X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  ספרים
ייחוס בעיות להורים או לבני-הזוג, דחיינות כרונית, התשה עצמית, חיים בתחרות ברוטלית וחוסר שיתוף פעולה - אלו הם חלק מההרגלים ששינוי שלהם יעשה פלאים
▪  ▪  ▪
ביכולתנו לשנות הרגלים [צילום: פלאש 90]

הרגלים הם דברים שאנו עושים שוב ושוב. למרות זאת, רוב הזמן אנו בקושי שמים לב שאנו עושים אותם. הם על טייס אוטומטי. בסופו של יום, ההרגלים שאימצנו, יבנו או ישברו אותנו. האישיות שלנו נקבעת על-ידי הדברים שאנו עושים שוב ושוב.
למזלנו, אנחנו חזקים יותר מההרגלים וביכולתנו לשנות אותם. בכל זמן נתון, אפשר להסתכל במראה ולומר, "הי, אני לא אוהב את זה בעצמי", ולהחליף הרגל מגונה בהרגל בריא. הדברים לא תמיד קלים, אבל תמיד יש את האפשרות לבצע שינויים. לא חייבים להיות מושלמים כדי לראות תוצאות. גם אם מיישמים רק חלק מההרגלים, חלק מהזמן, תוכלו להרגיש שינויים שחשבתם שהם בלתי אפשריים.
מהם 7 ההרגלים הלא אפקטיביים של בני-נוער?

הרגל ראשון: היה ריאקטיבי

ייחס את כל בעיותיך להוריך או מוריך המעצבנים, לשכן הגרוע שלך, לבן-הזוג או לבת-הזוג שלך, לממשלה או לכל גורם אחר. תהיה קורבן. אל תיקח שום אחריות על חייך. תתנהג כמו בהמה. אם אתה רעב, תאכל. אם מישהו צועק עליך, צעק עליו חזרה. אם אתה רוצה לעשות משהו שאתה יודע שהוא בגדר עבירה, פשוט עשה זאת.

הרגל שני: התחל לפעול ללא מטרה

אין לך תוכנית. תימנע ממטרות בכל מחיר, ואף פעם על תחשוב על מחר. תעשה מה שבא לך, למי אכפת מההשלכות. תחייה את הרגע. תשכב עם כל מי שאפשר, תשתכר ותחגוג, כי מחר נמות.

הרגל שלישי: תשאיר את הדברים החשובים לסוף

אל תעשה את הדברים החשובים ביותר בחייך לפני שתבזבז מספיק זמן בצפייה בשידורים חוזרים, דיבורים אין סופים בטלפון, גלישה באינטרנט וסתם ישיבה בסטלה. תמיד תדחה את שיעורי-הבית שלך למחר. תוודא שדברים לא חשובים תמיד יעשו לפני דברים חשובים.

הרגל רביעי: תחשוב ניצחון-הפסד

תראה את החיים כתחרות ברוטלית. החבר שלך לכיתה רוצה לדפוק אותך, אז תדאג לדפוק אותו ראשון. אל תיתן לאף אחד להצליח בכלום, זכור, אם הם מנצחים, אתה מפסיד. בכל מקרה, אם נראה שאתה הולך להפסיד, תדאג לפחות להוריד את הטמבל הזה איתך.

הרגל חמישי: קודם כל תדבר, ולאחר-מכן תעמיד פנים כאילו אתה מקשיב

נולדת עם פה, אז תשתמש בו והרבה. תמיד תאמר את הצד שלך בסיפור קודם. ברגע שאתה בטוח שכולם מבינים את עמדתך, תעמיד פנים כאילו אתה מקשיב, על-ידי הנהון בראש ואמירת "אה-אה". או, אם אתה באמת מתעניין בדעתם, תסביר להם מהי.

הרגל שישי: אל תשתף פעולה

בוא נגיד את האמת, אנשים אחרים הם מוזרים, כי הם שונים ממך. אז למה לנסות להסתדר איתם? עבודה קבוצתית זה בשביל להקת כלבים. כיוון שיש לך תמיד את הרעיונות הכי טובים, עדיף לך לעשות הכל לבד. תחיה בעולם משלך.

הרגל שביעי: תתיש את עצמך

תיצור כזה עומס בחייך, כך שלא יהיה לך אף פעם זמן להתחדשות או לשיפור עצמי. אף פעם אל תשאל, אל תלמד שום דבר חדש. תמנע מכושר כמו ממגיפה, ולמען השם, שמור מרחק מכל ספר טוב, מהטבע או מכל דבר אחר שעלול לעורר בך השראה.

מתוך הספר "שבעת ההרגלים של צעירים מצליחים במיוחד". מדובר ברב מכר של שון קובי, שזכה להצלחה בינלאומית ויצא לאור בתרגום לעברית בהוצאת תאומים. הספר מעניק לבני-נוער וצעירים כלים לעבור את התקופה המאתגרת ולהתמודד עם ההחלטות הקשות והגורליות שמולן הם ניצבים. הספר מדריך, צעד אחר צעד, כיצד לשפר את הדימוי העצמי, לבנות חברויות, להשיג את המטרות, להסתדר עם ההורים ועוד
תאריך:  07/04/2013   |   עודכן:  07/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שבעת ההרגלים הלא אפקטיביים של בני-נוער
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
ספר מרתק, דמותו הייחודית ורבת העוצמה של הרב גורן ניבטת בכול. החוסר של מנהיג ברמתו, ההלכתית והאמונית מורגש עד היום
עפר דרורי
הספר 'אשת הסוד' מרתק ונקרא בנשימה אחת וניתן ללמוד ממנו לא רק על החוויות שכרמון עברה אלא גם על התנהלות השלטון מאחורי הקלעים ועל אירועים משמעותיים בעשרים השנה האחרונות
ציפי לוין
"כחודש לפני שמאיר דנילוביץ קם לפנות בוקר, ירה בכל בני משפחתו והתאבד, התגרשתי מבעלי. קוראים לי הדס לוינגר ואני, בת 33, וחוקרת במשטרת ישראל. למרות שאם שואלים את אמא שלי אז ההגדרה היותר נכונה שהיא הייתה נוקטת בה, הייתה 'עורכת-דין מצליחה שהחליטה לזרוק את הקריירה שלה לזבל ולהיות שוטרת'"
שושנה ויג
ספר שיריה החדש התנסויות משנת 2012 של המשוררת חגית בת-אליעזר הוא ספרהּ השני קדם לו הספר השקת ספינת צפייה משנת 2008
ציפי לוין
"שאלנו את עצמנו פעמים אין-ספור: האם נהגנו נכון כאשר ניסינו במשך שנים להגן על העמדות ולשמור עליהן [...] האם לא היינו צריכים לומר מיד בהתחלה: הכל אבוד! הצילו את נפשותיכם! צאו מכאן! לא עשינו זאת, כי לא יכולנו לדעת כיצד יתנהלו הדברים" [פרידריך ברודניץ, ממנהיגי האגודה המרכזית]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il