת הורדוס במוזיאון ישראל [צילום: פלאש 90]
תאריך:  25/02/2013   |   עודכן:  25/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הורדוס וישו היו פלשתינים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
צריך להקים צוות הסברה
מזכיר_המדינה  |  25/02/13 19:32
 
- אופיה של הטלוויזיה "הישראלית"
משה ש.  |  2/03/13 12:53
2
זו ארצנו והיא מקודשת לנו בלבד
פייגלה   |  26/02/13 00:35
3
ליבה
יונה סוקולובסקי  |  26/02/13 07:55
 
- צודק מאה אחוז +
אהוד פרלסמן  |  27/02/13 09:51
 
- תודה
יונה סוקולובסקי  |  27/02/13 13:36
4
אליקים מסתבך והולך הולך ומסתבך
פועה  |  26/02/13 13:38
 
- ארמי
יונה סוקולובסקי  |  27/02/13 10:28
 
- יתרת החובות
יונה סוקולובסקי  |  27/02/13 12:48
5
חבל על הזמן שמושקע
בני בום  |  27/02/13 15:53
6
להרים את הכפפה עכשיו
מלח הארץ  |  5/03/13 11:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
תוצאות נתיחת גופתו של ערפאת ג'רדאת לא גילו סימני חבלה מלבד שתי צלעות שבורות שמעידות על מאמצעי ההחייאה, אולם הפלשתינים טוענים כי הוכח שמת בכלא מגידו לאחר שעבר עינויים    גופתו הועברה דרך מעבר תרקומיא    קבורתו תתקיים בחברון
ד"ר רון בריימן
כאשר נתניהו מתנכר לבית היהודי, לפני הבחירות ולאחריהן, וכאשר הוא מכניס "סוסה טרויאנית" לממשלתו המתהווה - הוא משדר מסר מדאיג לאזרחי ישראל, המצפים ממנו לאופק מדיני ליהודים ולא לאויביהם. משימתו של נתניהו היא סיכול ממוקד של ה"פתרון"
נרי אבנרי
במלחמת שלום הגליל הם סיפרו לעולם ש"בגין ושרון רוצחים". 13 שנים אחרי האשימו את מנהיגי הימין שהיו על המרפסת בכיכר ציון בהסתה שקדמה לרצח רבין. בין לבין, הם מלשינים לכל העולם על כל משאית בלוקים שחוצה את הקו הירוק. מסיתים מבית - הלכתי לארכיון...
גורי גרוסמן
סירובם של הפלשתינים לקיים משחק משותף עם כדורגלנים ישראלים, מספק רוח גבית לאלה האומרים שאין עם מי לדבר ואפילו לא לשחק כדורגל. שלא לדבר על אכזבתם של רבבות חובבי הכדורגל בארץ, שלא יראו את כוכבי הכדורגל הנערצים מופיעים על כר הדשא בישראל
איציק וולף
יו"ר הכנסת מעריך כי התפרצות עממית פלשתינית ביהודה ובשומרון תהיה מדממת יותר מבעבר    תוצאות נתיחת גופת ערפאת ג'ראדאת יפורסמו בשעה 10:00    עוצר יציאות הוכרז ביחידות צה"ל בפיקוד המרכז
רשימות נוספות
פלשתינים באו להרוס כרמים ונהדפו  /  מחלקה ראשונה
עציר ביטחוני מת בכלא מגידו  /  עידן יוסף
כוחות הביטחון הסתערו על הר הבית  /  עופר וולפסון
הפלשתינים שוב על הפרק  /  אריאל כהנא
האמת ממנה ישראל פוחדת  /  נורית גרינגר
שלום לא בא על חשבון דם יהודי  /  נורית גרינגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il