X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
משחקי מוקדמות הגביע העולמי אשר נערכו בשבוע האחרון, מצביעים על מגמה חיובית בכדורגל העולמי: אין יותר "משחקים בטוחים" וכל נבחרת אשר תזלזל ביריבתה, יכולה למצוא עצמה מופתעת. מישהו אמר סן מרינו?
▪  ▪  ▪
תנו לקבוצות הקטנות לנצח [צילום: פלאש 90]

יום שישי האחרון, ספרד מארחת את פינלנד במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. אני משפשף את עיניי ולא מאמין, התוצאה תיקו אחת וספרד שלמי ששכח היא אלופת אירופה ואלופת העולם, מאבדת נקודות מול פינלנד הצנועה.
אינייסטה, צ'אבי ופברגאס, לא יכלו לנבחרת הסקנדינבית הסימפטית אשר הוכיחה שבעזרת משחק טקטי נבון, רוח לחימה והרבה אופי, אפשר לעשות את הבלתי ייאמן גם מול נבחרת שנחשבת לפייבוריטית בהרבה.
וזו לא התוצאה המפתיעה היחידה אשר היינו עדים לה במסגרת מוקדמות הגביע העולמי בשבוע האחרון: ניצחון סנסציוני של נבחרת ירדן על יפן (54 מקומות מפרידים בין שתי הנבחרות), איסלנד מנצחת את סלובניה אשר הופיעה במונדיאל האחרון וכמובן התיקו שלוש של נבחרת ישראל מול פורטוגל.
אז נכון, עדיין יש פערים בין הנבחרות השונות אשר מתמודדות במסגרת מוקדמות הגביע העולמי וסביר להניח שגם במונדיאל הקרוב בברזיל, נראה את אותן הנבחרות שבדרך-כלל מעפילות לטורניר החשוב בעולם.
יש שיגידו גם שנבחרות חזקות וטובות ככל שיהיו מועדות לפעמים ובפרט בנבחרות אשר השחקנים בהן עומדים בעומס רב של משחקים ברמות הגבוהות ביותר של הכדורגל העולמי.
יחד עם זאת, אי-אפשר להתעלם מכך שישנה מגמה חיובית כאשר משחקים נהפכים לצמודים יותר וגם נבחרות עדיפות, מתקשות לנצח יריבות נחותות מהן על הנייר.
ניתן לספק לכך מספר הסברים: משחק הכדורגל נהפך היום לטקטי יותר, נבחרות מתכוננות זמן רב למשחקים בעזרת סקאוטים ועוזרי מאמנים אשר עוקבים אחרי הנבחרות, הטכנולוגיה מאפשרת היום לכל מאמן להראות לשחקניו קטעי וידאו של שחקנים שונים עוד לפני שיפגשו אותם במגרש, הנבחרות אשר נחשבות כ"קטנות" מגיעות למשחקים כאשר הן משוחררות ושחקנים רבים יודעים אשר זוהי הזדמנות בעבורם לקנות את עולמם במשחקים שכאלו.
יותר ויותר שחקנים מהנבחרות אשר נחשבות כיום לנחותות יותר, מוצאים עצמם בליגות הבכירות: רגנר קלאבאן מנבחרת אסטוניה אשר משחק בבונדסליגה, יואחין בוגוסיאן הארמני מקלאב ברוז' הבלגית, בקארי קונה מנבחרת בורקינה-פאסו המשחק במארסיי הצרפתית.
שחקני הנבחרות הללו אינם משחקים רק בליגות המקומיות ומתמודדים ברמות הגבוהות ביותר.
את נבחרת אסטוניה לא נראה במונדיאל הקרוב וכמוה גם נבחרות חביבות נוספות כדוגמתה, אך צמצום פערים וכדורגל שוויוני יותר הוא אינטרס מובהק של כל חובב כדורגל באשר הוא.
תנו לקטנות לנצח!

תאריך:  28/03/2013   |   עודכן:  28/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן אלון
הידיים הסמויות שנמצאות בקופה הן אותן הידיים המזינות את הפוליטיקאים שדואגים לשמר את השיטה עם מקלטי מס ותכנוני מס. ומלבד כל אלה, יש את העתיד שעליו דיבר יאיר בלי להבין את מהותו. העתיד נמצא בגידול המשק הישראלי ושינוי המתכון של חלוקת העושר. יאיר יצטרך ללמוד לחפור במקום הנכון, ולא בתוואי תעלת בלאומילך של האוצר
עו"ד אלון קוחלני
ביהמ"ש העליון קבע בדיון נוסף כי "מירוץ ההתיישנות בתביעות פיצויי הפקעה לפי פקודת הקרקעות (רכישה לצרכי ציבור), 1943, מתחיל, לכל המאוחר, במועד בו תפסה הרשות חזקה במקרקעין"
אריה גל
גם למען ביטחונן של נשות המאבטחים, וגם כדי שהחשש המוצדק מלקטול אדם בטעות לא יגרום למאבטח להסס, הייתי מחליף, לאלתר, את כל האקדחים באקדחי טייזר
יהודה קונפורטס
המריבה התקשורתית בין מבקר המדינה המכהן יוסף שפירא לבין קודמו מיכה לינדנשטראוס לא מוסיפה כבוד גדול לשניהם ובמיוחד פוגעת במוסד המבקר    נכון, לינדנשטראוס אהב, בלשון המעטה ,את אור הזרקורים. אבל לשיטתו, הוא הבין שבמאה ה-21 מוסד הביקורת לא יכול שלא להשתמש בכלי התקשורת, במדיה , ככלי לביצוע עבודתו
יהודה דרורי
רק לפני חודש פרסמתי מאמר על מהות הסכסוך שלנו עם ארדואן (לא עם טורקיה) והדגשתי את הקולות הצורמים המאיצים בממשלה לשפר את היחסים עם הנבל האיסלאמיסט במחיר של יתרונות אסטרטגיים (כביכול). טענתי כי יש "להיות חכמים ולא רק צודקים". בין החוכמה והצדק ישנו התחום המוסרי שאסור לנו לאבד את חשיבותו, ולא להתנצל בפני מי שהשווה אותנו לנאצים. אבל לביבי כנראה יש סף מוסרי נמוך במיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il