X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוני הוא פשע כנגד האנושות, ילדים רעבים זה פשע כנגד האנושות , זקנים רעבים זה פשע כנגד האנושות, ניצולי שואה מושפלים זה פשע כנגד האנושות. ממשלות ישראל ובמיוחד הממשלה הקודמת פגעו בציניות בקודש הקודשים של עם ישראל, ניצולי השואה
▪  ▪  ▪
ניצולי השואה מפגינים. הפקרות במדינה [צילום: פלאש 90]

למה לשלוח את הילדים שלנו לפולין, לאושוויץ ומידנק, כשפשע כנגד האנושות מתרחש כאן אצלנו בערי ישראל. אלו שהנאצים לא הצליחו או נכון יותר לא הספיקו לחסל, חיים מושפלים ומורעבים בתוך מדינה שהשואה של עם היהודי היא אבן יסוד לקיומה.
עד כמה יכלו המנהיגים שלנו לאבד את הבושה את צלם אנוש. איך יכלו ראש ממשלה ושרים אלו שבלי התיק המיוחד המשיכו לבזבז מיליונים מכספי הציבור על תענוגותיהם ונוחיותם בזמן שכול חמשי מניצולי שואה חיים בעוני מחריד.
בישראל מוציאים כ-5000 שקלים בממוצע כדי לשלוח את ילדיהם לפולין ללמוד היסטוריה. אך השואה היא לא רק היסטוריה היא הווה כך היא תמשיך להיות עד שלא ימות אחרון הניצולים.
הנהגה בריאה בראשה ובנפשה הייתה מבינה שלפני שמוציאים שקל אחד על זיכרון, ועל כל דבר אחר במדינת היהודים, דואגים לכמה אלפים מבני עמנו שעברו בשביל כולנו את הנורא מכול.
היום בדיזנגוף סנטר בתל אביב הוצב דוכן. שוב איזו עמותה מבקשת מאזרחי המדינה תרומות כדי לעזור לנזקקים. הפעם אלו ניצולי השואה.
אך אזרחי ישראל כבר תרמו ותורמים כול חודש למען כול הנזקקים שיש. המיסים שהמדינה אוספת מכל אחד מאיתנו הייו צריכים להיות מופנים קודם כל לדאגה לאבותינו הסובלים הרבה לפני שבזכותם עוד איזה שר בלי תיק מניח את ישבנו בוולבו, רק כדי לדהור בו על חשבון הציבור.
לפני שאנו משלמים את חשבון שיחות הטלפון שלו שאף אחת מהן לא נעשתה למען הציבור. בפעם האחרונה כל חבורת השרים בלי התיק הללו עלו לציבור כ-400,000,000 שקלים.
היה אפשר לאכיל, להלביש, לטפל בריאותית, לדאוג לדיור טוב וגם אז עוד היה נשאר למתנות לנכדים לכל ניצולי השואה החיים כיום בישראל.
אף אחד מהשרים בלי התיק הללו לא חשב שיש צורך לקחת לטיפול משרדו תיק אחד קטן אך הכי חשוב במדינת היהודים, תיק ניצולי השואה החיים בישראל. במה הם היו עסוקים כולם?, בזמן שבמדינתנו חיים בחוסר כול אנשים שרק בגלל מה שהם עברו נתנו לנו מדינה.
נשיאת גרמניה אנגלה מרקל דרשה לפני כמה שבועות לעכב תשלומים עבור ניצולי השואה שמדינתה מעבירה למדינת ישראל משנות ה-50 של ממאה הקודמת, וזאת רק בגלל יחסים בן-ישראל לרשות הפלשתינית. ממשלתה כמעט נפלה בגלל זה. אך הבעיה הפלשתינית היא לא בעיה של גברת מרקל או של הגרמנים היא בעיה של מדינת ישראל קודם כול.
ניצולי השואה והכספים שגרמניה מעבירה לישראל כפיצוי על סבלם היא דווקא כן בעיה של גרמניה.
לא נראה לי שמשלם המיסים הגרמני שמח לשלוח את כספו כדי לממן מכוניות פאר ומסעדות יוקרה לשרים יהודים ועוד לכאלו בלי תיק. גרמני לא אנטישמי ובמיוחד כזה החושב עצמו לידידי ישראל היה רוצה לראות שהכסף שממשלתו מעבירה לישראל יגרום לשארית הפליטה לחיות בכבוד, כמו בגרמניה לפחות ולא פחות.
לפי הנתונים המפורסמים לאחרונה אחד מתוך חמש מניצולי השועה החיים בישראל חי בעוני מחפיר. מה שאומר שלממשלות ישראל האחרונות אבדה הבושה, ומבלי לשים לב הם ביצעו פשע כנגד האנושות.
עוני הוא פשע כנגד האנושות, ילדים רעבים זה פשע כנגד האנושות , זקנים רעבים זה פשע כנגד האנושות, ניצולי שואה מושפלים זה פשע כנגד האנושות. ממשלות ישראל ובמיוחד הממשלה הקודמת פגעו בציניות בקודש הקודשים של עם ישראל, ניצולי השואה.
מאה מוזאונים כמו יד ושם לא יוכלו למחוק את החרפה שבמדינת ישראל בשנת 2012 חיים הניצולים מושפלים ואומללים.
ואם במקרה יאיר לפיד לא היה קרוב לנושא בגלל אביב המנוח, גם היום אף אחד מהפוליטיקאים לא היה מפנה דקה מיומנו, לא היה מוותר על שום טיסה לחו"ל,על שום מסעדה, על שום הטבה רק כדי להעניק עוד כמה שנים של חיים בכבוד לאנשים הטובים והיקרים לנו מכול.
היום על יאיר לפיד וממשלת ישראל כולה, לפעול במהירות כדי לעזור לאילו שעדיין בחיים. ולא בדיבורים וקמפיינים.

תאריך:  08/04/2013   |   עודכן:  08/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פשע כנגד האנושות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כולנו שרידי שואה
יצחק מאיר  |  21/05/13 10:33
2
ניצולי השואה
מיכאל שמידט  |  22/05/13 16:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שואה וגבורה
יוסי ברנע
חלק א' - מצעד החיים    יש רושם שבמצעד החיים, כמו גם באירועים אחרים של השואה הופכים כל הנספים היהודים לציונים, מה שאינו נכון ופוגע בזכות האדם להגדיר עצמו
יהונתן כבירי
יום השואה, וששת המליונים, גורמים לי שוב ושוב, כל שנה מחדש, לחשוב על ששת מליוני היהודים החיים היום בארצם, מוגנים מכל פגע, כמעט חפים מרדיפה. חיים. ששה מליוני אנשים שחיים
יוסי אחימאיר
לצד הארגון היהודי הלוחם בפיקודו של מרדכי אנילביץ' לחם במרד גטו ורשה גם אצ"י - ארגון יהודי צבאי - בפיקודו של פאוול פרנקל. שניהם גיבורים, אך אחד מהם אינו זוכה כמעט ליחס הראוי לו. לאחר 70 שנה הגיע הזמן שתיפסק ההטיה הפוליטית בנושא ההרואי ששמו: מרד גטו ורשה
תרצה הכטר
טראומה היסטורית עשירה בלקחים. עם השואף ללמוד מלקחי ההיסטוריה שלו יישא את לקחיה, במיוחד לקחי טראומות היסטוריות, אל ההווה. ובמקרה של השואה, מה שלמדתי מצבי גיל, תוך הסכמה מלאה איתו, הוא כי הלקח החשוב שצריך בעזרתו לטפל בגילויי ההווה שלנו הוא שאין תחליף לקיום של עמים זה לצד זה
דן אלון
בזמן שהממשלה החדשה עומדת להכניס יד עמוק אל כיסי מקבלי הקצבאות, בעיקר קצבאות ילדים, מכריזים ברוב פאר על העברת כספים לטובת ניצולי השואה. זהו המנגנון של "הפרד ומשול". כאשר ראש מפלגת "מעמד הביניים" מקיים הבטחתו למעמד הביניים ע"י לקיחת תקציבים מאזרחים עניים מהם, הוא מיישר קו עם שיטת נתניהו ומסית את העניים נגד העניים יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il