X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שמעתי בחדשות שנשיא ארה"ב 'ינאם בפני עם ישראל'-ואני תוהה מה יש לחוסיין אובמה לחדש לנו רגע לפני שאנו חוגגים את חג חרותו של העם היהודי, ללא שחרורו לאלתר וחרותו של קורבן האנטישמיות יהונתן פולרד?! על המדינה הפלשתינאצית הנוספת בקרבנו והכה נדרשת למען ה'שלום' הטרויאני ול'טובתנו'- =רחמנא-ליצלן-כבר שמענו!
▪  ▪  ▪
ברק חוסיין אובמה. שיפסיק לעבוד עלינו [צילום: AP]

"אנו שומעים היום מאנשים אשר חזונם קצר מזיכרונם אודות הטעם שבערבויות בינלאומיות כאמצעי להבטחת בטחונה של ישראל. אינני יכול לתאר לעצמי מדיניות חסרת שחר יותר מאשר לדרוש מישראל, שהיא התגלמות של בעל ברית הסומך על עצמו בלבד, לחסות בצילה של ערבות אמריקנית. תולדותיהן של ערבויות בינלאומיות הן היסטוריה של מדינות שאבדו את שטחיהן, את חרותן ואף את בניהן ובנותיהן. זו היסטוריה אשר הישראלים, מסיבות השמורות איתם, ואנו מסיבות שלנו, חייבים לעשות הכל כדי למנעה" - אוהב ישראל ומגדולי ידידינו, הנרי ג'קסון המנוח, חבר בית הנבחרים בארה"ב -מתוך רשומות הקונגרס באריך 18.12.73.
אח!איפוא הם הידידים ההם,כהנרי ג'קסון,זכרונו לברכה!
ההתבטלות שבעוכרינו!
בניגוד לעם האמריקני שברובו אוהד ישראל מתוך הבנת הנקרא וחכמת הלב, ממשלות אמריקה לדורותיהן נהגו בישראל כאל צעצוע-צייתן ושימושי האומר כן לכל גחמה ודרישה מדינית כשאמריקה שומרת בקנאות על האינטרסים הבינלאומיים שלה תחילה, כשאנו תמיד משלמים על כך מחיר כבד, כשברובנו מגלים על כך: "הבנה"!
"הצטערתי לשמוע בחדשות שישראל הסכימה לפנות את סיני כשהיא סומכת על ארצות הברית שתשאיר את מפרץ עקבה פתוח ולא תרשה למצרים לחזור לעזה.נעשה משגה גדול. ארה"ב אינה מתכוונת כלל לכבד את ההסכם,אותה מעניינים רק האינטרס שלה- נפט ודולרים יחד עם שלטון עולם...בלי ספק השתמשה אמריקה באמצעים מגונים למיניהם כדי להשיג זאת.צר לי מאוד...מצרים תתפוס מחדש את סיני...והיא תוסיף לסגור את התעלה ומפרץ עקבה...פירוש הדבר עוד מלחמה וכן,אני מקווה,חישוף גמור של סכלות האמריקנים ואזלת-היד של האו"ם. ארה"ב אינה כשרה לטפל בעניינים שמחוץ ליבשת שלה" - אין חדש! - עוד אוהב ישראל שצדק, הקולונל ריצ'רד מיינרצהאגן מימי המנדט ביומנו, 5.3.57.
"מעשה מביש ביותר הוא הפיכת ידיד ובעל ברית לשה לעולה. לפי תסריט הפייסנות לא רק מקריבים את השה לאויב, אלא גם מאשימים אותו שאינו הולך לגורלו ביתר חשק..." - אלה הם דבריו הרלוונטים של הפרשן הבכיר באמריקה,צ'רלס קראוטהמר בהתייחסו לפשע אוסלו - אין חדש!
ונהיה בעינינו כחגבים - כן היינו בעיניהם!
לשמחתי, אינני נמנית על המשוכנעים בעם ש"ללא אמריקה אנו אבודים", לכן יש לציית לה כאל עגל-זהב ולעומד בראשה כאל אלוהים-עכשיו: שהוציאנו ממצרים?רחמנא ליצלן!
אני נמנית על אלה שמאמינים ש:לא אלמן ישראל-ובכוחנו אנו מתוך האמונה בצדקת דרכינו.בעיני, אמריקה לא יותר ממשענת קנה רצוץ בנוגע לקיומנו - בדיוק כפי שהייתה ליהדות אירופה בתחילת השואה, וכפי שהיא נוהגת בעם הסורי!
גישה תבוסתנית זו של כל ממשלות ישראל ששוקלים כל צעד בהגנת אזרחי ישראל כ"מה יגידו וכיצד יגיבו האמריקנים?" זו גישה חגבית של עסקנים בגיטו ברצותם את הפריץ-תורן תחילה, ושהיהודים לדידם ילכו לעזאזל.ואת הגישה הזאת הממשל האמריקני הפנים היטב ונוהג בנו בהתאם,וזה לא רק באשמתו!
וע"ע מלחמת הכיפורים, פשע אוסלו ו'עמוד ענן'!
את חרותו של אחי יהונתן, אנוכי מבקשת לאלתר!
אילו היה חוסיין אובמה ידיד אמת לישראל,ולהוכיח זאת הלכה למעשה,היה עליו לנצל את ביקורו הצפוי, רגע לפני שעם ישראל חוגג את חג חרותו ומביא עמו את יהונתן פולרד,קורבן אנטישמיות של נקמנים ועוכרי ישראל, שנדמה כי חלפו ממדינות דמוקרטיות מתוקנות ונאורות - בימינו אנו?
לפחות על-פי מכתבו של של ד"ר לורנס ג'יי-קורב לחוסיין אובמה, מי שהיה עוזר מזכיר שר ההגנה,בתקופת הסגרת פולרד ע"י פרס, קספר ויינברגר היהודון המומר באוקטובר 2010:
"בהתבסס על הידע שיש לי ממקור ראשון,אני יכול לומר בביטחון שהעונש היה כה חמור-זאת בשל חוסר האהדה לישראל מצד שר ההגנה האמריקני דאז, הבוס שלי, קספר וינברגר-לפיכך אם פולרד היה נשפט היום הוא לא יכול היה לשבת 25 שנים בכלא. הצדק ייעשה אם העונש יקצב למה שכבר ריצה עד היום..על מה שעשה פולרד העונש לכך 4 שנים מקסימום"!!!
מאז עדותו של ג'יי-קורב במכתבו לאובמה חלפו בערך שנתיים וחצי-ופולרד עדיין נמק בכלא לא של החמאס ולא של החיזבאלללה, בכלא של חוסיין אובמה!
ואני טוענת שאם עדותו זו של ג'יי-קורב לא שכנעו את אובמה? יש להטיל ספק בידידותו ובכוונותיו לישראל-ואם ההשערה לאי-שחרורו של פולרד נובעת גם מדרישתו של זוכה 'מדליית החרות', פרס, משיקולים אישיים? אזי, הפשע כלפי פולרד נעשה מחריד שבעתיים - ולא תהיה לכך מחילה וכפרה לכל הנוגעים בדבר!
שמעתי בחדשות שחוסיין אובמה מתכוון לנאום 'בפני העם הישראלי'-ואני תוהה מה יש לנשיא ארה"ב לחדש לישראלים השפוטים ברובם?למעט שחררו של פולרד תחילה ולאלתר!
על המדינה הפלשתינאצית הנוספת בקרבנו, חמש דקות מכפר סבא, כפתרון-סופי לסכסוך הערבי-ישראלי במזרח השימון החד"ש ,מאז שעשיו שונא ליעקב, שזה כמובן 'לטובתינו' רחמנא ליצלן - על זה כבר שמענו-ואפילו את מה שצפוי לנו כתוצאה מכך, אם חלילה וחס נממש את האינטרס האמריקני ונאמץ את חזונו של חוסיין אובמה, המבוסס על פנטזיית באבא-פרס כי בסרט הזה כבר היינו: א ז שחוסיין אובמה יפסיק לעבוד עלינו!.
זעקי ארץ!

תאריך:  18/03/2013   |   עודכן:  18/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יונתן פולארד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק שמור אותי מאוהביי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
נכון מאד. מסכימה עם כל מילה
חשדנית  |  18/03/13 11:32
2
המוסלמי השחור מהבית הלבן עויין
לישראל.  |  18/03/13 18:14
3
זה לא אובמה- זה פרס ל"ת
אלה  |  18/03/13 18:58
4
קראו את נורית גרינגר על אובמה
דאגנית  |  18/03/13 22:49
 
- דאגנית,את צודקת! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  19/03/13 05:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת פולארד
יהודה דרורי
פולארד לא היה מרגל, פולארד גם לא עסק בריגול, פולארד היה אדם שידע שארה"ב משקרת למדינת ישראל וחשף זאת! פולארד לא נמצא בכלא סתם כעונש, אלא: כנקמה!
ראובן לייב
למרבה הצער והאכזריות שבדבר - הקמפיין הגדול לשחרורו של המרגל הישראלי, לרגל בואו של הנשיא אובמה לארץ, נדון מראש לכישלון, פשוט משום שאין שום סיכוי לשחרור המיוחל
עידן יוסף, איציק וולף
יו"ר הכנסת בפועל: נשיא ארה"ב צריך לקדם את שחרור פולארד בביקורו    שטבון: "הלקח נלמד ונצרב"    ריבלין: "לתבוע את שחרורו לא כמחווה אלא בזכות ובדין"
אפרים הלפרין
אובמה היה בטוח שהוא מביא את פולארד כמתנה לראש הממשלה לפיד, ועכשיו הוא צריך להביא אותו לביבי. אז האם אובמה בוגר מספיק כדי להבין שלא הוא שולט כאן אלא עם ישראל? והאם הוא בוגר דיו כדי לומר שפולארד ריצה כבר את עונשו? ימים יגידו
אפרים הלפרין
את גלעד שליט החזרנו, שליט בבית, עכשיו אנחנו חייבים להחזיר את יונתן פולארד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il