X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השבוע יצאה האש מהלפיד והוכיחה כי זהו איש ימין בעורה של יונת המרכז - שמאל. אהוד ברק, שלום שמחון וחבריהם עוד יחווירו לעומת השבירה ימינה של לפיד. ההסכמה שלו עם בנט על "משאל עם" בנוגע להחזרת שטחי הכיבוש במו"מ עתידי מראה כי התיאום טרום הבחירות שלו עם בנט לא היה רק בענייני "דת ומדינה" ו/או "חרדים"
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. חתול ימני בתוך שק שמלאני. [צילום: פלאש 90]

לפני למעלה משנה וחצי צפיתי בסרטון בו המראיין יאיר לפיד תוקף את המרואיינת שלו - אז ח"כ חנין זועבי, ומתריס כנגדה שאם היא כיוצאת למשפחה ערבית פרו-ציונית יכולה להחזיק בדעות שלה דהיום אז אולי הימין צודק כשהוא טוען כי אין להאמין בערבים. לרבים נראה השידור ההוא עוד "פוזה" של מראיין אך לבטח לא ייצג איש ימין באמת. זה היה הרבה, הרבה לפני ביטויי ה"זועביז" שלו.
לימים התוודענו כי ה"דמוקרט" לפיד-גו'נייר בנה את כל מפלגתו על עצמו וייסד תקנון שיבטיח את עצמו בראש הפירמידה ובונה את לבני ח"כי הפירמידה. זה לא הפריע ל"דמוקרטים" ול"אנשי שמאל" ללכת ללפיד ולהירשם ל"רשימה הקנוסה" שלו. אבל איש לא ראה בכך אלמנט פוליטי - ובטח לא מדיני.
לפיד שידר ושידרג את עצמו כ"איש מרכז- שמאל". הכיוון היה בטוח: לגרוף את מירב המנדטים שקדימה הימנית גנבה מה"מרכז- שמאל". גם הצילום המשותף ביש"ע בין העיתונאי ה"ליברל" לפיד לביו מי שהיה אז ה"שפיץ" של הימין והמתנחלים - בנט, לא הביע עדיין שום הדלקת אור אדום על דעותיו האמיתיות של הלפיד החדש. ולימים אפילו הברית לפיד- בנט תורגמה לשפת האנטי - חרדים ו"שיויון בנטל" ותו' לא , ואיש לא חשד כי חבירתו של לפיד לנתניהו היא פוליטית טבעית ולא עוד "קוניי קטורה" של חיבור ימין למרכז.
אבל השבוע יצאה האש מהלפיד והוכיחה כי זהו איש ימין בעורה של יונת המרכז - שמאל. אהוד ברק, שלום שמחון וחבריהם עוד יחווירו לעומת השבירה ימינה של לפיד. ההסכמה שלו עם בנט על "משאל עם" בנוגע להחזרת שטחי הכיבוש במו"מ עתידי מראה כי התיאום טרום הבחירות שלו עם בנט לא היה רק בענייני "דת ומדינה" ו/או "חרדים". מסתבר כי נתניהו בחר בלפיד מתוך מידע מוקדם שזהו איש ימין ועדיף שהוא ישב בממשלה ולא "איש השמאל" אריה דרעי.
לפיד הצעיר חונך בבית שמרני-ימני שגם אביו נחשב ל"מקורב הליכוד" וחבר לממשלת הימין של שרון ל"לא החרדים" עוד לפני אירועי "גוש קטיף". הריאיון עם גב' זועבי היה צריך להיות בבחינת ה"כתובת על הקיר" לאלה שפנו להיות חברים במפלגתו ולהצביע לה מקרב כוחות השלום. לפיד החזיר 19 מ-28 מנדטים של קדימה לימין הקיצוני של בנט, שלישו לשעבר של נתניהו. מסתבר שבנט היה החכם מכולם - לפיד היה חתול ימני בתוך שק שמלאני.
עכשיו אני רק מחכה לשמוע מה יאמרו "אבירי השמאל" במפלגתו. מה יהיה למר יעקב פרי - איש השלום, לענות ל"משאל עם" הזה, שכל מטרתו לטרפד את השיחות עם הפלשתינים. מה תאמר על זה גב' רות קלדרון - עוד "אשת שלום"? ומעל לכולם - איפה הדעות ה"שלום - עכשיות" של ה"נסיכה" לשעבר ממר"צ , גב' יעל גרמן מהרצליה? האם במחיר "שרת הבריאות" היא תיבלע עוד צפרדע ימנית- קיצונית? טוב, שיהיה לה לבריאות...
ח"כי יש עתיד האמונים על הרצון לפרוץ את סכר אי ההידברות עם הפלשתינים חייבים להחליט: גורל פיקוח הנפש מול שדרוגם בבחירות הבאות ע"י ה"ארכי - דמוקרט" לפיד. אין כאן יותר ספק, האיש היהיר הזה המסרב בעתיד לשאת נאומיו בפרלמנט מחשש ביקורת, הוא איש ימין לכל דבר ואף קיצוני יותר מאנשי ליכוד רבים, ולא רק ע"י שיטות הארגון המפלגתיות שלו. לא לחינם הלך הלפיד הזה אצל בנט.
התיאום המוקדם של לפני הבחירות נגע גם באותה פגישה שערכו בנט- כראש המתנחלים, עם העתונאי ה"ליברל" לפיד. מסתמא ששם לפיד כבר לחש לבנט כי "אחים אנחנו באופן פוליטי" אבל את מה שלחש הלפיד הזה לבנט הוא לא לחש למאיר כהן, לדליה לביא, לשי פירון, לעופר שלח, לרות קלדרון וליעל גרמן. וכמובן שבליכוד צוחקים מלוא הבטן כיצד טורפד שוב ה"גוש החוסם" של ה"מרכז- שמאל" על-פי מצביעיו והפך ל"ימין שור" על-פי ח"כיו ובמיוחד "כופתאות" שריו.

תאריך:  30/04/2013   |   עודכן:  30/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יצאה האש מהלפיד
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
דברי שיקוץ פה מג'ורה של יודנרט ל"ת
לעוכר ישראל  |  30/04/13 09:04
 
- תראו במצורף את מי מייצג הנבזה
אור לחכמים  |  4/05/13 13:42
2
גרוע מיודנראט.האקדח המוסלמי
בין סדום לחלם  |  30/04/13 10:07
3
נראה שהכינוי הרבני מתאים לך .
נירון קיסר   |  30/04/13 21:50
4
חולה נפש שקורא לעצמו רב
אבי כהן  |  1/05/13 09:20
5
אוכל חינם, מתי אתה לומד תורה?
פועה  |  1/05/13 09:52
 
- אני קורא הרבה את קאופמן,
תשובה לפועה  |  1/05/13 11:30
 
- זיהוי
אליהו קאופמן  |  2/05/13 19:43
6
בעל הרשימה שוגה
דאגנית  |  1/05/13 13:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
עידן יוסף
שר האוצר במליאה: החלטנו לא להפוך את התקציב הדו-שנתי להסדר קבע כדי לא להחליש את האופוזיציה ואת הכנסת
אלעזר לוין
הסביר כי השתתף בדיוני הוועדה שעוסקת בשיויון בנטל
איתן קלינסקי
נוח לצמד יאיר ונפתלי להיצמד לתופעה חריגה של שכר נתב בנמל אשדוד ולהתעלם מהעובדה, שבנמלי הים והאוויר (במקומות חיוניים) עובדים אלפי פועלים בתנאים מחפירים על-ידי חברות קבלן. נוח לצמד נפתלי ויאיר לראות כלכלה משוחררת מדיאלוג עם ההון האנושי, שהוא ההון המניע את הכלכלה
הרב אליהו קאופמן
לפיד הצעיר הוא ממשיכם של אביו ונתניהו גם יחד. הוא פשוט רוצה מדינה לבנה וחילונית ולאוו דווקא את "טובת הציבור" הכללי אלא את טובת ה"ציבור הלבן, החילוני והדשן". לפיד תפס "טרמפ" על החרדים כדי לנסות ולהגשים את מה שאביו ופורז החלו - להפוך את הדמוגרפיה על פיה
עידן יוסף
יישום הרפורמה שאושר בממשלה צפוי להסיר את כשלי השוק וחסמי התחרות בענף הרכב    תוזיל את מחירי הרכב החדש לצרכן ואת חלקי החילוף בעשרות אחוזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il