X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההצעה קוראת לישראל לקחת סיכון/הימור מוחשי וקטלני תמורת הסכם הניתן להפרה. תומכיה מתעלמים מהשלכות הסכם אוסלו שהביא לחינוך לשנאה, טרור והפרת הסכמים בהיקף חסר-תקדים
▪  ▪  ▪
הליגה הערבית. מרשם להתאבדות [צילום: AP]

הצעת השלום הממוחזרת של הליגה הערבית מהווה מלכודת דבש המשעבדת מציאות להרהורי-לב. ההצעה מתבססת על החלטת עצרת האו"ם 194 (שיבת הפליטים הערבים מ-1948) ועל גבולות 1967 עם חילופי שטחים, נמצאת על סדר היום מ-2002, אומצה למעשה ע"י ברק ואולמרט ונדחתה ע"י ערפאת ומחמוד עבאס.
ההצעה קוראת לישראל לקחת סיכון/הימור מוחשי וקטלני תמורת הסכם הניתן להפרה. תומכיה מתעלמים מהשלכות הסכם אוסלו שהביא לחינוך לשנאה, טרור והפרת הסכמים בהיקף חסר-תקדים, ומלקחי הרחוב הערבי יורק הלבה השוטפת את האזור.
הם מתעלמים ממאפייני-יסוד של המזרח התיכון מזה 1,400 שנים: היעדר דמוקרטיה ערבית, אין שלום כולל בין-ערבי, אי-אשרור כל הגבולות הבין-ערביים ואי-עמידה ברוב ההסכמים הבין-ערביים. האם הגיוני להניח שהערבים יעניקו לישראל "הכופרת" את שהם מונעים איש מרעהו - שלום כולל ארוך טווח חרוט בסלע?!
המערב קורא לישראל להתחייב ל"ויתורים כואבים" באזור המסוכסך והמסוכן בעולם, המתנגד לריבונות שאינה מוסלמית ורודף ומשמיד מיעוטים נוצרים, יהודים ואחרים.
תומכי ההצעה הערבית מקלים ראש במשמעות דפוסי התנהגות בין-ערבית שהובלטו בשלוש השנים האחרונות: חוסר-סובלנות אלימה כלפי הערבי השונה ו"הכופר"; פיצול אלים שבטי, אתני, דתי, רעיוני וגיאוגרפי; מדיניות וקואליציות תזזיתיות; הסכמים חתומים על קרח ולא בסלע.
בניגוד לציפיות המערביות, הרחוב הערבי אינו מקרין מעבר לדמוקרטיה, מהפיכת "פייסבוק", או תחיית מהטמה גנדי ומרטין לותר קינג. המגמה השלטת ברחוב הערבי היא אנטי-דמוקרטית, אנטי-אמריקנית ואנטי-"כופרים", ולכן מאיימת יותר ומחייבת ביטחון רב יותר.
מדינה פלשתינית ביו"ש תקרב את הרחוב הערבי הרותח לבטן הרכה של ישראל, תעניק רוח גבית לטרור, תביא לחיסול המשטר ההאשמי הפרו-מערבי בירדן, תוסיף קול אנטי-אמריקני באו"ם, תשדרג את הנוכחות הרוסית, סינית וצפון קוריאנית באגן המזרחי של הים התיכון ותעניק פרס לאחראים על גירוש נוצרים מבית לחם.
הפלשתינים מנסים לחסל את הנוכחות היהודית בארץ ישראל מפרעות שנות ה-20', ה-30' ו-40', דרך מלחמת העצמאות והטרור השיטתי מ-1949 ועד היום. הפלשתינים שתפו פעולה עם הנאצים, הגוש הקומוניסטי, חומייני, צדאם חוסיין, בן-לאדן ואויבים ויריבים נוספים של העולם החופשי. מחמוד עבאס, ערפאת ומקורביהם גורשו ממצרים (שנות ה-50'), סוריה (1966), ירדן (1970), לבנון (1982/3) וכווית (1991) עקב חתרנות. לכן, מצמצמים הערבים את תמיכתם ברשות הפלשתינית.
הצעת הליגה הערבית מסלפת את המסד החיובי של "שטחים-תמורת-שלום" שהוצג בתום מלחמת העולם השנייה: הרתעת אלימות ע"י ענישת מדינות אלימות (גרמניה) ופיצוי הקורבנות המיועדים (צרפת, פולין וצ'כוסלובקיה). לפי ההצעה הערבית, "שטחים-תמורת-שלום" תקצין אלימות ע"י ענישת הקורבן המיועד (ישראל) ופרס לאלימות הערבית.
הפלשתינים אינם מוטרדים מגודלה - אלא מקיומה - של ישראל.
כדי לשרוד על המדינה היהודית להיאחז בערש ההיסטוריה היהודית - יו"ש. כדי להתגבר על אתגרי המזה"ת על ישראל לשלוט ברכסי יו"ש השולטים על "הקו הירוק" שהוא רצועה של 25-15 ק"מ לחוף הים התיכון. רכסי יו"ש הם רמת הגולן של ירושלים, ת"א, נתב"ג ו-80% מאוכלוסיית ותשתיות ישראל. חיוניות יו"ש עולה ככל שמחריפים זעזועי המזה"ת.
הצעת הליגה הערבית אינה תוכנית שלום אלא מרשם להתאבדות.

תאריך:  12/05/2013   |   עודכן:  12/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוכנית השלום הערבית - מיחזור קטלני
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  12/05/13 15:50
2
אכן מיחזור קטלני - מאמר מומלץ
דאגנית  |  12/05/13 20:22
3
מדוייק ונכון.  ל"ת
משה המכבי  |  14/05/13 04:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
נרי אבנרי
השורות הבאות הן תירוץ לסרטונים בהם תראו את בכירי הרופסים נשבעים לירושלים השלמה. שבועתם מזכירה את הבדיחה של גראוצ'ו, לאמור: "אלה הם העקרונות שלי, ואם יש לכם בעיה - אני אחליף". הלכתי לארכיון...
נורית גרינגר
הדרך היחידה למנוע את הפתרון המטורף של שתי המדינות הוא לחשוף את הרשות הפלשתינית. הישראלים נראים כאבודים לחלוטין או שאיבדו את הלאומיות שלהם. מישהו צריך לאחד אותם ולקחת מנהיגות. בלי לאומיות לישראל אין עתיד
עקיבה לם
שוב ושוב ישראל מוצאת את עצמה בבור השלום. כמו הפתרון הדו-מימדי של בן-גוריון מול הבריטים – ישראל נופלת לבור שבו היא נאלצת לשאת ולתת על שלום, כאילו אין טרור ורצחנות
אליקים העצני
בוויכוח הפנימי על 'אוסלו' חסר פן אחד חשוב, ה-פן המוסרי. היה צריך לאדם מבחוץ, ידיד גדול החי בתוכנו, כדי להזכיר לנו זאת - יאן וילם ון דר הובן, מנכ"ל 'המרכז הבינלאומי של נוצרים ציונים' היושב בירושלים. בקריאה "אימרו 'לא' למדינה פלשתינית!"
עידן יוסף
סגן שר החוץ במליאה: החלטת גוגל להעניק לרשות הפלשתינית מעמד של מדינה מעכבת את המשא-ומתן עם הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il