X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי להצטייד בה החשתי את פעמי לתחנת החלוקה הקרובה, ואולם בסופו של דבר נאלצתי להיוותר בלעדיה רק מחמת מחדל של פיקוד העורף
▪  ▪  ▪
לא מאמינים ביכולת ההגנה של ערכת המגן [צילום: פלאש 90]

דרושה, כנראה, מידה רבה של נאיביות כדי שלא לפקפק ביעילותה של ערכת המגן. סוד גלוי הוא שכבר חכמים מאיתנו קבעו שאין בה כדי להגן כראוי. כך, למשל, נאמנים עלינו הביקורת עליה מצד מבקר המדינה, כמו גם הזלזול בה מצד אלה הנמנים עם ראשי מערכת הביטחון, שבאופן מופגן אף סירבו להשתמש בה במערכות קודמות.
על-פי רישומים עדכניים של פיקוד העורף, הצטיידו עד-כה רק כ-4,200,000 אזרחים בערכת המגן, ולא בכדי. מסתבר שעם היתר נמנים כל אותם אזרחים שלא אותרו על-ידיו, או אלה שפשוט סירבו להצטייד בערכה משום שהם אינם מאמינים ביכולת ההגנה שלה.
כותב שורות אלה נמנה עם אותם אחרונים. אלא שהסקרנות העיתונאית היא זו שהביאה אותי, בכל זאת, לתחנת החלוקה הקרובה. אתמול, עם תחילת השבוע, החשתי אליה את פעמי, בעקבות גלויה שקיבלתי מפיקוד העורף כ"הזדמנות אחרונה" לקבלת הערכה.
תחנה? יוק!
המען של תחנת החלוקה צויין בגלויה כ"קומתו השנייה של קניון שבעת הכוכבים בהרצליה". כמו רבים אחרים תרתי גם אני, במשך דקות ארוכות, אחר מיקומה המדויק, שמשום מה לא צויין בגלויה. מהר מאוד הסתבר לי ולרבים אחרים כמותי, שיהיה עלינו לצורך העניין לכתת את רגלינו בין עשרות בתי העסק הממלאים את הקומה השנייה על מסדרונותיה. בהעדר מספר-טלפון של תחנת החלוקה, כמו גם מודיעין בקניון, ניסינו את מזלנו מחנות לחנות, ולשווא. איש לא יכול היה להושיע אותנו.
בדרכנו אל היעד הבלתי-נודע ואפוף המסתורין, הבחנתי שיחד עימי שירכו את דרכם גם גבר קשיש, קטוע-רגליים, שדידה בייאוש על קביים; אישה בחודשי-הריון מתקדמים; ישישה כבדת-ראייה וצעיר אילם ולקוי-שמיעה, שהאמינו לשווא שאני הוא האיש שיושיע אותם. וכך המשכנו עוד דקות ארוכות לתור אחר המוצא מן הסבך, אלא שאללי, שוד ושבר; מהר מאוד הוחוור לכולנו שלתחנת החלוקה לא היה זכר!
בלית ברירה חזרתי הביתה ללא הערכה, כשביני לביני הרהרתי בכך שאולי זה, בעצם, העונש שמגיע לי על הסקפטיות הכרונית שלי בערכה של ערכת המגן...

תאריך:  27/05/2013   |   עודכן:  27/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור עמית
סימני הדרך המסומנים בלבן הם צבע שמן המרוח על גבי האספלט. בזמן שהכביש רטוב הם מחליקים וגורמים לסטיית כלי רכב ולתאונות דרכים. צבע השמן המחליק נאסר לשימוש באירופה והוא מסוכן. למרות זאת הוא בשימוש בישראל וממחיש זילזול בחיי הנהגים והפקרת חייהם לתשתיות לקויות שמסכנות חיים
איתן קלינסקי
הגיע העת, שהפרקליט הצבאי הראשי יכבד את מבוקשו של האסיר נתן בלנק, שמטעמי מצפון אינו יכול לשרת בצבא השולט על עם אחר
ד"ר איתן לסרי
האיומים על העורף הישראלי התגברו משמעותית בשנים האחרונות. ישראל היא אחת המדינות המאוימות ביותר בעולם על-ידי איומי טילים ורקטות. חשוב לתקן הליקויים שנמצאו על-ידי מבקר המדינה, לשלב כוחות יחד עם השלטון המקומי ולהיערך בהקדם לכל תרחיש אפשרי
יהודה שיין
מוכרים את העבדים ממעמד הביניים למען הטייקונים הרעבים. קצת הסתה שקרים ודמוניזציה והכל עובר. בואו נכה קצת בחרדים בערבים ובמזרחיים והצלנו את מדינת ישראל. האם אנו עד כדי כך טפשים ועדריים?
עו"ד אריאל דרור
ביהמ"ש החליט שלא להורות על קביעת סדרי ראיה, שספק רב אם יהיו אפקטיביים, שכן אם היה עושה כן- הקטינים היו צריכים להחליט האם ברצונם לבצע את החלטת ביהמ"ש או להקשיב לאמם- וברי כי אין להעמידם בקונפליקט שכזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il