X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לישראל יש יד ארוכה וזיכרון ארוך עוד יותר, כפי שלמד על בשרו אחד הרוצחים ממלון פארק במקביל, עלינו להראות לעולם את האמת אל מול השקרים שצצים מדי יום, כמו למשל בעניינו של האסיר אבו חמדיה
▪  ▪  ▪
מלון פארק. אחרי 11 שנה [צילום: לע"מ]

1. כלוא בכאילו
גופתו של האסיר הפלשתיני שהלך לעולמו בשבוע שעבר, מיסרה אבו חמדיה, עוד לא התקררה, ועכשיו יש עוד האשמה בקשר למותו. בתמונה שעלתה לרשת מראים יד אזוקה למיטה ונטען כי מדובר בידו של אבו חמדיה כדי להמחיש את היחס האכזרי שהוא קיבל מישראל. אבל, כפי שכבר נטען, העובדות לא מעניינות את האינטרנט.
כשהתמונה המלאה פורסמה, נמצא כי מדובר בתמונה של מורד סורי שהתפרסמה לראשונה כבר בדצמבר 2012. זאת לא הפעם הראשונה שבה עושים שימוש במניפולציות תקשורתיות כדי להאשים את ישראל ולהוציא אותה רע. הפתרון לזה הוא ביצוע הסברה אמיתית מהצד שלנו. לדוגמה: להראות מה זה 24 שעות בחייהם של תושבי הדרום.
2. כלום לא השתנה
במהלך פעילות של כוח הנדסה לאיתור מטעני חבלה סמוך לגדר הרצועה, התפוצץ מטען חבלה שהוטמן במקום. לצה"ל לא היו נפגעים. אירוע זה, בנוסף לטפטופי הירי הרקטי, מראה שמבצע "עמוד ענן" רק דחה את הקץ. לא באמת היה ניתן להאמין כי מבצע זה יסיים את הכל, אבל הנה שוב חזרנו לשגרה הנוראית והמוכרת. ככל הנראה, בעתיד יקבלו ארגוני הטרור את האומץ בחזרה ויחזרו לפעילות רגילה, כאילו כלום לא השתנה.
3. הגבול האחרון
עם המשך מלחמת האזרחים בארצו העביר נשיא סוריה, בשאר אסד, עשרות אלפי חיילים מגבול הגולן לדמשק. יציאתם של חייליו של אסד מביאה לתפיסת עמדות על-ידי המורדים ולאחר חטיפת חיילי או"ם באזור, לא ידוע מי מהכוח הבינלאומי יישאר שם. תפיסת האזור על-ידי המורדים מעוררת חשש שמא ישראל תתערב בלחימה.
העולם צריך להבין שאין לנו רצון להתערב במה שקורה בסוריה; שיהרגו זה את זה. כמו-כן, העולם צריך לדעת שכל תקיפה מכל גורם תתן לנו לגיטימציה להשיב אש ולהגן על תושבינו, ובכלל לא משנה האם את הירי ביצעו חיילים סורים או המורדים.
4. לא נשכח
אחד-עשרה שנים לאחר הפיגוע במלון "פארק" וארבע שנים לאחר תחילת המשפט, הורשע פעיל החמאס, עומר ג'אבר, ב-39 סעיפי אישום וגזר דינו הוא שלושים שנה בכלא. למרות הזמן שעבר מאז הפיגוע והזמן שנערך המשפט, סיום המשפט מראה כי אף אחד לא יכול להתחמק מהצדק. זהו סימן לעתיד לכל מחבל פוטנציאלי ש'לא משנה מה תעשה ומתי, אתה תיענש על כך'.
5. סימן לעתיד
גורמים ביטחוניים אומרים, כי ביקוריו התכופים בישראל של שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, נועדו ליצור קואליציה שתהווה חזית מול אירן. על-פי המידע שנמסר, המטרה היא ליצור גוש תומך בזמן החרפת הסנקציות או אפילו בזמן תקיפה צבאית. המדינות שרוצים שיהיו חברות בחזית זו הן ישראל, טורקיה, ירדן ומדינות המפרץ. נראה כי לצורך גיבוש ציר זה, ישראל תצטרך להגמיש את עמדותיה בנושאים מסוימים כמו הסוגייה הפלשתינית. ההתעלמות החוזרת ונשנית של אירן מאזהרותיו של המערב יכולה להביא, עם הקמת הקואליציה, למימוש התקיפה הצבאית.

תאריך:  11/04/2013   |   עודכן:  11/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עופר וולפסון
הטלוויזיה הממלכתית של אירן דיווחה כי רעש אדמה בסדר גודל של 6.1 בסולם ריכטר פגע בדרום המדינה, והביא למותם של שלושה    גורם בחברה הרוסית שבנתה הכור: אין פגיעה בפעילותו
איציק וולף
יומיים לאחר סיומה של הפגישה העקרה בקזחסטן הודיעו האירנים על פתיחת מתקן העשרת אורניום במחוז יאזד
איציק וולף
שר הביטחון נעל את אירועי יום הזכרון לשואה ולגבורה בטקס בקיבוץ יד מרדכי    "העבר מלמד אותנו מה הן תוצאות הפגנת חולשה"
איציק וולף
מחזיקת תיק החוץ באיחוד האירופי הודיעה כי הצדדים נותרו רחוקים זה מזה    ראש המשלחת האירנית: הצענו תוכנית עבודה ונציגי המעצמות ביקשו זמן על-מנת ללמוד אותה
איתמר לוין
ארה"ב נכשלה כליל במאמציה למנוע מקוריאה הצפונית להשיג נשק גרעיני, והדמיון למתרחש מול אירן צריך להטריד מאוד. כאשר מדובר במשטר שסדרי העדיפויות שלו הפוכים משל המערב, אמצעים מערביים אינם מספיקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il