X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

זהו סיפור מוזר ועצוב בו-זמנית כאשר קייל לורי, נערה בת 14 ממחוז לינקולנשייר שבמזרח בריטניה, מתה בתאונת דרכים. הסיפור הזה לא היה מוזר אילולא התברר שדקות לפני התאונה כתבה לורי סטטוס בפייסבוק בו "ניבאה את מותה".
לורי נסעה יחד עם אביה סקוט ועם נער נוסף בן 13 במכוניתו של סטיבן הייטר אשר נהג כאשר הוא תחת השפעת אלכוהול. הנערה התחננה לרדת מהמכונית שבה נהג הייטר במהירות מופרזת, ואף כתבה בפייסבוק: "אני חושבת שאני עומדת למות, אוהבת את כולכם". חשוב לציין כי הדבר לא מנע מאביה לומר לה בביטול: "אל תהיי טיפשה".
כמה דקות אחרי הפרסום בפייסבוק איבד הייטר את השליטה על מכונית ה"רנו" המסחרית שלו, לא הרחק מבית הנערה, כאשר ניסה להרים סיגריה שנפלה ליד רגליו. המכונית סטתה מהכביש אל תוך תעלה ואז התעופפה והתרסקה אל הקרקע. כתוצאה מכך נפגעה לורי קשות ומתה תוך מספר דקות. הנער נפצע בגולגלתו ובפניו.
העיתון הבריטי "דיילי מייל" דיווח כי בהכרעת הדין שניתנה אתמול (19.3.13) בבית משפט בבריטניה, נטען כי בלילה שקדם לנסיעה שתה הייטר משקאות אלכוהוליים במשך שבע שעות, אחר כך הלך לישון, וכשהתעורר שתה יין ויצא לנסיעה שמטרתה הייתה ביקור בסניף בנק. כמו-כן, מיד לאחר שהחל בנסיעה, הוא כמעט ירד מהכביש פעמיים, ואף אילץ טנדר שהגיע מולו לסטות מנתיבו.
וכן, למרות שבשעה שהייטר יצא מהמכונית כדי למלא דלק, העירו הנער וקיילי לסקוט (אביה של קיילי) על הנהיגה הפרועה של הייטר, אך סקוט העדיף להתעלם מכך. בכך הוא אשם בתאונה שקרתה לאחר מכן (למרות שלא הוא נהג).
הייטר עצמו סבל מפגיעה קשה והובהל לבית החולים הקרוב. הוא הודה בגרימת מוות תוך נהיגה לא זהירה ובמהירות מופרזת. לכן הוא נשלח לשש שנות מאסר ורישיונו נשלל ממנו לשנתיים. סניגורו ציין כי הוא מלא חרטה על מעשיו.
חבל שהשופט לא בחר להעניש את סקוט בגין אחריות שילוחית לתאונה. כלומר, הוא ידע שהייטר משתולל על הכביש והעדיף להתעלם מכך. שליחת סקוט לכלא הייתה מעבירה מסר חינוכי לפיו חשוב למנוע פשעים ולא "לשבת על הגדר" רק כי זה הכי קל. לא נותר לי אלא להצטער שנערה מתה סתם בגלל מחדל אותו ניתן היה למנוע.

תאריך:  20/03/2013   |   עודכן:  20/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
עופר וולפסון
בתאונת דרכים שאירעה בין משאית לרכב פרטי בכביש 5 סמוך לצומת גיתי אבישר נפצעו הערב אם ושלוש בנותיה באורח קשה ובינוני    מצב בתה בת השנתיים מוגדר אנוש    התאונה - עקב יידויי אבנים
עידן יוסף
מבקרת הפנים של משרד התחבורה תבדוק האם תהליך קבלת ההחלטות במשרד התחבורה הוא שגרם לשרשרת התאונות בנתיב התחבורה הציבורית בפתח תקוה    צוות נוסף יחקור האם ניתן לפתוח את הכביש מחדש וצוות אחר את הנסיבות שהובילו למותם של האחים לבית משפחת חכם
איתמר לוין
המשטרה הסתפקה בבדיקה חלקית למרות שאדם נפצע בצורה אנושה, ולא ביצעה השלמות חקירה גם לאחר פטירתו והפיכת התאונה לקטלנית
יחיאל אמיתי
יש לתקן תקנה חדשה האומרת כי כל נוסע היושב עם הנהג השיכור במכונית באותה עת, ייחשב כשותף לפשע ויוטל עליו קנס כספי כבד
איתמר לוין
אולמו של השופט יוסף ריבלין, כמו של רבים מעמיתיו בבתי המשפט לתעבורה, מתנהל כמו סרט נע. הבעיה היא, שיותר מדי מן הנוכחים מרשים לעצמם להתנהג כאילו הם במועדון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il