X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שאינו מכיר במדינת ישראל ובחוקיה, או מי שמייחל להרס המדינה והשמדתה, מי שאינו רוצה לתרום למדינה לביטחונה וכלכלתה, אינו ראוי לקבל את התואר אזרח ואינו צריך לההנות מכל הזכויות להם זכאים אזרחים המאמינים במדינה הזו והתורמים לביטחונה וכלכלתה
▪  ▪  ▪
הפגנת חרדים נגד היוס. בלי חובות אין זכויות [צילום: פלאש 90]

מי שלא מסכים למשפט הפותח שלא ימשיך לקרוא את המאמר הזה. גם מי שמסכים עם זה, מיותר שיקרא. אני מיעד את דברי הבאים לכל אלו "שאחזה בהם פלצות וגועל" לנוכח הכותרת כי הם ידעו היטב למי אני מתכוון. לכן כבר בתחילת הדברים אומר כי אני מתכוון לא רק ל"כת החרדים" (כי זה ברור) אלא גם לאותם עשרות אלפי ערבים קיצוניים החיים בקרבנו, (אף שהם המיעוט שבין ערביי ישראל) ואשר נהנים משרותי המדינה ובו-זמנית מייחלים להשמדתה.
מבחן האזרח הנאמן
כדי לדעת מי הוא אזרח נאמן ומי האויב יש לחייב בשלב ראשון כל צעיר במגזר החרדי והערבי, להתייצב לשירות לאומי/צבאי. זה בכלל לא בטוח שהמדינה אכן תגייס אותו, קרוב לוודאי שלא, כי אין למדינה כסף לגייס לשירות לאומי וצבאי יותר מ-50% מהמתייצבים...אלא שהאקט של ההתייצבות אומר שהבן-אדם מוכן לתרום למדינה ולשרתה במידה ויקרא לעשות כך, שהוא מוכן בצד הזכויות שהוא מקבל מהמדינה גם לקבל על עצמו חובות..ההתייצבות הינה הצהרת נאמנות ! ומי שאינו מוכן לשרת את מדינתו הוא אינו זכאי להיקרא :אזרח.
הסיסמה צריכה להיות: בלי חובות אין זכויות
אין הצעה זו מציעה לגרש מהמדינה את המשתמטים מהתייצבות וקבלת החובה לשרת, גם לא להכניסם למעצר ולא לקנסם אלא פשוט לא לאפשר להם זכויות מסוימות שהמדינה מעניקה לאזרחיה הנאמנים. המשתמטים יקראו: תושבים. הם לא יוכלו לבחור ולהיבחר לכנסת ולגופים מוניציפליים, הם לא יהיו זכאים לשירותים ולקיצבאות של הביטוח הלאומי על כל מחלקותיו,גם לא לביטוח הבריאות (שיעשו זאת באופן פרטי), הם לא יקבלו פספורט ישראלי אלא רק תעודת-מסע ותישלל מהם האפשרות לקבל משכורת מהמדינה במישרין ובעקיפין. הם יחוייבו במס הכנסה קצת יותר גבוה (לממן את אלו השומרים על המדינה...) אבל הם לא יחויבו בתשלומי ביטוח לאומי.
מה קרה? מי מת?
בארה"ב ובארצות רבות אחרות קיים כבר שנים רבות מעמד של: תושב. אף אחד עוד לא מת מזה ובכל מקום מכירים בשלב הביניים הזה. גם אנחנו חייבים להכיר שבין החרדים (לא אצל כולם אבל אצל רובם !) ישנה עוינות גלויה וברורה למדינה ולחוקיה. (הם מאמינים שרק המשיח זכאי להקים מדינה יהודית), הם מאמינים רק בחוקי התורה (אבל בברוקלין למשל הם נאלצים להכיר גם בחוק האמריקני...), הכת הזו לא רק שאינה תורמת,הינה כת טפילית כמו שציין נכונה סגן השר בשבוע שעבר, ואף שאולץ להתנצל כולנו יודעים שאמת הייתה בפיו. תרומתם לכלכלה הינה אפסית והגחלת עליה הם שומרים לדבריהם זה לא יותר מרמץ מעלה ריח טחוב, ואם מישהו כיום גורם נזק ליהדות, להתקרבות הנוער למקורות, להצטרפות גרים ישרים והגונים לעם ישראל, זו הכת החרדית החיה בקרבנו.
לסיכום, ישאל עכשיו כל אחד את עצמו: האם זה הוגן כי לי ולאותו בחור ישיבה משתמט משירות לאומי מגיעות אותן הזכויות? האם זה הוגן שהוא וחבריו אינם עובדים אבל נתמכים בעקיפין ממשכורתי? עד מתי?!

תאריך:  26/05/2013   |   עודכן:  26/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשלול מהם את האזרחות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מה זה שווה
פגיזגי  |  29/05/13 02:40
 
- לפי שאלתך אתה עדיין עובד רס"ר ל"ת
מורה נבוכים  |  5/02/14 20:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב אליהו קאופמן
גב' לוי, היום את ילדה גדולה ואת ח"כית בזכות עצמך. קחי דוגמה מאביך הגדול שמעולם הוא לא נכנע כאשר כיוונו את הגזרות החברתיות נגד הפועלים והעניים. הוא לא פחד להצביע חברתית גם נגד עמיתיו לממשלה. הנאום שנשאת הבהיר לכולנו מאין באת אך לא לאן את הולכת
יוסי ברנע
במאמרו קובע שטרנהל את העמדה הקטגורית הבאה: "שמאל" אינו רק קטגוריה פוליטית, אלא קודם כל קטגוריה מוסרית, ומוסר אינו ניתן לחלוקה". מהי מהותו של המוסר שאינו ניתן לחלוקה, האם שהוא שייך רק לשטרנהל ולאוחזים בדעותיו?
נחמן פביאן
סוריה ורוסיה מאיימות לשנות את כללי המשחק
מרטין שרמן
מבוגרים, כמו גם ילדים, מעדיפים להתכחש לקיומה של מציאות מרה ולשמר את האשליה של שליטה, גם כאשר אפשרות כזו אינה קיימת    בדומה, אנשים הנתונים במצור מתמשך נוטים להכחיש את חומרת האיום המופנה כלפיהם, להאשים את עצמם, או אחרים מבני קהילתם, בסכנה או השנאה של אויביהם כלפיהם, ומשלים את עצמם בדבר העדר כוונות הזדון של אויביהם
סימון אזולאי
לשר האוצר יאיר לפיד אצה הדרך בגיוס החרדים. צריך ורצוי לגייס כל אזרח במדינת ישראל ליטול חלק בשמירה על גבולות המדינה, אין כלל וכלל מחלוקת בעניין ובלבד שהדברים ייעשו על-פי משקל העניין ולא מתוך שנאה ולאחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il